miten mä voin siirtää täältä http://www.parsimonious.org/fashion/casual/1.shtml asui ja hiuksii mun sims 1 peliin?
vastatkaa äkkiä!
vastatkaa äkkiä!
10
361
Vastaukset
- juhuuu
Tallenna ne ja pura ne tiedostot *dowloands* kansioon.
- ^^*
miss se kansio sit on vaa liitänkö mä sen sinne peliin?
- ^^*
en mä löydä sitä täälrtä.
vaan pitääkö mun tehä se kansio vaa sinne etu valikko sims 1 kanioon ko mä pusken ? - sims1
^^* kirjoitti:
en mä löydä sitä täälrtä.
vaan pitääkö mun tehä se kansio vaa sinne etu valikko sims 1 kanioon ko mä pusken ?otsikko
- ^^*
sims1 kirjoitti:
otsikko
joo kiitos nyt vaa taytyy koitaa tehä se kansio sinne ^^
- ^^*
otsikko
- ...
^^* kirjoitti:
miss se kansio sit on vaa liitänkö mä sen sinne peliin?
EA-Games- sims2- dowloands (tiedostot löydät=omista tiedostoista
^^* kirjoitti:
otsikko
Muut eivät näköjään huomanneet, että kysyjä kysyi nimenomaan SIMS 1-pelistä, ei Sims 2-pelistä. Näin ollen Sims 1-pelissä ei mitään Downloads-kansiota ole.
Skinit siirrät oikeaan paikkaan näin:
C:/EA Games/The Sims/GameData/Skins
Jotenkin noin sen polun pitäisi mennä, siitä on ikuisuus kun itse viimeksi pelasin Sims 1:stä.eras_mj-fani kirjoitti:
Muut eivät näköjään huomanneet, että kysyjä kysyi nimenomaan SIMS 1-pelistä, ei Sims 2-pelistä. Näin ollen Sims 1-pelissä ei mitään Downloads-kansiota ole.
Skinit siirrät oikeaan paikkaan näin:
C:/EA Games/The Sims/GameData/Skins
Jotenkin noin sen polun pitäisi mennä, siitä on ikuisuus kun itse viimeksi pelasin Sims 1:stä.juu en löydä vieläkää sitä kansiota xD
mull menee kyll kehnosti
apua kaivataan kyll viell!
onko se kansio sit tämän niminen kuin data tääl löyty semmonen ja muitakin on=
täss on kaikki kansiot=Data,demos,ip,dirext,laungher,music ja jotain muitakin ^^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p515575Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "672601Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181940Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1541796No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol361732- 171693
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5143881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome181135Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy801119Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah62925