hiiret hyppii pöydil...

aikkuliini

sehän on nyt ihan varma että mira ottaa jennin paikan talossa, eilen yritti mira väkisin vääntää itkua kun jenni häädettiin.Mira on vaan onnellinen kun jenni poistu kun nyt saa olla jenninä jennin paikalla!!!MIRA ULOS JA HETI! KAKI VOITTOON!

136

36727

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • talossa olevista

      kunhan ei vaan Mira

      • eikuli

        joo, ei voisi kyllä vähempää kiinnostaa koko BB.aivan surkea taso tänä vuonna, pari ekaa jaksoa kattoin ja sit saattoi todeta et ompa köyhää....ketä kiinnostaa pintaliitojulkut.


      • ..On mitä on.....
        eikuli kirjoitti:

        joo, ei voisi kyllä vähempää kiinnostaa koko BB.aivan surkea taso tänä vuonna, pari ekaa jaksoa kattoin ja sit saattoi todeta et ompa köyhää....ketä kiinnostaa pintaliitojulkut.

        tän vuoden katsojat on ollu aika surkeita.. "jenni sano sorellalle vuonna 1952 "en jaksa kuunnella nyt"" ja sit sitä jauhetaa 50x ja sit siitä aihe äänestää miinuksia.. ja sit tyyliin kaarlo kiroilee = ulos.. o.k.


      • Höh

        Ihanko oikeasti tämmöinen keskustelu on käynnissä? Tuntuu olevan elämää suuremmat asiat kyseessä...mitäs se normaalin ihmisen elämä olisikaan ilman tuollaista elintärkeää pohtimista noinkin tärkeästä asiasta...kyllä se on maailman tärkein asia ja jos ei tuota mietiskele, on aika epänormaali! Minäkin taidan jäädä palkattomalle vapaalle miettiäkseni Big Brotherin asioita. On siinä sentään älyn tarvis, tuommoisia asioita ei tyhmät osaa pohtiakaan!


    • Miran masennus

      Alkaa taas, ja ulkopuolisuuden tunne ja valitus, itku ja marina jatkuu vaikka kuka putoaisi.

      Vasta kun Mira itse tippuu marina lakkaa.

      Katsotaan miten innokkaasti Mira osallistuu seuraavaan viikkotehtävään, nyt kun Jenni ei ole viemässä hänen "paikkaansa".

      • toivon pelkkää hyvää

        Jennin loppuelämään.

        Olit rohkea ja reipas, sekä todella oma-aloitteinen nuorinainen.


      • simo76
        toivon pelkkää hyvää kirjoitti:

        Jennin loppuelämään.

        Olit rohkea ja reipas, sekä todella oma-aloitteinen nuorinainen.

        jenni on 28v


      • twin peaks
        toivon pelkkää hyvää kirjoitti:

        Jennin loppuelämään.

        Olit rohkea ja reipas, sekä todella oma-aloitteinen nuorinainen.

        jenni et ollut kaunein... mutta kun hymyilet, kun naurat olet kaunein nainen maan päällä. sinun iloisuutesi on niin aitoa. sinun hymysi on niin kaunis.monena iltana hymyilin kanssasi. monena iltana tulen kaipaamaan sinua.kiitos jenni


      • Mimmi -78
        simo76 kirjoitti:

        jenni on 28v

        Sinä olet Jenniä vanhempi, mitä provosoiva viestisi oikein tarkoitti? Vstaus: ei mitään!


      • *^****
        simo76 kirjoitti:

        jenni on 28v

        VARAA SANOO!


      • Loppui tähän katselu

        ei tartte enää kattoa, kun paras eli jenni tippui. mira sai taas viikkotikkarin, ei tartte puoleen päivään marista mistään. kunnon mikki hiiri koko eukko.


      • Mimmi -78 kirjoitti:

        Sinä olet Jenniä vanhempi, mitä provosoiva viestisi oikein tarkoitti? Vstaus: ei mitään!

        tässä itseänikään nuoreksi sanonut. mistä meuhkaat?
        korjasin vaan edellisen sanoja


      • *^**** kirjoitti:

        VARAA SANOO!

        liki kolmekymppinen ei ole nuori - keneénkään verrattuna.
        ei se vaikuta. kasva


    • IHANAAaa

      Hei! Jes nyt on kiva kun mira jatkaa,, oot tosi ihana. pidä vain tyylis.

      • muista

        käydä PK-huoneessa kantelemassa muista. Juu jatka Mira vain tyyliäsi.


      • veikkonen....
        muista kirjoitti:

        käydä PK-huoneessa kantelemassa muista. Juu jatka Mira vain tyyliäsi.

        meille muillekin mitä BB-talossa on sellaista josta voi "kannella"???
        Eiköhän B.B:llä ole kaikki tiedossa ihan reaali-ajassa!! :)


      • asddsa

        Voi Räkä Mirako paras vittu sellanen narisia '' että on tylsää, on nälkä, väsyttää ja kahvissa ei oo makua'' kuka ny sellasta noita-akkaa haluais voittoo narisee joka asiasta. ja sekii vielä aina ku sari on karin kimpussa tai toiste päin nii mira on heti änkäämässä siihe heti


      • .................
        asddsa kirjoitti:

        Voi Räkä Mirako paras vittu sellanen narisia '' että on tylsää, on nälkä, väsyttää ja kahvissa ei oo makua'' kuka ny sellasta noita-akkaa haluais voittoo narisee joka asiasta. ja sekii vielä aina ku sari on karin kimpussa tai toiste päin nii mira on heti änkäämässä siihe heti

        Mitä vikaa kitinässä on? Ihmiset kitisee muutenkin joka asiasta, vaikka ei olis mitään syytä. Vaikka kaikki tuotaisiin hopea tarjottimella nenän eteen niin siinä olisi kuitenkin jotain vikaa. Mira on paras nuista talossa olevista!


