Tapsa nähty poikaystävänsä kanssa

Hu-huu

Näin Tapsan kirkkonummelalaisen kundikaverinsa kanssa viime viikolla. Kovasti olivat taas rakastuneen oloisia, vaikka suhteen kauriutumisesta on ollut huhuja.

Onnea Tapsukalle!

26

2536

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Minä luulen kyllä,että puhut lööperiä.

A) Tapani Kansalla on jo vaimo.

B) JOS hänellä olisi poikakaveri, niin tuskin julkisesti näyttäytyisivät yhdessä, ainakaan rakastuneen oloisina toisiinsa.

• ole koskaan

olutkaan naimisissa!

• OK.

Tiedättekö, että mikä mua tässä jutussa hämää nyt oikein aikatavalla ?
      Se ,että mistä ihmeestä tiedätte ,että se Tapsan mahd. poikakaveri olisi juuri Kirkkonummelta ???

• useastihan tapsu

on saman äijän kanssa nähty. Äijä on tunnettu homo Kirkkonummella. Uimahallissa käy usein kyyläämässäkin.

• tane
        useastihan tapsu kirjoitti:

on saman äijän kanssa nähty. Äijä on tunnettu homo Kirkkonummella. Uimahallissa käy usein kyyläämässäkin.

Lopettakaa jo tuo p:n jauhaminen.Kaverin kaveri jne.on nähnyt Tapanin siellä ja täällä.Tämä ei ole muuta kuin suurinta henkistä väkivaltaa,joka on rikos.Jos ei todella ole muuta kuin ns,toisenkädentietoa,niin pankaa iho umpeen.Minäkin olen asunut kaksivuotta 3 jätkän kanssa,käynyt miestuttuni kanssa kaljalla,uimahallissa ym,olen 12 vuotiaan tyttäreni kanssa kävellyt käsikädessä kaupungilla,mutta ei minua homoksi tai lapsenahdistelijaksi ole vielä kukaan väittänyt.Puhutaan siitä ,mitä Tapani on tehnyt.Hän on 40 vuotta jakanut lahjakkuuttaan ja viihdyttänyt meitä ns.taviksi,että meillä on joskus ollut mahdollisuus irottautua arjesta,että me suomalaiset miehenjörrikäät ymmärtäisimme,että käden voi panna naisessa ,muuallekin kuin jalkojen väliin.Tapani on antanut ikimuistettavia hetkiä ainakin minulle ja vaimolleni ja tuhansille muille.Tätä hän on tehnyt ja joutunut maksamaan siitä kovan hinnan ,aina sairastumiseen asti.Olkaamme kiitollisia hänelle siitä.Ja toivonkin ,joka pitää näitä sivuja,että hän poistaisi tällaiset typeryydet näiltä sivuilta.Jos ei Kansasta pidä,niin voisi sen asiallisemmin sanoa.Mutta vanha sanonta,"KELLE LUSIKALLA ANNETAAN SILTÄ EI VOIM KAUHALLA VAATIA,pitää näiden henkilöiden kohdalla täysin paikkansa.

• Amppari
        tane kirjoitti:

Lopettakaa jo tuo p:n jauhaminen.Kaverin kaveri jne.on nähnyt Tapanin siellä ja täällä.Tämä ei ole muuta kuin suurinta henkistä väkivaltaa,joka on rikos.Jos ei todella ole muuta kuin ns,toisenkädentietoa,niin pankaa iho umpeen.Minäkin olen asunut kaksivuotta 3 jätkän kanssa,käynyt miestuttuni kanssa kaljalla,uimahallissa ym,olen 12 vuotiaan tyttäreni kanssa kävellyt käsikädessä kaupungilla,mutta ei minua homoksi tai lapsenahdistelijaksi ole vielä kukaan väittänyt.Puhutaan siitä ,mitä Tapani on tehnyt.Hän on 40 vuotta jakanut lahjakkuuttaan ja viihdyttänyt meitä ns.taviksi,että meillä on joskus ollut mahdollisuus irottautua arjesta,että me suomalaiset miehenjörrikäät ymmärtäisimme,että käden voi panna naisessa ,muuallekin kuin jalkojen väliin.Tapani on antanut ikimuistettavia hetkiä ainakin minulle ja vaimolleni ja tuhansille muille.Tätä hän on tehnyt ja joutunut maksamaan siitä kovan hinnan ,aina sairastumiseen asti.Olkaamme kiitollisia hänelle siitä.Ja toivonkin ,joka pitää näitä sivuja,että hän poistaisi tällaiset typeryydet näiltä sivuilta.Jos ei Kansasta pidä,niin voisi sen asiallisemmin sanoa.Mutta vanha sanonta,"KELLE LUSIKALLA ANNETAAN SILTÄ EI VOIM KAUHALLA VAATIA,pitää näiden henkilöiden kohdalla täysin paikkansa.

