nyt haluttaa.. kyrpää

vaimo 45

Mieheni on juuri leikannut pillukarvani ja odotan naimista. Vaimollani on seksivaatteet päällä ja hän on tavattoman naitavan näköinen. Hän on rehevä 45 v nainen ja kiihkeä nussimaan. Pidän rehevistä naisista, joilla on isot rinnat ja rehevä pillu.
Miwhwni vartalo on urheilullenen ja kyrpä mielettömän kiihottava. Koko illan olemme jutelleet ja tiesimme molemmat, että ilta päättyy naimiseen. Saan tänä iltana urheilullista kyrpää, joka kiihottaa minut uskomattomaan tilaan. Kerron miehelleni myös nainti juttuja edellisestä elämästäni ja se kiihottaa miestäni. Olen ennenkin saanut tosi isoja kyrpiä. Isot kyrvät ovat naineet minua ennen meistäni. Löytyykö lukijoista urheilullisia miehiä, jotka haluaisivat panna rehevää naista ajatuksissa, ikä saisi olla noin 35-45. Kerro meille ajatuksesi, niin kiihotumme ja panen mieheni kanssa yhä enemmän. Löytyykö lukijoissa naisia, jotka haluaisivat panna miestäni ajatuksissa, mieheni on vähän yli nelikymppinen ja urheilullinen ja iso kyrpäinen ja kestävä. Mieheni kiihottuu eniten 40-50 vuotiaista naisista, jotka ovat reheviä. Kirjoita ajatuksiasi tänne. Nyt lähden naimaan iso kyrpäisen mieheni kanssa. Minulla on seksivaatteet päällä ( mustat sukat, valkeat rintaliivit, rinnat tursuavat ulos. Pillukarvani ovat ajeltu seksikkääksi. Seksi juttuja aion kertoa, mieheni tykkää erityisesti vanhoista panojutuista seksimme lomassa. Nyt naimaan ja saamaan kovaa ja urheilullista kyrpää, siitä minä nautin

11

22975

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitten vaimoni

      joten montaako persoonaa esität, vai unelmissasiko elelet.

      • Toi feikki

        kertoo miehelle seksijuttuja EDELLISESTÄ ELÄMÄSTÄ! :DD


      • Sca

        Joku kertoi varmaan itsestään... taikka sitten jostakin muusta... taikka kukahan kertoi ja kenestä... ei tuosta saa selvää. Ei kyllä tulis ihan heti mieleen ottaa yhteyksiä moiseen kirjoittajaan...


    • aika mitä

      sekasotkua ja toiston toistoa:DDDD

    • tai ihan sekaisin

      Joidenkin ei ehkä kannattaisi laittaa fantasioitaan kirjeeksi, jos ei ole sana hallussa. Tai ota kunnon krapularyyppy ja kirjoita uudelleen.

    • vaimo 45

      Moni ei tainnut ymmärtää juttuamme kerronpa uudestaan. Olemme aviopari, joka nai usein ja kiihkeästi. Mieheni on komea ja minä muodokas. Miehelläni on minusta maailman seksikkäin kyrpä, kyrvän päätä imen usein. olemme olleet naimisissa pitkään ja olemme naineet paljon. Meillä molemmilla on unelmia. SEUraavaksi annan mieheni tulla tähän ja kertoa seksiunelmansa.

      Miehen seksiunelma:Olemme lomalla laivalla tai hotellissa. Haluan , että vaimoni iskee siellä hänen mielestään kiihottavan miehen ja vie huoneeseen. Tulen huoneeseen kun vaimoni on täydessä nainti puuhassa vieraan miehen kanssa. Vaimoni on rehevä isorintainen nainen. Vastatkaa, jos kiinnostaisi olla vieraan miehen roolissa

      • www.hanki elämä.fi

        Voisit opetella kirjoittamaa ja tuo on tyhmintä ja tylsintä mitä olen kuullut.13-vuotias pentu esittää vähä


      • vaimo yli nelikymppinen

        edelleen.. naimme kohta taas.... mieheni on pukenut minut seksiasuihin. Miehen kyrpä on parasta, mitä olen koskaan nähnyt. On TOSI HYVÄNNÄKÖINEN KULLI; JOKA KOHTA JYSÄHTÄÄ SISÄÄNI JA TUO IHANAN NAUTINNON:

        TIEDOKSI: MIEHENI HALUAISI NAIDA UNELMISSAAN REHEVÄÄ iso rintAISTA, NOIN 45 VUOTIASTA NAISTA. lÖYTYISIKÖ TÄLLÄISTÄ Naista? Mieheni on iso kyrpäinen ja kestävä ja tosi hyvännnäköinen, ainakin minun mielestäni. Oletko ilman kovaa ja kestävää kullia?


      • vaimo 45
        vaimo yli nelikymppinen kirjoitti:

        edelleen.. naimme kohta taas.... mieheni on pukenut minut seksiasuihin. Miehen kyrpä on parasta, mitä olen koskaan nähnyt. On TOSI HYVÄNNÄKÖINEN KULLI; JOKA KOHTA JYSÄHTÄÄ SISÄÄNI JA TUO IHANAN NAUTINNON:

        TIEDOKSI: MIEHENI HALUAISI NAIDA UNELMISSAAN REHEVÄÄ iso rintAISTA, NOIN 45 VUOTIASTA NAISTA. lÖYTYISIKÖ TÄLLÄISTÄ Naista? Mieheni on iso kyrpäinen ja kestävä ja tosi hyvännnäköinen, ainakin minun mielestäni. Oletko ilman kovaa ja kestävää kullia?

        Taas tehdään se.... pitkästä aikaa.... tuntuu hyvältä taas -Äsken oli mieheni iso kulli sisällä ja tuntui tosi mahtavalta. Miehellä on tosi hyvännäköinen ja taitava kulli, joka tekee hyvää "siellä", NAM!!!

        Mies: Vaimoni on tosi seksikkään näköinen saamassaan joululahja asussaan. Isot rinnat ja rehevä pillu ihanan houkuttelevana.


    • Anonyymi

      Todellakin haluttaa. Mies 55v

    • Hikisen valaan naiminen? Mun täytyy myöntää että iso EI---

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      154
      2654
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      419
      2247
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      44
      2134
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      124
      1444
    5. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1340
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      120
      1208
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1163
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1107
    9. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      123
      1080
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      68
      1007
    Aihe