triumph kuume taitaa iskeä...

miekkone

Vanha harrikka myyty pois, eikä mitään pitänyt tulla tilalle. Mutta nyt olen alkanut vilkuilla triumppeja sillä silmällä, että mitä jos ensi kesäksi sellainen.

Mikä olisi suosituksenne isolle miehelle, kun malleja tuntuu riittävän aikas monenelaisia, enkä tunne triumppeja ollenkaan, kun olen rassannut vaan tuollaista sivuventtiili harrikkaa.

Thruxton, America ja Speedmaster miellytävät ainakin ulkonäkönsä puolesta. mitkää kyykkyhärdellit ei tule kysymykseen missään nimessä.

Hintaluokka kympin molemmin puolin ja 2000 luvun vehje. Joten suositelkaa kaupunkicruisailuun sekä myös tietenkin maantielle sopivaa trumppaa.

32

19589

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikaelm

      Itse olen kanssa miettinyt Triumphia ensi kesäksi. Eniten on kiinostanut ehkä Bonneville T100. Koeajamaan en vielä ole päässyt, mutta kaupassa kokeilin moisen päälle istua. Vaikutti varsin mukavan tuntuiselta pyörältä. Ei mikään kyykkypyörä, mutta paljon korkeampi mitä cruiserit ja ajoasento mukavan pysty.

      Toinen kiinostava pyörä oli Scrambler, mutta se vaikutti itselleni hieman liian korkealta.

      • oikeee

        on roketti.


    • Mastermaster

      Käyppä koeajamassa Speedmaster yllätyt positiivisesti.Käyttäytyy niin kaupungissa että maantiellä todella hienosti.

      • TT-71

        Mä suosittelen sulle Americaa. Mulla oli sellainen ennen kun astuin "miesten luokkaan" eli ostin Rocketin.America on hyvä ja luotettava perusfillari, jolla tekee mielellään pidempääkin reissua.


      • wäbäwäbä
        TT-71 kirjoitti:

        Mä suosittelen sulle Americaa. Mulla oli sellainen ennen kun astuin "miesten luokkaan" eli ostin Rocketin.America on hyvä ja luotettava perusfillari, jolla tekee mielellään pidempääkin reissua.

        ei ole kyllä muuta palautetta kuin positiivista tuosta mallista..kahta en vaihda ja toinen on america!
        koe aja ihmeessä


      • Lineker
        TT-71 kirjoitti:

        Mä suosittelen sulle Americaa. Mulla oli sellainen ennen kun astuin "miesten luokkaan" eli ostin Rocketin.America on hyvä ja luotettava perusfillari, jolla tekee mielellään pidempääkin reissua.

        Omasta Americasta ei ole mitään negatiivista sanottavaa, mutta Rocketilla ajaisin jos vaan olis massia tarpeeks.


    • mXa

      viime kesän ajoin speedmasterilla ja tyytyväinen olen pyörään. jos pituutta on paljon niin sit kannattaa harkita jotain muuta esim.rockettia.
      Speedmasterissa/americassa on hintalaatusuhde kyllä mielestäni kohdallaan. Harvoin saa noin tyylikästä pyörää tuohon hintaan.

      • humppa....

        rocket III ompi mulla ja erittäin tyytyväinen olen ollut,varsinkin jos on pituutta ym siunaantunut niin ehdoton peli!
        mallia 2005 ja kilsoja kertynyt 25000.


    • dragstar/vildstar

      Unohda trumphit ja osta vaikkapa yamaha dragstar tai vildstar, niin et tule pettymään kauppoja, on nimittäin senverran kokemusta asiasta. EIKÄ tartte muuta kun kovaa ajoa ja joskus kun muistaa vaan vaihtaa öljyt ja lisätä tankkiin bensaa. Todella nautinnollisia moottoripyörä fiiliksiä. Miksi pitäs mukamastensa leikkiä "motskarimiestä" jonkun vanhanaikasen merkin perusteella, niinku esim. joku HD tai triumph, kun parempia ja modernimpiakin laitteita on saatavissa kohtuuhintaan. Ei sitä jostain merkkiuskollisuudesta kannata maksaa, ja leikkiä ELVISTÄ.

      • Nimetön

        speedmaster ei maksa enempää kun yamahan customit. Varmasti hyvä peli sekin mut eipä masterissakaan moitteita ole. Kannattaa käydä koeajolla ja lukea testejä...