      • Elba

        Mitä hyvää Mirassa ja hänen tyylissään on??


      • -Muru-
        asddsa kirjoitti:

        Voi Räkä Mirako paras vittu sellanen narisia '' että on tylsää, on nälkä, väsyttää ja kahvissa ei oo makua'' kuka ny sellasta noita-akkaa haluais voittoo narisee joka asiasta. ja sekii vielä aina ku sari on karin kimpussa tai toiste päin nii mira on heti änkäämässä siihe heti

        Olen pettynyt. Miran temppu omasta seksuaalisuudestaan jymäyttää koko kansaa. Saa äänet bii-ihmisiltäkin, lesboilta ja homoilta. Mulla ei ole mitään heitä vastaan. Mira tuli ulos kaapista huomiota saadakseen. Kun lentää ulos talosta, niin pelottaa tytön puolesta, kuitenkin. Mitä tuli suusta päästettyä. On olevinaan kovis ja miehiä on ollut omien puheidensa mukaan. Ei se mittään. Puhe kuuluu kuin kaikuna kurkusta, keuhkojen pohjalta. Toivottavasti ei tuu vastaan pimeässä.


      • sanonko

        ihanaa mira jatkaa mutta en oisi jenninkään putoavan bb takoon jää pirteä ja ihanan ihmisen paikka ja miten hanne pärjää ilman jenniä hän hän sanoin että jenni on ihana ihminen ja meni tyttöjen huomeeseen itkemään kun jenni astui pois ovesta voi hanne aina ajattelen mitä he nyt tekevä


      • EEÄMÄM AA
        asddsa kirjoitti:

        Voi Räkä Mirako paras vittu sellanen narisia '' että on tylsää, on nälkä, väsyttää ja kahvissa ei oo makua'' kuka ny sellasta noita-akkaa haluais voittoo narisee joka asiasta. ja sekii vielä aina ku sari on karin kimpussa tai toiste päin nii mira on heti änkäämässä siihe heti

        Olet aivan oikeassa. Heti kun näin miran bb:ssä alko jo heti vituttamaan sen pälpätys. Kauhee muijja. ei tollasta jaksais kattoo päivästä toiseen.. En ainkaan minä. Olen niin monta kertaaa antanu miralle miinus pisteitä että nyt on aika ottaa ohjat käsii mutta ei taida sekään onnistua.. Ulos ja heti tollanen pulla. Nyt äänestämään


      • ´BB-fani
        -Muru- kirjoitti:

        Olen pettynyt. Miran temppu omasta seksuaalisuudestaan jymäyttää koko kansaa. Saa äänet bii-ihmisiltäkin, lesboilta ja homoilta. Mulla ei ole mitään heitä vastaan. Mira tuli ulos kaapista huomiota saadakseen. Kun lentää ulos talosta, niin pelottaa tytön puolesta, kuitenkin. Mitä tuli suusta päästettyä. On olevinaan kovis ja miehiä on ollut omien puheidensa mukaan. Ei se mittään. Puhe kuuluu kuin kaikuna kurkusta, keuhkojen pohjalta. Toivottavasti ei tuu vastaan pimeässä.

        hahaa mira onki mun serkku :P vähä kivaa mut ollaa aika läheisii et kauheeto ikävä


      • osanottoni
        ´BB-fani kirjoitti:

        hahaa mira onki mun serkku :P vähä kivaa mut ollaa aika läheisii et kauheeto ikävä

        sinulle!


      • Yök
        ................. kirjoitti:

        Mitä vikaa kitinässä on? Ihmiset kitisee muutenkin joka asiasta, vaikka ei olis mitään syytä. Vaikka kaikki tuotaisiin hopea tarjottimella nenän eteen niin siinä olisi kuitenkin jotain vikaa. Mira on paras nuista talossa olevista!

        Voi elämänkevät mikä ihminen, en jaksais sekunttiakaan tuon ihmisen kanssa samassa talossa.


    • allihuuppa,,

      kyllä ne menee uusiksi,mia lentää ulos ens su,mira selviää sen vielä,mutta sitten pojat äänestää mira n äänestykseen HANNEN kans ja sitten ulos MIRA!!sari ja kari finaalissa,,jani/olli pronssisijalla...

    • ilman aitanpolulla

      astelevaa Jenniä on kuin pilvinen päivä.

    • Manzeli

      Jenni ei olisi saanut lähteä talosta. =(
      Vaan Miran :S Mira vaan kieroilee talossa ja muutenkin käyttäytyy jotenkin tekopyhästi :/ Ei tullu olevan kovin luotettava edes televisiosta katsottuna. :S Hannen tai Ollin pitää voittaa. :) Kaki on liian tunkeileva ja hmm...huonotapainen. :S Tai Kaki on jotenkin omalaatuinen persoona, mutta on vaikea tietää että onko hän omaitsensä talossa. :S Sekä hän loukkaa käytöksellään meijän naisten asemaa, tylsillä ja loppuunkuluneilla pervo vitseillään :S

      Olen jo kyllästynyt niihin. Alussa se oli ihan jees, mutta nyt alkanut tulla jo korvista ulos. :S ja joskus menee yli rajojen.

