onko mikkelissä yhtään suomalaista pankkia.siirrän tilini heti sinne.luulen että moni muukin mukana
onko mikkelissä
6
987
Vastaukset
- PankkiiriPekka
Osuuspankki. Muut vähemmän suomalaisten omistuksessa.
- Isopatruuna
EKSP eli etelä-karjalan säästöpankki. Taatusti suomalainen ja päätökset (isotkin) tekee kaverit samassa konttorissa, eikä Helsingin palatseissa.
Olen alkanut suosimaan taas suomalaista ja katson tarkasti mikä tai kuka yrityksen oikeasti omistaa. Tiesitkö, että esimerkiksi Sonera on ruotsalaisten ja Elisa irlantilaisten omistuksessa, mutta DNA suomalainen. Olin pitänyt Elisaa kotimaisena pitkään. - omat pankit
eipä taida olla tonkkapankin lisäksi montaa suomalaista pankkia.
- justus juurentausta
Kyllä se maaseudun ökyisäntien aikoinaan hallinnoima tonkkapankki/osuuspankki on kaupunkilaistunut. Suosittelen!
on ja toivottavasti pysyykin suomalaisena...Sinne vaan kipinkapin :)
- Etelä-Savo
Vaihoin ite nordeasta OP:hen, ei oo kaduttanu hetkeekään.. mukavaa kun ei tartte jonotella pankkirouvalle 45min aina jos tulee jotain pientäkin kysyttävää..
OP RULAAA !!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439