kukaan sano mitään, sanokaa edes jotakin. Alkaa kypsyttään tämmönen mykkyys.
Eihän täällä
11
828
Vastaukset
- aupA
Tuppisuiden klaani on marrastuiskussa palelluttanut ulosantinsa.
- virheen<>
sitä käydään tölläämässä.
Tai näppikset halvautuneet. - Fanni
Aletaanpa piparien leipominen.
Siinä kielen kannat irrottuvat. - Suut tukittiin
Aikaisemmin tämä oli vilkas palsta. Sitten tulivat ne ryppyilijät, jotka saivat sekaisin kaikki ketjut.
Puheliaat lähtivät, tuppisuut jäivät. Eikä häiriköitäkään enää näy, kun pitäisi keksiä jotain omaa sanottavaa.
Aina ihmettelin, että ikäihmisetkin viitsivät olla kuin murrosikäiset.
No, nyt ovat lopettaneet. - mummeli-36
Mistä puhuttas. Meen sinne digikurssille taas illalla joten huomena ollaan taas viisaampia siitäkin keskustelemaan. OOtko ottanut kuvia?
Mummeli- olavi...
maalatusta" taivaanrannasta. Kaikki ooll rrait!
- mummeli-36
olavi... kirjoitti:
maalatusta" taivaanrannasta. Kaikki ooll rrait!
No tuliko kiva kuva? meen taas illalla sinne kurssille ja katotaan mitä uutta opitaan. Mummeli
- Emmi.
Eihän täällä ketään, kun jouluostoksilla törsäävät koko päivän...
- Vastahanne
jonku siskänpäiväostoksilla olivat.
Vastahanne kirjoitti:
jonku siskänpäiväostoksilla olivat.
kun keritään ja keksitään aiheita. Mummikin kirjoittelee tosi ahkerasti.Kävin äskön kaupassa,,oli tosi pimeää,kun katuvalo oli taas rikottu...Onkohan se edelleenkin poikien lempityötä., se lamppujen rikkominen..Tässä alkaa jo unohtua,,kun ikää tulee.Onneksi puhelinkioskeja ei enää ole,,,niistä ei ollut mitään iloa,,aina kun olisi tarvinnut soittaa,oli kaikki mahdollinen rikki..Ovat aikapäiviä poistaneet..Onneksi on keksitty kännykät...Kerran bussia odotellessani, vastapäiselle bussipysäkille tuli auto..muutamat miehet vaihtoivat pysäkkimainokset ja lähtivät..Meni hetki tuli toinen auto,,siinä parit nuoret miehet spray-purkkien kanssa ja töhersivät omat sotkunsa mainoksiin..että näin täällä etelässä.,Se harmittaa,kun yrittää katsoa bussien aikatauluja,,ei voi nähdä mitään sieltä töherrysten keskeltä..Pimeys jatkuu,,mutta kai se tästä kirkastuu vähitellen..voimia! t.Irkku
- olavi...
irkku-37 kirjoitti:
kun keritään ja keksitään aiheita. Mummikin kirjoittelee tosi ahkerasti.Kävin äskön kaupassa,,oli tosi pimeää,kun katuvalo oli taas rikottu...Onkohan se edelleenkin poikien lempityötä., se lamppujen rikkominen..Tässä alkaa jo unohtua,,kun ikää tulee.Onneksi puhelinkioskeja ei enää ole,,,niistä ei ollut mitään iloa,,aina kun olisi tarvinnut soittaa,oli kaikki mahdollinen rikki..Ovat aikapäiviä poistaneet..Onneksi on keksitty kännykät...Kerran bussia odotellessani, vastapäiselle bussipysäkille tuli auto..muutamat miehet vaihtoivat pysäkkimainokset ja lähtivät..Meni hetki tuli toinen auto,,siinä parit nuoret miehet spray-purkkien kanssa ja töhersivät omat sotkunsa mainoksiin..että näin täällä etelässä.,Se harmittaa,kun yrittää katsoa bussien aikatauluja,,ei voi nähdä mitään sieltä töherrysten keskeltä..Pimeys jatkuu,,mutta kai se tästä kirkastuu vähitellen..voimia! t.Irkku
aivan mukavasti, mieliala tuppaa sukeltammaan välillä mutta porukalla noustaan taas. Myös voimia Irkulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416