Poista ihan vapaasti mun nimimerkki tietoineen tältä palstalta, koska olen huomannut itse ja kaverin kertomana, ettei täällä oikeesti mitään mieltä saa olla!
Pitää kysyä suunnilleen jotain mieliväriä tai kengänkokoa jos haluaa äänensä kuuluville!
Heippa pitäkää hauskaa!
Heippa "isoveli valvoo"
12
970
Vastaukset
- tuffe
Älä mee... kiltti.
Minusta sinä olet rohkea, uskallat kyseenalaistaa meitä ja meidän juttuja omalla nikilläsi, ei kovin moni ole uskaltanut tehdä sitä täällä. Ja kyllä sitä tarvitaan vaikka kirpaiseekin.
Älä ainakaan kokonaan jätä meidät :´( Mieti vielä... Sehän se suola on, kun on erilaisia mielipiteitä.
Elikkä täyskäännös ja takaisin...=))))- Avenging.Angel
Minäkin olen eri mieltä kuin sinä
- ent.lelukka
ihan totta, puhun kokemuksesta! Täällä oli vähän aikaa sitten esim. jonkun (?) mielipide yhdestä kirperästä aiheesta, en voi nyt kirjoittaa siitä koska se todennäköisesti poistettaisiin kohta, minä siis vastasin siihen, niin minuutin päästä se oli poistettu?!
Mun ystävä sanoi että oli myös kirjoittanut tänne "eräästä aiheesta" (tiedän, raivostuttavaa tämmönen vihjailu...)oli ollut noin 5-10 täällä ja poistettiin! Eikä niissä todellakaan ollut mitään sairasta tai rikollista tms. Siis tavallisen suomalaisen mielipide yhteiskunnastamme!
Voi vitsi...!? Isoveli nyt katsoo tarkasti: äskeinen ei ollut kirosana! - Avenging.Angel
ent.lelukka kirjoitti:
ihan totta, puhun kokemuksesta! Täällä oli vähän aikaa sitten esim. jonkun (?) mielipide yhdestä kirperästä aiheesta, en voi nyt kirjoittaa siitä koska se todennäköisesti poistettaisiin kohta, minä siis vastasin siihen, niin minuutin päästä se oli poistettu?!
Mun ystävä sanoi että oli myös kirjoittanut tänne "eräästä aiheesta" (tiedän, raivostuttavaa tämmönen vihjailu...)oli ollut noin 5-10 täällä ja poistettiin! Eikä niissä todellakaan ollut mitään sairasta tai rikollista tms. Siis tavallisen suomalaisen mielipide yhteiskunnastamme!
Voi vitsi...!? Isoveli nyt katsoo tarkasti: äskeinen ei ollut kirosana!Että mielipiteen kirjoittaja on itse poistanut sen.
Rekisteröity kirjoittaja voi itsekin poistaa viestinsä jostakin syystä,mistä valvojalla ei ole tietoa.Se on rekisteröidylle nimimerkille suotu mahdollisuus ja mäin hän voi halutessaan toimia.
Sinun tuolla lelukka nimimerkillä laatimiasi kirjoituksia en ole poistanut.
Hyvää päivänjatkoa,terveisin Zamio- ent.lelukka
Kyseinen kaveri, josta puhuin, ei poistanut viestiänsä itse, vaan se oli poistettu. Olen ottanut kantaa eräisiin (2) kirjoituksiin jotka on heti poistettu oltuaan täällä n. 5-10 minuuttia.
Mitkä on oikeasti kriteerit? Onko esim. (tämä vain esimerkki!) se rasistista, jos asuu maahanmuuttajien kansoittamalla kerrostaloalueella, ja kysyy mm. muiden samankaltaisilla alueilla (joita on suomessa jo paljon) asuvien kokemuksia, vai onko sekin rasismia? Eikö näistä asioista saa puhua!?
En voi ymmärtää suomalaisten hyssyttelyä vaikeissa asioissa, tulee aivan ruotsinmalli mieleen... Isänmaallisiakaan ei kuulema ole voitu siellä olla vuosikausiin koska on pelätty ulkomaalaisten loukkaantuvan?
Ja on ihan selvää, että tämä edellä mainittu aihe herättää intohimoja puolesta ja vastaan, mutta ei kai kaikki kommentit nyt sentään ole mitään vihanpurkauksia? Niin, että miksi tämäkin aihe on niin kielletty? ent.lelukka kirjoitti:
Kyseinen kaveri, josta puhuin, ei poistanut viestiänsä itse, vaan se oli poistettu. Olen ottanut kantaa eräisiin (2) kirjoituksiin jotka on heti poistettu oltuaan täällä n. 5-10 minuuttia.
Mitkä on oikeasti kriteerit? Onko esim. (tämä vain esimerkki!) se rasistista, jos asuu maahanmuuttajien kansoittamalla kerrostaloalueella, ja kysyy mm. muiden samankaltaisilla alueilla (joita on suomessa jo paljon) asuvien kokemuksia, vai onko sekin rasismia? Eikö näistä asioista saa puhua!?
En voi ymmärtää suomalaisten hyssyttelyä vaikeissa asioissa, tulee aivan ruotsinmalli mieleen... Isänmaallisiakaan ei kuulema ole voitu siellä olla vuosikausiin koska on pelätty ulkomaalaisten loukkaantuvan?
Ja on ihan selvää, että tämä edellä mainittu aihe herättää intohimoja puolesta ja vastaan, mutta ei kai kaikki kommentit nyt sentään ole mitään vihanpurkauksia? Niin, että miksi tämäkin aihe on niin kielletty?Viestejä poistaa myös ylläpito ja rasistiset kirjoitukset poistetaan varmasti.Osa kirjoituksista voidaan myös siirtää niille kuuluville palstoille,jos ovat selkeästi täysin toisesta aihepiiristä.Tästä sinun mainitsemastasi kirjoituksesta minulla ei ole tietoa.
yst.Terveisin Zamio- ent.lelukka
Zamio kirjoitti:
Viestejä poistaa myös ylläpito ja rasistiset kirjoitukset poistetaan varmasti.Osa kirjoituksista voidaan myös siirtää niille kuuluville palstoille,jos ovat selkeästi täysin toisesta aihepiiristä.Tästä sinun mainitsemastasi kirjoituksesta minulla ei ole tietoa.
yst.Terveisin ZamioAsia selvä. Kiitos kun viitsisit vastailla.
- Puhurix
Zamio kirjoitti:
Viestejä poistaa myös ylläpito ja rasistiset kirjoitukset poistetaan varmasti.Osa kirjoituksista voidaan myös siirtää niille kuuluville palstoille,jos ovat selkeästi täysin toisesta aihepiiristä.Tästä sinun mainitsemastasi kirjoituksesta minulla ei ole tietoa.
yst.Terveisin ZamioKunnioitan sellaista seriffiä, joka oikeasti viitsii myös vastailla asiallisiin kysymyksiin. On olemassa esim palsta, jossa olen asiallisesti yrittänyt kysyä seriffiltä, miksi hän puuttui joihinkin tiettyihin kirjoituksiin, mutta vastausta ei koskaan tullut. Viestini kyllä poistettiin, vaikken mitenkään ilkeästi kirjoittanut. Kiitos tavastasi toimia.
Puhurix kirjoitti:
Kunnioitan sellaista seriffiä, joka oikeasti viitsii myös vastailla asiallisiin kysymyksiin. On olemassa esim palsta, jossa olen asiallisesti yrittänyt kysyä seriffiltä, miksi hän puuttui joihinkin tiettyihin kirjoituksiin, mutta vastausta ei koskaan tullut. Viestini kyllä poistettiin, vaikken mitenkään ilkeästi kirjoittanut. Kiitos tavastasi toimia.
