Hei. Olen järkyttynyt tähän Habbo Hotellin nykyiseen
tilaan, keitä siellä käyvät? 10-12 vuotiaat teinit, joilla ei yksinkertaisesti ole elämää. Muistan vielä
nuo Hotellin Kultakalan alkuajat, jolloin kaikki olivat asiallisia ja kukaan ei ollut ns. peelo. Pidin pienen tauon ja hetken kuluttua huomasin, että
joka yksityishuoneessa oli joku kovanaama, joka peeloili oven edessä. Sitten nämä hahmojen nimet, Kultakalan aikoina niminä olivat: ''Jussi, Pekka'' jne. ,kun taas nyt näkee nimiä: ''Angel^^, Mr. Sexy,
EiTeInI''. Mihin tämäkin nyt johtaa? Toivottavasti konkurssiin ja päästäisin eroon tuostakin saitista.
P.S: En sanoa nykyistä Habboa huonoksi, mutta se on kyllä menossa vain huonommaksi.
''Old School'' Habbo
12
1535
Vastaukset
- Retroilija
Retroilija kun olen, niin voin sanoa, että Habbon Old School -ajat olivat rautaa.
- peter & the test tube b...
Siis mitä ihmettä? Minne mun ja muutaman muunkin viesti täst ketjusta on kadonnu? Dawn hei, on tosi turhauttavaa kirjottaa tänne mitn, kun ei munkaan viestit aina mistään lyhyimmästä päästä tuppaa olee, ja sit poistelet niitä. Tosi rasittavaa. Tiiän kyl, et jos vastaa johonki viestiin ja se mihin on vastannu poistetaa, niin sit omakin viesti lähtee veks, vaik olis ollu asiallinen. Mutta niissä viesteissä ei ollu mitn asiatonta, ei mun, eikä niissä mihi olin vastannu. Ainoastaan siinä vikassa oli, mut miks sen takia piti putsata koko ketju hyviä viestejä ja perusteltuja mielipiteitä? Et oo hei kovin oikeudenmukanen.. Mitä jos vaan keskittysit poistaa oikeesti turhia viestejä kuten joku fjkfjglsaghlagh -spämmi, tai sellasia jois on törkeetä kielenkäyttöö, mut jättäsit toisten mielipiteet rauhaannn..?
Hyvää syksynjatkoo sulle. Nii-in.
Mutta eihän me sille voida mitään,että vanhimmat habbot lopettavat,kun eivät enää jaksa käydä.
Itse olen Vanha Habbo.
Se on vain yksinkertaisestin niin,että habbo huononee kokoajan.
Mutta peeloja on kyllä ollut aina ei sen puoleen. Mutta kaikki TeiniX valtaa habon ja se vaan huononee ja huononee...
Ei vaan voi mitään.
Ei Habboa pystytä lopettamaan.
Valitettavastin.
Koska mietii sitä,että kuinka paljon jotkut ovat sinne rahaa käyttäneet.- niijod
ei ees 10-12 vuotiaat oo ees viel teinei :DSda
sais niitteki vanhemmat kattoo tarkemmi mitä kakaransa koneella tekee - Hetsulleen
olen samaa mieltä, mutta ite oon 8w ja alotin habos olemisen ku olin 7w joten ei täällä oo pelkästään teinejä, murkkuja, yms.
- Pekkaaa
Vaan habossa on myös näitä 7-8 vuotiata antakaa kamaa oon köyhä!! -kakaroita?
Muistan kun ei ollut automaattia, ei ollut kamankerjääjiäkään... Kaikki oli toisin.
Nykyään joka paikassa on hottibimu95 tai kovizpojka94 liikkeellä. - Coca-Cola.
Pekkaaa kirjoitti:
Muistan kun ei ollut automaattia, ei ollut kamankerjääjiäkään... Kaikki oli toisin.
Nykyään joka paikassa on hottibimu95 tai kovizpojka94 liikkeellä.Kuules Pekkaaa, miksi hän ei saisi olla Habbossa vaikka onkin 8-vuotias? Jos hän on käynyt vanhempiensa kanssa kaikki säännöt, ja hyväksynyt ne, niin miksi hän ei saisi olla Habbo Hotellissa?
Sitten minua ihmetyttää tuo "Vaan habossa on myös näitä 7-8 vuotiaita antakaa kamaa oon köyhä!! -kakaroita?" -kommentti. Siis mieti, eikö sinua loukkaisi tuommoinen jos olisit itse 7-8 vuotias ja lukisit tuommoisen viestin? - Hetsulleen
Pekkaaa kirjoitti:
Nykyään joka paikassa on hottibimu95 tai kovizpojka94 liikkeellä.... nii painu p*rseeseen ja haista p-ska, Pekkaaa! Mä saan olla habos siin mis muutkin, koska suomes ei varmaa oo alle 10w tyyppei, jotka pelkäis peeloi ja ei tietäs erotiikasta (jolla habos ahistellaa). Eli siin sulle!
p.s. Jos mielestäs habos on "anna kamaa oon köyhä" kakaroit jotka on 7-8 w, nii musta taas habos on "Olen tosi rikas teiniX ja puhun NÄin TYHmästi" teinei jotka on 13-15 w
- oldschool
Mä tykkään myös niistä 10v kakaroista jotka koittaa saada jotain rispektiä sillä että hokee "voi muistan ihan hyvin sen vuoden 1998 ku habboki oli ihan erilai eikä ollu mitää teinejä kalassa ja haxaamii oli sallittuu ja sitä pysty tehä". Naurettavaa on myös se että jos niiltä kysyy jotain esim. millon kamera tuli habboon niin ne ei tiiä tai muista.. no joo.. kuitenki. Typerää on myös uskotella olevansa leet ja vanha tekijä.
- Kskk
Monet habot ovat lopettaneet kun old school hävisi näiden 7-13 teinejen takia, ennen " kultakala " oli paljon suositumpi kun nykyään täälläkin " habbo on paska " yms.
- napergull
Olen kuin salapoliisi! Päättelin tosta tauosta kultakalan ja habbon välisenä aikana ja tietenkin nimestä termospullo että olet ilmi selvä s.pilot! Ja olen samaa mieltä...
- ei ole
Hmmm... en nyt tiedä,mutta minun mielestäni ei tuo habon lopettaminen hyvä asia ole ainkaan niiden kohdalta jotka sinne rahaa ovat kantaneet.
Mutta habbo on tarkoitettu nuporille/teineille.
Mutta jos se tuntuu vaikealta todeta antakaa koko paskan olla.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482503
- 1801748
- 921598
- 691583
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k61005- 80958
- 68891
- 61856
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188844- 61818