Koneellani on muistia 256MB RAM, eli juuri sen verran mitä sims tarvitsee, mutta kasvaako tuo muisti, jos poistan ohjelmia?
Entä paljonko muistitikut maksavat, ja lisäävätkö ne tuota MB RAM muistia?
Ajattelin ostaa pari lisäosaa, joten olisi mukava tietää, pyörittääkö koneeni esim 2 lisäosaa sujuvasti tuolla muistilla. Muisti on ainut ongelma.
Muistitikusta...
6
293
Vastaukset
- Esci93
Jos poistat ohjelmia ja muita pelejä, niin tottakai koneeseesi tulee lisää tyhjää tilaa. x)
- Muistitikku
Tiedän, että tulee lisää TILAA, mutta kasvaako MUISTI?
Muistitikku kirjoitti:
Tiedän, että tulee lisää TILAA, mutta kasvaako MUISTI?
No siis jos poistat ohjelmia se ei vaikuta RAM muistiin ja RAM muistihan on virtuaalimuistia ja sims 2 vähimmäis vaatimus on se 256mb mutta mieluiten enemmän.
Ainut keino millä pystyy tätä RAM-muistia lisäämään on sulkemalla ohjelmia esim jos selain on aiki niin se vie jo sitä RAM:ia eli kannattaa sulka niitä ylimääräisiä ohjelmia pelin ajaksi, ite oon huomannut että se nopeuttaa tosi paljon tallentamista ja siirtymistä paikasta toiseen.
Tietysti myös lisää muistia Ostamalla saa nopeutta peliin mutta eiköhän täs nyt ollu jottain :)- Muistitikku
viveca87 kirjoitti:
No siis jos poistat ohjelmia se ei vaikuta RAM muistiin ja RAM muistihan on virtuaalimuistia ja sims 2 vähimmäis vaatimus on se 256mb mutta mieluiten enemmän.
Ainut keino millä pystyy tätä RAM-muistia lisäämään on sulkemalla ohjelmia esim jos selain on aiki niin se vie jo sitä RAM:ia eli kannattaa sulka niitä ylimääräisiä ohjelmia pelin ajaksi, ite oon huomannut että se nopeuttaa tosi paljon tallentamista ja siirtymistä paikasta toiseen.
Tietysti myös lisää muistia Ostamalla saa nopeutta peliin mutta eiköhän täs nyt ollu jottain :)Minun pitäisi sulkea esim. virustorjunta pelin ajaksi? miten saan sen sitten takaisin?
- sen sitten
Muistitikku kirjoitti:
Minun pitäisi sulkea esim. virustorjunta pelin ajaksi? miten saan sen sitten takaisin?
takaisin päälle. Siellä mistä sen sammutat, pitäisi olla myös kohta josta sen saa takaisin päälle. Muista, että jos sammutat virustentorjunnan, otat myös netin pois päältä! :)
- Osakuntalainen
Muistitikku ei lisää koneen muistia vaan sille voi tallentaa tietoja samoin kuin aikanaan levykkeille ja nykyään cd- ja dvd-levyille.
Jos haluat koneen muistia lisätä, tarvitset koneen sisälle asennettavan muistikamman, jos sille on vielä tyhjä paikka emolevyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091035
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32633ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174556Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482