Miksi Miran tekemisiä ja sanomisia kytätään niin kovin, miksei muiden?
Ette 'ehdi' näkemään muiden tekemisiä kun kyttäätte hullun lailla Miraa!
Mira suurennuslasin alla
12
670
Vastaukset
- ovat
suurennuslasin alla.
Miran käytös on viime aikoina puhuttanut vaan enemmän, koska nyt on suurempi joukko ihmisiä havahtunut hänen näyttelyynsä, kaksinaamaisuuteen ja omahyväisyyteen.- turiset
Kun Kaarlo lähti ja sitten vielä Jennikin, niin Mira on päässyt pätemään joka asiassa. Hihkumaan ärsyttävällä yli-innokkaalla tyylillään jokaisesta pienestäkin jutusta, oli se sitten huono tai hyvä juttu.
- unta nää
Mitä paskanjauhamista, huoh.
- r. Watson
Koska Mira on vahvin voittajasuosikki.
Hän on jokaiselle muulle kilpailijalle se pahin uhka.- viestinnän ope
Miten te pystytte näkemään ruudun läpi viihdeohjelmasta jonkun omahyväisyyden?
- jos et .....
viestinnän ope kirjoitti:
Miten te pystytte näkemään ruudun läpi viihdeohjelmasta jonkun omahyväisyyden?
tuohon pysty.
Olitko oppituntien ajan pulkkamäessä? kun noin huonosti on koulutus kaaliin mennyt. - :)))
Mira ja Olli on voittajasuosikit.
Korsto-lesbo-narisija-Hanne lähtee ensin, sitten muut ja Olli ja Mira jää..saas nähdä kumpi vie potin.
- Mira on yes
Ihmettelen myös samaa asiaa. Jos Mira ei puhu mitään, niin pissikset täällä huutaa "Mira murjottaa ja on vittupää" jos Mira puhuu, niin pissikset huutaan täällä että "Mira on päällepäsmäri ja kiero" ja jos Mira on innoissaan niin pissikset huutaa että "Mira on taas minä minä tyyppi".
Voi vittu näitä hulluja TÄÄLLÄ! Kaikki täällä palstalla haukkuvat on itte tuhat kertaa pahempia monkujia ja kun yksikään tuolla talossa!! Siis saakelin kakara-vali vali valittajat!
Eikä toi valitus täällä näytä koskaan lakkaavan!
Tuolla talossa yks sun toinen valittaa koko ajan, ei pelkästään Mira! Ja kyllä siellä muutkin innosta "hihkuu" kun jotain hauskaa tapahtuu! Ja kyllä siellä muutkin toisistaan "pahaa" sanovat kun pelkästään Mira!
Ottaahan se tietty luonnon päälle kun Mira-tyttö porskuttaa näiden pissisten inhosta huolimatta viikosta toiseen! ...ja omat suosikit häviää aina äänestyksessä juuri Miralle...
Kaikkien näiden hullujen Miran inhoojien ja lokaajien takia toivon TODELLAKIN vielä enemmän että Mira vie koko potin!!! Se on kyllä sen ansainnut!!!- MIELTÄ
OLEN MINÄ!
- postac
olen, Mira on saanut lokaa niskaansa ihan kohtuuttomasti, toivon, että Mira voittaa.
- kiinnostava
Se on haukkujistaki niin kiinnostava ihminen, et ne seuraa sen joka liikkeen ja sanomisen. Jos jotain oikeesti inhoo, niin ei sen tekemisistä tarvi välittää, tai seurata niitä ihan silmät kipeenä. Taitavat vähän tykätä Mirasta ;) Rakkaudesta se hevonenki potkii :D
Ei Miraa moni morkkaa, vaan nuo samat hörhöt jaksaa jatkuvasti kirjoitella täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514