Hieno kommentti "Tane" ! :-) Kirjoitat täyttä asiaa.
        On täällä sentään vielä edes jollakulla järkeä päässä.

tane kirjoitti:

Tämähän ei ole mikään uusi juttu Suomessa, eli tälläistä mustamaalamista harrastetaan yhdestä jos toisestakin julkkiksesta ja parhaimmat ja lahjaikkaimmat saa tietysti kaikista eniten kuraa niskaansa. Tämäntyyliset jutut kannattaa jättää omaan arvoonsa jeikä riekkujien jutuille pidä korvaansa lotkauttaa.

Tapsa on loistava laulaja hänen keikkansa ja konserttinsa ovat aina huippuluokkaa. Pois haihtuu arjen harmaus ja pimeys T.Kansan tanssikeikalla/konsertissa ( ja myös levyltä Tapsan lauluja kuunnellessa). Tapsa on suurten laulujen suuri tulkitsija, joka on tosiaan tähänmennessä jo liki 40-vuoden ajan antanut upeita, mieleenpainuvia elämyksiä kuulijoilleen ja varmasti antaa jatkossakin vähintään yhtä sykähdyttäviä elämyksiä lauluineen.

• Kikka
        tane kirjoitti:

Viisassti kirjoitit Tane.
        Kai nuo tuollaiset tietynlaiset on joidenkin naljailijoiden tapa huvittaa itseään ja joitakin muita samanhenkisiä ja siinä samalla ehkä ärsyttää faneja.

• tane
        Kikka kirjoitti:

Viisassti kirjoitit Tane.
        Kai nuo tuollaiset tietynlaiset on joidenkin naljailijoiden tapa huvittaa itseään ja joitakin muita samanhenkisiä ja siinä samalla ehkä ärsyttää faneja.

Kiitos sinulle.Minua muutenkin kummastuttaa tämä taiteilijoidenseksielämän retostelu julkisuudessa.En minä ainakaan kysy,jos palkkaan sähkömiehen,timpurin, muurarin tai minkätahansa ammatti-ihmisen,mitä hän makuuhuoneessa ja kenen kanssa hommaa.Viimetalvenakin ostin halkoja mieheltä, joka on transu ja yhtä iloisesti halot paloivat takassa,kuin muiltakin ostetut.Ei Sillanpääkään laula paremmin tai huonommin ennen ja jälkeen kaapista tulon.Seksuaalisuus on jokaisen henkilökohtainenasia,ei sen pitäisi kellekkään kuulua.

• SORRY VAAN
        tane kirjoitti:

Känsä on keskinkertainen iskelmälaulaja,mielenterveyshäiriöinen BI-seksuaalinen ylipainoinen ÖYKKÄRI!

• tane
        SORRY VAAN kirjoitti:

Känsä on keskinkertainen iskelmälaulaja,mielenterveyshäiriöinen BI-seksuaalinen ylipainoinen ÖYKKÄRI!

On ikävä huomata,että tälläpalstalla on miehet tai ei kai heitä miehiksi voi edes kutsua,kaikkein pahimpia juoruakkoja ja perättömienjuorujen levittäjiä,mutta niinhän se on muussakinelämässä.

