juonipaljastuksia lue jos haluat

Harry potter fani

huom! jos et ole lukenut kuudetta kirjaa niin älä lue tätä ellet halua juonipaljastuksien syistä. kaikki varmaan muistaa kuudennen kirjan aika lopussa kun kalkaros teki Avada kevadran dumledoreen uskotteko että kalkaros antaisi dumledoren kuolla minä en koska ykkös elokuvassa varmaan myös kirjassa hän sanoi että hän osaa estää kuolemisen minä ainakin epäilen että kalkaros pelastaisi dumledoren

6

682

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikä kuolut

kuolut mikä kuolut, kuoleita ei voida pelastaa kun kerta on kuolut! kuolleet pysyy kuoleena, piste.

• Taylorin viides ylösnousemus

Kauniissa ja rohkeissa kuolleet ei pysy kuolleina, eikä muuten pysynyt Dallasissakaan.

Kumpikaan edellämainituista ei edes ollut fantasiatarinoita, joten kyllä fantasiatarinoissa eloonheräämisiä voi odottaa tapahtuvan enempi kuin draamasarjoissa.

• Taylorin viides ylösnousemus kirjoitti:

Kauniissa ja rohkeissa kuolleet ei pysy kuolleina, eikä muuten pysynyt Dallasissakaan.

Kumpikaan edellämainituista ei edes ollut fantasiatarinoita, joten kyllä fantasiatarinoissa eloonheräämisiä voi odottaa tapahtuvan enempi kuin draamasarjoissa.

Rowling on sanonut, että Dumbledore on kuollut niin silloin se on kuollut ja piste.

• tanzu84 kirjoitti:

Rowling on sanonut, että Dumbledore on kuollut niin silloin se on kuollut ja piste.

Dumppis on kuollut ja kuopattu niinkuin tanzu jo sanoi. Eikä siitä sitten enää enenpää :D

• ömö

Älkää lukeko tätä jos ette ole lukeneet kutoskirjaa!
      Kalkaros tappaa Dumbledoresn. Se saastainen rasvaletti! Kalkaros on ollut koko ajan Voldemortin puolella, ja hän osaa hyvin okklumeusta, niin ei oo ihme miks Albus ei saanut tietää tästä.
      Kukaan ei voi estää kuolemista, eikä herättää kuolleita henkiin. (manaliukset ei kuulu tähän asiaan) Albus Dumbledore sanoi niin itse, ja minä uskon hänen sanaansa. Saarnatkaa, vaan et otat ton kaiken liian raskaasti tai jotain. Mulle on ihan sama mitä te muut ajattelette. Elän vaan.
      Albus Perciwal Wulfric Brian Dumbledore

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      66
      6431
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      71
      5868
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      136
      5165
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      62
      4055
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3915
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      38
      3329
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      73
      3138
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      68