Migu :)

Zamio

Kirjoituksesi maailmankaikkeudesta oli suora kopio seuraavan linkin tiedoista ja kuten tiedämme,kopiointi on kiellettyä.

Ote Keskustelujen säännöistä.
Keskusteluissa ei saa...
-Käyttää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia. Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Toisin sanoen rikot tekijänoikeuslakia, jos kopioit artikkelin lehden verkkosivulta ja kopioit sen Suomi24:n keskustelupalstalle. Viestit, joihin on kopioitu artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan-

tässä linkki aiheeseesi.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Galaksi

Nyt voitte jatkaa kirjoittelua :)
Terkuin Zamio

8

1108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voinut

      jättää sen minun jutun vaikka uudeksi aloituksesksi

    • tuffe

      Joku on lukenut Wikipediaa hyvin kun tunnisti jutun :)))

      Se oli silti kivaa tietoa, olen iloinen migun kirjoituksesta :)

      Ja kiitos sulle kun kerroit miksi poistit, vähän jo ihmettelin olinko kuvitellut kaikki :))

    • migu

      Kiinni jäin suoraan rysän päältä. Ei muuta kun "kihlat" ranteisiin ja jäähylle!

      Kiitos Zamiolle tarkkaavaisuudesta. =)

      • tuffe

        taasko joudun leipomaan viilakakkua? Tiedätkö, se on varmaan jo kolmas tänä vuonna :)) viilat meinaa loppua... :/


      • migu
        tuffe kirjoitti:

        taasko joudun leipomaan viilakakkua? Tiedätkö, se on varmaan jo kolmas tänä vuonna :)) viilat meinaa loppua... :/

        "Älä tule paha kakku, tule viilakakku!"

        ...no ettei menis ihan pilkunviilaukseksi niin maistuu se kakku ilman viilaakin jos sul on ne loppu.

        Hmm...tuli vaan mieleen että entäs 20 munan kakku ja rälläkkä...?

        Mukavaa lopusyksy/alkutalvipäivää sinulle tuffe! =)


    • mainitseminen reilusti?

      Poistatteko kaikki viestit, jos niissä osoittautuu olevan lainaus/sitaatti jostain ja tietolähde myös mainitaan viestissä? Jos näin on, sittenhän suomi24 toimii todella lapsellisesti!

      Niiden lainausten ansiostahan keskustelua juuri syntyykin, myös elävässä elämässä sillä jokainen on varmasti itse aloittanut tai kuullut jonkun muun aloittavan keskustelun livessä sanoin "oletko muuten kuullut...."

      • ..pieniä lainauksia tuskin poistetaan,on toki hyvä,että lähde ilmoitetaan lainauksen ohessa.tämä lainaus oli niin selkeä että googlettamalla sen,se vei suoraan vikipedian sivuille.

        Kannattaa tarkkaan miettiä,mitä ja mistä lainaa.Koska hyvin usein erilaisia kirjoituksia sitoo tekijänoikeus ja se ei ole Eniron eikä suomi24,n keksimä sääntö,vaan perustuu lakiin.

        Lainaus säännöistä:
        -Keskusteluissa on noudatettava voimassa olevaa lainsäädäntöä, mm. henkilökohtaisen tietosuojan ja tekijänoikeuksien osalta-

        Tekijänoikeudesta voit lukea lisää seuraavan linkin kautta
        http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404


      • åri

        Näin se kuules on täällä tänään, en nyt niinkään moittis tätä kyseistä palstaa,
        kun omia röpelyksiä ei ole ollut monta, on tietenkin vaikeata arvioida
        tuota lapsellisuutta, juuri tällä palstalla.

        Tästä kyseisestä aiheesta kait saisi laittaa linkin kai myös Suomi24.n?

        Ja ainakin itse olen moiset asiat opiskellut jo 70-luvun alussa, mitä tuossa jutussa oli.
        Eli tuonkin kirjoittaja kai kysyi luvan wikipediaan, itse herralta,
        joka uskontojen mukaan on luonut maailman kaikkeuden?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe