Todelliset syythän ovat ne, että haluavat kolmen viimeisen olevan poikia. Olisivat edes rehellisiä eivätkä keksisi jotain naurettavan kuuloisia tekosyitä.
Kyllähän me katsojat ollaan jo nähty homman nimi.
Mikseivät pojat sano suoraan
4
413
Vastaukset 4
- kun ei
muita todellisia syitä ole kuin saada pojat loppu kolmikkoon.
- PUUTUTTAVA
ASIAAN TÄMÄN ÄÄNESTYKSEN JÄLKEEN.
HÄÄTÖÖN KILPAILULLA TMS!!!!
MIEHET ON SELVÄSTI ILMAISSEET, ETTÄ ANTAVAT PISTEET SUKUPUOLEN PERUSTEELLA!!!! Viime viikolla Olli antoi pisteitä Jennille syyttäen tätä manipuloinnista. Jenni kiisti itse tämän Talk-Show-lähetyksessä, olipa vielä hyvin yllättynyt. Nyt Olli käytti samaa manipulointi-sanaa antaessaan pisteen Sarille, mutta muut eivät viitanneet tähän puoleen ollenkaan saatikka että olisivat Sarin nimenneet.
- peli..
Jani ja Olli ovat antaneet pisteitä joka kerta ainoastaan tytöille, lukuunottamatta yhtä kertaa kun Olli nimesi Jaakon. Nytkin Olli ja Jani antoivat pisteensä ihan samalla tavoin..Kummaltakin kaksi pistettä Mialle ja yksi Sarille. Kari haluaa vielä kutitella Saria, joten antoi yhden pisteen Hannelle. Jos nyt tippuu Mia, niin peli on selvä. Hanne ja Sarppa äänestykseen, on Kari ennenkin Saria äänestänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171604
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit1111222- 101186
- 681124
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi561006Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k55998Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.131896Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a402849- 73824
Naisen kimppuun lenkkipolulla
Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant64792