Heippa "isoveli valvoo"

lelukka

Poista ihan vapaasti mun nimimerkki tietoineen tältä palstalta, koska olen huomannut itse ja kaverin kertomana, ettei täällä oikeesti mitään mieltä saa olla!

Pitää kysyä suunnilleen jotain mieliväriä tai kengänkokoa jos haluaa äänensä kuuluville!

Heippa pitäkää hauskaa!

12

970

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuffe

      Älä mee... kiltti.

      Minusta sinä olet rohkea, uskallat kyseenalaistaa meitä ja meidän juttuja omalla nikilläsi, ei kovin moni ole uskaltanut tehdä sitä täällä. Ja kyllä sitä tarvitaan vaikka kirpaiseekin.

      Älä ainakaan kokonaan jätä meidät :´(

    • Mieti vielä... Sehän se suola on, kun on erilaisia mielipiteitä.

      Elikkä täyskäännös ja takaisin...=))))

    • Avenging.Angel

      Minäkin olen eri mieltä kuin sinä

      • ent.lelukka

        ihan totta, puhun kokemuksesta! Täällä oli vähän aikaa sitten esim. jonkun (?) mielipide yhdestä kirperästä aiheesta, en voi nyt kirjoittaa siitä koska se todennäköisesti poistettaisiin kohta, minä siis vastasin siihen, niin minuutin päästä se oli poistettu?!

        Mun ystävä sanoi että oli myös kirjoittanut tänne "eräästä aiheesta" (tiedän, raivostuttavaa tämmönen vihjailu...)oli ollut noin 5-10 täällä ja poistettiin! Eikä niissä todellakaan ollut mitään sairasta tai rikollista tms. Siis tavallisen suomalaisen mielipide yhteiskunnastamme!

        Voi vitsi...!? Isoveli nyt katsoo tarkasti: äskeinen ei ollut kirosana!


      • Avenging.Angel
        ent.lelukka kirjoitti:

        ihan totta, puhun kokemuksesta! Täällä oli vähän aikaa sitten esim. jonkun (?) mielipide yhdestä kirperästä aiheesta, en voi nyt kirjoittaa siitä koska se todennäköisesti poistettaisiin kohta, minä siis vastasin siihen, niin minuutin päästä se oli poistettu?!

        Mun ystävä sanoi että oli myös kirjoittanut tänne "eräästä aiheesta" (tiedän, raivostuttavaa tämmönen vihjailu...)oli ollut noin 5-10 täällä ja poistettiin! Eikä niissä todellakaan ollut mitään sairasta tai rikollista tms. Siis tavallisen suomalaisen mielipide yhteiskunnastamme!

        Voi vitsi...!? Isoveli nyt katsoo tarkasti: äskeinen ei ollut kirosana!

        Että mielipiteen kirjoittaja on itse poistanut sen.


    • Rekisteröity kirjoittaja voi itsekin poistaa viestinsä jostakin syystä,mistä valvojalla ei ole tietoa.Se on rekisteröidylle nimimerkille suotu mahdollisuus ja mäin hän voi halutessaan toimia.

      Sinun tuolla lelukka nimimerkillä laatimiasi kirjoituksia en ole poistanut.

      Hyvää päivänjatkoa,terveisin Zamio

      • ent.lelukka

        Kyseinen kaveri, josta puhuin, ei poistanut viestiänsä itse, vaan se oli poistettu. Olen ottanut kantaa eräisiin (2) kirjoituksiin jotka on heti poistettu oltuaan täällä n. 5-10 minuuttia.

        Mitkä on oikeasti kriteerit? Onko esim. (tämä vain esimerkki!) se rasistista, jos asuu maahanmuuttajien kansoittamalla kerrostaloalueella, ja kysyy mm. muiden samankaltaisilla alueilla (joita on suomessa jo paljon) asuvien kokemuksia, vai onko sekin rasismia? Eikö näistä asioista saa puhua!?

