Harry vs. kuolema?

aamun_kajo

Harry Potter[Daniel Radcliffe]on kohdannut jo lukemattomat kerrat kuoleman silmästä silmään, mutta pelastuuko hän nyt ilman Dumledorea?[seitsemännessä osassa]

16

944

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seeker92

      Toivon tavallaan, että joo(mikä kyllä tarkottaa, että Voldemortin täytyy kuolla siltin) Ja tavallaan olisi hyvä jos molemmat kuolisivat. (Harry ja Voldemort).

      • aamun_kajo

        No nyt mä putosin kyllä kärryiltä...Siis haluutsä, et kummatkin vai vaan toinen kuolee?


    • Jusap

      Jokaisessa harry potter-kirjassa on tähän mennessä ollut deus ex machina-ratkaisu... veikkaisin ettei seuraava osa ole poikkeus.

      • joku...

        en tiää mutt uskalan sanoa aett harry ei kuole mutt joku weasleyn perheest ja voldemort delaavat seuraavas osass


    • hpfani

      Dumbledore ei edes välttämättä ole kuollut !!! Ooon lukenu juttuja ja ne on käyny tosiaa hyvin järkeen !!!! =)) must kyllä tuntuu että harry ja volde kuolee molemmat. mut toivon et harry jää henkiin koska sit se voi mennä ginnyn kaa naimisiin ja ron ja hermioneki voi mennä =))

      • on kuollut ja sillä siisti. Rowling on sanonut näin haastattelussa.


      • hpfani
        tanzu84 kirjoitti:

        on kuollut ja sillä siisti. Rowling on sanonut näin haastattelussa.

        NO ANTEEKS TANZU84 KAIKKI TIETÄVÄ HERMIONENAIVO 2 !!!!!!!!!!!!!! mut se et dumbledore ei vois tehä comebackiä on täyttä legendaa. haloo noi on sentään harry potter taika kaikkionmahdollista kirjoja !!!!!!!!!!!


      • HGFANi
        hpfani kirjoitti:

        NO ANTEEKS TANZU84 KAIKKI TIETÄVÄ HERMIONENAIVO 2 !!!!!!!!!!!!!! mut se et dumbledore ei vois tehä comebackiä on täyttä legendaa. haloo noi on sentään harry potter taika kaikkionmahdollista kirjoja !!!!!!!!!!!

        Tanzu84 oot pässi. Dumby tulee tasan takas:) Ku se tekee jonku ovelan hokkuspokkus jeejee hulabaaloobalai jutun ja ilmestyy taas maanpäälle TSAP!!!!! hpfani oot aika hyvä tyyppi suhun ois kiva tutustuu? Mis asut?


      • wea
        HGFANi kirjoitti:

        Tanzu84 oot pässi. Dumby tulee tasan takas:) Ku se tekee jonku ovelan hokkuspokkus jeejee hulabaaloobalai jutun ja ilmestyy taas maanpäälle TSAP!!!!! hpfani oot aika hyvä tyyppi suhun ois kiva tutustuu? Mis asut?

        Ei ihmisiä saa alkaa arvostelemaan viestien perusteella!!!!! Toi oli tosi ilkeesti sanottu!
        Luulis et toi panis miettimään mikä on aisiallista, ja mikä ei!


      • wea
        wea kirjoitti:

        Ei ihmisiä saa alkaa arvostelemaan viestien perusteella!!!!! Toi oli tosi ilkeesti sanottu!
        Luulis et toi panis miettimään mikä on aisiallista, ja mikä ei!

        .. ihmisillä on oikeus olla erimieltä asijoista!
        Jos kaikki olis samaa mieltä, elämä olis tylsää, ja liian helppoa..


      • HGFANi
        wea kirjoitti:

        .. ihmisillä on oikeus olla erimieltä asijoista!
        Jos kaikki olis samaa mieltä, elämä olis tylsää, ja liian helppoa..

        Sori hei wea oot kyl ihan oikeessa mulla vaan palo pinna ku pitää murskaa toisten haavet. Mutjoo oon pahoillani emmä oikeesti tarkottanu sitä, sori oikeesti. Emmä oikeen kelannu mitä mä laitoin. Mul on ollu aika huono päivä muutenki. Anteeks viel!!


      • hpfani
        wea kirjoitti:

        .. ihmisillä on oikeus olla erimieltä asijoista!
        Jos kaikki olis samaa mieltä, elämä olis tylsää, ja liian helppoa..

        mä asun tääl tukholmas. tuu toki käymää pistetään potter kekkerit pystyyn ja tanssitaan dumbledore tanssi nii se palaa takas. eimut oikeest kyl se palaa TRUST ME HPFANIIN

        ja mitä wea suhun tulee mä hoitelen sut huomen. eivaa ku sis pässi on eläin. mut ei toi mun kamu mitää tarkottanu se vaa on sanonta. =))


      • HGFANi
        HGFANi kirjoitti:

        Sori hei wea oot kyl ihan oikeessa mulla vaan palo pinna ku pitää murskaa toisten haavet. Mutjoo oon pahoillani emmä oikeesti tarkottanu sitä, sori oikeesti. Emmä oikeen kelannu mitä mä laitoin. Mul on ollu aika huono päivä muutenki. Anteeks viel!!

        Toi oli niinku tanzulle toi anteekspyyntö


      • wea
        hpfani kirjoitti:

        mä asun tääl tukholmas. tuu toki käymää pistetään potter kekkerit pystyyn ja tanssitaan dumbledore tanssi nii se palaa takas. eimut oikeest kyl se palaa TRUST ME HPFANIIN

        ja mitä wea suhun tulee mä hoitelen sut huomen. eivaa ku sis pässi on eläin. mut ei toi mun kamu mitää tarkottanu se vaa on sanonta. =))

        Kukapa sitä vaivaituiskaan anteeks pyytämään, jos joku ei asiasta erikseen huomauta. Saa nähä mitä sun siihen "hoiteluus" tulee...ajattelitkos potkasta persuksille, mitä?


      • wea
        hpfani kirjoitti:

        mä asun tääl tukholmas. tuu toki käymää pistetään potter kekkerit pystyyn ja tanssitaan dumbledore tanssi nii se palaa takas. eimut oikeest kyl se palaa TRUST ME HPFANIIN

        ja mitä wea suhun tulee mä hoitelen sut huomen. eivaa ku sis pässi on eläin. mut ei toi mun kamu mitää tarkottanu se vaa on sanonta. =))

        monella tavalla..sekä eläin että, niin sanotusti
        "pöpi" päästään..


    • Ilkimyskurkimus.

      DANIEL RADCLIFFE EI OLE HARRY POTTER VAIKKA KUINKA HÄNTÄ NÄYTTELEE!!!!!!!!!!!
      Ja sitä paisti näyttelijä on suosta, saanut roolinsa naaman perusteella, joten taitoja ei pahemmin löydy! >:(
      DUMBLEDORE ON KUOLLUT IDIOOTIT! ;) :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe