Siinä on rehti ja reilu suomalaisjätkä,joka sanoo niin kuin asiat on eikä kainostele turhia.Tämä "Olin paskalla"-kommentista noussut kauhistus on kyllä naurettavaa.Ketäpä kiinnostaisi kattella Schumin uran huipennusta,kun voi mennä vääntäämään jöötiä veskiin?Miksi formulamiesten pitäisi olla jotain helvetin pyhäkoulupoikia?Sitäpaitsi telkkarissa kuulee paljon pahempaakin ihmisten suusta...
Hyvä,Jäämies!
206
54269
Vastaukset
- ruhahaa!
Ruumiintoiminnot on ihan luonnollinen ja jokapäiväinen asia,joten miksi perkuleessa pitää heti vetää herne nenään Kimin veskikommentista?Hienohelmat ruikuttaa,vaikka kyllä sitä todellakin kuulee paljon pahempaakin ihmisten suusta telkkarissa kuin "Olin paskalla." Miksi siis tämä aiheeton kohu?
- Marillaou
"olin paskalla" ja häähähää naurua päälle :/
Miten hankalaa olisi ollut sanoa " olin kylpyhuoneessa ja en siksi nähnyt Peleä Ja Schumacheria" Kimi voi miettiä sitä ihan keskenään kun me fanit häpeämme silmät päästämme. - Formula_n
Marillaou kirjoitti:
Miten hankalaa olisi ollut sanoa " olin kylpyhuoneessa ja en siksi nähnyt Peleä Ja Schumacheria" Kimi voi miettiä sitä ihan keskenään kun me fanit häpeämme silmät päästämme.Esimerkiksi wrc rallissa on tullu kuultua grönholmin suusta V*tun,v*tun v*ttu! kun asiat menee päin persettä. Mun mielestä tuo fraasi on pahempi,kuin olin paskalla kommentti. Tuokin Grönholmin kommentti nauratti. Ties mitä piikkilankaa ja karaketta itellä olis päässy.
- Mielk
Mielestäni Kimin vastaus oli todella hyvä, ymmärtäen miten toimittajat ovat heidän kimpussaan koko ajan ja missään ei saa olla rauhassa ja sitten kun vielä on ollu jossain niin toimittaja saattaa kysyä närkästyneenä, "no mikäs nyt sulla kesti" tai jotakin vastaavaan tai missäs oikeen olet ollut. Ihmisiähän ne formuloidenkin kuljettajat ovat. Mielestäni Kimin lausahdus "olin paskalla" oli todella osuva, mies sanoo tosi asian missä oli, täten voisi kuvitella että se laittaa myös toimittajan miettimään ja tajuamaan, että ihmisiähän ne kuuluisuudetkin ovat ja samoja perus asioita hekin tekevät, niin kuin aivan normaalit ihmiset kuten WC:ssä käynti. Mitäs siinä kaunistelemaan jos toinen kysyy "missäs olit" "olin paskalla", hyvin ytimekkäästi sanottu eikä siitä herää sen enempää kysymyksiä ainakaan itselleni.
- Luigi
Marillaou kirjoitti:
Miten hankalaa olisi ollut sanoa " olin kylpyhuoneessa ja en siksi nähnyt Peleä Ja Schumacheria" Kimi voi miettiä sitä ihan keskenään kun me fanit häpeämme silmät päästämme.Eihän Räkä voi osata sanaa kylpyhuone kun on pienen ikänsä käynyt pihan perällä tarpeillaan sisävessan puuttuessa. Eikös vanhempien vaihtoehtoina aikanaan ollutkin rakentaakko sisävessa vai osataa Räälle auto? Henkisesti köyhä se muuten on vieläkin. Sitä kun ei rahalla saa...
- jeeejejejejje
Marillaou kirjoitti:
Miten hankalaa olisi ollut sanoa " olin kylpyhuoneessa ja en siksi nähnyt Peleä Ja Schumacheria" Kimi voi miettiä sitä ihan keskenään kun me fanit häpeämme silmät päästämme.kuka vittu paskoo kylppärissä kyllä se on vessa missä paskaa väännetään eli TOILET vittu ootte pellejä ja on sulla fiksu nick
- ArabiaN
Mä sanon porukoille aina, että menen räjäyttää arabian - mutta on tuo vielä ehjänyt pysynyt. Se on paska, ku paska - tulee se missiltäkin.
- puucee
Luigi kirjoitti:
Eihän Räkä voi osata sanaa kylpyhuone kun on pienen ikänsä käynyt pihan perällä tarpeillaan sisävessan puuttuessa. Eikös vanhempien vaihtoehtoina aikanaan ollutkin rakentaakko sisävessa vai osataa Räälle auto? Henkisesti köyhä se muuten on vieläkin. Sitä kun ei rahalla saa...
Kyllä tässä itse asuin muutama vuosi sitten maalla, koska viihdyimme siellä ja ei siinä auttanut, ku palttoo päälle ja 30 asteen pakkasella vääntään torttua ulkohuoneeseen. Ei siellä kylymä ollut, ku oli tyröksinen alusta. Vähän nyt huuru korvista nousi. Ja teki parempaa joskus, ku huono nainti, ku pääsi sisälle sitten. LURPS - NAM ja tiedä, mitä sen päälle herkkua sai.......
- ASIAT SUORAAN
puucee kirjoitti:
Kyllä tässä itse asuin muutama vuosi sitten maalla, koska viihdyimme siellä ja ei siinä auttanut, ku palttoo päälle ja 30 asteen pakkasella vääntään torttua ulkohuoneeseen. Ei siellä kylymä ollut, ku oli tyröksinen alusta. Vähän nyt huuru korvista nousi. Ja teki parempaa joskus, ku huono nainti, ku pääsi sisälle sitten. LURPS - NAM ja tiedä, mitä sen päälle herkkua sai.......
Luigi kirjoitti:
Eihän Räkä voi osata sanaa kylpyhuone kun on pienen ikänsä käynyt pihan perällä tarpeillaan sisävessan puuttuessa. Eikös vanhempien vaihtoehtoina aikanaan ollutkin rakentaakko sisävessa vai osataa Räälle auto? Henkisesti köyhä se muuten on vieläkin. Sitä kun ei rahalla saa...
Oma sivistystasosi näyttää olevan sisävessa tasoa.Sivistyneet ihmiset eivät hyväksy WC-pönttöä kylpyhuoneeseensa. Pihan perällä seisova makki on usein osoitus fiksummasta tavasta, eli ei kuormiteta vesistöjä. Mitä taas rahaan tulee, jos itse olet samoilla tienesteillä kuin Kimi, niin siitä vain sievistelemään sanoja. Turhautuneena itse kukin taatusti tulee päästäneeksi möläyksiä, joita myöhemmin katuu.En tunne Kimiä sen kummemmin kuin tuskin sinäkään, mutta kaveri käyttäytyy mielestäni, kuin kuka tahansa ikäisensä. Mustamaalaus on helppoa,arvostus näyttää olevan vaikeaa.
- esa S.
kyllähän sitä voi sanoa rehellisesti mitä on mieltä, mutta tästä olen kyllä ihmeissäni.
Räikkösen palkka tulee sponsoreilta ja sponsorit maksavat Räikkösen mediatyöskentelystä. Jos mies istuu ennemmin paskalla posliiniastialla, kuin tekisi työnsä, niin pakko myöntää että ei ole miehen työmoraali kohdallaan.
Ammattimaisen kilpakuljettajan työ on 95%sesti muuta, kuin itse ajamista. Ja varsinkin kun F1 kuskeille maksetaan aivan naurettavan suuria summia,niin miten mies kehtaa tunnustavansa lintsanneensa töistään???
Luulenpa että Ferrarin tiimistä lähtee iso porukka vetää Kimin tultua talliin. Kimi on itsekäs kuljettaja. Hänen mielestään työ on tehty, kun hän istuu valmiiseen autoon ja ajaa 70 kierrosta ympyrää....
Asia ei todellakaan mene niin. Ja onhan se nähty. Räikkösen autot eivät ole koskaan kestäneet... Johtuisikohan se siitä että Räikkösen teot ja olemus ei juuri motivoi mekaanikkoja, eikä tiimiä....
Valentino Rossi ei olisi ikinä menestynyt näin hyvin , jos hän olisi kintaalla viitannut Dornalle, omille mediavelvoitteille ja mekaanikoille.... Niinkuin RÄKÄ-RÄIKKÖNEN tekee..
Rossi onkin tuhat kertaa parempi sijoituskohde, kuin Räikkönen... Ja miljoona kertaa parempi persoona ja kuljettaja kuin Räikkönen... esa S. kirjoitti:
kyllähän sitä voi sanoa rehellisesti mitä on mieltä, mutta tästä olen kyllä ihmeissäni.
Räikkösen palkka tulee sponsoreilta ja sponsorit maksavat Räikkösen mediatyöskentelystä. Jos mies istuu ennemmin paskalla posliiniastialla, kuin tekisi työnsä, niin pakko myöntää että ei ole miehen työmoraali kohdallaan.
Ammattimaisen kilpakuljettajan työ on 95%sesti muuta, kuin itse ajamista. Ja varsinkin kun F1 kuskeille maksetaan aivan naurettavan suuria summia,niin miten mies kehtaa tunnustavansa lintsanneensa töistään???
Luulenpa että Ferrarin tiimistä lähtee iso porukka vetää Kimin tultua talliin. Kimi on itsekäs kuljettaja. Hänen mielestään työ on tehty, kun hän istuu valmiiseen autoon ja ajaa 70 kierrosta ympyrää....
Asia ei todellakaan mene niin. Ja onhan se nähty. Räikkösen autot eivät ole koskaan kestäneet... Johtuisikohan se siitä että Räikkösen teot ja olemus ei juuri motivoi mekaanikkoja, eikä tiimiä....
Valentino Rossi ei olisi ikinä menestynyt näin hyvin , jos hän olisi kintaalla viitannut Dornalle, omille mediavelvoitteille ja mekaanikoille.... Niinkuin RÄKÄ-RÄIKKÖNEN tekee..
