sumplivat seuraavaan äänestykseen Hannen ja Sarin, jos eivät naiset tajua pistää 2ta ääntään samalle miehelle.
Mia kun lentää ulos
11
893
Vastaukset
- Höpöhöö
Olli on äänestyksessä ens viikolla, uskokaa vaan!
Kaki ei ainakaan pidä Ollin puolia (enää). - pahoin pelkään
toivottavasti kaikki tajuu nyt äänestää Jania,et Mia jäis pitämään tyttöjen tallia pystyssä..olkoon se Mian vuoro vaikk seuraavaks sitten.(tai sitte ei) Jos nyt jää kolme jätkää jäljelle,niin ne kyllä jyrää tytöt pois... ellei sitten isoveli keksi jotain "juttuu".esim:et pitää antaa niin tytölle kuin pojalle "pisteet".. ja voihan sitä taas jostain sääntörikkomuksesta laittaa taas äänestykseen.
- big pro
Tylsääkin tylsempi Jani nyt pois. Se on jo saanut olla pitkään...
- Näin on
Mia&Jani jos halutaan seuraavina pois, niin siihen aukeaa mahdollisuus vain äänestämällä Jani nyt ulos. Mialle kyllä ropisee pisteitä ensi viikollakin, mutta poijjaat vetää yhtä köyttä, jos heitä sinne kolme jää...
- tajuu
Näin on kirjoitti:
Mia&Jani jos halutaan seuraavina pois, niin siihen aukeaa mahdollisuus vain äänestämällä Jani nyt ulos. Mialle kyllä ropisee pisteitä ensi viikollakin, mutta poijjaat vetää yhtä köyttä, jos heitä sinne kolme jää...
mistään mitään.
- ylva
olen päättänyt niin.
ja sillä selvä. Kari nimeää taatusti Ollin ens viikolla. Ja jos tytöt antaa Janille pisteitä, niin saadaan Janinkin äänestykseen.
- VOIMALLA ÄIJIENTALLI HAJALLE
Eikä minkään feministisen ideologian vaan OIKEUDENMUKAISUUDEN VUOKSI!!!
JANI SIIS U-LOS!
- Hajoita ja hallitse
Eli jos haluaa naisen finaaliin, nyt on kyllä äänestettävä miestä.
Minua ainakin on ärsyttänyt monen BB-miehen ennustukset tulevista voittajista. Hena, Tatu, Kaarlo tms. unohtavat naiset kokonaan vastauksissaan, jos olette huomanneet??
Se lisää kyllä omaa ärsytyskynnystäni.
No, todennäköisesti naisäänestäjiä on enemmän kuin miesäänestäjiä, joten BB:ssäkin naisten äänet ratkaisevat.- voittaa elleivät
tanzu84 kirjoitti:
on niitäkin naisia, jotka haluavat miesvoittajan.
nämä pojut olisi sortuneet kieroiluun ja selkeään sääntörikkomukseen nimeämisdiileineen! Kyse siis REILUUDESTA ei sukupuolien taistosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672021
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo351439Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321144Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe55866- 55836
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol250794Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen19779Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S16722Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58703Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis195617