Kirjoituksesi maailmankaikkeudesta oli suora kopio seuraavan linkin tiedoista ja kuten tiedämme,kopiointi on kiellettyä.
Ote Keskustelujen säännöistä.
Keskusteluissa ei saa...
-Käyttää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia. Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Toisin sanoen rikot tekijänoikeuslakia, jos kopioit artikkelin lehden verkkosivulta ja kopioit sen Suomi24:n keskustelupalstalle. Viestit, joihin on kopioitu artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan-
tässä linkki aiheeseesi.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Galaksi
Nyt voitte jatkaa kirjoittelua :)
Terkuin Zamio
Migu :)
8
1108
Vastaukset
- voinut
jättää sen minun jutun vaikka uudeksi aloituksesksi
- tuffe
Joku on lukenut Wikipediaa hyvin kun tunnisti jutun :)))
Se oli silti kivaa tietoa, olen iloinen migun kirjoituksesta :)
Ja kiitos sulle kun kerroit miksi poistit, vähän jo ihmettelin olinko kuvitellut kaikki :)) - migu
Kiinni jäin suoraan rysän päältä. Ei muuta kun "kihlat" ranteisiin ja jäähylle!
Kiitos Zamiolle tarkkaavaisuudesta. =)- tuffe
taasko joudun leipomaan viilakakkua? Tiedätkö, se on varmaan jo kolmas tänä vuonna :)) viilat meinaa loppua... :/
- migu
tuffe kirjoitti:
taasko joudun leipomaan viilakakkua? Tiedätkö, se on varmaan jo kolmas tänä vuonna :)) viilat meinaa loppua... :/
"Älä tule paha kakku, tule viilakakku!"
...no ettei menis ihan pilkunviilaukseksi niin maistuu se kakku ilman viilaakin jos sul on ne loppu.
Hmm...tuli vaan mieleen että entäs 20 munan kakku ja rälläkkä...?
Mukavaa lopusyksy/alkutalvipäivää sinulle tuffe! =)
- mainitseminen reilusti?
Poistatteko kaikki viestit, jos niissä osoittautuu olevan lainaus/sitaatti jostain ja tietolähde myös mainitaan viestissä? Jos näin on, sittenhän suomi24 toimii todella lapsellisesti!
Niiden lainausten ansiostahan keskustelua juuri syntyykin, myös elävässä elämässä sillä jokainen on varmasti itse aloittanut tai kuullut jonkun muun aloittavan keskustelun livessä sanoin "oletko muuten kuullut...."..pieniä lainauksia tuskin poistetaan,on toki hyvä,että lähde ilmoitetaan lainauksen ohessa.tämä lainaus oli niin selkeä että googlettamalla sen,se vei suoraan vikipedian sivuille.
Kannattaa tarkkaan miettiä,mitä ja mistä lainaa.Koska hyvin usein erilaisia kirjoituksia sitoo tekijänoikeus ja se ei ole Eniron eikä suomi24,n keksimä sääntö,vaan perustuu lakiin.
Lainaus säännöistä:
-Keskusteluissa on noudatettava voimassa olevaa lainsäädäntöä, mm. henkilökohtaisen tietosuojan ja tekijänoikeuksien osalta-
Tekijänoikeudesta voit lukea lisää seuraavan linkin kautta
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404- åri
Näin se kuules on täällä tänään, en nyt niinkään moittis tätä kyseistä palstaa,
kun omia röpelyksiä ei ole ollut monta, on tietenkin vaikeata arvioida
tuota lapsellisuutta, juuri tällä palstalla.
Tästä kyseisestä aiheesta kait saisi laittaa linkin kai myös Suomi24.n?
Ja ainakin itse olen moiset asiat opiskellut jo 70-luvun alussa, mitä tuossa jutussa oli.
Eli tuonkin kirjoittaja kai kysyi luvan wikipediaan, itse herralta,
joka uskontojen mukaan on luonut maailman kaikkeuden?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483
