pistin viitteeksi linkin asiaan mitä aiemmin käsitelty miksi se on poistettu? onko kymärin tyylinen totuuksien piilottelu tulossä tännekkin?
sensuroidaan koska se tekee muille puolueille ja hallitukselle hallaa vai?
tässä siis tämä uudestaan ja kiitos pitkään ja hartaasti kirjoittavalle nimeä mainitsemattomalle jos se loukkas jotain kohderyhmää esim;)
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=115&conference=4500000000000079&posting=22000000020886106
pesua sensuroidaan
23
1026
Vastaukset
- No EU
Kirjoitit asiaa tuolla linkissäsi Freddy. Suuri osa kansalaisista ei näe EU:ssa kanssa mitään hyvää!
- Sensuroidaan
Siksi, että pesu harrastaa valheellista kertomaa ja hirvittävää populismia. Kyllä se vaan on niin, että tarpeksi kauna kun jankuttaa niin alkaa usko itsekkin valheeseen
- mikä mättää
Samaa olen havainnut, Perussuomalaisia ei saa arvostella, vaikka sitä riittäisi,ja kansakin saisi tietää.Toni Halme ilmiöitä riittää siinä porukassa.
- Puhutte
mikä mättää kirjoitti:
Samaa olen havainnut, Perussuomalaisia ei saa arvostella, vaikka sitä riittäisi,ja kansakin saisi tietää.Toni Halme ilmiöitä riittää siinä porukassa.
Tämä yksikin Kotkan Pesun ehdokas oli ihan jotain muuta vielä jokin aika sitten kun tuli Suomen Sisun sivuille vittuilemaan,mutta siellä pojat sitten ovat hänet käännyttäneet oikea oppiseksi:))
- Tarkennusta kaipaava
Puhutte kirjoitti:
Tämä yksikin Kotkan Pesun ehdokas oli ihan jotain muuta vielä jokin aika sitten kun tuli Suomen Sisun sivuille vittuilemaan,mutta siellä pojat sitten ovat hänet käännyttäneet oikea oppiseksi:))
Mitä ja ketä tällä viestillä tarkoitetaan?
- Katsomaan
Tarkennusta kaipaava kirjoitti:
Mitä ja ketä tällä viestillä tarkoitetaan?
Kyseistä sivustoa,ja sieltä sitten keskusteluihin
varmasti löydät tuttuja. - Kiinnostunut ihmettelijä
Katsomaan kirjoitti:
Kyseistä sivustoa,ja sieltä sitten keskusteluihin
varmasti löydät tuttuja.Siis mille sivustoilla ja kenestä Pesun ehdokkaasta on kyse?
- Sisupesu
Puhutte kirjoitti:
Suomen Sisulla onkin hyvät sivut! Fiksuja keskusteluja maahanmuuttopolitiikan vaaroista. Kävin vinkistäsi katsomassa. Kenenkään kotkalaisen Pesun ehdokkaan kirjoituksia en löytänyt, mutta jos joku heistä on siinä järjestössä mukana, niin saa ääneni eduskuntavaaleissa varmasti. Kuka Pesulainen Kotkasta kuuluu Sisuun?
- Juho Eerola
Puhutte kirjoitti:
Tällä nyt ilmeisesti tarkoitetaan minua..
Olen seurannut Suomen Sisun keskustelupalstaa jo usean vuoden ajan. Olen myös toisinaan kirjoitellut sinne. Alkuun nimimerkeillä, sittemmin omalla nimelläni. Nimimerkilläni tosin kirjoitti muutama muukin kaverini. Olimme luoneet palstalle "keksityn hahmon", joka edusti sellaisia mielipiteitä, jotka palstan kovimpia rasisteja ärsyttivät. Meistä se oli lähinnä hauskaa huumoria. Kuten sanottua, kirjoitan sillekin palstalle nykyisin vain omalla nimelläni.
En ole Suomen Sisun jäsen. Suomen Sisussa on paljon sellaista, jota kannatan. Se vastustaa holtitonta maahanmuuttoa ja on huolissaan politisoituneen islamin koko ajan kasvavasta jalansijasta Euroopassa. Sisussa on myös kuitenkin paljon sellaista, josta en pidä ja siksi en ole jäseneksi liittymässä. M.m. ihonväriin pohjautuvaa rasismia siellä kannatetaan niin laajalti, että ihan sylettää välillä. Samaten järjestön jäsenistössä on avointa väkivaltaa maahanmuuttajia ja "toisella tapaa ajattelevia" kohtaan kannattavia henkilöitä, jotka olisivat korvaamassa demokratian omilla vallankumouksellisilla systeemeillään.
Sitten viesti eräälle nimeltä mainitsemattomalle palstan lukijalle: Olit lähettänyt esimiehelleni sähköpostia. Olit närkästynyt siitä, että olin tällä palstalla tehnyt työajallani "vaalipropagandaa". Kuten tiedät, töissä on tauot. Joku käy palstalla, joku toinen tupakalla... Toivoisin että vasta edes ottaisit minuun yhteyttä ihan henkilökohtaisesti, jos toimissani joku sinua ärsyttää. Jutellaan mieluummin "kuin mies miehelle". - Sisulainen
Juho Eerola kirjoitti:
Olen seurannut Suomen Sisun keskustelupalstaa jo usean vuoden ajan. Olen myös toisinaan kirjoitellut sinne. Alkuun nimimerkeillä, sittemmin omalla nimelläni. Nimimerkilläni tosin kirjoitti muutama muukin kaverini. Olimme luoneet palstalle "keksityn hahmon", joka edusti sellaisia mielipiteitä, jotka palstan kovimpia rasisteja ärsyttivät. Meistä se oli lähinnä hauskaa huumoria. Kuten sanottua, kirjoitan sillekin palstalle nykyisin vain omalla nimelläni.
En ole Suomen Sisun jäsen. Suomen Sisussa on paljon sellaista, jota kannatan. Se vastustaa holtitonta maahanmuuttoa ja on huolissaan politisoituneen islamin koko ajan kasvavasta jalansijasta Euroopassa. Sisussa on myös kuitenkin paljon sellaista, josta en pidä ja siksi en ole jäseneksi liittymässä. M.m. ihonväriin pohjautuvaa rasismia siellä kannatetaan niin laajalti, että ihan sylettää välillä. Samaten järjestön jäsenistössä on avointa väkivaltaa maahanmuuttajia ja "toisella tapaa ajattelevia" kohtaan kannattavia henkilöitä, jotka olisivat korvaamassa demokratian omilla vallankumouksellisilla systeemeillään.
Sitten viesti eräälle nimeltä mainitsemattomalle palstan lukijalle: Olit lähettänyt esimiehelleni sähköpostia. Olit närkästynyt siitä, että olin tällä palstalla tehnyt työajallani "vaalipropagandaa". Kuten tiedät, töissä on tauot. Joku käy palstalla, joku toinen tupakalla... Toivoisin että vasta edes ottaisit minuun yhteyttä ihan henkilökohtaisesti, jos toimissani joku sinua ärsyttää. Jutellaan mieluummin "kuin mies miehelle".Todella "hauskaa"huumoria harrastit.
Kannatat näköjään sitä että öyntimppa saa käyttää väkivaltaa mutta häntä kohtaa tuleekin esittää ymmärrystä,niinkö,eikö itseään saa enää puolustaa?
Sitten leimaat meidät rasisteiksi koska pyrimme pitämään omiemme puolia,myös kaikenlainen homostelu ja lesbojen hedelmöitys hoito saa sinulta siuanuksen.
Onko sinua kohdeltu väkivaltaisesti Sisun toimesta?sillä sinähän olet toisinajattelija.
Viitaten tähän:jäsenistössä on avointa väkivaltaa maahanmuuttajia ja "toisella tapaa ajattelevia" kohtaan kannattavia henkilöitä.
