Sefu ja ylläpito on jo loppuunkaluttu aihe,mutta jos aihe vielä kuitenkin kiinnostaa,siitä voi jatkaa jutustelua tuossa allaolevissa keskusteluketjuissa.
Tästä eteenpäin poistan tai siirrän kaikki tuonkaltaiset avaukset ylläpidon valvomalle palstalle.Ylläpito saa itsenäsesti päättää,onko poistoon tai valitukseen aihetta ja ryhtyä tarvittaviin toimenpiteisiin.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000004&conference=4500000000001137&subcat=2203
Mukavia juttutuokioita hyvässä hengessä teille kaikille,Zamio
Huomio kaikille kirjoittelijoille
7
1212
Vastaukset
- lemnaminor
Kiitos, että vastasit..
suotta riistäytyä hanskasta?
Olen todella pahoillani puolestasi, sillä meitä ja muita piisaa riidan tantereilla:(((Älä turhaan ole,sillä minua kyselynne ja kritiikkinne ei millään lailla harmita.
Mutta kohtuus kaikessa ja tämä palsta ei kuitenkaan ole mikään valituspalsta.Valitukset tehdään ihan muualle.
Olen poikkeuksellisesti vastaillut täällä kysymyksiin,mutta havaittavissa on suuntaus,että mikään vastaus ei riitä.Pitäisi jatkaa loputtomiin ja se ei ole tämän palstan tarkoitus.
Tästä eteenpäin kommentoin ainoastaan yleisesti,en enää kenenkään henkilökohtaisiin kyselyihin.
Zamionronttilainen :)
- vastausta minkäänlaista
aiheeseen, mutta en saa itseäni rekatuksi! Onks missä vika? Mitä tulis tehdä kun ei pääse galleriaan? Kiitti jos viitsitte vastata!
huomasin juuri itsekkin...
galleria sivut ei tosiaan aukea... ;(((
Vika lienee palvelimen koneistossa...
- nyt..
pääsee! Kokeilkaa! :) (ainkin vähän aikaa)
Syykin olisi kiva tietää, miksi tökki! - ??????????
?????
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522601
- 1971870
- 701657
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91331- 721008
- 80998
- 95989
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes190914- 67901