      • yamaha hah hah haa

        eikä yamahalle ole oma palsta..mene sinne kehuskeleen pärrääsi..voihan sitä rumaa naistakin p*n*a jos ei laatu merkkaa mitään..kuten sinulle ei taida merkata
        ja kopio on AINA kopio.


      • dragstar 1
        yamaha hah hah haa kirjoitti:

        eikä yamahalle ole oma palsta..mene sinne kehuskeleen pärrääsi..voihan sitä rumaa naistakin p*n*a jos ei laatu merkkaa mitään..kuten sinulle ei taida merkata
        ja kopio on AINA kopio.

        Kopioimisesta vielä, niin satutko poikarukka tietämään tämänpäivän menosta mitään. Jos et oo vielä ajantasalla niin nyt oot, sillä tässäpä sulle jymyuutinen, lueppa jo sinäkin tämän vuosituhannen lehtiä sillä harrikkakin on kuulemma saanut vaihtiestonsa pelaamaan lähelle samaa tasoa kun japsit, siis tämän vuoden -07 malleihin ja kehuvat että hyvin pelaa. juttua uudessa MP-lehdessä, ostappa jos raaskit, jollei kaikki oo menny tiivisteisiin tai muihin varaosiin. sori tämä meni jo yli triumphin aiheen.


      • havinaa...
        dragstar 1 kirjoitti:

        Kopioimisesta vielä, niin satutko poikarukka tietämään tämänpäivän menosta mitään. Jos et oo vielä ajantasalla niin nyt oot, sillä tässäpä sulle jymyuutinen, lueppa jo sinäkin tämän vuosituhannen lehtiä sillä harrikkakin on kuulemma saanut vaihtiestonsa pelaamaan lähelle samaa tasoa kun japsit, siis tämän vuoden -07 malleihin ja kehuvat että hyvin pelaa. juttua uudessa MP-lehdessä, ostappa jos raaskit, jollei kaikki oo menny tiivisteisiin tai muihin varaosiin. sori tämä meni jo yli triumphin aiheen.

        Britit ja jenkit tekivät MOOTTORIPYÖRIÄ jo silloin
        kun Yamahan suku väänsi vielä lehmänpaskasta
        sake-kuppeja


      • dragstar1
        havinaa... kirjoitti:

        Britit ja jenkit tekivät MOOTTORIPYÖRIÄ jo silloin
        kun Yamahan suku väänsi vielä lehmänpaskasta
        sake-kuppeja

        Ikävä kyllä, ajat ovat muuttuneet ja japsit jyrää moottoripyörien myyntilistojen YKKÖSENÄ vuodesta toiseen. Sanohan se vennamon veikkokin jo aikaa sitten eläessään, että "kyllä kansa tietää". Valitettava totuus.


      • dragstar12
        dragstar1 kirjoitti:

        Ikävä kyllä, ajat ovat muuttuneet ja japsit jyrää moottoripyörien myyntilistojen YKKÖSENÄ vuodesta toiseen. Sanohan se vennamon veikkokin jo aikaa sitten eläessään, että "kyllä kansa tietää". Valitettava totuus.

        jatkoa.... kyllä minäkin silti tykkään riumpeista ja hartikoista, en minä niitä tosissaan mollaa. Speedmasterista ja americasta eritoten.Nättejä pelejä, silmällekkin.


      • sama kaveri
        dragstar 1 kirjoitti:

        Kopioimisesta vielä, niin satutko poikarukka tietämään tämänpäivän menosta mitään. Jos et oo vielä ajantasalla niin nyt oot, sillä tässäpä sulle jymyuutinen, lueppa jo sinäkin tämän vuosituhannen lehtiä sillä harrikkakin on kuulemma saanut vaihtiestonsa pelaamaan lähelle samaa tasoa kun japsit, siis tämän vuoden -07 malleihin ja kehuvat että hyvin pelaa. juttua uudessa MP-lehdessä, ostappa jos raaskit, jollei kaikki oo menny tiivisteisiin tai muihin varaosiin. sori tämä meni jo yli triumphin aiheen.

        mutta menkööt..
        harrikat on harrikoita ja triumphi triumphi. ne on aitoja asioita ei jäljitelmiä..en tarkoita tällä uusinta tekniikkaa vaan kokonaisuutta..sama se millä joku ajaa mutta turhaan avautua että merkki ei ole mitään. minulle triumph on tunne ei vaan pyörä. Se ei ole vain massatuote toisten joukossa ja japsi pyöriin en ikinä sitä vaihtaisi vaikka ilmaiseksi uuden saisin..