Mistä ylipäätään enää voi tietää mikä on totta ja mikä tarua jutuissasi. - Sisulainen
Juho Eerola kirjoitti:
Sitten viesti eräälle nimeltä mainitsemattomalle palstan lukijalle: Olit lähettänyt esimiehelleni sähköpostia. Olit närkästynyt siitä, että olin tällä palstalla tehnyt työajallani "vaalipropagandaa". Kuten tiedät, töissä on tauot. Joku käy palstalla, joku toinen tupakalla... Toivoisin että vasta edes ottaisit minuun yhteyttä ihan henkilökohtaisesti, jos toimissani joku sinua ärsyttää. Jutellaan mieluummin "kuin mies miehelle"."huumori"miehiä siis,kerroppa millä oikeudella leimaat Sisulaiset rasisteiksi(huonoa "huumoria")Kirjoitit:jäsenistössä on avointa väkivaltaa maahanmuuttajia ja "toisella tapaa ajattelevia" kohtaan kannattavia henkilöitä,näinkö on?
Mitä muuta mielenkiintoista voit kertoa sisulaisista?
Uskomaton ilmestys kyllä olet,ensin tulet nimimerkkeinesi vittuilemaan,sitten jo harkitset jäsenyyttä,ja sitten leimaatkin Rasistijärjestöksi johon et voi kuulua vaan enemmin syljet päällemme.
Hienoa todella hienoa. - Juho Eerola
Sisulainen kirjoitti:
Todella "hauskaa"huumoria harrastit.
Kannatat näköjään sitä että öyntimppa saa käyttää väkivaltaa mutta häntä kohtaa tuleekin esittää ymmärrystä,niinkö,eikö itseään saa enää puolustaa?
Sitten leimaat meidät rasisteiksi koska pyrimme pitämään omiemme puolia,myös kaikenlainen homostelu ja lesbojen hedelmöitys hoito saa sinulta siuanuksen.
Onko sinua kohdeltu väkivaltaisesti Sisun toimesta?sillä sinähän olet toisinajattelija.
Viitaten tähän:jäsenistössä on avointa väkivaltaa maahanmuuttajia ja "toisella tapaa ajattelevia" kohtaan kannattavia henkilöitä.
Mistä ylipäätään enää voi tietää mikä on totta ja mikä tarua jutuissasi.Yön timppa ei saa käyttää väkivaltaa ja jos käyttää niin saa toki itseään puolustaa. Väkivaltaa käyttänyt yön timppa maasta ulos.
Lesbojen hedelmöityshoidosta minulla on mielipidekirjoitus tuoreimmassa Perussuomalainen lehdessä. Homoihin suhtaudun kuten Jehovan todistajiin: Olkoot puolestani rauhassa, kunhan eivät minulle "vartiotorniaan" tyrkytä.
Minua ei ole kohdeltu väkivaltaisesti Sisun toimesta. Palstaa seuraamalla saa kyllä helposti silti selville, että osa jäsenistöstä kannattaa kuvailemaani väkivaltaa. Toki kyseessä on vähemmistö. Suurin osa Sisun porukasta on fiksua ja ajattelevaa väkeä.
Omalla nimelläni kirjoittamat jutut ovat totta. Pidätän oikeuden mielipiteen muutoksiin mistä tahansa asioista, jos saan näistä asioista aiempaa parempaa tietoa. - Juho Eerola
Sisulainen kirjoitti:
"huumori"miehiä siis,kerroppa millä oikeudella leimaat Sisulaiset rasisteiksi(huonoa "huumoria")Kirjoitit:jäsenistössä on avointa väkivaltaa maahanmuuttajia ja "toisella tapaa ajattelevia" kohtaan kannattavia henkilöitä,näinkö on?
Mitä muuta mielenkiintoista voit kertoa sisulaisista?
Uskomaton ilmestys kyllä olet,ensin tulet nimimerkkeinesi vittuilemaan,sitten jo harkitset jäsenyyttä,ja sitten leimaatkin Rasistijärjestöksi johon et voi kuulua vaan enemmin syljet päällemme.
Hienoa todella hienoa.En todellakaan halua sylkeä Suomen Sisun päälle. Valtaosin järjestö ajaa samoja asioita kuin itsekin ajan. Jäsenistössä on kuitenkin niin radikaaleja ns. neohumanisteja, joiden porukkaan en itseäni voi kuvitella. Keskustelupalstaa seuraamalla löydät etenkin sieltä Turun suunnasta väkeä, jotka vähän väliä toivottavat milloin kenetkin "kansantuomioistuimen eteen" ja sen jälkeen "saunan taakse" tai "kuopan reunalle". Korostan, että tämä jengi on sisulaisten vähemmistöä, mutta silti niin hurjaa, että siksi mielelläni olen olematta jäsen.