Rossi onkin tuhat kertaa parempi sijoituskohde, kuin Räikkönen... Ja miljoona kertaa parempi persoona ja kuljettaja kuin Räikkönen...Tunnet molemmat henkilöt hyvinkin,missä tutustuitte?
- ...
esa S. kirjoitti:
Rossi onkin tuhat kertaa parempi sijoituskohde, kuin Räikkönen... Ja miljoona kertaa parempi persoona ja kuljettaja kuin Räikkönen...Jaahas,Paskalla käynti on sitten lintsausta töistä. Sinä vissiin paskot housuun sitten työaikana jos tulee tilanne päälle...Mitä se nyt pieni tuoksu haittaa...
esa S. kirjoitti:
Rossi onkin tuhat kertaa parempi sijoituskohde, kuin Räikkönen... Ja miljoona kertaa parempi persoona ja kuljettaja kuin Räikkönen...räkä sulla on housuissas
- gfgfhf
sankari. sivistystaso nollassa, tottakai ei nyt ajelijoilta voi ihmeempiä vaatiakaan, vaikka heille se olisi jotain elämää suurempaa. huh huh sentään.
tyhmimmät ovat tietenkin katsojat, jotka katsovat kehää peräkkäin ympyrä- ajelemista. Eli typerien katsojien vuoksi voi ajelemisella tulla monimiljonääriksi.
Olisi kiva tietää mikä on näiden ajelijoiden keskimääräinen ÄO matemaattis-loogista päättelykykyä mittaavassa testissä kenties 80-90?
Tottakai tuollainen testi ei mitään kerro sivistyksestä, eikä yleisestä elämän viisaudesta, mutta tuskin se on mistään kotoisin heillä.
Kyllä se kertoo paljon ihmisestä, mitä suusta päästää, On paljon eri sanoa että olin veskissä kuin että antaa mielikuva paskantamisesta.
Paska on alaluokan sana ja epämiellyttävä sana, sillä paska on likaa ja epäpuhtautta, joten se tuo myöskin heti mieleen primitiivisyyden ja karkean ja yksinkertaisen henkilön.- sdrfsefesr
hei katso olen eläin ja käyn paskalla, olen primitiivinen, olen pelkkä ihminen ja simpanssin yksi alalaji.. Olen saman arvoinen kuin tuo kivi tuossa.
Yksi sodan syy on että joku rodut nostavat itsensä toisen ylpäuolelle ja muut rodut ovat paskaa.
Hitler nosti arjalaisen rodun muiden yläpuolelle, kaikki muut rodut olivat paskaa. Ei ihmisarjoja ei . A - hemmetin herkkäkorva
Paska-sanan käyttö ei merkitse sitä,että on primitiivinen ja karkea!Ne jotka vetää tommosesta herneen kärsään on pelkkiä pumpulissa kasvatettuja herkkäkorvia,jotka ei kestä edes sanan lievempää muotoa "kakka".Olisiko Kimin mielestäsi pitänyt sanoa "En valitettavasti katsonut arvon herra Schumacherin huipennusta,sillä olin ulosteella."Kimi on rehti ja suorapuheinen suomalaisäijä,joka ei hienostele turhia.
Kuka sinäkin olet arvostelemaan formuloiden katsojia ja Räikköstä ja olettamaan heistä noita asioita?Luuletko olevasi jokin kaikkitietävä?Oma ÄO:si taitaakin olla 20.... - painukaa
sdrfsefesr kirjoitti:
hei katso olen eläin ja käyn paskalla, olen primitiivinen, olen pelkkä ihminen ja simpanssin yksi alalaji.. Olen saman arvoinen kuin tuo kivi tuossa.
Yksi sodan syy on että joku rodut nostavat itsensä toisen ylpäuolelle ja muut rodut ovat paskaa.
Hitler nosti arjalaisen rodun muiden yläpuolelle, kaikki muut rodut olivat paskaa. Ei ihmisarjoja ei . Alepikkoon.
- *tyrsk*
sdrfsefesr kirjoitti:
Hitler nosti arjalaisen rodun muiden yläpuolelle, kaikki muut rodut olivat paskaa. Ei ihmisarjoja ei . ANäinkö on?Olette tosi naurettavia moralisteja...ette oo varmaan ite koskaan käyttänyt ko.sanaa vai?Heko heko!
- ei taitaisi
sivistyneistöstä olla auton rattiin. Sitäpaitsi, veikkaan että Formulakuskin looginen ajattelukyky voi hyvinkin olla huippuluokkaa
- ...
sdrfsefesr kirjoitti:
Hitler nosti arjalaisen rodun muiden yläpuolelle, kaikki muut rodut olivat paskaa. Ei ihmisarjoja ei . AÄlä edes yritä verrata tätä asiaa Hitleriin ja arjalaisuuteen,tollo.
- arvi
Aika paljon päätelty yhdestä paskasta.
- Nimetön
Paska- sana on on varmasti yksi maailman vanhimpia yhä käytössä olevia sanoja.
Seon voitu jäljittää yli 6000vuoden taakse.
Kusi, Äiti, Veli, kusiainen ja monta muuta sanaa
ikivanhasta suomenkielestä ovat yhä elossa ja se on hienoa. Eikä Kimi edes sanonu Paska vaan Shit!
Paskalle se arvostus mikä sille kuuluu!!! - fbbn
pitäsköhän sun miettiä mikä sun elämässä oikein on vialla
- gfdnjgdhjhgdg
luulis noin vankan matemaattis-loogisen päättelyvyn omaavan henkilön, ymmärtävän että mainitsemasi "ajelun" typeryys on ihan mielipideasia. Ei sitä voi mittareilla mitata, ja vähäisemmänkin älyn omaavan henkilön mielipide on ihan yhtä arvokas kuin enemmän älyn omaavan. Eikä 80-90 ÄÖ:llä ympyränajokisoihin mukaan pääse. Tuolla pistemäärällä päästään korkeintaan matti nykäseksi.
Mitä paskaan sanana tulee, niin millä tavoin se on "alaluokan sana ja epämiellyttävä sana"? Ihan vanha kunnon suomalais-ugrilainen sana, joka täyttää tehtävänsä varsin mainiosti. - Olli Pee
... kirjoitti:
Älä edes yritä verrata tätä asiaa Hitleriin ja arjalaisuuteen,tollo.
Eivät käy paskalla? :D
- mcu
Olli Pee kirjoitti:
joo, kyllä se asiaa puhuu eikä turhaa lässytä niinku esmes meijän politikot!!!
- Jesus1
arvi kirjoitti:
Aika paljon päätelty yhdestä paskasta.
Hieno osoitus kimi matiaksen paskalausuntojen puolustajista ja kaikista kimi matias faneista. Ihanoidaan paskaa, ulostetta kuten kimi matiasta. Paska on elämänne perusta sillä luotattehan selvästi, paskaan.Ei kyllä voinnut kimi matiaksen kannatajista enempä odottaakaan kuin juuri tuota paskaa mitä puollatte, siksi kimi matias ei menestykään lajissa kun on silkkaa, paskaa.
- näin on
Jesus1 kirjoitti:
Hieno osoitus kimi matiaksen paskalausuntojen puolustajista ja kaikista kimi matias faneista. Ihanoidaan paskaa, ulostetta kuten kimi matiasta. Paska on elämänne perusta sillä luotattehan selvästi, paskaan.Ei kyllä voinnut kimi matiaksen kannatajista enempä odottaakaan kuin juuri tuota paskaa mitä puollatte, siksi kimi matias ei menestykään lajissa kun on silkkaa, paskaa.
Mikähän sun elämäs perusta on?Säälittävä tyyppi...
- orkken
sivistys on vain paskapaperia, voisi sanoa.
meidän ihmisten keksimä juttu.
kun kuulin formulaselostajan mainitsevan kimin kommentista, mietin heti että millä sanoilla kimi esittäisi vessakommenttinsa?
"i was in weecee" kuulostaisi kömpelöltä, "shit" taas sointuisi paremmin ja hauskemmin.
hyvä kimi! - todellakin
Jesus1 kirjoitti:
Mee kuule takaisin laitokseen josta karkasit,jeesustelija!
- formulakuskikin...
orkken kirjoitti:
sivistys on vain paskapaperia, voisi sanoa.
meidän ihmisten keksimä juttu.
kun kuulin formulaselostajan mainitsevan kimin kommentista, mietin heti että millä sanoilla kimi esittäisi vessakommenttinsa?
"i was in weecee" kuulostaisi kömpelöltä, "shit" taas sointuisi paremmin ja hauskemmin.
hyvä kimi!...paskalla?
- nyt vähän
aiheen ohi mutta en malta olla kommentoimatta. Yrität ilmeisesti antaa itsestäsi älykkään ja tasokkaan kuvan, mutta noin monta kirjoitusvirhettä noin lyhyessä tekstissä kertoo jostain muusta kuin älykkyydestä. Ei millään pahalla.
- Paska on paska, vaikka voil...
Jesus1 kirjoitti:
Suomessa tarpeilla käyminen on paljon arkisempi asia kuin "hienoissa" maissa. Voisin sanoa Lappareitten biisin sanoin. Miksi asioista ei puhuta niiden oikeilla nimillä, kuten Jorma... Haloo!!! Hanki elämä.. tai lopeta se.
- Oodi suomalaisuudelle
Paska on todella vanha suomalainen sana.. Kakka- sanakin on vasta myöhemmin tullut latinasta. Eli on hyvä, jos ihmiset käyttävät kunnon vanhaa suomen kieltä!!!
- jullijalmari
sdrfsefesr kirjoitti:
Hitler nosti arjalaisen rodun muiden yläpuolelle, kaikki muut rodut olivat paskaa. Ei ihmisarjoja ei . Ahieman hullu.
- Molemmista
*tyrsk* kirjoitti:
Näinkö on?Olette tosi naurettavia moralisteja...ette oo varmaan ite koskaan käyttänyt ko.sanaa vai?Heko heko!
Päistä Narinaa!
- ttttttt
sdrfsefesr kirjoitti:
Hitler nosti arjalaisen rodun muiden yläpuolelle, kaikki muut rodut olivat paskaa. Ei ihmisarjoja ei . AKaikki on vaa kateellisia nii siks siitä tulee semmonen hälinä heti. Paskalla käynti on iha normaalia PASKA sana on ihan normaali sana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Wattumaali
Olli Pee kirjoitti:
Saattoihan se Kimi olla oikeasti vetämässä käteensä, mut katsoi paremmaksi ilmoittaa käyneensä paskalla. Herranisäntä mikä meteli siitä nyt olis tullu jos se sen olisi sanonut..!
Täällä näkee taas näitä älykkäitä, mut onnettomia. Älylleen et voi mitään, se kun on lähtöjään synnynnäistä, niin jätettäköön tyhmempien mollaaminen!
T: ÄO-S.nero - TurboLada
Mä en kyllä menisi arvostelemaan Kimi Räikkosen matemaattis-loogista päättelykykyä ihan noin yksioikoisesti.
Mulla on elämänkokemusta jo jonkun verran ja mun mielestäni ihmisen silmistä näkee, että onko se tollo vai ei. Jos mä katon Räikköstä, niin näen ihmisen, joka ei tosiaankaan oo mikään ääliö.
Sä et oikein ymmärrä tätä juttua. F1 on ihan varmasti enemmän urheilua, kuin esim. joku amerikkalainen paini, mutta show on ihan samaa luokkaa.
Mainosarvo vaikuttaa aika paljon tuloihin, kummassakin lajissa.
Räikkönen ehkä on ihan tarkoituksella luonut tollasen imagon ittelleen.
Pahan pojan maine myy.
Ja kuka sen sanoo, etteikö toi paskalla käynti olisi ollut jonkun mainostoimiston idea?
Ja edelleen... historia tuntee aika monta sellaista huippuälykästä ihmistä, jotka ovat päästäneet suustaan vaikka mitä sammakoita.
En mä väitä, että Räikkönen olisi mikään Albert, mutta älykkyys ei todellakaan oo suhteessa siihen, mitä suustaan päästää.
Itte asiassa älykkäät ihmiset on monasti aika "tökstöks" tyyppejä?
"Alaluokan suuri sankari"
Hmmm... oletkohan itse testannut matemaattis-loogisen ajattelukykysi? - TurboLada
Ei tää nyt ihan noin vakavaa ole;)
- Nainen...
Pitäneekö tässä odotella samoja teemoja kohta kuin Nykäseltä...Luulisi, että päässä sentään jotain liikkuisi vastatessa tiedotusvälineille, vaan liekkö se kusen määrä siellä niin suuri, että ajatukset on ihan jäässä. Hiton dorka!
- ...en o kateellinen, en...!
Nii..eihän tuo nyt mitään. Ajella körötellää "vaan" 300 km/h ympyrää.Ja rahhoo tulloo...Kurveja ei o yhtää, ohitella ei tarvi,aurinkoisessa säässä. Vaarallistahan se ei ole.Yhtä turvallista kuin körötellä traktorilla kylän raittia 35 km/h. Hohhoijaa näitä kateellisia......!
Olli Pee kirjoitti:
ihan totta, hienot ihmiset pitävät paskan sisällään, ummetusta tosin ilmenee aika ajoin, mut kyllä se ihmisten hienouskin jossakin vaiheessa loppuu ja itse kukin käy aika ajoin paskalla
- äläkä välitä
IS:n paskankirjoittelusta ja hienostelijoista.Kerro toki vielä kaikki runkkaukset,panot ja kaatokännit,niin kaikki saakelin moraalinvartijat tikahtuu kauhuunsa!
- määvaan
Taas tehty tikusta asiaa. Huulella heitti tutulle toimittajalle ja siitä kauhia kohu. Sanohan nykänenki aikonaan toimittajalle ku se kysy että mikä se on mielessä ennen hyppäämistä että pilluhan se on aina mielessä ja tuli suorana suomen eetteriin. Eikä siitä sen kummempaa... Herkähipiäisten tiiperöisten valitusta sanon minä.
- ITSENSÄ........
TUOSSA SIRKUKSESSA. MUUT OVAT MYYNEET ITSENSÄ KOSKA EIVÄT OLE RIITTÄVÄN NOPEITA. SIKSI HEIDÄN ON ESITETTÄVÄ, TOIMITTAVA KUTEN MEDIA JA SPONSORIT ODOTTAVAT.
KIMI ON AINOA JOKA EI NIIN TEE,
HIENOA.- wwwaaliocom
Mahtoikohan aikoinaan markussedän lasten tunnin jälkeisesstä komentista nousta yhtä iso häly...
täytyy medialla ja toimittajilla olla köyhä elämä kunnei muuta aihetta löydy.
Ihan turha kohu koko Kimin komentti... en lue mitään juoru lehtiä koska ne on sisäällöltäään pelkkää
... sontaa, nykymedia ei kunnioita ihmisren ykityisyyttä... Jos olis valtaa ni lopettaisin kaikki suomen juoru lehdet!!!
- vvv
Kun tietää kuinka puritaaneja englantilaiset ovat, voi vain ihmetellä kuinka moukkamaista käytöstä Räikköseltä oli kertoa tuo varmaan omasta mielestään kiva "katupojan" -heitto. Vaikka asia olisikin luonnollinen, olen samoilla linjoilla Erkki Toivasen kanssa, että tällaisia asioita ei mennä heittämään yleisön edessä.
Suomalaiset ovat muutenkin Euroopan ainut kansa, joka ilmoittaa aina tarpeilleen menosta oli kyseessä sitten palaveri tai muu tilaisuus. Tämän on muuten pannut merkille juuri ulkomaalaiset. Erityisesti naisten täytyy aina huomauttaa "menevänsä pissalle", ..ketä kiinnostaa?
Kyllä huomaa, että suomalaiset ovat vielä ihan metsäläisiä, Euroopan periferia!
Räikkönen käytöskouluun, mokomakin nulikka!- ----------
Ei kellään muunmaalaisella ole tapana häpeillä jonkun muun käytöstä ja sitten sättiä vielä koko kansan samassa paketissa. Junttimaista jos mikä.
- suuri uutinen
Kimi kertoi totuuden ja taas yritetään mitättömästä asiasta saada suuri uutinen. ja mitäs sillä on väliä vaikka suomalaiset olisivat kuinka metsäläisiä? sehän on vaan kivaa että erotutaan muista.
- Vitussa
välittää mitä muut meistä suomalaisista ajattelee. Senkus ajattelevat mitä lystäävät, itelle ainaki yks paskan lysti.
- örkken
__Suomalaiset ovat muutenkin Euroopan ainut kansa, joka ilmoittaa aina tarpeilleen menosta oli kyseessä sitten palaveri tai muu tilaisuus. Tämän on muuten pannut merkille juuri ulkomaalaiset. Erityisesti naisten täytyy aina huomauttaa "menevänsä pissalle", ..ketä kiinnostaa?__
ainakin minua kiinnostaa jos joku lähtee vaikkapa kesken tärkeän kokouksen jonnekin, mistä syystä hän lähtee. ja jos kertoo rehellisesti syynsä, niin ei tarvitse ihmetellä. eikö se ole sama että kertoo suoraan kuin että sanoo; mulla on menemistä. joka tapauksessa ihminen ajattelee; ahaa tuolla on jokin hätä mitä hän ei mainitse, ehkä vessahätä tai ehkä jotain hmm.. muuta. - gesar
Haista sinä jätkä pitkä p...a.
- paskamäihä
Jos suomalaiset ovat sinun makuusi liian mettäkläisiä, niin kuin itse asian ilmaisit, niin mitäpä jos vaikka muuttaisit sinne sivistyneiden ja paskantamattomien englantilaistesi joukkoon?
- puritaanisuus
kaukana kun olet tekemässä brittiläisen massan kanssa eli paikallisten tavisten. Älä nyt englantilaisia nosta jalustalle. Kehitysmaahan se on Eurooppalaisella tasolla ja elättelevät vielä imperialismin rippeitä ja yrittävät olla muka parempia kuin ovatkaan. Kyllähän Kimin kommentti on antanut hänestä ihan sympaattisen ja rennon kaverin kuvan, ainakin Suomessa. Ja ulkomaalaisia ei paljon noteerata. Sitähän nämä perskannikoilla pähkinöitä särkevät tiukkikset eivät tajua.
Tuossa asemassa ei varmaan muutenkaan paljon kinnosta mitä muut ajattelevat kunhan syntyy kunnon tulosta ja itse pärjää ja miljoonat tilillä kasvaa. Ulkokultaisuus ja tekopyhyys liitettynä kaksinaismoralismiin on niin PASKAA kuin olla ja voi, tosin suurin osa ihmisen käyttäytymisestä on juuri tuota paskaa.
Sen sitä saa kun on rehellinen oma itsensä ja artikulaatio on välillä epäselvää ja puhe on narinaa. Hienohelmat ei tykkää.
- hyvä jätkä
Kimi on tavallinen suomalainen mies, suotakoon hänelle tämä. Jos on tarpeellaan, niin pitääkö sitä silloin olla jossakin palkintojen jakoa katsomassa? Ei totisesti!
Onhan noita nähty jo tarpeeksi, hyvä että jäi pois.
Muuten miksi näitä P.... juttuja pitää aina olla ja kauhistella on paljon pahempaakin mitä pitäisi kauhistella............. tämä on normaalia elämää jokaisella on tarpeita. Tätä p..... tekevät kuninkaallisetkin, eivät ainoastaan suomalaiset eli kaikenkarvaiset.- normi
Normaalia puhekieltä suomalaiselta.
- hämmästelevä
Vaikkei pätkääkään olekaan kiinnostunut toisten saamista palkinnoista niin onko se joku syy tehdä itsestään sivistymätön moukka, kuten Kimi nyt itsestään tekit. Vaikkei kai kukaan sille todelliselle luonnolleen eli paskalleen mitään voi tehdä silloin, kun se on jo housuissa.
- nyt ehdi
kirjoittaa enempää, pitää mennä paskalle. Ai niin, terveisiä Erkki Toivaselle. Eipä tunnu hänelläkään olevan liikaa töitä.
- Kharles
Hahaha, kyllä naurattaa kyseinen kommentti. Kimi pyyhki Schumin uralla, "Oviedon ihmisohjuksen" ja Renaultin mestaruudella perseensä.
