miksi nykyään tulee n. 20viestiä englannin kielisä postiini. en avaa niitä vaan poistan aina. koska ne eiole minulle tarkoitettuja. posti koko ajan täynnä. voiko niitä estää
ulkolaista postia
5
337
Vastaukset
- DEEPER GREEN
Terve tuo on nyt vähän mutta siinä on ehkä yksi syy joku on käyttänyt Master Card tai muita kortteja esm.ulkomaalaisia TREFFI juttuihin jonka seurauksens saat paljon mainoksia 1 BACK/1h./30BACK/1kk.
Niin joku on nyt vain laittanut sinun sähköpostiosoiteesi !
Ei ole väärin avata ja katsoa onko siellä SEX MATC
juttuja koska laki ei kiellä sitä koska se on sinun yksityinen sähköpostilaatikko !
Siitä koska noista pääsee eroon voi kestää niin kauan kuin jokin palvelu on maksettu ?
Mutta toihan on vähän posteja !!!
T:Marko - pelkkää
roskapostia,spämmiä,postirobotti on imuroinut gallerioista osoitteita joihin postittaa tuota soopaa.
Mulle ja monelle tutulleni tulee myös kymmeniä päivässä.
Älä avaa niitä ettet saa koneelle ikäviä ylläreitä,poista ja tyhjää roskiksesta samantien.
Suomi24 vastasi kysyttäessä että parantavat kokoajan roskapostisuodatintaan ettei noita enää tulisi, siihen asti ei auta kuin poistella vain sitkeästi. - :-|
Jooh, kummallista että niitä tulee kun en itse ole laittanut minnekään Suomi24-sähköpostiosoitetta. Tänään oli silti tullut 48(!!!)viestiä roskapostia.. Ei taida loppua ikinä..:|
- Nimetön
joo alkaa pikkuhiljaa v_tuttaa pitää varmaan vaihtaa sähköpostiosoitetta...
Oletteko huomanneet että siinä postissa on osoitteena usein saman niminen henkilö kuin itse olette siis etunimi ym sama
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.1916422Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni2133746Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on203297Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a602944Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,942668Tämä on persut
Persut kannattavat koko Suomen alueiden luovuttamista Venäjälle. Kannattavat myöskin väestönvaihtoa suomalaisten ja ven52565IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-332287Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.352035- 751885
Linta ja Pete vievät UMK:n tänä vuonna
Aika nopeasti näki kuulematta tarjonnasta ketkä homman hoitaa. Mutta etukäteen jo kiitos muille osallistujille. https:591829