Perussuomalainen puolue on minulle oikea vaihtoehto. Se on selkeästi kansallismielinen ja harjoitettavaa ulkomaalaispolitiikkaa kohtaan kriittinen, mutta sanoutuu perusteettomasta rasismista irti. Sisupesu kirjoitti:
Suomen Sisulla onkin hyvät sivut! Fiksuja keskusteluja maahanmuuttopolitiikan vaaroista. Kävin vinkistäsi katsomassa. Kenenkään kotkalaisen Pesun ehdokkaan kirjoituksia en löytänyt, mutta jos joku heistä on siinä järjestössä mukana, niin saa ääneni eduskuntavaaleissa varmasti. Kuka Pesulainen Kotkasta kuuluu Sisuun?
silloin tällöin Suomen Sisun keskustelu, kiinnostus heräsi kun se ainoana järjestönä uskalsi
julkaista tanskalaisten Muhamed:in pilapiirroksia.
Suoraselkäistä toiminta verrattuna virallinen Suomi, pääministerin anteeksipyyntöineen ja
rähmällä oloon milloin Moskovaan Brysseliin ja nyt myös Mekkaan.mikä mättää kirjoitti:
en samaistuu, eikä niitä Halmeen tyylisiä töppäilijöitä löytyy jokaisesta puolueesta,
vihreästä joko Roosa, vasemmisto joku Porista ja Demareista joku huumediileri
eilisen Iltasanoman mukaan Rovaniemeltä .Entäs sitten ,mielestäni kun riittävän iso
porukka menee saman lipun alle tulee aina äärilaidat vastaan ei pidä kuitenkaan
leimaa koko porukka sen mukaan miten yhden yksilön käyttäytyy.- Eräs vaan
Juho Eerola kirjoitti:
En todellakaan halua sylkeä Suomen Sisun päälle. Valtaosin järjestö ajaa samoja asioita kuin itsekin ajan. Jäsenistössä on kuitenkin niin radikaaleja ns. neohumanisteja, joiden porukkaan en itseäni voi kuvitella. Keskustelupalstaa seuraamalla löydät etenkin sieltä Turun suunnasta väkeä, jotka vähän väliä toivottavat milloin kenetkin "kansantuomioistuimen eteen" ja sen jälkeen "saunan taakse" tai "kuopan reunalle". Korostan, että tämä jengi on sisulaisten vähemmistöä, mutta silti niin hurjaa, että siksi mielelläni olen olematta jäsen.
Perussuomalainen puolue on minulle oikea vaihtoehto. Se on selkeästi kansallismielinen ja harjoitettavaa ulkomaalaispolitiikkaa kohtaan kriittinen, mutta sanoutuu perusteettomasta rasismista irti.Jo loppui sisufasistien mussutus lyhyeen. Sinua äänestäisin, jos vielä samassa vaalipiirissä asuisin.
- toinen ukkeli
Juho Eerola kirjoitti:
Sitten viesti eräälle nimeltä mainitsemattomalle palstan lukijalle: Olit lähettänyt esimiehelleni sähköpostia. Olit närkästynyt siitä, että olin tällä palstalla tehnyt työajallani "vaalipropagandaa". Kuten tiedät, töissä on tauot. Joku käy palstalla, joku toinen tupakalla... Toivoisin että vasta edes ottaisit minuun yhteyttä ihan henkilökohtaisesti, jos toimissani joku sinua ärsyttää. Jutellaan mieluummin "kuin mies miehelle".Vittumaisia työkavereita sulla tosiaan!
- Sisulainen
Eräs vaan kirjoitti:
Jo loppui sisufasistien mussutus lyhyeen. Sinua äänestäisin, jos vielä samassa vaalipiirissä asuisin.
Juupas eipäs väittelyä,Eerola on kantansa tuonut jo julki.
