Onko niitä missään? Oikeastaan olisi kivempi nähdä niitä susien kuvia. Googlessa ei ollut ja Sipsisims, josta nyt toiseksi hakisin, ei toimi.
Kuvia ihmissusista?
11
1509
Vastaukset
Mut freewebs ei anna pastettaa tiedostoa et saisin sen nettiin.. kerpele
- Minniel
Merindea kirjoitti:
Pelottava!
Hui! Aikas kumman näköinen otus.
- Esci93
viveca87 kirjoitti:
Löytyisikö sinulta kuvia niistä susista? Ne nyt lähinnä kiinnostavat. Varsinkin pelottavasta keltasilmäisestä johtajasudesta olisi kiva nähdä muutama otos. ^^
Ja muuten, onko suden otto lemmikiksi mahdollista? Olen kuullut, että on, mutta en tiedä uskoako sitä vai ei. Esci93 kirjoitti:
Löytyisikö sinulta kuvia niistä susista? Ne nyt lähinnä kiinnostavat. Varsinkin pelottavasta keltasilmäisestä johtajasudesta olisi kiva nähdä muutama otos. ^^
Ja muuten, onko suden otto lemmikiksi mahdollista? Olen kuullut, että on, mutta en tiedä uskoako sitä vai ei.Pastetan ne hetkenpäästä
viveca87 kirjoitti:
Pastetan ne hetkenpäästä
Tossa siitä johtajasudesta kuva jonka nimi on Pena, tai ainakin se joka vieraili mulla :D
http://www.geocities.com/lumpeenkukka87/snapshot_1.jpg
http://www.geocities.com/lumpeenkukka87/snapshot_2.jpg- koira?
viveca87 kirjoitti:
Tossa siitä johtajasudesta kuva jonka nimi on Pena, tai ainakin se joka vieraili mulla :D
http://www.geocities.com/lumpeenkukka87/snapshot_1.jpg
http://www.geocities.com/lumpeenkukka87/snapshot_2.jpgMun simseillä vierailee joskus sellainen keltahohtavasilmäinen koira nimeltä Rokka. Siis onko se johtajasusi? Milloin ne muuttuu ihmissudeksi? Sori kyselyni, mutta meinasi tarttua luu kurkkuun kun katselin noita kuvia, ja tajusin sen käyneen simeilläni..
- korppi
tuleeko se johtajasusi sisään vaikka sitä ei tervehtisikään?
- sims1
tervehdi niin sitten se tulee
- fuh fuh fuh
mä oon ihmisuden pentu!:-):(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651596
- 104931
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419