Sefu ja ylläpito on jo loppuunkaluttu aihe,mutta jos aihe vielä kuitenkin kiinnostaa,siitä voi jatkaa jutustelua tuossa allaolevissa keskusteluketjuissa.
Tästä eteenpäin poistan tai siirrän kaikki tuonkaltaiset avaukset ylläpidon valvomalle palstalle.Ylläpito saa itsenäsesti päättää,onko poistoon tai valitukseen aihetta ja ryhtyä tarvittaviin toimenpiteisiin.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000004&conference=4500000000001137&subcat=2203
Mukavia juttutuokioita hyvässä hengessä teille kaikille,Zamio
Huomio kaikille kirjoittelijoille
7
1230
Vastaukset
- lemnaminor
Kiitos, että vastasit..
suotta riistäytyä hanskasta?
Olen todella pahoillani puolestasi, sillä meitä ja muita piisaa riidan tantereilla:(((Älä turhaan ole,sillä minua kyselynne ja kritiikkinne ei millään lailla harmita.
Mutta kohtuus kaikessa ja tämä palsta ei kuitenkaan ole mikään valituspalsta.Valitukset tehdään ihan muualle.
Olen poikkeuksellisesti vastaillut täällä kysymyksiin,mutta havaittavissa on suuntaus,että mikään vastaus ei riitä.Pitäisi jatkaa loputtomiin ja se ei ole tämän palstan tarkoitus.
Tästä eteenpäin kommentoin ainoastaan yleisesti,en enää kenenkään henkilökohtaisiin kyselyihin.
Zamionronttilainen :)
- vastausta minkäänlaista
aiheeseen, mutta en saa itseäni rekatuksi! Onks missä vika? Mitä tulis tehdä kun ei pääse galleriaan? Kiitti jos viitsitte vastata!
huomasin juuri itsekkin...
galleria sivut ei tosiaan aukea... ;(((
Vika lienee palvelimen koneistossa...
- nyt..
pääsee! Kokeilkaa! :) (ainkin vähän aikaa)
Syykin olisi kiva tietää, miksi tökki! - ??????????
?????
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2714687Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343040Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442857Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k292841Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761801Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061654Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 601429
- 951292
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2151180