Eihän täällä

olavi...

kukaan sano mitään, sanokaa edes jotakin. Alkaa kypsyttään tämmönen mykkyys.

11

828

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aupA

      Tuppisuiden klaani on marrastuiskussa palelluttanut ulosantinsa.

    • virheen<>

      sitä käydään tölläämässä.
      Tai näppikset halvautuneet.

    • Fanni

      Aletaanpa piparien leipominen.
      Siinä kielen kannat irrottuvat.

    • Suut tukittiin

      Aikaisemmin tämä oli vilkas palsta. Sitten tulivat ne ryppyilijät, jotka saivat sekaisin kaikki ketjut.
      Puheliaat lähtivät, tuppisuut jäivät. Eikä häiriköitäkään enää näy, kun pitäisi keksiä jotain omaa sanottavaa.

      Aina ihmettelin, että ikäihmisetkin viitsivät olla kuin murrosikäiset.
      No, nyt ovat lopettaneet.

    • mummeli-36

      Mistä puhuttas. Meen sinne digikurssille taas illalla joten huomena ollaan taas viisaampia siitäkin keskustelemaan. OOtko ottanut kuvia?
      Mummeli

      • olavi...

        maalatusta" taivaanrannasta. Kaikki ooll rrait!


      • mummeli-36
        olavi... kirjoitti:

        maalatusta" taivaanrannasta. Kaikki ooll rrait!

        No tuliko kiva kuva? meen taas illalla sinne kurssille ja katotaan mitä uutta opitaan. Mummeli


    • Emmi.

      Eihän täällä ketään, kun jouluostoksilla törsäävät koko päivän...

      • Vastahanne

        jonku siskänpäiväostoksilla olivat.


      • Vastahanne kirjoitti:

        jonku siskänpäiväostoksilla olivat.

        kun keritään ja keksitään aiheita. Mummikin kirjoittelee tosi ahkerasti.Kävin äskön kaupassa,,oli tosi pimeää,kun katuvalo oli taas rikottu...Onkohan se edelleenkin poikien lempityötä., se lamppujen rikkominen..Tässä alkaa jo unohtua,,kun ikää tulee.Onneksi puhelinkioskeja ei enää ole,,,niistä ei ollut mitään iloa,,aina kun olisi tarvinnut soittaa,oli kaikki mahdollinen rikki..Ovat aikapäiviä poistaneet..Onneksi on keksitty kännykät...Kerran bussia odotellessani, vastapäiselle bussipysäkille tuli auto..muutamat miehet vaihtoivat pysäkkimainokset ja lähtivät..Meni hetki tuli toinen auto,,siinä parit nuoret miehet spray-purkkien kanssa ja töhersivät omat sotkunsa mainoksiin..että näin täällä etelässä.,Se harmittaa,kun yrittää katsoa bussien aikatauluja,,ei voi nähdä mitään sieltä töherrysten keskeltä..Pimeys jatkuu,,mutta kai se tästä kirkastuu vähitellen..voimia! t.Irkku


      • olavi...
        irkku-37 kirjoitti:

        kun keritään ja keksitään aiheita. Mummikin kirjoittelee tosi ahkerasti.Kävin äskön kaupassa,,oli tosi pimeää,kun katuvalo oli taas rikottu...Onkohan se edelleenkin poikien lempityötä., se lamppujen rikkominen..Tässä alkaa jo unohtua,,kun ikää tulee.Onneksi puhelinkioskeja ei enää ole,,,niistä ei ollut mitään iloa,,aina kun olisi tarvinnut soittaa,oli kaikki mahdollinen rikki..Ovat aikapäiviä poistaneet..Onneksi on keksitty kännykät...Kerran bussia odotellessani, vastapäiselle bussipysäkille tuli auto..muutamat miehet vaihtoivat pysäkkimainokset ja lähtivät..Meni hetki tuli toinen auto,,siinä parit nuoret miehet spray-purkkien kanssa ja töhersivät omat sotkunsa mainoksiin..että näin täällä etelässä.,Se harmittaa,kun yrittää katsoa bussien aikatauluja,,ei voi nähdä mitään sieltä töherrysten keskeltä..Pimeys jatkuu,,mutta kai se tästä kirkastuu vähitellen..voimia! t.Irkku

        aivan mukavasti, mieliala tuppaa sukeltammaan välillä mutta porukalla noustaan taas. Myös voimia Irkulle!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe