Nyt kaikki Kaki fanit antamaan Kakille ja Janille/Miralle----------
Muistakaa vielä voitte vaikuttaa.
Kaki voittoon ++++++
7
277
Vastaukset
- Karille tosi paljon MIINUKSIA
Jo joutaa se kuvotus pois talosta!
- sun mielipidettä
tähän asiaan?
- käydä
antamassa tukenne myös Kakin fanisivujen vieraskirjaan niin Kari voi niitä sitten lueskella voitto taskussa.
- mut, mut
Mira on kakin pahempi uhka, joten miinukset mieluummin Miralle kuin Janille!
- .........
Kari kotiin, muuten toteutuu pahin uhka BB:ssä katsojien tylsistyminen. Naisten halventamisraja on ylittynyt, typerän sairas toisto, suu vaahdossa riittää. Heittäkää pyyhe kehään, vaikkapa lopuun käytetty pyyhe. BB: voi laittaa sen vaikka energiajätteeseen.
Kakille miljoona plussaa ja Miralle saman verran miinuksia. Näin ainostaan saadaan varmistettua Kakin BB voitto. Jani ei ole suuri uhka Karille, koska se tulee tippumaan vielä lähiaikoina pois kisasta. Finaalissa nähdään Karin lisäksi Sari ja Hanne/Olli. Kari tulee talosta ulos viimeisenä 50 000 euroa rikkaampana.
- Maniq
Se on jo melkein selvä juttu, että Lima-Kaki lähtee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823283
- 922965
- 532232
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201665- 191594
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..101538Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221428Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61368Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131361Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351335