Ymmärrän hyvin kirjoittajan ärtymyksen,jos hänen vaivalla laatima aloitus tai vastaus poistetaan.Kirjoittaja ei voi ymmärtää poiston syitä jos/kun mieltää oman kirjoituksensa asialliseksi.
Nämä palstat on kuitenkin laadittu niin,että jokaiselle aihepiirille löytyy oma kategoriansa ja niille palstoille tulee kirjoittaa ns.selvästi kuuluvat kannanotot ja mielipiteet.
40 palsta on yleistä keskustelua varten ja täällä luonnollisesti voidaan tarkastella eri aihepiiriä koskevia juttuja noin yleisellä tasolla ja ns.ohimennen muiden juttujen seassa :) vaikeaa selittää,mutta toivottavasti tulin ymmärretyksi.
Palstoilla ollaan hyvin tarkkoja myös siitä,että kirjoitus ei mene rasistisuuden puolelle..se valitettavasti lipsahtaa joskus sellaiseksi,vaikka kirjoittaja ei olisi sitä sellaiseksi alunperin tarkoittanutkaan.
kyseisestä kirjoituksestasi en tiedä,mutta näin on saattanut käydä ja siksi poistettu.
Myöskään seriffin ei ole pakko kommentoida näillä palstoilla poistojaan mtenkään,jokaisella palstalla on oman näköinen seriffinsä ja vaikka hän ei poistoja kommentoisikaan,hän toimii kuitenkin ylläpidon asettamien sääntöjen mukaan,jotka ovat hyvin selkeät ja kaikkien luettavissa.Ohessa linkki sääntöihin :)
http://keskustelu.suomi24.fi/sheriffi/toiminta.chtml
Toivottelen sinulle ja Lellukalle mukavia keskusteluhetkiä.- Puhurix
Zamio kirjoitti:
Ymmärrän hyvin kirjoittajan ärtymyksen,jos hänen vaivalla laatima aloitus tai vastaus poistetaan.Kirjoittaja ei voi ymmärtää poiston syitä jos/kun mieltää oman kirjoituksensa asialliseksi.
Nämä palstat on kuitenkin laadittu niin,että jokaiselle aihepiirille löytyy oma kategoriansa ja niille palstoille tulee kirjoittaa ns.selvästi kuuluvat kannanotot ja mielipiteet.
40 palsta on yleistä keskustelua varten ja täällä luonnollisesti voidaan tarkastella eri aihepiiriä koskevia juttuja noin yleisellä tasolla ja ns.ohimennen muiden juttujen seassa :) vaikeaa selittää,mutta toivottavasti tulin ymmärretyksi.
Palstoilla ollaan hyvin tarkkoja myös siitä,että kirjoitus ei mene rasistisuuden puolelle..se valitettavasti lipsahtaa joskus sellaiseksi,vaikka kirjoittaja ei olisi sitä sellaiseksi alunperin tarkoittanutkaan.
kyseisestä kirjoituksestasi en tiedä,mutta näin on saattanut käydä ja siksi poistettu.
Myöskään seriffin ei ole pakko kommentoida näillä palstoilla poistojaan mtenkään,jokaisella palstalla on oman näköinen seriffinsä ja vaikka hän ei poistoja kommentoisikaan,hän toimii kuitenkin ylläpidon asettamien sääntöjen mukaan,jotka ovat hyvin selkeät ja kaikkien luettavissa.Ohessa linkki sääntöihin :)
http://keskustelu.suomi24.fi/sheriffi/toiminta.chtml
Toivottelen sinulle ja Lellukalle mukavia keskusteluhetkiä.On silti mukavaa ja oikeastaan jopa muita huomioonottavaa, että viitsit vastata joskus. Rasismi on muuten jotain, mitä itse inhoan syvästi, joten siihen en usko syyllistyneeni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483