moikka.
Haluan rauhan. Haluun nyt vihdoinkin lopettaa omissa voimissani taistelemisen. Ei siitä tuu mittään. Haluun antaa kaikki asiat Jeesukselle, ja hoitakoo hää ne miten näkee parhaakseen. Minä en nimittäin enää jaksa kamppailla päivästä toiseen samojen asioiden kanssa.
nyt en vaan ihan täysin ymmärrä miten ne asiat annetaan Jeesukselle? siis sata kertaa oon hälle luetellu asiat mitkä nyt annan hänelle, mutta heti sen jälkeen koen taas olevani yksin asioitteni kanssa. Missä mokaan?
ja tarkottaako se sitä, että jos nyt esim annan raha-asiani täysin herran haltuun, että miun ei tarvii niistä enää stressata? se ois kyllä ihanaa!!!
tarvis vaan sellasen rauhan ja oppia antamaan itelle anteeks, ja lopettaa kohtalon ja muiden ihmisten syyttely.
rauha
29
860
Vastaukset
- Pentecostal*
kuvailtiin tätä meille niin tyypillistä ongelmaa, eli sitä, että olemme jatkuvasti lähtöpisteessä. saatanan taktiikka siinä tilanteessa on syyttää meitä ja saada meidän kieriskelemään tappioidemme ympärillä. Se saa meidät masentumaan ja kompuroimaan enemmän. Jumalan voima tulee osaksemme silloin kun myönnämme, että ei meistä itsestämme ole mihinkään ja annamme hänelle valtuudet puhdistaa elämäämme. Älä jää tappioidesi vangiksi, vaan anna Jumalan uudestaan auttaa sinua. Anna hänen puhdistaa sinua synnistä, niin saat uutta voimaa jatkaa.
- Mk81
"kuvailtiin tätä meille niin tyypillistä ongelmaa, eli sitä, että olemme jatkuvasti lähtöpisteessä. saatanan taktiikka siinä tilanteessa on syyttää meitä ja saada meidän kieriskelemään tappioidemme ympärillä. Se saa meidät masentumaan ja kompuroimaan enemmän."
no just tolta tuntuu, että lähtöpisteessä oon aina. aamulla kun silmänsä avaa tuntuu kuin joku iso musta pilvi laskeutuis päälle, ja siinä sitä taas ollaan. - Pentecostal*
Mk81 kirjoitti:
"kuvailtiin tätä meille niin tyypillistä ongelmaa, eli sitä, että olemme jatkuvasti lähtöpisteessä. saatanan taktiikka siinä tilanteessa on syyttää meitä ja saada meidän kieriskelemään tappioidemme ympärillä. Se saa meidät masentumaan ja kompuroimaan enemmän."
no just tolta tuntuu, että lähtöpisteessä oon aina. aamulla kun silmänsä avaa tuntuu kuin joku iso musta pilvi laskeutuis päälle, ja siinä sitä taas ollaan.näkymättömästä maailmasta tuleva painostus. Tyypillistä on juuri tuntemukset siitä kuinka jokin musta, synkkä, raskas, on selittämättömällä tavalla uskovan arjessa läsnä. Olet jollain lailla kahleissa ja olisi hyvä, jos pystyisit juttelemaan asiasta jonkin hengellisen työntekijän kanssa. Pitemmän päälle voi olla hankalaa kärsiä demonisesta painostuksesta. Joillakin se voi kestää vuosikausia...