    • ulostalosta

      Kari vois lähteä talosta! Sillä on uskomattoman ärsyttävä ääni, enkä henkilökohtaisesti jaksas kuunnella sellaista sönköttäjää siviilielämässäkään! Kannattais nakkaa ne iän ikuiset lasit huitsin kuikkaan ja paljastaa rumat silmänsä, katoais varmaan koko identiteetti niiden mukana!
      se joka arvostaa sen hyvää huumoria, ei ole hyvää huumoria kuullutkaan!

      • jallu

        joo ihan sama, mutta vähän epäilen kun nyt nuo on aika tasan eli 4-3 tilanne että kaki on ens sunnuntaina äänestyksessä.Pahin mitä pelkään niin että miralle käy "pertut". mut saa nähä miten käy


      • -Muru-

        Silmilleen ei mitään voi. Äänellekään ei paljotta. Puheet alkavat kyllästyttää. Jatkaa vain, vaikka vihjaillaan fiksusti asiasta. Kaki joutuu jättämään talon, jos rivot puheet jatkuvat. On hänessä hyvät puolet kuitenkin. Ei varmaankaan alkaisi ison yleisön edessä puhua virpomisesta....?


    • toyota carina2

      minun mielestä mira olis saanut lähtee ja jenni jäädä minusta se oli paras nainen siellä ja parhaimman näköinen

      • kaki on paras!!

        se tirisiä ulos talosta!!! eli se mira ulos talosta!! vikisee ku joku paistinpannu kaki voittaa


      • niitä

        huonoja makujakin.


    • outo kommentti

      Miksi se olisi väkisin itkua vääntänyt??? Kyllä siinä varman jännityskin purkautui.
      Sitäpaitsi tuollainen kahden voimakkaan ihmisen suhde kuin Miralla ja Jennillä sisältää tunteita - oli ne millaisia hyvänsä.
      Hyvä tunnelma tuolla on taas pitkästä aikaa. Hannekin on pirtsakkana.

      • Nimetön

        siis jennillä ja miralla ei todellakaan ollut mitään ystävyys suhdetta, molemmat vihas/inhos toisiaan loppupeleis!! ihan selvästi se väkisin väänsi,ärsyttävä ämmä.mielipiteitä on monia


      • tarkoitinkin!
        Nimetön kirjoitti:

        siis jennillä ja miralla ei todellakaan ollut mitään ystävyys suhdetta, molemmat vihas/inhos toisiaan loppupeleis!! ihan selvästi se väkisin väänsi,ärsyttävä ämmä.mielipiteitä on monia

        Viha/inho-suhdekin on vahvempi, kuin neutraali suhde. Kyynel voi siis tirahtaa silmäkulmaan tunnekuohun vuoksi.


    • ala-arvoiseksi...

      Kyl olis pitänyt sen miran lähteä jo ekalla äänestyksellä helvettiin ohjelmasta, meni jennin myötä kaikki mielenkiinto ohjlmaan, mira suck's.

      • pettynyt

        samoin! Taidanpa lopettaa koko ohjelman katsomisen!! Sari ja Hanne enää ainoita normi asukkaita tai ne ei ainakaan vedä mitään showta vaan ovat omia itsejään! Kyllähän siellä niitä pellejä riittää, mutta ei niitä kovin kauaa jaksa kattoo.. aikansa kutakin! Tämän vuoden BB oli kyllä pettymys!! Ja katsojat tekevät siitä koko ajan turhemman!


      • lintcu83

        olen aivan täysin samaa mieltä!!!!jenni on alusta asti ollu ehdoton suosikki.en ymmärrä ihmisten kitinää jennin suorapuheisuudesta,mun mielestä sitä pitäisi arvostaa!jenni on ainakin aito ihminen ja tuo mielipiteensä julki!!mira on kiero ja säälipisteitä keräävä ihminen ja tyrkkykin vielä kaiken lisäksi!!!!mira ulos ja äkkiä!!!


      • kaija
        lintcu83 kirjoitti:

        olen aivan täysin samaa mieltä!!!!jenni on alusta asti ollu ehdoton suosikki.en ymmärrä ihmisten kitinää jennin suorapuheisuudesta,mun mielestä sitä pitäisi arvostaa!jenni on ainakin aito ihminen ja tuo mielipiteensä julki!!mira on kiero ja säälipisteitä keräävä ihminen ja tyrkkykin vielä kaiken lisäksi!!!!mira ulos ja äkkiä!!!

        tosi tylsää kun Jenni lähti, hänen nauruaan olis jaksanut kuunnella pidempään. Loisto tyyppi. Toivon Ollin voittavan ehdottmasti


      • ploplo

        ..kun Lumikin paha äitipuoli poistui, nythän sitä ohjelmaa voi taas katsoa....


      • jumantsuikkaj
        ploplo kirjoitti:

        ..kun Lumikin paha äitipuoli poistui, nythän sitä ohjelmaa voi taas katsoa....

        täydellisesti samaa mieltä!


      • Heidi -.-
        ploplo kirjoitti:

        ..kun Lumikin paha äitipuoli poistui, nythän sitä ohjelmaa voi taas katsoa....

        TASO NOUSI?
        Tämän vuoden BB on ollut täysi floppi. Ei tätä kukaan jaksa seurata. Ja BB:llä taitaa jo olla melko huono '' maine'' näiden poistettujen ihmisten takia. Ja onko jotain mieltä laittaa ihmiset samaan taloon ja sitten poistaa ihmisiä täältä, kun ne teki SITÄ TÄTÄ JA TUOTA. Siis, en ymmärrä mitää varten ihmiset katsovat tätä. Ystävänikin VALVOO tämän takia ja sitten valittaa aamulla kun väsyttää! Siis, hänen oma asiansahan se on, mutta onko siinä jotain järkeä. VOISIKO JOKU KERTOA MINULLE, JOS TÄSSÄ OHJELMASSA ON JOTAIN JÄRKEÄ??
        Siis, ei minua ainakaan kiinnosta jotakin tyhmiä ihmisiä jotka on menneet iloittautumaan tähän ohjelmaa, ja sitten hölmöilevät yms. tässä talossa. :s


    • =(((

      JENNI OLI PARAS!! nyt mielenkiinto lopahti, ei jaksa kattella enäää.. kaikki muut on sellasia pintaliitäjiä ja esittäjiä. Jenni oli aito. Ja mikä lauluääni..