        En voi ymmärtää suomalaisten hyssyttelyä vaikeissa asioissa, tulee aivan ruotsinmalli mieleen... Isänmaallisiakaan ei kuulema ole voitu siellä olla vuosikausiin koska on pelätty ulkomaalaisten loukkaantuvan?

        Ja on ihan selvää, että tämä edellä mainittu aihe herättää intohimoja puolesta ja vastaan, mutta ei kai kaikki kommentit nyt sentään ole mitään vihanpurkauksia? Niin, että miksi tämäkin aihe on niin kielletty?


      • ent.lelukka kirjoitti:

        Kyseinen kaveri, josta puhuin, ei poistanut viestiänsä itse, vaan se oli poistettu. Olen ottanut kantaa eräisiin (2) kirjoituksiin jotka on heti poistettu oltuaan täällä n. 5-10 minuuttia.

        Mitkä on oikeasti kriteerit? Onko esim. (tämä vain esimerkki!) se rasistista, jos asuu maahanmuuttajien kansoittamalla kerrostaloalueella, ja kysyy mm. muiden samankaltaisilla alueilla (joita on suomessa jo paljon) asuvien kokemuksia, vai onko sekin rasismia? Eikö näistä asioista saa puhua!?

        En voi ymmärtää suomalaisten hyssyttelyä vaikeissa asioissa, tulee aivan ruotsinmalli mieleen... Isänmaallisiakaan ei kuulema ole voitu siellä olla vuosikausiin koska on pelätty ulkomaalaisten loukkaantuvan?

        Ja on ihan selvää, että tämä edellä mainittu aihe herättää intohimoja puolesta ja vastaan, mutta ei kai kaikki kommentit nyt sentään ole mitään vihanpurkauksia? Niin, että miksi tämäkin aihe on niin kielletty?

        Viestejä poistaa myös ylläpito ja rasistiset kirjoitukset poistetaan varmasti.Osa kirjoituksista voidaan myös siirtää niille kuuluville palstoille,jos ovat selkeästi täysin toisesta aihepiiristä.Tästä sinun mainitsemastasi kirjoituksesta minulla ei ole tietoa.

        yst.Terveisin Zamio


      • ent.lelukka
        Zamio kirjoitti:

        Viestejä poistaa myös ylläpito ja rasistiset kirjoitukset poistetaan varmasti.Osa kirjoituksista voidaan myös siirtää niille kuuluville palstoille,jos ovat selkeästi täysin toisesta aihepiiristä.Tästä sinun mainitsemastasi kirjoituksesta minulla ei ole tietoa.

        yst.Terveisin Zamio

        Asia selvä. Kiitos kun viitsisit vastailla.


      • Puhurix
        Zamio kirjoitti:

        Viestejä poistaa myös ylläpito ja rasistiset kirjoitukset poistetaan varmasti.Osa kirjoituksista voidaan myös siirtää niille kuuluville palstoille,jos ovat selkeästi täysin toisesta aihepiiristä.Tästä sinun mainitsemastasi kirjoituksesta minulla ei ole tietoa.

        yst.Terveisin Zamio

        Kunnioitan sellaista seriffiä, joka oikeasti viitsii myös vastailla asiallisiin kysymyksiin. On olemassa esim palsta, jossa olen asiallisesti yrittänyt kysyä seriffiltä, miksi hän puuttui joihinkin tiettyihin kirjoituksiin, mutta vastausta ei koskaan tullut. Viestini kyllä poistettiin, vaikken mitenkään ilkeästi kirjoittanut. Kiitos tavastasi toimia.


      • Puhurix kirjoitti:

        Kunnioitan sellaista seriffiä, joka oikeasti viitsii myös vastailla asiallisiin kysymyksiin. On olemassa esim palsta, jossa olen asiallisesti yrittänyt kysyä seriffiltä, miksi hän puuttui joihinkin tiettyihin kirjoituksiin, mutta vastausta ei koskaan tullut. Viestini kyllä poistettiin, vaikken mitenkään ilkeästi kirjoittanut. Kiitos tavastasi toimia.

        Ymmärrän hyvin kirjoittajan ärtymyksen,jos hänen vaivalla laatima aloitus tai vastaus poistetaan.Kirjoittaja ei voi ymmärtää poiston syitä jos/kun mieltää oman kirjoituksensa asialliseksi.

        Nämä palstat on kuitenkin laadittu niin,että jokaiselle aihepiirille löytyy oma kategoriansa ja niille palstoille tulee kirjoittaa ns.selvästi kuuluvat kannanotot ja mielipiteet.

        40 palsta on yleistä keskustelua varten ja täällä luonnollisesti voidaan tarkastella eri aihepiiriä koskevia juttuja noin yleisellä tasolla ja ns.ohimennen muiden juttujen seassa :) vaikeaa selittää,mutta toivottavasti tulin ymmärretyksi.

        Palstoilla ollaan hyvin tarkkoja myös siitä,että kirjoitus ei mene rasistisuuden puolelle..se valitettavasti lipsahtaa joskus sellaiseksi,vaikka kirjoittaja ei olisi sitä sellaiseksi alunperin tarkoittanutkaan.

        kyseisestä kirjoituksestasi en tiedä,mutta näin on saattanut käydä ja siksi poistettu.

        Myöskään seriffin ei ole pakko kommentoida näillä palstoilla poistojaan mtenkään,jokaisella palstalla on oman näköinen seriffinsä ja vaikka hän ei poistoja kommentoisikaan,hän toimii kuitenkin ylläpidon asettamien sääntöjen mukaan,jotka ovat hyvin selkeät ja kaikkien luettavissa.Ohessa linkki sääntöihin :)

        http://keskustelu.suomi24.fi/sheriffi/toiminta.chtml


        Toivottelen sinulle ja Lellukalle mukavia keskusteluhetkiä.


      • Puhurix
        Zamio kirjoitti:

        Ymmärrän hyvin kirjoittajan ärtymyksen,jos hänen vaivalla laatima aloitus tai vastaus poistetaan.Kirjoittaja ei voi ymmärtää poiston syitä jos/kun mieltää oman kirjoituksensa asialliseksi.

        Nämä palstat on kuitenkin laadittu niin,että jokaiselle aihepiirille löytyy oma kategoriansa ja niille palstoille tulee kirjoittaa ns.selvästi kuuluvat kannanotot ja mielipiteet.

        40 palsta on yleistä keskustelua varten ja täällä luonnollisesti voidaan tarkastella eri aihepiiriä koskevia juttuja noin yleisellä tasolla ja ns.ohimennen muiden juttujen seassa :) vaikeaa selittää,mutta toivottavasti tulin ymmärretyksi.

        Palstoilla ollaan hyvin tarkkoja myös siitä,että kirjoitus ei mene rasistisuuden puolelle..se valitettavasti lipsahtaa joskus sellaiseksi,vaikka kirjoittaja ei olisi sitä sellaiseksi alunperin tarkoittanutkaan.

        kyseisestä kirjoituksestasi en tiedä,mutta näin on saattanut käydä ja siksi poistettu.

        Myöskään seriffin ei ole pakko kommentoida näillä palstoilla poistojaan mtenkään,jokaisella palstalla on oman näköinen seriffinsä ja vaikka hän ei poistoja kommentoisikaan,hän toimii kuitenkin ylläpidon asettamien sääntöjen mukaan,jotka ovat hyvin selkeät ja kaikkien luettavissa.Ohessa linkki sääntöihin :)

        http://keskustelu.suomi24.fi/sheriffi/toiminta.chtml


        Toivottelen sinulle ja Lellukalle mukavia keskusteluhetkiä.

        On silti mukavaa ja oikeastaan jopa muita huomioonottavaa, että viitsit vastata joskus. Rasismi on muuten jotain, mitä itse inhoan syvästi, joten siihen en usko syyllistyneeni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe