oppivat lukemaan, laskemaan ja jne? Kun jos he eivät kerran käy tavallista koulua missä niitä opetetaan?
Miten velhot
5
453
Vastaukset
- harry potter fani
no velhot on velhoja ja ne elää omaa elämää ja sitä paitsi harry potter on kirja ja elokuva myös peli
ja sillä on oma juonensa jos kerran harry potteria tarkotat tai no pakko sen sun kysymyksen täytyy littyä harry potteriin :) MUN OMA SELOSTUS- seeker92
Tarkotin niitä Harry Potter kirjoissa esiintyviä velhoja.
jästisyntyiset, kuten Hermione käyvät ensin jästikoulua. Lisäksi Rowling on mielestäni sanonut haastattelussa, että ainakin Molly Weasley on itse opettanut lapsiaan kotona. Eli vastaus on että toiset käyvät jästikoulua ja toiset saavat opetusta kotona.
Eihän velhoperheissä vanhempien tarvitse opettaa lapsilleen kun välttämättömimmät: eli lukemaan, laskemaan ja kirjottamaan. Muut asiat hoidetaan Tylypahkassa.
- Claudine
Sarvihaara92 kirjoitti:
Eihän velhoperheissä vanhempien tarvitse opettaa lapsilleen kun välttämättömimmät: eli lukemaan, laskemaan ja kirjottamaan. Muut asiat hoidetaan Tylypahkassa.
mutta kyllähän esimerkiksi Tylypahkaan menevät voivat käydä koulua pari vuotta (jos käyvät)
Niin kuin jos Suomessa olisi mahdollista, niin seitsemän vuotiaana jästikouluun ja yksitoistavuotiaana sitten velhokouluun.
Mutta kyllähän velhojen on osattava laskea, miten muuten he pärjäisivät taikajuomissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683031
- 922835
- 492067
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201535- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51308Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131243Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241212- 181210