Ihmetyttää nuo saarelaiset: prinssit pomppii ympäri kyliä perseet paljaana ja tuleva kunkkukin panee hovimestareitaan korvaan.
Kuitenkin, kun suomalainen molskauttaa paskat, niin kansan syvät rivit älähtää :( - ja paskat
Kharles kirjoitti:
Hahaha, kyllä naurattaa kyseinen kommentti. Kimi pyyhki Schumin uralla, "Oviedon ihmisohjuksen" ja Renaultin mestaruudella perseensä.
Ihmetyttää nuo saarelaiset: prinssit pomppii ympäri kyliä perseet paljaana ja tuleva kunkkukin panee hovimestareitaan korvaan.
Kuitenkin, kun suomalainen molskauttaa paskat, niin kansan syvät rivit älähtää :(charlesin harrastuksiin kuuluu vessan-
pönttöjenn keräily.
tämä on totta!
- Rsa
Sinne vaan istumaan ja mielistelevät jakari- hörhökit kummeiksi. Käyttäkää inisijät (=idiootit) kondomia, että saadaan ne hyvät pärinäuutiset.
- reww
Mitäs Homojen käytös tuo mieleen?.Kimi sano ihan oikein mihin tarkoitukseen pyllynreikä on tarkoitettu.
- mcu
...
- sanoa, että
paskantavathan miljonääritkin:)
Kieltämättä aika juntisti sanottu, mutta.. - käynyt paskalla
laittaakaa jakoon
- todellakin
IS paisutellut asiaa."Kimi Räikkönen nolasi Suomen suorassa tv-lähetyksessä".Ainoa,mikä nolaa Suomen on helvetin IS.Pitäisikö kaikkien olla jotain jäykkiä tapakoulun tuotteita??!!!
- dfdfggd
juntteja, en kyllä huomaa joka asiassa.
- kuustoista
vaiha sitten kansalaisuutta,jos häpeet olla suomalainen!!!Rupee hienoperse-britiksi.Juntteja on ne,jotka tekee Kimin kommentista hirveän hulabaloon!!!
- Jesus1
kuustoista kirjoitti:
vaiha sitten kansalaisuutta,jos häpeet olla suomalainen!!!Rupee hienoperse-britiksi.Juntteja on ne,jotka tekee Kimin kommentista hirveän hulabaloon!!!
hei paska, älä kirjoita sanoja mitä paskaiset paska aivosi ei ymmärrä ;)
- ETTÄ OLI VESSASSA...
kuustoista kirjoitti:
EN TIEDÄ YHTÄÄN IHMISTÄ, JOKA EI KÄVISI VEEECEESSSÄ. TUNTEEKO TEISTÄ JOKU SELLAISEN.NORMAALIA TARVETTA PURKAMASSA...SIIS..P¤SKALLA.NO..AUTOONKO SE TORTTU OIS PITÄNYT VÄÄNTÄÄ..
- ..suoraan että..
ETTÄ OLI VESSASSA... kirjoitti:
EN TIEDÄ YHTÄÄN IHMISTÄ, JOKA EI KÄVISI VEEECEESSSÄ. TUNTEEKO TEISTÄ JOKU SELLAISEN.NORMAALIA TARVETTA PURKAMASSA...SIIS..P¤SKALLA.NO..AUTOONKO SE TORTTU OIS PITÄNYT VÄÄNTÄÄ..
..oli paskalla. Ihan aidosti paska-sanaa käyttäen.
Ja HYVÄ NIIN! - Lht
ETTÄ OLI VESSASSA... kirjoitti:
Tolvana. Paskat erkanee aina toisistaan.Hih. Mitähän seuraavaksi?!
- JOKA KIRJOITIT ÄSKEISEN KOM...
Lht kirjoitti:
Tolvana. Paskat erkanee aina toisistaan.Hih. Mitähän seuraavaksi?!
PYYTÄISIN SELVENNYSTÄ KOMMENTTIIN: TOLVANA
- really
Jesus1 kirjoitti:
hei paska, älä kirjoita sanoja mitä paskaiset paska aivosi ei ymmärrä ;)
ks.otsikko
- Antiformulisti
...asiallinen kommentti, mitä tuo piipittäjä on koskaan suustaan päästänyt!!!
- JA SILLÄ SIISTI
Kimi on siisti. Ei se hänestä huonompaa tee vaikka noin sanoo. Ymmärrystä.
- Formulakuskitkin...
...paskalla?
- röhfessuuri
alaluokkaan ja samalle viivalle väkivaltaisuus.
Kaikki rikolliset, raiskaajat ym. väkivaltaiset häiriköt ym. käyttää äitä alaluokan sanoja ja suurin osa näitä on juuri näitöä yksinkertaisia juntteja. Monet sodatkin ovat alkaneet kuin ei olla osattu olla sivistyneitä, vaan on pitänyt jäädä
eläimen asteelle.
Siinä on juuri se että annetaa tuollainen bad boy- look -itsestään.
JA sitten jotkut väittää että ihmiset eivät eroa muista eläinlajeista.
Kyllpä muuten eroaa. ihmiset voivat todellakin hyvin päättää miten käyttäytyvät.
Räikkönen puoletapuhuu paska-elämän puolesta.
Sikaillaan ja kaikki on hyvin kuin itsellä on masu täynnä ruokaa, viihdettä juomaa, naisia.
Tuo "olin paskalla"- kertoo tosiaan että miten henkilö "alentaa" oman ihmisarvonsa eläimen tasolle.
Jotenkin suomalaisten kulttuurion viallinen. Taitaa johtua siitä että suomalaisista työläiset pystyvät pääsemään johtavaan asemaan ja valikoitua
sivistysneistöä ei ole Suomessa ollut.
JA rahvaan kieli Suomi nousi yleiseksi kieleksi.- fiini uloste
ja koira hakeutuu aina sellaiseen paikkaan suorittamaan ko. toimintaa,että esim. autoilijat eivät tätä brutaalia hetkeä näe. ettei jonkin hienohelma autonkuljettajan päivä menisi ihan pilalle.JA SITTEN KOTIIN JA ULOSTETTA SORMIIN..
- vvv
...Suomalaiset ovat niin anaalinen kansa, ovat todellakin jääneet anaaliselle tasolle, täällähän varmaan nauretaan kaikkein eniten juuri ns."pieruhuumorille" jne.
Oikea junttilandia, heh,
kai Räikkönen menee seuraavaksi sikaileen edeuskuntaan kun Halme jää pois, mikäli Maranellosta ehtii. - Oon tyhmä kuin saapas, mutt...
Loistavaa yleistystä. Ihanko itse olit tuon kaiken päätellyt?
"Monet sodatkin ovat alkaneet kuin ei olla osattu olla sivistyneitä, vaan on pitänyt jäädä
eläimen asteelle."
Ai. Ja minä kun olen luullut, että varsinkin nykyaikana monet sodat eripuolella maapalloa ovat aiheutuneet juuri sellaisten tyyppien takia, jotka ovat elämässään sellaisessa asemassa, johon pääsemisessä ainakin luulisi vaadittavan jonkinlaisia käytöstapoja, tilannetajua ja älykkyyttä, kuten valtioiden ylimpiin johtotehtäviin. Esim. monien länsimaisten "sivistysvaltioiden" johtoon.
Olen myös aina ihmetellyt miksi tosiaan tuntuu siltä, että monetkaan älykkäät ihmiset eivät välttämättä saavuta elämässään samanlaista menestystä, kuin heitä "tyhmemmät" ihmiset, vaikka ne omasta mielestään älykkäät aina mollaisivatkin niiden tyhmien, mutta maallisesti menestyvien ja rikkaiden ihmisten tekemiä typeriä ratkaisuja ja käytöstapoja. ;)
Mitään yksittäistä syytähän tällaiseen ei ole, mutta osaksi se varmasti johtuu siitä, ettei kaikilla älykkäillä ole sitä tarvetta tai kunnianhimoa päästä sellaisiin asemiin tai sitten se johtuu ihan siitä, miten monien "älykkäitten" ihmisten taipumuksena on jämähtää pohtimaan aivan yhdentekeviä asioita. Kuten sitä millaista kieltä joku urheilija on jossain haastattelussa joskus käyttänyt. Vaikuttaako tuo "paskalla käyminen" tosiaankaan oikeasti kenenkään muun elämään, kuin korkeintaan Räikkösen omaan?
Muutenkin tuo vertaus noista alaluokan sanoista ja junttiudesta on mielestäni aikamoista shittiä.
Mitä ne ns. hyvät käytöstavat ja tietyntyyppinen sivistunyt kielenkäyttö edes loppujen lopuksi ovat? Jostain opittuja tapoja.
Kuinka monella niistäkään tavoista on enää nykyään mitään käytännön merkityksiä. Miksi vaikka kahvia juodessa kuppia pitävien sormien muka pitäisi olla tietyssä asennossa? Mitä väliä on sillä kummassa kädessä haarukkaa ja veistä pidetään (esimerkkinä vaikka vasenkätiset). Eikö pääasia luulisi olevan, että kukin pöydässä olijoista saisi nälkänsä tyydytettyä? Ei se, pitääkö se henkilö ruokavälineitä "oikeassa" asennossa kädessään. Silti maailmassa myydään lukematon määrä käytösoppaita, joissa näiden ns. oikeiden käytöstapojen tuntemista korostetaan.
Kuinka moni tietää monillekkaan nykyisille sivistyneille käytöstavoille loogisia ja järkeviä syitä. Ja kuinka moni käyttäytyy ja puhuu tietyllä tapaa vain sen takia, että pitää sitä hienostuneisuuden ja älykkyyden merkkinä, edes tietämättä syitä ja merkityksiä joillekin epäloogisiltakin vaikuttaville tavoille? Millä tavalla tämmöinen käytös sitten kuvastaa älykkyyttä ja sivistystä? Osaavathan simpassitkin matkia toistensa käytöstä.