• se täällä
        tane kirjoitti:

On ikävä huomata,että tälläpalstalla on miehet tai ei kai heitä miehiksi voi edes kutsua,kaikkein pahimpia juoruakkoja ja perättömienjuorujen levittäjiä,mutta niinhän se on muussakinelämässä.

no johan pomppas joku tane tänne puolustelemaan, lienee jokin fanaattinen tapsufani joka kirjoittaa toisella keksimällään nikillä. Ei sen kummempaa. Tyhjät tynnyrit kolisee.

• täh?

Ai Tapani Kansa muka sellainen mies?
      Ei kai nyt sentään.

En tiedä oikein Tapsan ja Ninan avioliitosta, millainen se on, asuvatko he edes yhdessä?

Mutta että 2sellainen" olis Tpasa, en usko!!

• vaan

tapsa ja nina eivät ole avioliitossa. Asuvat yhdessä, mutta nythän Nina muuttamassa Ruotsiin joten se siitäkin kulissiliitosta.

• Ansku.

Jos tuo on taas jotain pilaa, niin se ei ole kovin hauskaa pilaa.

• olisko

Olisko sitten hauskempaa jos se on totta? Ei minusta ainakaan jos olisin Tapsukan fani. Mutten ole.

• ounou!

Niin tuollaisia kaikenlaisia huhuja sitä olen minäkin kuullut ja lukenut, mutta oikeesti tuo olisi kyllä valtava jymy-yllätys jos Tapsa ihan todella paljastuisi homppeliksi. Se olisi ihan eri asia, kun jonkun Sillanpään homopaljastus, koska sen nyt näki ja aisti kaikki ( paitsi ehkä fanaattisimmat fanit), että mikä Jari on miehiään, mutta Tapsa on jotenkin NIIIN paljon miehekkäämpi ja sillä on perhettäkin, että tosi ylläri olis kyllä.

• Kikka

Antaisitte asian jo olla ! Ei sitä kannata täällä vatvoa, kun kukaan ei tiedä mitään varmaa asiasta.

• itsellesi

Kikka kuules taitaa olla taas lääkkeenoton aika. Tämä meidän Kikkare se jaksaa touhottaa, mutta hyvä lääkitys voisi hyvinkin tasapainottaa niin että ymmärtäisi pysyä poissa!!!

• Kikka
        itsellesi kirjoitti:

Kikka kuules taitaa olla taas lääkkeenoton aika. Tämä meidän Kikkare se jaksaa touhottaa, mutta hyvä lääkitys voisi hyvinkin tasapainottaa niin että ymmärtäisi pysyä poissa!!!

Älä nyt säkin ala taas kohkaamista jostain lääkkeistä. Jos mä olisin ottanut lääkkeitä aina kun tohtorisedät ja -tädit täällä "määrää", niin enhän mä olisi hengissäkään enää.

• ?????

Älkää nyt tosissanne väittäkö, että uskotte tuollaisia juttuja !

• uskomaton

Näitä juttuja näköjään ilmaantuu harva se viikko yhdestä jos toisestakin julkkiksesta.
      Mitä jos julistetaan kaikki laulajat yhdellä kertaa homoiksi, ettei tarvitsisi heitä yksitellen ilmoitella. Säästyisi palstatilaa foorumilla.

• Suski_

Niin just !

• täällä pyörineen
        Suski_ kirjoitti:

Niin just !

toimittajan lähettää asialle ja panna se kysymään tuosta homoasiasta?

Onnea vaan Tapsalle kuitenkin!

• ou jee

hyi hitto onko Tapsukka sellainen yök koko tyyppi on muutenkin!

• voi olla että oot nähnyt tapsan jonkun kansaa mutta en usko et tapsa ois homo....kaikkea tietysti voi kuvitella mutta ääneen ei kannata kaikkea lausua

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      540
      4645
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      3721
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      284
      2352
    4. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      482
      2221
    5. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      88
      1555
    6. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      116
      1524
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      157
      1413
    8. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      69
      1340
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      70
      1323
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      84
      1164
    Aihe