Tietääkö joku ?

Utelias.

Mikä oli Tapsan vanhempien ammatti?

9

577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • **********

      Eikös Tapsa isä ollut telakalla töissä ja äiti jossain laatikkotehtaalla ? Näin muistelisin jostain lukeneeni.

    • Muistaakseni

      ..tavallinen työmies, ettei peräti kirvesmies. Hän oli myös kiinnostunut politiikasta ja taisi olla valtuustossa vasemmistolaisten riveissä. Siksi kotonakin puhuttiin paljon politiikkaa. Perhe asui Kotkassa.

    • tapsan isä tavallinen duunari ,muistaakseni muurari tai kirvesmies.
      äiti on kai ollut ihan ihan kotiäiti

    • Amppari

      Perhe muuten asui Tapsan isovanhempien yläkerrassa ( hellahuoneessa). Jokainen voi miettiä ,että siellä ei varmaan mitkään kovin ruhtinaalliset tilat olleet, kun oli seitsenhenkisestä perheestä kyse.

    • ollunna

      isä tyhjäntoimittaja ja äiti roskien kerääjä!

      • Omatunto, mikä se on?

        Jotain rajaa nyt ihmisten parjauksellakin! Pistää oikein vihaksi sinunkaltaisesi "älyn" jättiläiset. Etkö yhtään häpeä? Ei olisi perhe tullut toimeen jos Tapanin isä olisi ollut sinun toivomasi tyhjäntoimittaja.

        Tapanin isä oli töissä tehtaalla (taisi olla metallin valmistusta) ja äiti on ollut ainakin lottana.


      • lottana?
        Omatunto, mikä se on? kirjoitti:

        Jotain rajaa nyt ihmisten parjauksellakin! Pistää oikein vihaksi sinunkaltaisesi "älyn" jättiläiset. Etkö yhtään häpeä? Ei olisi perhe tullut toimeen jos Tapanin isä olisi ollut sinun toivomasi tyhjäntoimittaja.

        Tapanin isä oli töissä tehtaalla (taisi olla metallin valmistusta) ja äiti on ollut ainakin lottana.

        Mikäs ammatti se lotta sitten on?


      • Omatunto, mikä se on?
        lottana? kirjoitti:

        Mikäs ammatti se lotta sitten on?

        No ei ainakaan ole mikään roskien kerääjä, niin kuin edellinen "fiksu" toivoi. Enempää en Tapanin äidistä tiedä.


    • tane

      Tapanin isä oli laitosmies ja äidinammattia en tiedä.Tapanin isä on kirjoittanut ainakin yhden näytelmän ,jonka esitti KOM-teatteri.Olin sen joitakinvuosia sitten katsomassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1298
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      955
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      106
      477
    Aihe