Kannattaako hankkia? Kokemuksia otan vastaan. Kaunis puhelin tuo on ja siksi siihen kai ihastuinkin :). Mutta onko se hyvä? Mitä miinusta ja mitä plussaa? Onko käytännöllinen tuo liu´tus hommeli? Onko sillä helppo kirjottaa viestejä ku toinen osa on tavallaan ylempänä..?
Tarpeeksi hintaa on kyllä kännykällä.
Nokia 6111
3
572
Vastaukset
- ............
Mulla ollut helmikuusta saakka tuo ihana luuri! Enkä ole katunut sen hankintaa, vaikka silloin maksoi vielä paljon enemmän. Ei ole ollut vikoja ja liuku tosi hyvä käytössä. Sitähän ei tarvi edes avata kuin esim.viestin kirjoituksessa. Puheluun kun voi vastata avaamatta ja soittaa voi avaamatta. Viestiä on myös tosi nopea kirjoittaa. Ei sillä oo mitään merkitystä, että se yläosa ylenpänä, eipä sitä siinä edes käytetä. Makuasia on tietty, kenestä mikäkin hyvä luuri, mutta minä olen ollut erittäin tyytyväinen. Muistia myös silleen tosi hyvin, että valokuviakin mahtuu olemaan useampi kymmenen ja vielä on tilaa vaikka kuinka, kamera myös ihan ok. En löydä miinuksia. Ja kaiken lisäksi kaunis on, niinkuin sanoit!
Kaunishan se on, mutta tuo että muistikortti paikkaa ei löydy on jäänyt vähän kaduttamaan, kun tietsikasta ei löydy bluetoothia niin tiedostojen siirto hieman hankalaa. Kaapeliakaan ei jaksaisi ostaa. Muuten kaikin puolin hyvä. Pari kertaa on täytynyt viedä huoltoon, kun liukukansi sekoillut. Älä nyt saa viestistäni sävyä että kyseessä olisi huono puhelin. Kirjoitin vaan kaiken huonon mitä päähän tuli. Näyttö erinomainen.
- ...............
playagain kirjoitti:
Kaunishan se on, mutta tuo että muistikortti paikkaa ei löydy on jäänyt vähän kaduttamaan, kun tietsikasta ei löydy bluetoothia niin tiedostojen siirto hieman hankalaa. Kaapeliakaan ei jaksaisi ostaa. Muuten kaikin puolin hyvä. Pari kertaa on täytynyt viedä huoltoon, kun liukukansi sekoillut. Älä nyt saa viestistäni sävyä että kyseessä olisi huono puhelin. Kirjoitin vaan kaiken huonon mitä päähän tuli. Näyttö erinomainen.
Ei tuo luulis kenenkään taloutta kaatavan, kun ostat tikun, tökkäät koneeseen niin sillai saat hyvin esim. puhelimesta kuvat siirrettyä koneelle. Ei tarvii kaapeleita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371966
- 49836
- 84831
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7701Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35691Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27600- 60519
- 43467
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28459Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap76441