etta tietaakohan kukaan milloin suurin piirtein olisi tarkoitus tuo seitsemas harry potter kirja julkaista????
seitsemannen harry potterin julkaisu?
4
509
Vastaukset
julkaisusta ei ole vielä mitään tietoa. Huhuja kirjan julkaisuajankohdasta liikkuu paljon ja erään teorian mukaan kirja ilmestyy 070707 eli 7. heinäkuuta vuonna 2007. Kirjan kirjoitus on kuitenkin yhä kesken. Kirjailija ei ole vielä edes päättänyt kirjalleen lopullista nimeä. Kun ilmestymisajankohta tiedetään, uutisoidaan siitä varmasti jokaisella Potter-aiheisella sivulla kissankokoisin kirjaimin.
- Claudine
tietää missä vaiheessa kirja on tällä hetkellä.
Rowling tietää suunnilleen jo kaiken mitä lopulta käy... voi että.
Harmi kun joutuu odottamaan vielä aivan liian pitkään, ilmestyisipä jo edes maaliskuussa, mutta ei, kesän loppuun menee kuitenkin. Claudine kirjoitti:
tietää missä vaiheessa kirja on tällä hetkellä.
Rowling tietää suunnilleen jo kaiken mitä lopulta käy... voi että.
Harmi kun joutuu odottamaan vielä aivan liian pitkään, ilmestyisipä jo edes maaliskuussa, mutta ei, kesän loppuun menee kuitenkin.se ilmestyisi maaliskuussa, kyllä siitä olisi jo uutisoitu. Saattaa mennä jopa ensi vuoden syksyyn.
- Charisma
Uutisissa ainakin on näin sanottu eli ilmeisesti voi mennä vuoden 2008 puolelle jos huonosti käy..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933451
- 1093135
- 562335
- 221902
Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61738Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201735Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111680Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein241516Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381394