Halu olisi kova olla miesten joukossa mutta,kun mukana on muutama "kovanlinjan"kannattaja niin eipä uskalla joukkoon kuulua,ja tämä hänelle suotakoon,ei sota yhtä miestä kaipaa.
Aino mikä herättää ihmettelyä on hänen tapansa toimia tämänkin palstan oikeuden jakajana,jos demari "ämmää" arvostellaan rientää prinssi Juho apuun ja poistaa viestit.
Tuota tapaa jolla Eerola esiintyy "kaikkien kaverina" ei voi kutsua muuksi kuin perseennuolennaksi.
Mikäli sinusta Ihminen joka välittää omasta maastaan ja kansastaan on fasisti,niin sitten ennemmin fasisti kuin perussuomalainen. - toinen ukkeli
Sisulainen kirjoitti:
Juupas eipäs väittelyä,Eerola on kantansa tuonut jo julki.
Halu olisi kova olla miesten joukossa mutta,kun mukana on muutama "kovanlinjan"kannattaja niin eipä uskalla joukkoon kuulua,ja tämä hänelle suotakoon,ei sota yhtä miestä kaipaa.
Aino mikä herättää ihmettelyä on hänen tapansa toimia tämänkin palstan oikeuden jakajana,jos demari "ämmää" arvostellaan rientää prinssi Juho apuun ja poistaa viestit.
Tuota tapaa jolla Eerola esiintyy "kaikkien kaverina" ei voi kutsua muuksi kuin perseennuolennaksi.
Mikäli sinusta Ihminen joka välittää omasta maastaan ja kansastaan on fasisti,niin sitten ennemmin fasisti kuin perussuomalainen.Oletteko te siis sittenkin väkivaltaisia?
- Sisulainen
toinen ukkeli kirjoitti:
Oletteko te siis sittenkin väkivaltaisia?
Tottahan toki verenmaku suussa ;))
Se että jos joukossa on Juhonkin mainitsemia"kovanlinjan"kannattajia ei tee meistä muista yhtään sen väkivaltaisempia.
Eli,emme ole. - Toinen ukkeli
Sisulainen kirjoitti:
Tottahan toki verenmaku suussa ;))
Se että jos joukossa on Juhonkin mainitsemia"kovanlinjan"kannattajia ei tee meistä muista yhtään sen väkivaltaisempia.
Eli,emme ole.Noinhan se Juhokin sanoi, eli mitäs teillä sitten häntä vastaan on? Ei jummarra.
Onko fasistit väkivaltaisia? Kirjoitit mieluummin olevasi sellainen kuin Perussuomalainen. - Sisulainen
Toinen ukkeli kirjoitti:
Noinhan se Juhokin sanoi, eli mitäs teillä sitten häntä vastaan on? Ei jummarra.
Onko fasistit väkivaltaisia? Kirjoitit mieluummin olevasi sellainen kuin Perussuomalainen.Juhoa vastaaan ei todellakaan mitään,jokainen toimii kuten toimii,ja pääasia että toimii.
Tuo fasisti oli vastaus eräs vaan jutuun,eli se siitä.
Onko fasistit väkivaltaisia? Tuskin sen enempää kuin kommarit tai ähläm sählämit,tai ihan tavalliset ukkelitkaan.
Suosittelen sinua tutstumaan suomen Sisun sivuihin,sieltä sitten voit muodostaa ihan oman näkemyksesi Sisulaisista. :) - Sisulainen
Sisulainen kirjoitti:
Juhoa vastaaan ei todellakaan mitään,jokainen toimii kuten toimii,ja pääasia että toimii.
Tuo fasisti oli vastaus eräs vaan jutuun,eli se siitä.
Onko fasistit väkivaltaisia? Tuskin sen enempää kuin kommarit tai ähläm sählämit,tai ihan tavalliset ukkelitkaan.
Suosittelen sinua tutstumaan suomen Sisun sivuihin,sieltä sitten voit muodostaa ihan oman näkemyksesi Sisulaisista. :)Erästä tulevaisuuden suurmiestä siteeraten:
että mieluummin olen sitten vaikka fascisti, jotta tietyt arvot säilyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397880Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412039Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251970- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822