      • kallo

        Kun Hanne Kroisoksena kiljui taustalla: "Siis tosi lapsellista käytöstä. Tosi lapsellista!"


      • Vimppari
        kallo kirjoitti:

        Kun Hanne Kroisoksena kiljui taustalla: "Siis tosi lapsellista käytöstä. Tosi lapsellista!"

        Itte ne ensin teki törkeyksiä köyhiksille ja sitten kun Hena vähän laittoi suolaa leivälle, niin Hannen maailma kaatui! Tosi pentu koko ämmä!


      • HALOO !!
        kallo kirjoitti:

        Kun Hanne Kroisoksena kiljui taustalla: "Siis tosi lapsellista käytöstä. Tosi lapsellista!"

        .
        .
        .
        .
        .
        Kuka ottaa noin vakavasti tuollaisen TV-Show ohjelman..

        LUUSERI voittaa aina, sillä tarkoitushan on pudottaa potenttiaalinen voittaja AINA ULOS !!

        Ohjelmahan on täyttä teatteria..
        .
        .
        .
        .
        .


    • kris_s_e92

      jenni oli kyl yks parhaimmista siellä.tuli TÄYTENÄ yllätyksenä et jenni joutu lähtee! Jennissä oli vaan sitä jotakin :) Ihana ja kiva tyttö oli hän

    • Olen todella surullinen Jennin häädön takia, Miraan en tosiaankaan siedä, Jenni on mahtava ihminen, en osaa ajatella kuka nyt ottaa johdon käsiinsä, ei ainakaan Mira.

      • ........

        Mira on tosi hieno, luonnollinen, osaa näyttää tunteet, ei alista ketää, tasapuolinen. On se Mira vaan niin fiksu.


      • Jep jep...

        ja monet muut mustalaiset (olette surullisia)!

        Mikä ihmeen johto sillä Jennillä on ollu (korkeintaan piuhat sekaisin)!?!


      • päiväpäivältä
        ........ kirjoitti:

        Mira on tosi hieno, luonnollinen, osaa näyttää tunteet, ei alista ketää, tasapuolinen. On se Mira vaan niin fiksu.

        Paljastuu uusia asioita joista Mira on puhunut muuta kuin mitä ne todellisuudessa on.

        Koskahan tuo Miran naamari tipahtaa lopullisesti?

        Siksi ei uskalla ystävystyäkään kenenkään kanssa koska ei ole aidosti sitä mitä esittää.


      • sitä ettei "pakkoystäv...
        päiväpäivältä kirjoitti:

        Paljastuu uusia asioita joista Mira on puhunut muuta kuin mitä ne todellisuudessa on.

        Koskahan tuo Miran naamari tipahtaa lopullisesti?

        Siksi ei uskalla ystävystyäkään kenenkään kanssa koska ei ole aidosti sitä mitä esittää.

        Hei! leiaatte naamioksi aitouden. Katsos aito ihminen ei oikeesti erityisesti liimaudu kehenkään eikä sitä tee minkään ulkoapäin tulevan syyn vuoksi. Siis ohjelmaformaatti, yleinen käsitys, tai luulo millä jokaisen on mentävä muotin mukaan ja alettava häslimään samoilla asioilla niinkuin oletetaan. Sitten onkin taas aihetta juttuun.

        Aidosti ihminen vaatii pitkän ja itse valitseman ajan ja paikan miten ja minkäverran itse toimii minkin asian suhteen se on reiluutta itseä ja muita kohtaan.
        Ympäristö ka monet kommentoijat vain ei taida hyväksyä sitä mitä meidän tulisi kaikkien olla ja kävisipä se tälle markkinoilla luodulle pakkomieelikuvalle tai ei. Niin ystävyyksien kuin muidenkin asioiden suhteen.


      • Mira on aito.
        ........ kirjoitti:

        Mira on tosi hieno, luonnollinen, osaa näyttää tunteet, ei alista ketää, tasapuolinen. On se Mira vaan niin fiksu.

        Samaa mieltä.Sellainen kuppikuntien kasaaminen mitä Jenni ja Hanne harrastivat on tosi julmaa ja tarkoituksella suLjetaan ihmisiä ulkopuolelle on tosi LAPSELLISTA.Mira tulee juttuun myös poikien kanssa eikä kerää sillä mitään pisteitä on aidosti ystävällinen ihminen.HANNE KIITÄMÄÄN!!!!!!!!


      • -Yöperhonen-

        Asukkaat alkavat häätää ulos pahimpia uhkia voittajaksi. Jenni oli yksi heistä.


      • -Muru-
        ........ kirjoitti:

        Mira on tosi hieno, luonnollinen, osaa näyttää tunteet, ei alista ketää, tasapuolinen. On se Mira vaan niin fiksu.

        En kuullut Jennin sanovan selän takana sellaista mitä ei olisi sanonut edessäkin ja pk-huoneessa. Puhui pehmeään sävyyn määrätietoisesti. Ei ole komentelua vaan itsevarmuutta.


      • Marihelena
        ........ kirjoitti:

        Mira on tosi hieno, luonnollinen, osaa näyttää tunteet, ei alista ketää, tasapuolinen. On se Mira vaan niin fiksu.

        Mirahan on oikein mahtava tyyppi. Ja varmaan muuttuu vielä paremmaksi, kun pomottelijasta päästiin eroon. Jennihän sanoi itse, että "koskaan se ei ole ollut henkilökohtainen loukkaus", kun hän on jotain sanonut. Eihän Jenni sitä voinut tietää, sillä liiasta empatiasta häntä ei kyllä voinut syyttää.


      • Marihelena
        -Muru- kirjoitti:

        En kuullut Jennin sanovan selän takana sellaista mitä ei olisi sanonut edessäkin ja pk-huoneessa. Puhui pehmeään sävyyn määrätietoisesti. Ei ole komentelua vaan itsevarmuutta.

        oli niin pahuksen "pehmeästi, mutta itsevarmasti" sanottu, kuten kaikki muukin. Pomottelija mikä pomottelija, ei se sitä muuksi muuta.


    • rantakippari

      hankala tilanne kun en ole katsonut koko sarjaa
      eikä kiinnosta, muutenkin haluaisin näillä tv- maksurahoilla vähän älyllisempiä ohjelmia.
      nää on ihan (kielletty ilmaisu) ohjelmia.

    • kris_s_e92

      no jokasella oma mielipiteensä asiasta. Musta tuntuu et seuraavassa äänestyksessä on mira ja miia. Nyt ku jenni lähti ni olli sais voittaa,vaikka uus onki.:)

      • samperi soikoon

        perseestä koko talo ja ohjelma tirkistelijöitten juttuja kuka juml viittii kattoo tollasta saastaa


    • aamor88

      nyt kun äänesttettiin pois.
      Monet olivat siä mieltä että Jenni manipuloi ihmisiä, mutta mielestäni näin ei asia ole.

      On siellä talossa eräs toinenkin ihminen, joka tavallaan on aika rasittava (minä minä minä ja minä)ja kerran vielä minä itte.

      Jenni oli sellanen hauska, ilonen ja kaikessa mukana aina oleva ihminen. Paljosta jäädään paitsi nyt Jennin lähdettyä.

      • Ala-Leukanen

        Talo tiiviimmäksi.


    • sdadada

      Jenni oli super pirteä ja oma-aloitteinen nuori nainen. Ehdottomasti sen olisi pitänyt jäädä taloon. Mutta toisaalta Jennin oman elämäntilanteen kannalta oli ehkä parempi, että se pääsi jatkamaan omaa elämäänsä. Mutta Miran ei tarvitsisi enää taloon jäädä. Ärsyttävä nipottaja ja pikkuasioista suuttuva neiti! On kumma, ettei se ole vieläkään sieltä tipahtanut.

    • Riiviöx

      Kuka sitä miraa jaksaa edes kuunnella? Olen kurkkuani myöten täynnä sen vinkumista ja jauhamista! Harmittaa kun väärä ihminen joutui lähtemään. Miran vois ampua samalle planeetalle Sorellan kanssa!

    • -Riiviö-

      Kuka sitä miraa jaksaa edes kuunnella? Olen kurkkuani myöten täynnä sen vinkumista ja jauhamista! Harmittaa kun väärä ihminen joutui lähtemään. Miran vois ampua samalle planeetalle Sorellan kanssa!

      • ...

        Nyt puhut vähän, mutta asiaa! =)


      • henttu

        tosi säälittävältä. On helppo purkaa omaa turhautuneisuuttaan vaarattomaan "kaukokohteeseen", kun kun ei eväät riitä muuhun.


      • vanha rouva
        henttu kirjoitti:

        tosi säälittävältä. On helppo purkaa omaa turhautuneisuuttaan vaarattomaan "kaukokohteeseen", kun kun ei eväät riitä muuhun.

        No mun mielestä molmmat tytöt on mukavia harmittomia tapauksia, Miia mun mielestä vois mennä jo pois. Olli on mukavan mulkero poika!


      • Riiviö-
        henttu kirjoitti:

        tosi säälittävältä. On helppo purkaa omaa turhautuneisuuttaan vaarattomaan "kaukokohteeseen", kun kun ei eväät riitä muuhun.

        kuulepas kultaseni: minulla on 24/7. Mira todella ärsyttää minua,vähintään yhtä paljon kuin kanssakilpailijoitaan. Ei minun tarvitse purkaa turhautuneisuuttani kaukokohteeseen,minulla on mies. En vaan millään jaksaisi katsella enää muuten hyvässä sarjassa munantuskissaan pyörivää valittajaa. Miran elämäntehtävä on kitistä, narista, päteä ja vinkua. En ihmettele yhtään,että kyseinen ämmä on ollut lähes joka äänestyksessä.


      • Perttukin
        Riiviö- kirjoitti:

        kuulepas kultaseni: minulla on 24/7. Mira todella ärsyttää minua,vähintään yhtä paljon kuin kanssakilpailijoitaan. Ei minun tarvitse purkaa turhautuneisuuttani kaukokohteeseen,minulla on mies. En vaan millään jaksaisi katsella enää muuten hyvässä sarjassa munantuskissaan pyörivää valittajaa. Miran elämäntehtävä on kitistä, narista, päteä ja vinkua. En ihmettele yhtään,että kyseinen ämmä on ollut lähes joka äänestyksessä.

        oli lähes joka äänestyksessä ja kuinkas siinä kävikään. Ja jos kotona olet lähellekään tällä tasolla kuin tänne kirjoittelet niin epäilen, että pian sinulla ei ole sitä miestäkään. Olet todella ärsyttävä sinäkin. Taidat itse olla munan tuskissasi ja miehesi ei kestä sinua ja käy vieraissa.