Suurelta osilta nykyään sivistuneinä pidetyt käytöstavat ovat varmasti muodostuneet sen takia, että omasta mielestään älykäs yläluokka on halunnut jollain tavalla erottautua siitä köyhempien joukosta, jonka se on itse määritellyt rahvaaksi. Siis kyse on lähinnä elitismistä. (Nykyään ranskassa viininjuomistakin pidetään ilmeisesti "rahvaanomaisena", koska enää se ei ole pelkästään yläluokan tapa.)
Muutenkin tämä sivistys ja sen ilmenemismuodot vaihtelevat eri kulttuureissa ja aikojen kuluessa. Jossain päin jotain toimintaa saatetaan pitää loukkaavana ja moukkamaisena, ja toisessa kulttuurissa se on normaalia toimintaa. Esim. Tanskan kohukuvat.
Vielä kun joskus näkisi enemmänkin sellaista älykkyyttä omaavia ihmisiä, jotka tajuaisivat olla vetämättä hernettä nenäänsä sen takia, että kaikki ihmiset eivät välttämättä käyttäydy samalla kuin he. Varsinkaan jos siitä käytöksestä aiheudu itselle mitään muuta harmia kuin mahdollinen se mahdollinen myötähäpeän tunne.
Mutta minkäs teet. Ainakin tällaisia juttua on hauska seurata. Jos ei tärkeämpää uutisoitavaa ole, niin ilmeisesti maailman asiat ovat suhteellisen normaalilla tolalla ja pahimmilta kriiseiltä on vältytty.
Hyvää syksynjatkoa kaikille :D
- drfdsd
antaa juuri itsestään kuvan, hälläväli- asenteen. Ihan sama vaikka nyt tulis kuolema ym.
Millään ei todellakaan ole mitään väliä, pääasia että itellä kaikki hyvin.
Englantilaiset eri tasolla kuin suomalaiset, kohteliaita, sivistyneempiä.
Hävettää olla suomalainen todellakin.
No tässä aiotaan muuttaa piakkoin amerikkoihin.- NÄÄÄT..
JA TERVE MENOA..
- NOLOA!
...Ja joku sitten vielä viittii tänne tulla Kimin kommenttia puoltamaan. Siinä ei tosiaankaan oo mitään hienoa, jos joku puhuu medialle vessareissuistaan.
Ymmärrän toki, että Kimiä saattaa joskus ottaa haastattelijat päähän, mutta se ei missään tapauksessa anna oikeutta olla noin suora ja idioottimaisen epäkohtelias mediaa ja formulakatsojia kohtaan.
Huomaa tosiaan, ettei Kimiä kiinnosta mikään muu, kun raha ja oma napa. - pumps plumps prrrrrrrr..
sano niinkun asia oli paskatko housussa juhliin siitä se vasta mökä olis alkanut.paskalle vaan kun paskattaa.parempi jööti pöntössä kun pöksyssä.
- asiassa on yhteys
NOLOA! kirjoitti:
...Ja joku sitten vielä viittii tänne tulla Kimin kommenttia puoltamaan. Siinä ei tosiaankaan oo mitään hienoa, jos joku puhuu medialle vessareissuistaan.
Ymmärrän toki, että Kimiä saattaa joskus ottaa haastattelijat päähän, mutta se ei missään tapauksessa anna oikeutta olla noin suora ja idioottimaisen epäkohtelias mediaa ja formulakatsojia kohtaan.
Huomaa tosiaan, ettei Kimiä kiinnosta mikään muu, kun raha ja oma napa.siis: julkisella henkilöllä EI OLE RAUHAA EDES YHDEN ULOSTUKSEN VERRAN..SE VOI OTTAA JOSKUS PÄÄHÄN JA TULEE SANOTTUA TUOLLAISTA SIVISTYMÄTÖNTÄ.MUTTA MIKÄ ON SIVISTYMÄTÖNTÄ? EIKÖ SE OLE VAIN LUOTU OHJE, ETTÄ TÄMÄ JA TÄMÄ ON SIVISTYTNYTTÄ JA TAAS JOKU TOINEN ASIA EI OLE..
- barbaaribarbara
Tervemenoa sitten vaan.Sano terveisiä Bushille!Mee sille ruikuttaan mitä kauheita barbaareja suomalaiset on!
- asiassa on tosiaan yhteys
asiassa on yhteys kirjoitti:
siis: julkisella henkilöllä EI OLE RAUHAA EDES YHDEN ULOSTUKSEN VERRAN..SE VOI OTTAA JOSKUS PÄÄHÄN JA TULEE SANOTTUA TUOLLAISTA SIVISTYMÄTÖNTÄ.MUTTA MIKÄ ON SIVISTYMÄTÖNTÄ? EIKÖ SE OLE VAIN LUOTU OHJE, ETTÄ TÄMÄ JA TÄMÄ ON SIVISTYTNYTTÄ JA TAAS JOKU TOINEN ASIA EI OLE..
"EIKÖ SE OLE VAIN LUOTU OHJE, ETTÄ TÄMÄ JA TÄMÄ ON SIVISTYTNYTTÄ JA TAAS JOKU TOINEN ASIA EI OLE.."
Aivan niinpä onkin. Samoin kuin se että yhteisen hyvän asittäminen yksilön edun edelle on luotu ohje, kuten väkivallan pitäminen hyvätsyttämättömänä , kuten toisen tappaminen ei ole hyväksyttävää.
Joten miks emme suoraan tappaisi toisiamme ydinpommeilla sukupuuttoon, koska nuokin ovat vain luotuja ohjeita?
Tässä sitten tuleekin mieleen että mikä elämässä todellakin on sitä järkevää. - lkoijuyt
ja pysykkin siellä rapakon takana, voit vaikka ruveta hurraamaan bush jr:lle jos kerta normaali suomalainen meno ei kiinosta.Ja mikä Kimiä pitäs kiinnostaa oman uran lisäx? Sun luuserimainen muutto jenkkiläään vai??? Räikkönen sano asian omalla tavallaan ja sillä siisti. Pitäskö kaikkien olla ja puhua samanlaisia. Paskaa täs jutussa taitaa olla tää turhauttava ja ylenpalttinen hienosto yhteiskunta..........
- jonsson
hyvä kimi oikeata puhetta sanotaan asiat niin kun ne on,lehtien typeriä lukija kosiskeluja..kimi on aito suomalainen jätkä..eikä tarvi muuttua siitä.
- teo
Rehti ja juntti on eri asja!
- zeus82
Ei ole pakko asua!!! Jos täällä on pelkkiä idootteja ja juntteja muuttakaa pois
- mievuanjostain
Kylläpäs tästä nousi aikamoinen keskustelu ja kädenvääntö siitä,oliko Kimin kommentti sopimaton vai ei.No,pian tämäkin juttu jää unholaan...
- KAIK TULLOO
JIEMÄÄN UNHOON
- käytöasasijaintuntija
mutta ihmisenä täysin paska, valitettavasti.
- ...miten...
...tästä asiasta jauhetaan.Tätä voi todella sanoa "paskanjauhamiseksi"! *heko heko*
- why all the fuss
Heh heh...todellakin,mutta pian tääkin aihe unohtuu. ;)
- vvv
Eiköhän me kaikki joskus käydä vessassa vai on ko porukassa joku umpiputkinen joistain kommenteiSTA SAA VAIN SELLAISEN KÄSITYKSEN. aSIAT ON SYYTÄ OPPIA SANOMAAN NIINKUIN NE ON.
- Kimin äiti
tais käydä poju kädellä
- kimi mulle
miljoonan
- eiole
antaa se miljoonan.. ja saatana toi oli hyvin sanottu. Olisko sen pitäny katella kun Shumille annetaan palkinto ja antaa jöötin valua housuihin?? tai sitten paskoo kesken kisan.
- jullikka26
ja paskalla ei jos meinaan pitää näyttää hiukan säädylliseltä mitäs sanotte kyykkypaskasta
- whatwhat
Siis täh?Mitä löpiset...
- ...kauhia häly...
...vuan yhestä kommentista.
- Jösses12e23453453
Monet sitä täällä puhuu, mutta tekijämiehet on
oma lukunsa!!
Kaikki ne käy paskalla, shumikin vääntää saissee antaumuksella, näkeehän sen jo kierosta leuastakin.- oli erinomainen
kannanotto siitä,miten Schumaheria pitää arvostaa,eikä palvoa,kuten epäjumalaa.
Hän on tehnyt mestaruukia saadakseen,niin paljon vilppiä,että oksat pois.
Muistakaa vaikka Monacoa,missä se jätti autonsa poikittain radalle,ettei häneltä viedä paalupaikkaa.
Paska mikä paska!
- hermot
kunnossa kun vatsa toimii!!
- juuso
OON
- Formula jätkä
Moi formula jätkä, vai puolustat sinä Kimiä no ei se mitään mutta, kerron vain oman versioni Kimistä, ensiksikin Kimi on kaiken keskipiste Formula 1:sissä ja käytöstavat ovat kuin uhmaikäisellä kakaralla kyllä aikuisen miehen pitäisi osata tuossa asemassa käyttäytyä ja kun vielä Suomea edustetaan (Kimin pitäisi otta Mika Häkkisestä mallia miten käyttäydytään maailmalla)
Ja luulisin että kyllä Kimi vielä tulee alas nyt järkä on niin leuhka ja ylpeä ollakseen jotain, ei tuolla tyylillä pitkälle mennä suuret herrat eivät pitkään kattele jos ryyppyputki jää päälle ja strippaillaan munasillaan yökerhossa, samaan tyyliin Ferrarin tallipäällikkö ei pitkään katsele renttuja jotka silmät ristissä tulee työ paikalle juhlinnan jälkeen, mutta jokainen valitsee tiensä kuten Nykänenkin sen teki. - sdfsdf
Suomeen, kuten Tarja Halosen Conan sekoilu.
Suomesta viedään taas ihanan huonoa kuvaa.
Itse ainakaan halua kuulua näihin.- AIJOT
PÄÄSI PIILOTTAA.?MEETKÖ VESSAAN??EI SITÄ KANNATA LEIKISTÄ SUUTTUA...
- Sivilized human being?
Luuletko itse olevasi jokin sivistyneen ihmisen perikuva?Et edes kunnon nimimerkkiä keksinyt...
