Riiviö saapui

PoliceGirl82

Varsinainen riiviö on tullut lopultakin talouteemme. Kyseessä on varsin aktiivinen ja ehtiväinen kiharakarvainennoutaja, jolla riittää aivoja ja energiaa. Viikon se on tuossa ollut ja elämän muuttanut kertaheitolla. Hakumatka Englannista oli varsin vaihderikas, suorastaan kamala. Todella toivon, ettei tarvitse mooista uusia kymmeneen vuoteen ;)

(lautta myöhässä, vikaan ajaminen x2, kirkuva lapsi takapenkillä, ruokapaikkojen totaalinen puuttuminen, yksi peräänajo ja viiden tunnin odottelu satamassa vain muutaman asian mainitakseni...24h valveilla ei auttanut suhtautumista)

Todella loistavaa tuossa kaverissa on se, että se osaa jo pyytää ulos eikä ole kolmeen päivään tehnyt sisälle tarpeitaan! Kelpo kaveri siis.

Muut pennulliset, nauttikaa pentuajasta revenneiden verhojen/sohvien/mattojen seassa!

3

378

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..risukasaankin
      Elikkäs mahdottoman mukavia pentupäiviä noista edellä mainitsemistasi kamaluuksista huolimatta; onhan siinä se hyvä puoli jotta muistat loppuikäsi haukun haun :)
      *on ne vaan niin ihania*

• pennusta

Meille tuli koiravauva keväällä ja oli tosi villi,nykyään aika hyvin käyttäytvä tyttö jo.

Sitä on pakko mun kysyä että miks annat repiä verhoja/mattoja/huonekaluja?
      Ei mulla pennut ole ikinä repineet niitä kun oon kieltänyt heti kun on aikoneet.Ne oppii tosi nopeesti jos niitä sisukkaasti vain kieltää ja antaa luvallista tekemistä.

• riiviöstä...onneksi meillä alkaa pahin vaihe olla takana päin =), saapi olla matotkin rauhassa lattioilla!
      Koira tosin luulee olevansa yhä "käsilaukkupuudeli"-kokoa tunkiessaan syliin =)! Taitaa olla ikuinen pentu

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      336
      7412
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      77
      4769
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      208
      3225
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3117
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      76
      2016
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      153
      1896
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      220
      1841
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      166
      1597
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1558
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1478
    Aihe