- Mk81
Pentecostal* kirjoitti:
näkymättömästä maailmasta tuleva painostus. Tyypillistä on juuri tuntemukset siitä kuinka jokin musta, synkkä, raskas, on selittämättömällä tavalla uskovan arjessa läsnä. Olet jollain lailla kahleissa ja olisi hyvä, jos pystyisit juttelemaan asiasta jonkin hengellisen työntekijän kanssa. Pitemmän päälle voi olla hankalaa kärsiä demonisesta painostuksesta. Joillakin se voi kestää vuosikausia...
niin, aika pelottavaa ajatella että joku demoni minua kiusaa. hui.
mutta tosiaan se "musta pilvi" on sellanen mikä muistuttaa heti aamusta...."sinulla on velkaa, etkä selviä niistä, olet luuseri, sinulla on kehon oireita ja ne on vakavia jnejne". ikäänkuin isketään vyön alle heti.
siis en kuule/näe mitään pilviä.heh. vaan noin vertauskuvallisesti... - Pentecostal*
Mk81 kirjoitti:
niin, aika pelottavaa ajatella että joku demoni minua kiusaa. hui.
mutta tosiaan se "musta pilvi" on sellanen mikä muistuttaa heti aamusta...."sinulla on velkaa, etkä selviä niistä, olet luuseri, sinulla on kehon oireita ja ne on vakavia jnejne". ikäänkuin isketään vyön alle heti.
siis en kuule/näe mitään pilviä.heh. vaan noin vertauskuvallisesti...on juuri tuollaiset tuntemukset. Kyse on juuri siitä, että aistii ikäänkuin kuudennella aistilla jotain synkkää. Kyllä niitä demoneja riittää jokaiselle ja turha niitä on ruveta pelkäämään, jos on Jumalan lapsi. Tosiasia, josta ei pääse mihinkään, on se, että ihminen jolla on selvittämättömiä asioita Jumalan kanssa, joutuu usein kokemaan demonista painostusta. saatana osaa hommansa ja kiusaa juuri sillä, mikä on akuuttia ja kohteelle jollain lailla kiusallista. Kehoitankin sinua tuomaan syntisi Jumalan eteen ja pyytämään, että Jeesuksen veri puhdistaa sinut kaikesta synnistä. Voit myös pyytää Jumalalta, että hän suojelee sinua ja antaa Jeesuksen veren olla suojamuurina sinun ja viholisen välillä. Jos elämässäsi on jotain, mistä olisi tehtävä parannus, niin pyydä Jumalaa osoittamaan sellaiset asiat sinulle.
- Mk81
Pentecostal* kirjoitti:
on juuri tuollaiset tuntemukset. Kyse on juuri siitä, että aistii ikäänkuin kuudennella aistilla jotain synkkää. Kyllä niitä demoneja riittää jokaiselle ja turha niitä on ruveta pelkäämään, jos on Jumalan lapsi. Tosiasia, josta ei pääse mihinkään, on se, että ihminen jolla on selvittämättömiä asioita Jumalan kanssa, joutuu usein kokemaan demonista painostusta. saatana osaa hommansa ja kiusaa juuri sillä, mikä on akuuttia ja kohteelle jollain lailla kiusallista. Kehoitankin sinua tuomaan syntisi Jumalan eteen ja pyytämään, että Jeesuksen veri puhdistaa sinut kaikesta synnistä. Voit myös pyytää Jumalalta, että hän suojelee sinua ja antaa Jeesuksen veren olla suojamuurina sinun ja viholisen välillä. Jos elämässäsi on jotain, mistä olisi tehtävä parannus, niin pyydä Jumalaa osoittamaan sellaiset asiat sinulle.
niin ehän se demonien painostus tarkota että on riivattu tms?
- Pentecostal*
Mk81 kirjoitti:
niin ehän se demonien painostus tarkota että on riivattu tms?
Kyseessä on vain ulkopuolelta tapahtuva kiusaaminen aivan kuten kiusaamisessa on muutenkin kyse ulkopuolelta tapahtuvassa kiusaamisessa. Kaikki uskovat joutuvat kokemaan kiusatuksi tulemista ja joksus Jumala sallii sitä koetellakseen ja vahvistaakseen meitä, Myös Jeesusta kiusattiin kun hän oli maan päällä ja kaikkia raamatun henkilöitäkin koeteltiin tavalla tai toisella.
- voi tavaton
Mikä panee sinut uskomaan moiseen ihmismielen keksimään apuolentoon?
- Pentecostal*
voi tavaton kirjoitti:
Mikä panee sinut uskomaan moiseen ihmismielen keksimään apuolentoon?
väitteisiin siitä, että yliluonnollista maailmaa ei ole? Et tiedä, mistä puhut...
- Mk81
Pentecostal* kirjoitti:
Kyseessä on vain ulkopuolelta tapahtuva kiusaaminen aivan kuten kiusaamisessa on muutenkin kyse ulkopuolelta tapahtuvassa kiusaamisessa. Kaikki uskovat joutuvat kokemaan kiusatuksi tulemista ja joksus Jumala sallii sitä koetellakseen ja vahvistaakseen meitä, Myös Jeesusta kiusattiin kun hän oli maan päällä ja kaikkia raamatun henkilöitäkin koeteltiin tavalla tai toisella.
no hyvähyvä. hmmm, kuinkakohan kauan se pirulainen jaksaa painostaa ja syytellä samoista asioista. No ainakin miun heikot kohat on sillä tiiossa.
jotenkin sen tarkotus lienee, tai tietysti on, saada ihminen luopumaan toivostaan, ja vaikka vetämään ittensä hirteen pahimmassa tapauksessa. kauhiata... - väitteisiin siitä,
Pentecostal* kirjoitti:
väitteisiin siitä, että yliluonnollista maailmaa ei ole? Et tiedä, mistä puhut...
että yliluonnollinen maailam on olemassa? Et tiedä mistä puhut poju...
- frihet
väitteisiin siitä, kirjoitti:
että yliluonnollinen maailam on olemassa? Et tiedä mistä puhut poju...
Henkivallat ovat olemassa, sille et sinä mahda mitään, kuten en minäkään.
Älä kuitenkaan etsi mitään noita saatanallisia voimia, niiden orjuus on kovempi, kuin osaat edes kuvitella, Huom. tiedän itse kokemuksesta. - annakaikkikestää
frihet kirjoitti:
Henkivallat ovat olemassa, sille et sinä mahda mitään, kuten en minäkään.
Älä kuitenkaan etsi mitään noita saatanallisia voimia, niiden orjuus on kovempi, kuin osaat edes kuvitella, Huom. tiedän itse kokemuksesta.henkimaailmoihin, taidat olla yksi sellainen.
- frihet
annakaikkikestää kirjoitti:
henkimaailmoihin, taidat olla yksi sellainen.
Katos sellasta minkä tietää varmaksi, eikä kukaan ole tyhjäksi tehnyt, niin on "ikävä" myöntää, että saatanalliset henkivallat tekevät omia tekoja, joita sinä valitettavasti et tyhjäksi tee.
Toisaalta siitä raamatussakin monin tavoin varoitetaan ja kirjoitetaan, jopa että meillä ei ole taistelu ihmisiä vastaan, vaan taivaan avaruuksissa olevia henkivaltoja vastaan.
Uskosta osattomalle on tuskin tarvetta näistä kirjoittaa, kun Jumalakin on uskon ulkopuolla. - :Lucia
frihet kirjoitti:
Katos sellasta minkä tietää varmaksi, eikä kukaan ole tyhjäksi tehnyt, niin on "ikävä" myöntää, että saatanalliset henkivallat tekevät omia tekoja, joita sinä valitettavasti et tyhjäksi tee.
Toisaalta siitä raamatussakin monin tavoin varoitetaan ja kirjoitetaan, jopa että meillä ei ole taistelu ihmisiä vastaan, vaan taivaan avaruuksissa olevia henkivaltoja vastaan.
Uskosta osattomalle on tuskin tarvetta näistä kirjoittaa, kun Jumalakin on uskon ulkopuolla.toinen aloittaa ketjun pyytääkseen "vanhemmat ja viisaammat"johdattamaan häntä jotenkin Pyhän Hengen tuntemiseen...ja sitten päädytään riitaan "henkivoimista".
Mä uskon Sanaan(Jumala on Sana, sanotaan Raamatussa), joten silloin on uskottava myös saatanan olemassa oloon. Ei siinä ole mitään aihetta kellään kai alkaa nimittelemään tai sitähän saatana just tahtookin.
Tässä tilanteessa. - Frihet ,laiskana ei kirjaudu
:Lucia kirjoitti:
toinen aloittaa ketjun pyytääkseen "vanhemmat ja viisaammat"johdattamaan häntä jotenkin Pyhän Hengen tuntemiseen...ja sitten päädytään riitaan "henkivoimista".
Mä uskon Sanaan(Jumala on Sana, sanotaan Raamatussa), joten silloin on uskottava myös saatanan olemassa oloon. Ei siinä ole mitään aihetta kellään kai alkaa nimittelemään tai sitähän saatana just tahtookin.
Tässä tilanteessa.Hän kirjoitti siis minulle, että vain idiootit uskovat henkimaailmoihin ja minä kuulun niihin "idiootteihin, jotka uskovat, jopa pahoihin henkivaltoihin, eli en minä riitele sen enempää, kuin sen ,että tiedän tasan tarkaan niiden olemassa olooon.
Hyvää yötä sinulle ja muillekin, Kristus on voittanut kuoleman, vaikka saatana on tullut valehtelemaan, tappamaan ja tuhoamaan, niin voittajan puolella on hyvä olla Jeesus is the Lord. - ...
annakaikkikestää kirjoitti:
henkimaailmoihin, taidat olla yksi sellainen.
Watch your language. Eipäs aleta nimittelemään ketään. Pysytään aiheessa eikä mennä ilveilyyn.
- frihet
-88 KESÄKUUN ALULLA, KUN ARMOSTA SAIN USKOON SYNTYÄ JA SYNTINI ANTEEKSI.
Minulla oli paljon suuremmat velat, kuin sinä edes osaat arvatakkaan, verrattuna sinun velkoihisi.
Aiemmin kerroin jo eräälle kuraattorille, etten enää töitä etsi, koska palkkani ei edes riitä koron vähentämiseen, mutta uskoon tultuani ajatukset muuttuivat ja sain extra hommia ja siihen myös voimaa, että nuo velat sain maksetuksi.
Herra tosin piti minua hiukan tietämättömänä, kun erään pankki velan olin saanut maksetuksi, niin Suomesta tuli tieto, että viikon sisällä pitäs opintolainani maksaa, joka oli korkoja kasvanut 28000 mummon markkaan, vaikka alku velka oli 4000.
No ei siinä muuta kuin maksamaan pikku hiljaa, vaikka tuo laina piti olla valtion takaama, et jos ei työtä saa alaltaan, niin ei pitänyt perimisiäkään tulla.
Mut kiitos Kristukselle, ne entiset velat on maksettu ja saan siitä todella kiittää Jeesusta, että sain myös mielenmuutoksen, muutoinhan rypisin noissa veloissa vieläkin.
Kyl meidän tulee itsekin vastuu kantaa määrättyyn pisteeseen asti ja tehdä oma osamme.- Mk81
kyllä se mielenmuutoskin kelpaisi!
eikä kyse ole sinänsä mistään veloista jne, ihan sama vaikka se summa olisi 50€. Ongelma on se etten saa rauhaa...siis jotkut osaa luottaa Jumalaan ja jne, eikä ala höntyilemään paniikissa. sen minä haluan. elämähän on aina sellasta selvittelyä ja muuta "ei niin kivaa" jatkuvasti. Se on vaan sillon hankalaa kun ei ole voimia selvitä niistä. - uskossa tänään
-velkoja lohjosaappaan konttorissa puhutaan ainakin lähelle 100 000 markasta ja korot yms,sen mukaiset,-niistäkin on Jumalan avulla selvitty !
-mutta Herra siunasi työn tekemisen ja tosiaan extrahommia ja kaikki rehellisellä,-pohjalla,-myöskin jotkut ihmiset hiukan auttoivat jne..
-mutta se merkitsi siis todella sitä että oli tehtävä rehellinen parannus ja täyttä totta uskonelämässä sekä työelämässä,-silloin jne..
Herran sana sanoo:Minä tahdon auttaa sinua,mutta sinun pitää kunnioittaman,Minua !
-ei Jumalan kanssaa voi käydä kauppaa,-se on joka taji ei ollenkaan ! - Mk81
uskossa tänään kirjoitti:
-velkoja lohjosaappaan konttorissa puhutaan ainakin lähelle 100 000 markasta ja korot yms,sen mukaiset,-niistäkin on Jumalan avulla selvitty !
-mutta Herra siunasi työn tekemisen ja tosiaan extrahommia ja kaikki rehellisellä,-pohjalla,-myöskin jotkut ihmiset hiukan auttoivat jne..
-mutta se merkitsi siis todella sitä että oli tehtävä rehellinen parannus ja täyttä totta uskonelämässä sekä työelämässä,-silloin jne..
Herran sana sanoo:Minä tahdon auttaa sinua,mutta sinun pitää kunnioittaman,Minua !
-ei Jumalan kanssaa voi käydä kauppaa,-se on joka taji ei ollenkaan !"-ei Jumalan kanssaa voi käydä kauppaa,-se on joka taji ei ollenkaan !"
no ei varmastikkaan voi. eikä oo tarkotuskaan. minä haluun tulla 100 prosenttisesti uskoon! siis sellai ettei enää tarvii pelätä koko ajan ja epäillä kaikkea. ja just se rauha ois aika tervetullu:) Mk81 kirjoitti:
"-ei Jumalan kanssaa voi käydä kauppaa,-se on joka taji ei ollenkaan !"
no ei varmastikkaan voi. eikä oo tarkotuskaan. minä haluun tulla 100 prosenttisesti uskoon! siis sellai ettei enää tarvii pelätä koko ajan ja epäillä kaikkea. ja just se rauha ois aika tervetullu:)kauppmiehiä ovatkii, ko ne alottivat kaupanteon Jumalan kaa erämaassa ja alottivat niinki pienestä ku napista! Älä sie samaa yritä!
- frihet
Mk81 kirjoitti:
kyllä se mielenmuutoskin kelpaisi!
eikä kyse ole sinänsä mistään veloista jne, ihan sama vaikka se summa olisi 50€. Ongelma on se etten saa rauhaa...siis jotkut osaa luottaa Jumalaan ja jne, eikä ala höntyilemään paniikissa. sen minä haluan. elämähän on aina sellasta selvittelyä ja muuta "ei niin kivaa" jatkuvasti. Se on vaan sillon hankalaa kun ei ole voimia selvitä niistä.Ei täällä ole yhtään aitoa enkeliä, eli lihallinen frihet minussakin saa aikaan monenlaista myllerrystä, mutta toivo paremmasta voittaa sen rauhattomuuden, jota maailma tarjoaa.
Kun muistamme uskossa, että Kristus on luvannut viedä aloittamansa työn päätökseen, eikä meistä tässä ajallisessa ajassa valmista tule, niin sekin jo rauhoittaa kummasti !
Sinatut illan jatkot, nyt tuon hirviön kanssa ulkoilulle (5kk tibetin terrieri),joka ei nöyrry vähääkään.
- sen toistuvan
kaikkien asioittesi Jeesukselle antamisen? Tyytyisit olemaan vähän vähemmän uskovainen ja enemmän aivan tavallinen ihminen. Uskovien joukossa on paljon niitä jotka koko ajan todistelevat kuinka ihanaa on ja suuri rauha vaallitsee sen jälkeen kun on antanut kaikki asiansa Jeesukselle. Osa näistä todistuksista voi olla aitojakin, osa todennäköisesti on sellaisia, joita nämä uskovat esittävät koska heillä on käsitys, että uskovan kuuluu sellaisia esittää. Tosiasiassa heidän povessaan voi kaikesta todistelusta huolimatta vallita aivan samanlainen rauhattomuus ja sekamelska kuin kenellä tahansa mutta halu kelvata toisille uskoville ajaa heitä vetämään sisimmälleen vierasta roolia.