- DUUDELI
Sivilized human being? kirjoitti:
Luuletko itse olevasi jokin sivistyneen ihmisen perikuva?Et edes kunnon nimimerkkiä keksinyt...
VIISAAT EI KATSOS AINA TARVI NIMIMERKKIÄ, EI AINAKAAN NOIN TYHMIÄ, KUIN SINULLA. MIETIPPÄ TUOTA LAPSELLISTA ASENNETTASI..
- Lillan-Meri
on tullut monesta asiasta, kuten nyt Kimistä, välillä Lordista, Tarjasta, Nykäsestä, pohjoisen matkailusta, johon ihmiset tulee tutustuun ja näin ollen ehkä vieläkin runsaimpina ryhminä, kuin tähän asti. Alkaa, poijaat, Suomi-kuva selventyä maailmallakin
Oli se Lordikin aika järkyttävä näky, mut Kimi on myös aika karseeta kateltavaa, naama kuin petolinnun perseellä ja nyrpeä ilme, murinan oheella, jota yleisesti puheeksi kutsutaan. Olis nytki voinu sen verran murista, ettei sanoista voinu saada selvää.
Ihan poika käyttäytyy rahvaanomaisesti, kuten Suomen nykyiset nuoret kansalaiset, vi..., pa..., saa.., ju......., vaan joka toinen sana. Hyi hyi Suomen paskiaiset...
- white man
puhut aivan totta.. pitäähän jopa formulakuskin käydä paskalla ei ne mitään muumeja sentään ole.... ikä varmaa olisi häävi ajaa 300 sataa makkonen haalareissa....
- mökss
näytti tomppeli taas apukoulupohjansa.
- tekkeeritukija
Käydä paskalla ja käydä paskalla ja ilmoittaa siitä muille suorassa lähetyksessä.
Räikkönen sentään voi olla idoli monille henkilöille.
Sivistynyt henkilö ei edes pitäisi paskalla käyntiä, pelkkänä paskalla käyntinä, vaan välttämättömänä aineenvaihdunnan haitallisten aineiden poistamisena, elämälle välttämättömänä ja tarpeellisena asiana.
Paska tosiaan on sivistymättömien kielenkäytön sana. Siiehn voi liittyä yleinen häiriökäyttäytyminen.
On parempi puhua hyvän elämän puolesta, kuin edistää sivistymätöntä käytöstä. - Hyvä ruoka ja
paljon viinaa... erkki t näyttää siltä kuin se olis KOKOajan paskalla!! Punakka ja punnertaa puhuessaakin, ääh paskalla koko mies!! Ja toisia arvostelee... ekii... punnerra!!
- Paskalla
Tämä otsikko vielä tästä keskustelusta puuttuikin.
- ps kimi fani
pakko käydä jos on hätä.
- bot
Kerrankin huumorilla korjataan koko potti, nauratti niin maan perusteellisesti.
Nyt naurattaa ahdasmieliset körttiläiset jotka eivät edelleenkään ymmärrä huumoria.
Kolmanneksi, olisi hyvä kuulla tai lukea se mitä Kimi todella sanoi ja missä yhteydessä, eikä sitä mitä iltapäivälehtien myyntiotsikoissa lukee, joita simppelit ahtaajat lukevat. - Mäkin lähen tästä...
Parasta mitä lehdestä lukenu vähään aikaan.HYVÄ KIMI !
- Aye,I wus taking a shite!
Kauhia määrä kommentteja tuli tähän
Kun Kimi kävi paskhaa viäntämähän
Ja kertoili siitä kaikille
Oliko kakkipuhe sopivaa?No ehkä ei!
Tyhmyys voiton järjeltä vei.
Ehkei pojuparka ajatellut
Miten sanansa olisi asetellut.
No,ihminenhän hänkin vain on
Joskus fiksu,joskus tahditon.
Kuten me kaikki. - justiinsajuu
Oikeesti?
- TÄHÄN KÄSITYKSEEN
TÄSSÄ ON PÄÄSTY.TOSIN PITKIEN PALOPUHEIDEN JÄLKEEN.TOIVOTETAAN KIMILLE ELI SORSAPILLILLE HYVÄÄ JATKOA JA VASTUUTA PUHEISTAAN.
- mikko n.
Tähän mennessä kirjoittamattomana sääntönä on ollut, että huipputason formulakuskit eivät koskaan tee tarpeitaan WC:ssä, vaan metsässä riu'ulla. Vain näin he osoittavat olevansa tosipaikan tullen tosimiehiä. Nyt Kimi aiheutti skandaalin tällaisella ylimääräisellä hienostelulla. ;-)
- Kalle
Ei tietenkään käy. Kuten eivät käy prinsessat ja kuninkaat ja presidentit.
- kihhii! ;D
...ne haihduttaa kuona-aineet suusta ulos,ainakin siis Kimi.
- kommenteista huomaa!!.
http://www.youtube.com/watch?v=l4iyVmsdFqI&mode=related&search=
Ei olisi uskonut!!.
=(
Huonoa mallia Suomalaisista ulkomailla!!. - kakilla
ja aattelin kertoa siitä kaikille.*hohhoi*
Ois nyt Kimi kertonu vielä,millainen jööti tuli!!
O tempora o mores... :( - ...että...
...tämä kakkakeskustelu on paisunut aika suuriin mittoihin.
näytästäs olevan aika selvä pesä ero.
koska jos tavallinen kansalainen kommentoi. et "olin paskalla" niin mitä siittä seuraa ei mittään. mitänyt joku saatta kysästä "no helpottiko" ja ku taas esim joku formulakuski tai vastava huipputähti kute esim räikkönen menee ja kommentoi et "olin paskalla" niin heti ollaan kärpäsestä tekemässä härkänen.
p.s millainen hälläkkä nousis jos joku maailman johtohenkilö kommentois samalla tavalla medialle huippukokouksen päätteeks et "olin paskalla" ???- Suomen häpeätahra
Tämä Sauli Niinistön vaaliveturi, Sveitsin veroetuuksista nauttiva mulkunnuppi ei ilmoittanut olleensa paskalla. Sanatarkka lainaus: "I was having a shit". Hän siis ilmoitti olleensa syömässä paskaa.
Kannattaa muistaa, että Kimi, samoin kuin kaikki moottoriurheilua harrastavat ja seuraavat ihmiset, ovat sivistystasoltaan lähellä nollaa ja näin ollen kielitaitokin on mitä sattuu.- Kimi sanoi...?
Syövänsä paskaa...?Kylä ny on pojalle pari enkuntuntia tarpeen...
Oikeasti "Olin paskalla." on por ingles "I was taking a shit." - juupatijuu
Ei ole suuri älykkyyden osoitus nimimerkiltä "Suomen häpeätahra" sanoa,että "kaikki moottoriurheilua harrastavat ja seuraavat ihmiset ovat sivistystasoltaan lähellä nollaa".Sama kun olettaisi,että kun on nähnyt 100 mustaa korppia,niin kaikki korpit on mustia(ei siis ole albiinokorppeja)
- MH 83
Kimi sanoi...? kirjoitti:
Oikeasti "Olin paskalla." on por ingles "I was taking a shit."Ei sillä ole mitään merkitystä, että Kimi kävi paskalla, ennen Interglagosin kilpailua, ja käytäytyi asiallisesti lehdistön edessä, kun häneltä kysyttiin, miksi hän ei katsonut kun Pele ojensi Michael Shumacherille voittaja pokaalin.
- TOILETISSA KÄYNNIN
Kimi sanoi...? kirjoitti:
Oikeasti "Olin paskalla." on por ingles "I was taking a shit."SIRTÄMÄTÖN KEVEYS.
- todisteita
kimin paskalla käynnistä.todennäköisesti ei ollut paskalla,ei vaan huvittanut katsoa kerppenin kyrvän palkitsemista
- Miki
Juuri näin, Jos joku tuosta Kimin kommentista järkyttyy niin voi mennä takas tynnyriin, Jeesustelua. Suorapuheisuus kunniaan
- Mielestäni
Kimi sanoi vaan olleensa vessassa eikä paskalla! Jumalauta että tällaset jutut aina väännetään jostain. No toivottavasti sitten saatte ilonsa siitä kun näitä juttuja saatte maustaa miten huvittaa. Minusta tollanen kommentti on ihan normaalia ja eikä sitä pidä ottaa niin tosissaan. Jokainen käy vessassa. Tällainen avoimuus on vain positiivinen asia!!! =)
- *reps*
Ei voi muuta kuin nauraa itsensä kipeäksi..."I was having a shit." Tarkoitti varmaan "I was taking a shit."
Ahhahhaaa!Voi Kimi,Kimi...tarvitset nähtävästi lisäopetusta englannin kielessä!Ei voi kestää...kuolen nauruun..äähhää!:D- voi pojuparka
Sanoi tosiaan syövänsä paskaa.Kun kuulin tämän,nauroin varmaan puoli tuntia taukoamatta.Ja formulakuskien pitäis osata englantia...
Voi Kimi parkaa.Mutta annetaan pojalle armoa,kaikkihan sitä erehtyvät joskus...*tyrskis* - älytön kommentti Kimiltä ku...
"I was having a shit" -vai "I was taking a shit"?.
- Nimetön
Joo hyvä kuole! Taidat itse tarvita opetusta englannissa varmaan kaikessa muussakin.
Mut parempi jos kuolet kuitenki, vaikka sitten nauruun. - että tämä keskustelu
Nimetön kirjoitti:
Joo hyvä kuole! Taidat itse tarvita opetusta englannissa varmaan kaikessa muussakin.
Mut parempi jos kuolet kuitenki, vaikka sitten nauruun.ON MENNYT JO LIIAN KIIHKEÄKSI JA HENKILÖKOHTAISEKSI.Lopettakaa ihmiset toi helvetin kinastelu siitä paskamöläytyksestä!Sanottu mikä sanottu eikä sitä enää takaisin saa.
- be reasonable
että tämä keskustelu kirjoitti:
ON MENNYT JO LIIAN KIIHKEÄKSI JA HENKILÖKOHTAISEKSI.Lopettakaa ihmiset toi helvetin kinastelu siitä paskamöläytyksestä!Sanottu mikä sanottu eikä sitä enää takaisin saa.
