Pitääkö paikkansa että jätkillä on jonkinlainen sopimus toistensa nimeämättä jättämisestä?
Eikö tällaisesta sopimuksesta rankaista?
Jos tällainen sopimus on tehty niin eikun jätkät kaikki rangaistusäänestykseen !!!! Eihän tytöillä oo muuten enää mitään mahiksia.
NIMEÄMISSOPIMUS??
4
1213
Vastaukset
- viikkoja sitten...
Sopimus on hyvin pitänyt, kukaan ei ole lipsunut.
BB ei ole puuttunut, eikä puutu..
Siis vuonna 2006 voittaja ei ole Hanne tai Sari, vaan joku pojista,
se on BB:n käsikirjoitus.
Muuten olisi puuttunut jo ajat sitten poikien sopimukseen!! - joope.
No mitäpä siihen puuttua, kun joku on kaverit jo pettänyt. Ja ei tollasesta sopimuksesta itään rangaistuksia voisi antaakaan.
- BB 2008
Jaana: "Eiks olis mukavaa, jos mä, Keijo, Taina, Kalle ja Tuula olisivat viimeisinä talossa"
Keijo, Taina, Kalle ja Tuula nyökkäilevät innolla. "Jooo." Ja sitten ruvetaan antaumuksella haukkumaan kilpaa Tonia ja Kaisaa.
Seuraavalla viikolla ovat äänestyksessä Toni ja Kaisa.
Poikien tallin sopimus hajosi nyt. SE oli se käänne nimeämisissä, mistä subin sivuilla puhuttiin.
mitenkäs se oli, kun tääl puhuttiin siitä, et jos Jani jää taloon, niin äänestykses ovat Hanne ja Sari, koska pojat eivät anna toisilleen nimeämispisteitä. Tällä kertaa pojat nimesivät myös toisiaan. Sen mä arvasikin et Kari tulee antamaan Ollille pisteitä, sen makuupussirankun takii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata872490Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1981600- 1101500
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411411Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v611133Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻72936- 56929
- 45807
- 61795
Gallup: Mikä ruoka kuuluu sinulla ehdottomasti juhannuksena ruokapöytään?
Juhannuksena ruoka on tärkeä osa juhlaa. Mittumaarina syödään hyvin, ehkä myös grillataan ja nautitaan juhlasta. Kats30771