Mitä Tonksin "uusi" suojelius esittää? (iso ja neljä jalkaa) Vai oliko se niin?
Suojelius
14
895
Vastaukset
susimuodossa.
- hpfani
eikö se oo Sirius ?!!!! meinaa sirius oli iso takkuinen koira ja koirilla on neljä jalkaa. ja Siruis oli juuri kuollut =(((((
- Claudine
kirjassa tuli hyvin selväksi, että se tarkoittaa Lupinia :)
- sanotaan...
jossakin vaihees. lopus sairaalasiivessäkö se oli, et se esittää lupinin susimuotoo?
- seeker92
sanotaan... kirjoitti:
jossakin vaihees. lopus sairaalasiivessäkö se oli, et se esittää lupinin susimuotoo?
Onko se siis lupin?
- Huispauspoika
seeker92 kirjoitti:
Onko se siis lupin?
On se
- ihme
Huispauspoika kirjoitti:
On se
ootteko varmoja et se ois lupin meinaa oli Siriuskin Anturajalka.. sillä oli 4 jalkaa ja se oli iso musta koira. no en tiiä ehkä en oo lukenu nii tarkkaan :)
ihme kirjoitti:
ootteko varmoja et se ois lupin meinaa oli Siriuskin Anturajalka.. sillä oli 4 jalkaa ja se oli iso musta koira. no en tiiä ehkä en oo lukenu nii tarkkaan :)
lopussa selvästi todetaan, että Tonks oli ihastuntut Lupiniin, joten siksi suojelius on Lupin.
- kyllätiedän.
tanzu84 kirjoitti:
lopussa selvästi todetaan, että Tonks oli ihastuntut Lupiniin, joten siksi suojelius on Lupin.
HALOO DORKAT mist lähtien ihmis susil on ollu 4 jalkaa ja ne on ollu isoja ????????? se on sirius sanokaa mitä sanotte piste.
- hpfani
kyllätiedän. kirjoitti:
HALOO DORKAT mist lähtien ihmis susil on ollu 4 jalkaa ja ne on ollu isoja ????????? se on sirius sanokaa mitä sanotte piste.
ainii viel lisäys et mitä välii sil on onks ihastunu tai jotain? sirius oli kuollu ja se oli sirius.......................
- seeker92
hpfani kirjoitti:
ainii viel lisäys et mitä välii sil on onks ihastunu tai jotain? sirius oli kuollu ja se oli sirius.......................
KAikki on täst asiast ihan eri mielt..
- hpfani
seeker92 kirjoitti:
KAikki on täst asiast ihan eri mielt..
niii on. en tiiä mut lukekaapa 6 kirjasta oisko ollu joku 504 sivu ??!! kai toi ni emmä sit tiiä. mut ihmis sudet ei oo isoja jnee. ja kyl siit varmaa tunnistais onks se ihmis susi vai joku jätti eläin tai jotain.ku jos se ois lupin ihmis sutena nii kyl siin varmaa sanottas et Tonksin uusi suojelius on ihmis suden muotoinen jnee. mut en sit tiiä....
- seeker92
Kiitos :D
- Hppp
Minun mielestä asia meni niin että ensin annettiin ymmärtää suojeliuksen olleen sirius. Mutta lopussa selvisi että kyse olikin Lupinista. i'm not sure. Älkää ampuko mua tän takia :D Pitää ehkä lukea taas uudestaan, kun alkaa näin muisti pätkimään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 53720
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32663ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492