      • Perttukin kirjoitti:

        oli lähes joka äänestyksessä ja kuinkas siinä kävikään. Ja jos kotona olet lähellekään tällä tasolla kuin tänne kirjoittelet niin epäilen, että pian sinulla ei ole sitä miestäkään. Olet todella ärsyttävä sinäkin. Taidat itse olla munan tuskissasi ja miehesi ei kestä sinua ja käy vieraissa.

        Puhut vähän, mutta asiaa. Osuit "Riiviön" tilannetta arvioidessasi asian ytimeen. Kysymyshän kuuluukin että; Miksi se kiukuttaa ja tarttuu liiviin niin henkilökohtaisesti???


      • seppo27_uusimaa

        Mira joutaa ulos ja heti! Siine vois pyytää vaikka jonkun niistä suomalaisista Thunder -tytöistä. Niissä ois ruutia. www.girlsofthunder.com


    • ...

      MURR! On se vaan niin raivostuttava, tekopyhä, yxristiinkaxhammas -eukko! Ja nyt viimeistään alkaa nousemaan hattuun se, kun ei millään putoa tuolta. Jenni oli ihan loistava! Mutta onnellinen tuntui täti olevan putoamisestaan. Hyvä niin. =)

      • älä vaahtoo

        Älä vaahtoo, katsopa ohjelmaa uusin silmin ja ajatuksin. Kenenkään ulkomuotoa tai -näköä ei pitäis arvostella, oletko itse täydellinen? Olisiko sinussa jotain parantamisen varaa? Mira on aito ihana ihminen ja persoonallisen kaunis. Ne vinot hampaat kuuluu hänen persoonaan, minkänäköinen hän olisi toisenlaiset hampaat suussa, mieti! Jenni on todella kova simputtamaan toisia ja ottaa vallan joka paikassa, oletko sinä samanlainen kun häntä puolustat? Menepä hieman itseesi ja opettele ymmärtämään ihmisen sisintä äläkä tuijota vain ulkokuoreen.


    • manne

      ei kiinnosta yhtään.

    • voi ei

      Siinä meillä taas etusivun juttu! Suomi24 haloo! Onko uutispula?

    • Hanne ja KAki<3

      eeeeeeeiiii. Mira on niin sieltä se esittää niin ihanaa ja upeet.. Kunnon lesari.. mut vaan mun milipide.. :> Kaki tai Hanne ´VOITTAA` !!!!

    • mie-

      Siis oikeesti Kakin jutut on kuultu jo sataan kertaan..Aluksi olivat ehkä hauskojakin, mut nyt oksettaa jo koko ukko! Olli sentään on oikeesti hauska, eikä yritä koko aika rivoilla...
      Siipä----> OLLI VOITTOON!!

      ps..Kilpailijat äänestää toisiaan ihan väärin perustein, niidenhän pitäsi pahimmalle kilpailijalleen ne äänet antaa, eikä niille jotka ärsyttää tai jotka on olleet allapäin...

      • helpottunut

        Siinä lähti yksi päällepäsmäri pois,ei haittaa.


      • tellumummo

        Toivon todella, että Olli voittaa, koska hän
        on ollut tosi hyvä viikkotehtävissä.Sekä on
        hyvä tyyppi muutenkin.Ei härski, kuten Kari.


    • mieltä

      Jenni olis saanut jäädä taloon ja Mira ulos. Ilmapiirikin olis talossa parantunut kun kitisevä, aina valittava Mira olis tippunut.

    • hankkikaa oma elämä

      tana että on tyhmä ohjelma.kaikki realityt sais tunkee syvälle,hankkikaa ihmiset hyvät oma elämä.

      • litlesister

        Jokos tämä ohjelma loppuu kohta?? Ihe en ole kattonu yhtään jaksoo....OLLU PAREMPAA TEKEMIST..


    • uuno08

      voiko tyhmempää tv ohjelmaa olla ,kaikki realityt sais tunkee syvälle mihin ei päivä paista.hyvät ihmiset hankkikaa oma elämä.

    • pawa

      Mira vittuu.. jenni oli kiva ihmine. kaki voittaa.

    • Svedu Kettunen

      Vielä kun Mira, Sari, Mia ja Hanne saatais ulos, olis täydellinen!

    • Heh!!!

      jenninä jennin paikalla. Osuvasti sanottu, nyt ehkä moni sitten näkee mikä se Jenni talossa oli.

    • Nössöt pois

      Hyvä Miraaaaa!!!!! Nyt Miran voiton edellä ei ole kuin naisten halveksija Kaki.

      • ..........

        Kaki ja Hanne haisee pahalle.


    • joku vaan

      oieest yrittikö se itkee?

      • ei yrttnyt..

        mtama knel tul mu e se olut jenin tkia,ol vrman vnnn heplotunu oloo!


    • se manipuloija ja nirppanokka oli hyvä kun poistui.mira sentään on aina kiva ja tasapuolinen kaikille.auttaa ja hoivaa.samaa ei voinu sanoa jennistä.se viel valehteli,et oli kivaa ku porukkaa tuli taloon.paskat sanon mä.sehän yhteen ääneen mäkätti hannen kaa ku yöks ku tulee uutta porukkaa.kaki voittoon ja mira kakkoseks.

    • helvetti sentään

      Eikö teillä muuta mietittävää ole? Kyllä on pakko olla elämä köyhää!