Olitpa sitten millainen hyvänsä, sinä kelpaat luojallesi juuri sellaisena kuin olet. Saattaa jopa käydä niin, että kun lakkaat antamasta jatkuvasti kaikkia asioitasi Jeesukselle, hän antaakin joitakin asioita sinulle.- Mk81
"Olitpa sitten millainen hyvänsä, sinä kelpaat luojallesi juuri sellaisena kuin olet"
niin, tätä just mietiskelin. kysynpä näin....riittääkö se että uskon Jeesukseen, että pääsen sitten delattuani sinne taivaaseen? Mk81 kirjoitti:
"Olitpa sitten millainen hyvänsä, sinä kelpaat luojallesi juuri sellaisena kuin olet"
niin, tätä just mietiskelin. kysynpä näin....riittääkö se että uskon Jeesukseen, että pääsen sitten delattuani sinne taivaaseen?riittää aina ja kaikille. Kun uskot Jeesukseen, saat lahjaksi Jumalan vanhurskauden. 2Kor.5:14-21 Rauha kuuluu tähän pakettiin, koska Jumalan valtakunta on vanhurskautta, rauhaa ja iloa Pyhässä Hengessä.Room.14:17.
Jeesus on luvannut rauhan omilleen: Rauhan minä jätän teille: minun rauhani-sen minä annan teille. En minä anna niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.Joh.14:27
Oletko koskaan ylistänyt Herraasi? Psalmissa 149:6 sanotaan näin: Jumalan ylistys on heidän suussansa ja heidän kädessään kaksiteräinen miekka... mikään pimeyden voima ei kestä kuunnella, kun Jeesuksen omat kerskaavat Herrastaan. Kokeile vaikka heti!- Mk81
purje kirjoitti:
riittää aina ja kaikille. Kun uskot Jeesukseen, saat lahjaksi Jumalan vanhurskauden. 2Kor.5:14-21 Rauha kuuluu tähän pakettiin, koska Jumalan valtakunta on vanhurskautta, rauhaa ja iloa Pyhässä Hengessä.Room.14:17.
Jeesus on luvannut rauhan omilleen: Rauhan minä jätän teille: minun rauhani-sen minä annan teille. En minä anna niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.Joh.14:27
Oletko koskaan ylistänyt Herraasi? Psalmissa 149:6 sanotaan näin: Jumalan ylistys on heidän suussansa ja heidän kädessään kaksiteräinen miekka... mikään pimeyden voima ei kestä kuunnella, kun Jeesuksen omat kerskaavat Herrastaan. Kokeile vaikka heti!ylistäny? no en oikeestaan. tai oon kai joskus yrittäny, mutta ihan yksinäni. On minulla ainakin muutama sellane ylistys cd olemassa, mitä ei oo tullu aikoihin kuunneltua.
- ainakaan
Mk81 kirjoitti:
niin, tätä just mietiskelin. kysynpä näin....riittääkö se että uskon Jeesukseen, että pääsen sitten delattuani sinne taivaaseen?että et pääse.
Mk81 kirjoitti:
ylistäny? no en oikeestaan. tai oon kai joskus yrittäny, mutta ihan yksinäni. On minulla ainakin muutama sellane ylistys cd olemassa, mitä ei oo tullu aikoihin kuunneltua.
ihan yksinkin ja vaikka tanssia Herralle, niin kuin Daavid...Jeesus ylisti ristillä Psalmin 22 sanoin. Meillä kenelläkään ei ole sen vaikeanpaa paikkaa kuin mitä Hänellä oli kärsiessään koko maailman synnin siinä hetkessä.
Käsien kohottaminen Jumalan puoleen ja sydämen avaaminen Herralle on jo ylistämistä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282651- 1282335
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162063- 1312023
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121764Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161491276Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu291152Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt901110Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901105Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno361029