Jos tässä vaiheessa aletaan toivoa toisten kuolemaa,olisiko parempi mennä vähän jäähylle?On tainnut mennä tämä kakkakommenttijupakkakeskustelu vähän turhan kiihkeäksi... :(
Mitä tulee Kimin möläytykseen,mitä siitä nyt enää jaanaa.Se on sanottu ja sillä sipuli. - järkeä peliin
be reasonable kirjoitti:
Jos tässä vaiheessa aletaan toivoa toisten kuolemaa,olisiko parempi mennä vähän jäähylle?On tainnut mennä tämä kakkakommenttijupakkakeskustelu vähän turhan kiihkeäksi... :(
Mitä tulee Kimin möläytykseen,mitä siitä nyt enää jaanaa.Se on sanottu ja sillä sipuli.Tämä keskustelu on mennyt jo täysin järjettömäksi.
- noin noin
oikea ilmaisu on vissiinkin se "I was taking a shit."Jossain oon kuullu myös version "I was taking a dump."(ehkä enemmänkin ameriikanenglantia)
Onko kummatkin oikein? - molemmat ovat
noin noin kirjoitti:
oikea ilmaisu on vissiinkin se "I was taking a shit."Jossain oon kuullu myös version "I was taking a dump."(ehkä enemmänkin ameriikanenglantia)
Onko kummatkin oikein?oikein.
- ukkioulusta
että tämä keskustelu kirjoitti:
ON MENNYT JO LIIAN KIIHKEÄKSI JA HENKILÖKOHTAISEKSI.Lopettakaa ihmiset toi helvetin kinastelu siitä paskamöläytyksestä!Sanottu mikä sanottu eikä sitä enää takaisin saa.
ei annettaisi rangaistusta, koska se on jo tapahtunut,eikä mitään tehtävissä.
Joten tämä vouhaaminen hillitsee Kimin möläytyksiä jatkossa ei painetta vaan Kimin perseeseen täytyy luoda niin osaa jatkossa olla turpa kiinni.
- pyyhkimään :wiiwi A
pridepridepridepridepridepridepridepridepridepridepridepridepridepridepridepridepridepridepridepridepridepridepridepridepridepridepridepridepridepridepridepridepridepridepridepridepridepridepridepridepridepridepridepridepridepridepridepridepridepridepridepridepridepridepridepridepride
- täällä ei
peeloja kaivata!>:-|
- Masa1981
Mitä muuta juntilta amispelleltä voi odottaa. Ääliö mikä ääliö! Jennikin olisi varmasti Kimin kanssa jos ei olisi hiukan täppää tilillä.
- haukankatse x 100
Kimi vaikuttaa olevan pienessä nousuhumalassa tuossa haastattelussa. Silloin luonnollinen junttimaisuus pääsee esille ja voi sanoa noinkin tyhmän kommentin ja katsokaa myös sitä hymyä. Sanoisin että viunaa on tullut otettua pari isoa ja muutama pieni. Nuo ympyränajajat pitäisi kyllä puhalluttaa ennen starttia niin jäisi osalta kisat väliin.
Nykänenhän hyppäsi rohkeasti vaikka sumussa kun oli viinaa alla ja uskon että Kimin "iceman" mainekin johtuu vaan siitä että huppelissa sitä ei osaa pelätä, vaikka selväpäinen järki sanoisi muuta ja laskuhumalassa kiroaa kypärän sisällä että sinähän et ohita (kaksintaistelu schumin kanssa loppukierroksilla)
Mutta onhan se meidän Kimi, niin ei puhuta faktoista vaan ylistetään taivaisiin. JEE KIMI! - putkikauppa.com
Minusta on hienoa, kun Kimi uskaltaa puhua "vessa-asioistaan". Niitä ei koskaan arvosteta tarpeeksi. =)
- ennen
kisaa paskalle kuin ekalla kierroksella jööti housuun. Tuskin kerkiää varikkopyrähdyksen aikana vessaan.
- kaikki ollaan
Kimi on nyt tehnyt paskasta salonkikelpoisen formuloihin. Paskansihan muuten Pertti Salovaarakin kerran autonratissa housuunsa kun oli menossa keikalle, joten mitä väliä sillä on jos Kimillekin tulee vahinko.
- He hee...
Hiukan legenda... :D Paljon parempi kun Kimin vessajutut...
http://www.youtube.com/watch?v=wqQhQSbe6fw - mitä hyvää
Kimin sontamöläytyksessä oli?Ihan oikeasti?Kaikki vaan hehkuttaa siitä "Hyvä Kimi,sano niille suorat sanat..." En tosiaankaan tajua miksi pitäisi puhua julkisesti tuollaisista asioista.Ei paskominen tietenkään häpeällinen asia ole,mutta hei...ei kukaan järkevä mene möläyttämään tuollaista julkisesti.Kuvottava teko,Kimi!
- ei tod.
Todella ala-arvoista käyttäytymistä Kimiltä.
- ei tod.
ei tod. kirjoitti:
Todella ala-arvoista käyttäytymistä Kimiltä.
todella ala-arvoista käyttäytymistä JOPA Kimiltä?
- if onLY
Jos jokaisen paska -sanan muodon,joka on sanottu koko Kimi Räikkönen -keskustelupalstalla tänään,voisi muuttaa euron kolikoksi,tulis aika hemmetin paljon fyffee!!Tästäkö Kimi tullaan aina muistamaan?Tuleeko hänen hautakivessäänkin lukemaan "F1-kuski,joka nolasi 22.10.06 Suomen brittien ITV-kanavalla sanomalla 'Olin paskalla.'"?Tämä keskustelu on jo mennyt vähän järjettömäksi,eikö?Eiköhän todeta vaan,että Kimi Räikkönen on vain ihminen ja tekee virheitä,kuten me muutkin?Ei sitä aina jaksa olla järkevä kommenteissaan...
- Marska-87
Siis aivan mahtava kommentti kimiltä! :D Se on aina niin tylsä ja "tavallinen". Kerrankin repäs ihan kunnon jutun! :DD
- TurboLada
Ilta-Sanomissa sanottiin jotenkin näin, "Kimi on siirtynyt Suurten Suomalaisten Urheiluajattelijoiden
clubiin, ainaisjäseneksi"
Repesin ihan täydellisesti ...istuin muuten paskalla tota lukiessani;)
Samaten Matti Nykänen, "En suosittele Antabusta kenellekään. Sen kanssa tulee ryypätessä ihan kammottava olo"
Ja Seppo Räty, "Tempaise niin että vittu repeää."
Kannustaa Heli Rantasta.
Paskalla käyminen on yksi maailman luonnollisimmista asioista?
Mitä sitä meuhkaamaan, jos Suomalaiset urheilijat sanovat niinku asia on?
Ootteko muuten huomanneet: alussa kaikki arvostelivat Raikkosta värittömyydestä ja persoonallisuuden puutteesta. Jostain kumman syystä arvostelu on pikkuhiljaa tyrehtynyt;)
Sehän on kuin entisajan formulakuljettajat, jotka eivät tosiaankaan olleet elämäntavoiltaan ja puheiltaan mitään pulmusia.
Just tollasia F1 tarttee. Ajot on tylsiä, mutta onpahan ainakin hauskaa...))))- multivitamiini
ihan täyttä totta tämä viesti ;)
ja tän keskusteluketjun kun lukee niin ymmärtääpähän ainakin sen, että todellisen "junttityypin" ihmisestä tekee se, kun se ei osaa ajatella KAHDELTA(peräti kahdelta) eri kannalta.
toisaalta olihan se tyhmää ja kukkoilevaakin Kimilta sanoa mokomaa suorassa lähetyksessä. ei vissiin tullut yhtään aivoja käyttäneeksi mokoman sammakon päästäessään suustaan. tsot, tsot.
toisaalta taas, asiahan oli vain suoraan sanottu! pirun suoraan olikin! ja jos se ei suomalaisille kelpaa niin saatana, ei sitten. muuttakaa vaikka jenkkeihin jos ne kerta on niin hienoja, siistejä ja sivistyneitä.
ihminen on ihminen,
oli se mistä vain kotoisin, ja eikös jokainen lopulta ole yksilö?
tarviiko siitä nyt niin isoo hälyä nostaa jos tämä YKSILÖ päästi pökäleen päästään ja sammakon suustaan.
ei se suomen koko kansaa koske. eikä tämäkään juttu kymmentä vuotta elä.
jos elää niin hurraa sille, minusta oli räväkkä juttu koko paska ;) - mmakkonen
multivitamiini kirjoitti:
ihan täyttä totta tämä viesti ;)
ja tän keskusteluketjun kun lukee niin ymmärtääpähän ainakin sen, että todellisen "junttityypin" ihmisestä tekee se, kun se ei osaa ajatella KAHDELTA(peräti kahdelta) eri kannalta.
toisaalta olihan se tyhmää ja kukkoilevaakin Kimilta sanoa mokomaa suorassa lähetyksessä. ei vissiin tullut yhtään aivoja käyttäneeksi mokoman sammakon päästäessään suustaan. tsot, tsot.
toisaalta taas, asiahan oli vain suoraan sanottu! pirun suoraan olikin! ja jos se ei suomalaisille kelpaa niin saatana, ei sitten. muuttakaa vaikka jenkkeihin jos ne kerta on niin hienoja, siistejä ja sivistyneitä.
ihminen on ihminen,
oli se mistä vain kotoisin, ja eikös jokainen lopulta ole yksilö?
tarviiko siitä nyt niin isoo hälyä nostaa jos tämä YKSILÖ päästi pökäleen päästään ja sammakon suustaan.
ei se suomen koko kansaa koske. eikä tämäkään juttu kymmentä vuotta elä.
jos elää niin hurraa sille, minusta oli räväkkä juttu koko paska ;)joten ulkomaalaiset jotka eivät kunnolla tiedä suomalaisia, saavat huom. todella huonon mielikuvan junteista, sivistymättömistä, huono käytöksisistä ym.
No onneksi tässä ollaan amerikkaan kohtapuoliin muuttamassa niin ei tarvitse hävetä silmät pääst.
Onhan Suomessa fiksujakin, kuten Mahtava pääministeri MAtti Vanhanen ym.
- Autuas olen hengessäni köyhä
paskoessaan, että nyt tuleekin maailman toiseksi kuuluisin paska... Heti Mr. Hankeyn jälkeen.
- se on
tämä kimi räikkönen
- näin että
Kimin möläytys oli typerä teko.Ei siinä tietenkään ole mitään pahaa,jos joku sanoo käyneensä paskalla,mutta pitää ajatella,missä yhteydessä sen sanoo!Nähtävästi brittikanavan urheilu-uutiset ei ole siihen kaikkein sopivin paikka.
- Fiksuttaa
" Tyhmäkin vaikuttaa fiksulta kun pitää turpansa kiinni".
Kimi osaa ajaa autoa paremmin kuin muut mutta käytöstavat jätkällä on täysin nollassa. - Henhi T
On nimittäin sisäpiirin tietoa. Itkua väänsi, kun ei ole pärjännyt.
- uskoa.
mista tiesit?
- API
Kimi sano rehellisesti että missä oli ja mitä tekemässä.Maailman luonnolisin asia on paskalla käymminen,me jokainen käydään.Parempi olla rehellinen kuin hätäisesti yrittää keksiä jotain typerää teko syytä.HYVÄ KIMI!!!
- Tavis-jää
Eikös kuitenkin olisi jotain käytöstapoja kuitenkin hyvä olla, myös formulamiehillä!!! Voisihan sitä sen verran hienotunteisesti ilmasta ton "paskalla käynnin". Mutta mun mielestä Kimi ei ole koskaan ollut mikään hyväkäytöksinen, kuten monet muut suomalaiset formulakuskit!!! Se on vaan mun mielipide!!!
- en mä tiiä
tämä kaikkien tuntema Borat kertoi myös etikettisääntöjä opeteltuaan kun kesken ruokailun poistui ja palasi pöytään: "Vedin uljaat tortut juuri.." joten eiköhän asia selvinnyt "olin paskalla" kommentilla ihan yhtä hyvin..?
- hehee
tuo suorastaan nostaa mun arvostusta räikköstä kohtaan, sentään jätkällä asennetta kun tohtii sanoa tuolla tavalla miljoonien tv-katsojien edessä xD mitä sitä turhia kainostelemaan, paskantaa ne formulatähdetkin xD
- JAnzkiii
Asiat sanotaan niinkuin ne on, eli ei Kimillä ole mitään hävettävää!!
- jälkeen on
poutasää...
- kun peräkorven akseli
jälkeen on kirjoitti:
poutasää...
pornokuvan näytti , niin siinä oli uloste nurinpäin...
- Ääliö älä lyö
Tämän palstan perusteella kaikki Räikköstä fanittavat ovat vaippa-asteelle jääneitä idiootteja.
"Asiat sanotaan niinkuin ne on ja eihän siinä ole mitään hävettävää."
- varmaankin
kävi paskalla, mutta yleensähän englantia puhuvien keskuudessa on tapana kertoa käyneensä bathroomissa. Käytän itsekin toki paska-ilmaisua, mutta lähinnä kavereiden parissa.
Jos en tiedä kuinka jossakin tilanteessa pitää käyttäytyä, niin pyrin käyttäytymään kuin mummu-vainaani olisi paikalla. Eipä tarvi häpeillä jälkikäteen. Kimikin voisi muistaa, että herrasmies on se, joka käytöksellään pyrkii tekemään seuralaistensa olon mahdollisimman mukavaksi.
Mielestäni Kimi olisi voinut miettiä hieman tarkemmin, kuinka asiansa ilmaisee, vaikka toisaalta hauska kommentti olikin. Kainostelun ja moukkamaisuuden väliin jää vielä paljon muitakin vaihtoehtoja, kuten vaikkapa hienotunteisuus.
(Onko minussa jotain vikaa, vai onko kaikki paskaa?) - rock_mangalleries
se julkisuudessa onkin perseestä kun pitää alkaa kahtoon että mitä päästää suustaan :/ joopa joo se nykäsen poika on kyllä ihan asiallinen suomalainen kun puhuu aika suoraan ja toivottavasti joskus vielä muistakin julkkiksista tulee semmosia että puhuu suoraan niin sitten se jää pois paparatsejen suosiosta.ainakin toivottavasti :D he he ei tuossa mitään minun mielestä oo...että kimi oli paskalla. ok. hei me kaikki immeiset tehään samaa asiaa päivästä toisseen :D että semmottiin :))
- ja toisenkin
Jos kaikki julkkikset puhuis tyyliin "V***u mä olin tumputtamassa veskissä" tai "Mä väänsin ihan s-tanan ison paskan" tai "Mua ei nyt kiinnosta antaa haastatteluja ku en saanu eilen pilluu" jne.,niin mitä mistään tulisi?Käytöstavat ja hienotunteisuus ovat asioita,jotka Kiminkin,kuten kaikkien,on hallittava.Minuun ei ainakaan tee vaikutusta törkyturpaiset julkkikset.
- yks vaan
kerrankin joku uskaltaa sanoo asian niin ku se on.jos paskattaa,niin paskattaa mitäs sitä kiertelemään hyvä räikkönen näkyy sussa ainesta löytyvän muuhunkin kun piipittämiseen.
- Remo
menee paskalle, "neidit," -vaikka munat olisikin, menee "piipille" tai johonkin muuhun, suomalainen, reilu ja rehellinen mies menee paskalle!
- ämmyrkkäää
Jos esimerkiksi presidenttimme Tarja Halonen kertoisi "olleensa paskalla", niin kyllä olisi skandaali.
Yleensä ihmiset eivät revittele vessakäynneillään, turha muuta väittää. Räikkönen on ääliö.
- sitä ois pitäny
tortut viäntää?Vaeko pöksyihin?Pithäiskö poijjaal laettaa peräthi avanne?Vai WC-istuin kushkhin penkhiin?No ei jukolisthe.Kimi se käyp veskhis eikhä häpijä sitä.Mitäpä sithä kathomaan Saksan poijjaan elevistellyy,ku on kova paskhahätä?Eehä se ny siel tillaisuuves oes ollu sopivaa sonthia housuihin...
- from someone
Kuinka moni oikeasti voisi kuvitella sanovansa esim.kokouksessa "Sori,nyt täytyy mennä paskalle" nostakaa kädet ylös.Eikö kukaan?Niin arvelinkin.Ylistätte tuollaista törkyilyä ja silti salaa olette sitä mieltä,että sellainen ei sovi.
- KysyjäKakkonen
...vaikka kun asioi pankin tiskillä ja täti sanoo yhtäkkiä "nyt mun on mentävä paskalle".
Tai hammaslääkärissä sama tai missä nyt vaan :)
Kait nämä juntit olisi siitäkin tosi innoissaan. Sehän on niin luonnollista ja ihanan suorapuheista. - James Ketkupolkka
Kimi oli paskalla,pali oskalla.Aaapuuva!
- kimifani
heh, hauska tuo kimin kommentti oli. kateelliset vain alkaa joka asiasta valittamaan. ei paljoa älykkyysosamäärään vaikuta se että käy paskalla ja jos joku toimittaja tulee kysymään niin miksi sitä pitäisi valehdella. kimihän pääsee nyt vain helpommalla kun ainakin yksi tv-kanava ei kimiltä tule niin paljoa kommentteja kyselemään.
hyvä kimi, ensikautena mestaruus! - paskalla käydä
Sehän on normaalia ja voihan joskus olla rehellinen ja sanoa jos kakattaa :=)
Toisin kuin "yleisesti" luullaan myös naiset ja kauniitkin naiset käyvät paskalla..siis miksi ei Kimi voisi !
Kimille kaikki kunnia kun ei nöyristele kenenkään edessä vaan on oma itsensä. Näitä suomalaisia me tarvimme myös jatkossa.- mutta miksi ihmeessä
siitä pitää kaikille ilmoittaa?Ilmoittaisitko ite paikkakuntas paikallislehdessä tyyliin "Taidanpa mennä paskalle."?
- Ronaldo2189
Kimillä noussut menestys hattuun. Miehen siviilielämästä ja tyhmyydestä päätellen menestys radoilla ei ole kuitenkaan tuonut menestystä elämässä. Sääli
- cmon now
Ei kai kukaan OIKEASTI ole sitä mieltä,että pitäisi sanoa tuollaisia asioita noin julkisessa tilaisuudessa...? :-o
- noi P.P.P.P.:t eli
periferian perimmän peräkorven perusjuntit näyttää olevan sitä mieltä,että kaikkien tulisi kertoa paskomisistaan.Ugh.
- noi P.P.P.P.:t
noi P.P.P.P.:t eli kirjoitti:
periferian perimmän peräkorven perusjuntit näyttää olevan sitä mieltä,että kaikkien tulisi kertoa paskomisistaan.Ugh.
Siis julkisesti.
- tuo Schumacher
on sentään sivistynyt mies.Ei hänen suustaan sentään pääse tuollaisia sammakoita julkisuudessa.Muut F1-kuskit ajattelee,mitä sanoo,kun taas Kimi sanoo mitä ajattelee.Vaikka se olisi kuinka törkeää.
- <-.->
Tässä kun luin näitä viestejä mitä tähän on laitettu niin sanonpa vaan että ittsekin olen käyttänyt paska sanaa heti kun ässän opin:P vaikke mua nyt voikkaan verrata räkään muttei se oo väärin sanoo jollekkin toimittajalle vaikka että "pöö matafaköö hyppää kaivoo!!!"
- tototottoo
70-luku:
Niki Lauda, perusti uransa jälkeen lentoyhtiön
80-luku:
Keke Rosberg, uran jälkeen manageri
Alain Prost: Lempinimi Professori
90-luku:
Mika Salo, tavan jätkä Martsarista
Mika Häkkinen, tavan jätkä Martsarista
2000-luku: One and only Räkä
2010-luku???? En halua tietääkään
Tässä näkee, miten teknologian kehittyminen vaatimukset kuljettajan henkiselle kapasiteetille korreloivat. Ikävä kyllä käänteisesti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2251968Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101758Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse551237Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801065Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17998TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15940- 46855
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89854- 70802
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42784