    • bebettäjä

      Sehän on salaatti et kun kaki joutuu äänestykseen ni se lentää varmana ulos. On muuten tosi äklö pelle ja vielä TURKULAINEN! Turkuhan on suomen paskaviemäri..

      Sari on ihan kiva vaikka onkin vähän höppänä mut blondeilla on oikeus siihen. Luomu naamalla, -ilman meikkiä on tosi kaunis:)

      -Mun mielipide-

      • jumantsuikka

        kaki on kovis..ei sitä kukaa voita.kakin huumori on mitä on mutta silti se on 50000e rikkaampi kun taloon mennessään..se on varma.joku kehui että kaki olis heti pihalla jos joutuis äänestykseen....tuskimpa vain.miettikääs vaikka äänestysparia henna vs kaki ??


      • NÄIN..
        jumantsuikka kirjoitti:

        kaki on kovis..ei sitä kukaa voita.kakin huumori on mitä on mutta silti se on 50000e rikkaampi kun taloon mennessään..se on varma.joku kehui että kaki olis heti pihalla jos joutuis äänestykseen....tuskimpa vain.miettikääs vaikka äänestysparia henna vs kaki ??

        Olli vs. Kaki ...hmm Luulis että talon asukkaat tietää parhaiten kenen on aika poistua ja silti Mira ei lähde kulumallakaan, asukkaat saavat varmasti parhaan käsityksen ihmisestä kun ovat 24/7 livenä toistensa kanssa. Siis ehdotan et laittasivat vaikka ollin ja miran ens äänestykseen. Pääsis siitä vinkuankasta.
        -mun mielipide-


      • Herb

        Just. Sulla joka sanot mielipiteeksesi että Kaki ulos koska on Turusta? Muista että mielipide kannattaa perustella, ei se ole mikään mielipide jos sitä ei perustele. Mäkin voin sanoa että mun mielestä Joensuu on likaviemäri ja kaikki jotka siellä asuu on perseestä. Mutta ketä kiinnostaa, kun en ole perustellut mielipidettäni. Turku on mukava paikka asua ja yrittää.


      • sullen tässä
        Herb kirjoitti:

        Just. Sulla joka sanot mielipiteeksesi että Kaki ulos koska on Turusta? Muista että mielipide kannattaa perustella, ei se ole mikään mielipide jos sitä ei perustele. Mäkin voin sanoa että mun mielestä Joensuu on likaviemäri ja kaikki jotka siellä asuu on perseestä. Mutta ketä kiinnostaa, kun en ole perustellut mielipidettäni. Turku on mukava paikka asua ja yrittää.

        Riittääkö jos sanon et asun Tampereella? Ja ainoa hyvä turussa on likkennemerkki jossa on nuoli ja teksti:Tampere :)

        Elä nyt herneitä ota pikku pilasta..
        Ja onhan siellä Turussa kaikkee kivaa, -niinku se joen tois puoli :) BUUUAAAHH


    • JUUJUU

      olen aivan samaa mieltä kanssasi! Mira ulos ja heti! otetaan luulot pois, koska varmana kuvittelee että selviää joka ikisestä äänestyksestä!

      • kyllä voittaa

        mira vie voiton puhtaasti, ainoa nainen koko talossa joka osaa ottaa huomioon toiset hieman vaja älymostöllä toimivat. kaki tippuu muutaman äänestyksen jälkeen.sari hyvä kilpakumppani miralle. näin se vaan on .


    • Kyllä

      Kaikki vinkuvat että Jenni on kaksnaamanen ja manipuloiva. Olen sitä mieltä, että HYVÄ JENNI! Peleissä ja kilpailuissa ei pärjää rehellisyydellä, vaan oman parhaansa ajattelulla. Manipulointi on hieno ja hyödyllinen taito tämmösessä kisassa. Tosin BB taitaa olla sellanen kisa missä pärjää parhaiten yleisön persettä nuolemalla :)

      Harmi että äänestitte Jennin ulos, tytöllä on niin seksikäs katse (ja muutakin) että sitä olis katellu vielä kauan.

    • Ahnolits

      mira ottaa jennin paikan ja näyttää seuraavassa jaksossa pientä piinistä, se on jymy yllätys. kaki sais lähtee vetää se on niin tyhmä ja ruma. laihduttais ees 50kg niin vois olla erinäköinen.

    • ÅPO

      Ihan yhtä paska on toi ohjelma ku aikaisemminkin. En tajua miten joku viitsii haaskata aikaansa tv:n ääressä katsoen jotain noin paskaa ohjelmaa....HERÄTKÄÄ IDARIT!!

    • talkkarille-nauraja

      mira pois ja kaki tai olli voittoon ollilla oli muuten hyvä sabotaasi(sabotage)pisteet siitä ollille mutta kaki voittoon

    • minä_

      Sitä mä vaan että Hanne tulee muutttumaan jos ne kerran on kun paita ja peppu talossa. Voi olla hyvinkin mahdollista että Mira voittaa, onhan hänellä sentään jo omat netti sivut! Kaki voi olla varma voittaja mutta olisi kivaa jos nyt joku nainen voittaisi, koska viimeksi voitti perttu!

    • napsu

      Minkä ihmeen takia joku meni äänestään jennin ulos ku miran piti lähteä!!?? Siinä just tapahtuu noin ja mira ottaa jennin paikan ja sit se on vielä sietämättömämpi ku ennen !! MIRA ULOS!!

      • 6.kertaa

        kuinka heität ulos???


    • yhtään ei

      huvittais kattoo enää, mut jotenki vaan on koukussa. Nyt jos siellä ei olis ollia niin koukku katkeais varmasti. Ikävä kyllä Olli kun on puolimaratonisti niin ei voi toivoa sen voittoa. Onko katsojat niin heikon itsetunnon omaavia että vähän vahvempaa naista ei kestetä, mutta kieromarisija saa sympatiat? Jenni! Peppi Pitkätossumaista virnistystäsi tulee ikävä.

      • tule

        Jenniä ikävä hyvä kun päästiin siitä. Siinä tytteli joka vielä joskus kompuroi omaan näppäryyteensä.


    • hippitukka

      Ei kaki voi voittaa tuota kilpaa menköön ensin parturiin ja lopettakoon tuon itsensä hinkkaamisen. Kaki on hinkkari miten tuollainen voi voittaa tuollaisen ohjelman. Mies on pullapössö miten hänestä voi tulla ihmiskunnan idoli

    • hyvä,hyvä!!

      todellakin mira ulos!!!se on niin idiootti ja määräilevä tyyppi ja sano et jenni oli muka määräilevä tai jotn...mira on niin...yök!!MIRA ULOS!!!!

      • silmänilo

        Miksi Mira sillä on ihanat tissit


    • mikkä hiiret

      Kyllä se on niin, että muut kun nuo talossa olevat määräävät miten ja mitkä toimivat. En usko ,että äänestyksellä on mitään virkaa. Ohjelman toimitsijat manipulijoivat sekä itse ohjelmaa ja sisällä olijoita ja äänestyksen lopputilannetta. Uskokaa jo, että teitä katsojia kusetaan suoraan silmään. Olette liian hyväuskoisia. Herätkää ja alkakaa elämään omaa elämää

    • Big brother fani

      Meijän äiti tuntee Kakin! Meijä äiti on myyjä ja kaki käy samas kaupas! Vähä noloo meijä äitin on kattoo ku asiakas telkkarissa!

    • Kaki alias alapää ulos :|

      Harmittaa tosi paljon, kun Jenni lähti. Siinä oli aivan loistopersoona talossa; vahva, hauska, rento, tempperamenttinen, toimelias jne jne.
      Mira olisi saanut lähteä jo aikoja sitten; se eukko ei osaa muuta kuin nurista ja lässyttää. Pinna niin täynnä sitä. Tyyppi on ärsyttävä, kitisijä, nirppanokkainen ja vastenmielinen muutenkin.
      Jenniä olisi mielellään vielä seurannut.
      Olli voittaa.

      • että ajatukset

        menee näin ristiin. Minä olen taas aivan eri mieltä Jennistä. En voinnut sietää tyttöä koska minusta hän oli se, joka oli täynnä itseään ja jos ei saannut tahtoaan läpi suuttui. Jenni vastenmielinen minulle.


    • mikuliini

      big brother on ihan peestä

    • kalle turusta

      Oliko siellä BB-talossa uistinnaamojakin? TOssa kuvassa sillä oli Rapala suupielessä? Kaikkia saatanoita sitä telkkariin päästetäänkin!!

      • taitaapi

        sponsoroida jenni-monnia...


      • Tafe

        Menkää peilin eteen! Kaikki talossa olevat ovat arvokkaita ihmisiä omina itsenään. Ei kaikkien tarvii olla samanlaisia ja hyvä ettei olla. Kaikkien ei tarvii miellyttää kaikkia.


    • pyhä jysäys

      Hankkikaa jo oma elämä...

      • bb-tunnari

        täyttä paskaa lause hanki "oma elämä"??


    • e|w|e

      Miran ois pitäny tippuu jenni oli paras.. Hanne ansaitsee voiton koska sai kärsiä siitä että jenni tippu.. Ja hanne on muutenkin hyvä..
      Kakilla on kyllä tosi hyvät jutut välillä.. :D

    • Mielipideetöön

      Jenni sanoi:"ettei tykkää tyhmistä ihmisistä". Mielestäni Jenni on tyhmä, että menee sanomaan edes noin.

      • porukassa

        näinhän se on aina ollut. Jos ihminen on mielestään muita älykkäämpi, niin miksi silloin haluaa mukaan ohjelmaan, johon on tarkoituksella haalittu kokoon porukkaa "joka lähtöön". Eihän nyt älykäs ihminen rahan takia tällaiseen lähde, vai mitä.


      • mielipiteentön
        porukassa kirjoitti:

        näinhän se on aina ollut. Jos ihminen on mielestään muita älykkäämpi, niin miksi silloin haluaa mukaan ohjelmaan, johon on tarkoituksella haalittu kokoon porukkaa "joka lähtöön". Eihän nyt älykäs ihminen rahan takia tällaiseen lähde, vai mitä.

        Yleensä älykäs on voiton puolella? - vai mitä?


      • sanoit
        mielipiteentön kirjoitti:

        Yleensä älykäs on voiton puolella? - vai mitä?

        sinä sen sanoit !


    • satrköd

      Sartsa voittakoon ;) Ja mira on ihan kiva tyttö loppujen lopuks

    • naiset vaan

      pois nyt ja pojat jää ja kaki voittoon...

    • jennifani

      Koko BB:n hohto lähti Jennin myötä, ei enää ainuttakaan seksikästä naista mukana. Too bad.

      • edelleen!!!!

        Samaa mieltä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • turhaa

      siis tää koko suomen bb on ihan turhaa hömpötystä, saisivat lopettaa koko "tosi tv:n" teon suomessa joka kanavalla! huhhuh.. eihän tota kisa ees voita kukaan ku kaikki häädetään ulos XD aivan tyhmien ohjelmaa vaan tuo koko BB

    • fjfjfjfjfj

      ihan ihanempi kun se lähti pois uuh lalallaaaallalalalalallalalalal

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3050
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2091
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe