Muistitikusta...

Muistitikku

Koneellani on muistia 256MB RAM, eli juuri sen verran mitä sims tarvitsee, mutta kasvaako tuo muisti, jos poistan ohjelmia?
Entä paljonko muistitikut maksavat, ja lisäävätkö ne tuota MB RAM muistia?
Ajattelin ostaa pari lisäosaa, joten olisi mukava tietää, pyörittääkö koneeni esim 2 lisäosaa sujuvasti tuolla muistilla. Muisti on ainut ongelma.

6

293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Esci93

      Jos poistat ohjelmia ja muita pelejä, niin tottakai koneeseesi tulee lisää tyhjää tilaa. x)

      • Muistitikku

        Tiedän, että tulee lisää TILAA, mutta kasvaako MUISTI?


      • Muistitikku kirjoitti:

        Tiedän, että tulee lisää TILAA, mutta kasvaako MUISTI?

        No siis jos poistat ohjelmia se ei vaikuta RAM muistiin ja RAM muistihan on virtuaalimuistia ja sims 2 vähimmäis vaatimus on se 256mb mutta mieluiten enemmän.

        Ainut keino millä pystyy tätä RAM-muistia lisäämään on sulkemalla ohjelmia esim jos selain on aiki niin se vie jo sitä RAM:ia eli kannattaa sulka niitä ylimääräisiä ohjelmia pelin ajaksi, ite oon huomannut että se nopeuttaa tosi paljon tallentamista ja siirtymistä paikasta toiseen.

        Tietysti myös lisää muistia Ostamalla saa nopeutta peliin mutta eiköhän täs nyt ollu jottain :)


      • Muistitikku
        viveca87 kirjoitti:

        No siis jos poistat ohjelmia se ei vaikuta RAM muistiin ja RAM muistihan on virtuaalimuistia ja sims 2 vähimmäis vaatimus on se 256mb mutta mieluiten enemmän.

        Ainut keino millä pystyy tätä RAM-muistia lisäämään on sulkemalla ohjelmia esim jos selain on aiki niin se vie jo sitä RAM:ia eli kannattaa sulka niitä ylimääräisiä ohjelmia pelin ajaksi, ite oon huomannut että se nopeuttaa tosi paljon tallentamista ja siirtymistä paikasta toiseen.

        Tietysti myös lisää muistia Ostamalla saa nopeutta peliin mutta eiköhän täs nyt ollu jottain :)

        Minun pitäisi sulkea esim. virustorjunta pelin ajaksi? miten saan sen sitten takaisin?


      • sen sitten
        Muistitikku kirjoitti:

        Minun pitäisi sulkea esim. virustorjunta pelin ajaksi? miten saan sen sitten takaisin?

        takaisin päälle. Siellä mistä sen sammutat, pitäisi olla myös kohta josta sen saa takaisin päälle. Muista, että jos sammutat virustentorjunnan, otat myös netin pois päältä! :)


    • Osakuntalainen

      Muistitikku ei lisää koneen muistia vaan sille voi tallentaa tietoja samoin kuin aikanaan levykkeille ja nykyään cd- ja dvd-levyille.

      Jos haluat koneen muistia lisätä, tarvitset koneen sisälle asennettavan muistikamman, jos sille on vielä tyhjä paikka emolevyllä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1035
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      633
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      556
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe