eli neuvoi finnien hoitoon ja turhan naaman hypistelyn estämiseen. tiedän tiedän...muista putsata joka päivä jne....mutta nyt kaipaisin vähän omia niksejä. ärsyttää kun en saa pidettyä näppejä erossa naamasta kun on tarpeeks "stressiä"... saamari! kertokaa jotain neuvoja kiitos!!...
finnit!!! nyt neuvoi!!...
5
766
Vastaukset
- mustasiipi666
Lääkkeet on nopein, tehokkain ja helpoin tapa päästä eroon finneistä. Itselläni meni hermot pari vuotta sitten finneihin, kun olin jo vuoden niiden kanssa taistellutkin. Päätin syödä lääkekuurin. Se toimi loistavasti. :) Kannatan niitä.
Eli jos haluat lääkkeitä, tilaa ihotautilääkäriltä aika. ite oon kans syöny lääkekuurin, ja kyllä se jonku verran auttoki :) kuiteknaan senkään ei kestä ikuisesti, joten oon sitte sen lisäks kokeillu kaikenlaisii puhdistusaineita. apteekista saa shebamed-naamanpesuaineita (paljon erilaisia) joita mulle suositteli ihotautilääkäri. lisäks kuorin n.2-3 kertaa viikossa kasvoni lopuks kasvovedellä ja pumpulilla pyyhin naaman ja laitan pesun jälkeen lopuks rasvaa. kasvohjen ihon saa kuoria n. 3 päivän välein, ettei kasvojen herkkä iho kärsi liikaa.rasvaaminen on tärjkeetä, koska se täyttää ihohuokoset, eikä sinnem ahdu sen jälkeen likaa, joka aiheuttaa tukoksen, josta sitten tule finni.
finnithän koostuu talirauhasten erittämästä aineesta ja liasta. kaikkialla ihossa n talirauhasia jotka tuottaa kokoajan talia. mustapää kehittyyy lian tukkiessaq ihohuokosen, josta tali tulee normaalisti ulos. finni syntyy kun mustapää tulehtuu. muista pestä kädeet ja kasvot iltaisin, ja kotia välttää nyppimistä, ainakin likaisilla käsillä. ja jos finnit ovat isoja, kokeile jotain kuivattavaa ainetta, se auttaa :)- ihminen.
Jos oelt kouluikäinen ja stressaat vaikka kokeen aikana,niin pidä käsissäni vaikka kumi tai kynä,jota voit räpeltää,etkä silloin näpellä naamaa.Kannattaa kokeilla :)
- itko
Mustapäät eivät tulehdu, valkopäiset tukkeumat kyllä. Mustapäät eivät ole likaa.
- naamakukkii.fi
Jos välttämättä haluat puristella finnejäsi, paras mahdollinen keino ei ole kesken koulu päivän hommata naama verille. Siitä saa kaikkea paitsi mitään hyvää. Siitä saa kirvelyä, sotkun verestä, pöpöjä ja kun se finni on parantunut niin arven.
Luin jostain lehdestä tässä pari päivää sitten kaverillani että valkopäinen ja/tai suuri finni puhkotaan parhaiten desinfiointiaineessa liotetulla terävällä ja ohuella neulalla.
purista aukinaisesta finnistä tali ulos, mutta älä rutista naamaasi verille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603365Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472941Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242789Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541867- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971040Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26860- 45859
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104854