      • vastaa
        sama kaveri kirjoitti:

        mutta menkööt..
        harrikat on harrikoita ja triumphi triumphi. ne on aitoja asioita ei jäljitelmiä..en tarkoita tällä uusinta tekniikkaa vaan kokonaisuutta..sama se millä joku ajaa mutta turhaan avautua että merkki ei ole mitään. minulle triumph on tunne ei vaan pyörä. Se ei ole vain massatuote toisten joukossa ja japsi pyöriin en ikinä sitä vaihtaisi vaikka ilmaiseksi uuden saisin..

        Kyllä riumpit ja hartikat on hienoja moottoripyöriä, varsinhan minä vitsailin, vaikka itellä onkin japsi.


      • on kylläkin
        dragstar 1 kirjoitti:

        Kopioimisesta vielä, niin satutko poikarukka tietämään tämänpäivän menosta mitään. Jos et oo vielä ajantasalla niin nyt oot, sillä tässäpä sulle jymyuutinen, lueppa jo sinäkin tämän vuosituhannen lehtiä sillä harrikkakin on kuulemma saanut vaihtiestonsa pelaamaan lähelle samaa tasoa kun japsit, siis tämän vuoden -07 malleihin ja kehuvat että hyvin pelaa. juttua uudessa MP-lehdessä, ostappa jos raaskit, jollei kaikki oo menny tiivisteisiin tai muihin varaosiin. sori tämä meni jo yli triumphin aiheen.

        Triumph sivu, eikä mikään HD ÄÄLIÖ!!!!!!!!!!


      • Nimetön

        On mullakin Japsi Kawa chopper mutta en jaksa sitä kellekkään tyrkyttää mutta näissä Harrikoissa ja Triumpeissa on oma viehätyksensä!! Turha kiistellä makuseikoista tai tyrkyttää omia mielipiteitään. Veikkaa että ostan vielä toiseksi pyöräksi Harrikan mutta vanhemman kun uuteen ei riitä rahat ja en onneksi niistä oikein välitäkkään. Minusta uudet Harrikat ovat alkaneet muistuttaa Japsi customeita. Mitenkähän tuo äänipuoli? Kuka tietäis? Miltä ne uudet kuulostaa?? Erottaako niitä enää Japseista pelkään vaan että hieno vatkaava tyhjäkäyntikin on historiaa kun panneet niitä "hienoja"tasapainotusakseleita. Perhanan kun Shovelissa mukava käynti kun pompottaa mutta muistaakseni kun mulla oli Pannupää niin se kävi tasaisesti.


      • Pär Kele

        Unohda jammut ja osta japanilaisista osista kasattu kunnon brittipyörä. Speedmasterin uudemmissa versioissa on lastentaudit jo sairastettu eikä niitä sähkö- tai jarrulevyongelmia ole. Jos oikein tykkäät herkutella hanki Thunderbird, hinta tosin lähenee jo kahtakymppiä(ABS lisähintaan). Spedelle kertyy lähtöhintaa 14000.


    • jep jep

      ainoa oikea on rocket /// jeeeeeeeeeee

    • Nimetön

      Miten ne Raketin äänet?? Yksi tuttu oli päässyt kokeilemaan ja kehui että valtavat tehot että meinaa takapyörä sudata vaikka varovasti lähtee vaikka mahoton läski mutta kun kysyin äänistä niin sanoa että kuulosti aivan Tojotalta? Saako näihin raketteihin miehekkäitä ääniä??

      • rocketIII

        eka pyöräni oli 500 triumph tiikeri vuosimallia 57 mallia mattamusta rotta sellainen, senjälkeen muutama sekalainen kustomi japsi ja viimeksi suunnittelin harrikkaa kun noi japsit ei oikein miellytä mutta päädyin triumpppiin takasi ja rocket III sen ostin ja ei voi sanoa kuin että paras vehje millä olen ikuna ajanut, mulla on triumphin ofroad teho putket ilman kattia ja äänet on tosi kireät ja mahtavat suorastaan kisamaiset, ja ruisku ohjelma on mukautettu putkille ja liikkuu ihan kivasti.
        ei kuitenkaan niin hyvin kuin tossa turun kokoontumisessa ollut ruotsalainen turbo rocketti jossa oli takapyörältä vääntöä 400nm ja heppoja reilut 270, kiihty 140kmh-240kmh hieman alle 4sekunnin!!! eli kun antaa hanaa niin on kyllä syytä tietää miten pitää tangosta kiinni, siihen saa kyllä moni japsi muovihässäkkä lähtee kisamaan rinnalle. heppu puhui että talvella tulee uutta palikkaa pyörään ja vääntöä jotain 500 ja heppoja jotain reilut 300!!! et sillein!


      • joo3
        rocketIII kirjoitti:

        eka pyöräni oli 500 triumph tiikeri vuosimallia 57 mallia mattamusta rotta sellainen, senjälkeen muutama sekalainen kustomi japsi ja viimeksi suunnittelin harrikkaa kun noi japsit ei oikein miellytä mutta päädyin triumpppiin takasi ja rocket III sen ostin ja ei voi sanoa kuin että paras vehje millä olen ikuna ajanut, mulla on triumphin ofroad teho putket ilman kattia ja äänet on tosi kireät ja mahtavat suorastaan kisamaiset, ja ruisku ohjelma on mukautettu putkille ja liikkuu ihan kivasti.
        ei kuitenkaan niin hyvin kuin tossa turun kokoontumisessa ollut ruotsalainen turbo rocketti jossa oli takapyörältä vääntöä 400nm ja heppoja reilut 270, kiihty 140kmh-240kmh hieman alle 4sekunnin!!! eli kun antaa hanaa niin on kyllä syytä tietää miten pitää tangosta kiinni, siihen saa kyllä moni japsi muovihässäkkä lähtee kisamaan rinnalle. heppu puhui että talvella tulee uutta palikkaa pyörään ja vääntöä jotain 500 ja heppoja jotain reilut 300!!! et sillein!

        vai että rocketissa suorastaan kireät ja kisamaiset äänet, EI hyvää päivää. ei kait kustomissa mitää s''tanan kisasaundeja pidä olla.


      • nunnuli

        saa todellakin kaverille just laitettiin motomarketissa viripaketti. putket;(samannäköiset ku orkkis) katalyytti pois ja ruiskunsäätö. 170 hv ja vääntöä tuli kans viel lisää hintaa jotain tonni. upeet soundit !


      • jaloissa
        rocketIII kirjoitti:

        eka pyöräni oli 500 triumph tiikeri vuosimallia 57 mallia mattamusta rotta sellainen, senjälkeen muutama sekalainen kustomi japsi ja viimeksi suunnittelin harrikkaa kun noi japsit ei oikein miellytä mutta päädyin triumpppiin takasi ja rocket III sen ostin ja ei voi sanoa kuin että paras vehje millä olen ikuna ajanut, mulla on triumphin ofroad teho putket ilman kattia ja äänet on tosi kireät ja mahtavat suorastaan kisamaiset, ja ruisku ohjelma on mukautettu putkille ja liikkuu ihan kivasti.
        ei kuitenkaan niin hyvin kuin tossa turun kokoontumisessa ollut ruotsalainen turbo rocketti jossa oli takapyörältä vääntöä 400nm ja heppoja reilut 270, kiihty 140kmh-240kmh hieman alle 4sekunnin!!! eli kun antaa hanaa niin on kyllä syytä tietää miten pitää tangosta kiinni, siihen saa kyllä moni japsi muovihässäkkä lähtee kisamaan rinnalle. heppu puhui että talvella tulee uutta palikkaa pyörään ja vääntöä jotain 500 ja heppoja jotain reilut 300!!! et sillein!

        olet sen trumppas kanssa näin on marjat. käypä katsomassa esim turbobusa pätkiä..


    • ehdottomasti

      Speed Triple. Siinä miesten pyörä.

      • matkaenska

        on kanssa hyvä, jos speed triple on liian pelottava. Tikrun 3 pyttyinen kone (sama kuin triplessä, mutta eri vireessä) on absolutamente paras moottoripyörän moottori, mitä olen ikuna ajanut ja kokeiltuna on kymmeniä niin eurooppalaisia kuin jaappanialaisiakin pelejä.


    • Veli Hopee

      On siinä peto tien päällä. Käännä kahvaa anna hanaa niin lähtee kutina alapäästä. Tosi makea ulkonäkö ja moottori todella raivoaa kun antaa hanaa, niin että hevoset korskuu ja mällilentää.

    • Ostan heti

      Tuo pinnavanteinen black on komein moottoripyörä maailmassa. Sen ostan ja nopeasti. myykää suoraan mulle kaikki.

    • Thunderbird2010

      Isolle miehelle olis tietty ihan eri mallit, mutta jos hintaluokka on 10 000 egee, niin America tai Speedmaster käytettynä ovat sillon ehkä vaihtoehtosi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1198
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe