Kuka kääntäis tämän Saksasta-suomeksi

123123

Kuka voisi kääntää tämän suomenkielelle. Sain tämmöisen vastauksen, kun tiedustelin tuotteen rahtihintaa Suomeen.
"klar doch, ist alles eine frage des preises..."
Kiitos.

10

1368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikkinensa

      kysymys on hinnasta - vähän outo vastaus!

    • Pipa01

      Mitähän mahdoit kysyä, miten tuttavalliseen sävyyn ja millä kielellä? 32 vuoden kokemuksesta tiedän, että yleensä saksalaiset eivät osaa kieliä, vaikka luulevat osaavansa. Ja useimmiten suomalaiset käyttäytyvät suomalaisesti eli saksalaisille liian tuttavallisesti, ennen kuin tutustutaan paremmin.

      Vastaus kuuluu "niinpä, ainahan on kymymys hinnasta..."

      • :-)

        Im Boot eingebaut ist ein 600 Ltr. Tank. Ein Suchscheinwerfer ist auch vorhanden. Der Verkauf erfolgt ohne Trailer. Sie können aber bei Gründl auch gleich das Boot mit einem neuen Trailer kaufen.


        Kyse veneestä!!!


      • ostossa
        :-) kirjoitti:

        Im Boot eingebaut ist ein 600 Ltr. Tank. Ein Suchscheinwerfer ist auch vorhanden. Der Verkauf erfolgt ohne Trailer. Sie können aber bei Gründl auch gleich das Boot mit einem neuen Trailer kaufen.


        Kyse veneestä!!!

        Veneessä on kiinteä 600 litran tankki. Etsintävalonheitin on myös. Myynti tapahtuu ilman kuljetusalustaa. Voitte ostaa veneen Gründeliltä uuden kuljetusalusta kanssa.


      • :=)
        ostossa kirjoitti:

        Veneessä on kiinteä 600 litran tankki. Etsintävalonheitin on myös. Myynti tapahtuu ilman kuljetusalustaa. Voitte ostaa veneen Gründeliltä uuden kuljetusalusta kanssa.

        Suur kiitokset!!!


      • :-)
        :=) kirjoitti:

        Suur kiitokset!!!

        Tällästä pukkas kun laitoin sähköpostia yhteen liikkeeseen saksassa.auttakaa plz

        Sehr geehrte Damen und Herren,
        diese automatisch generierte Email zeigt an, dass wir von Ihnen eine Nachricht erhalten haben. Wir werden Sie schnellstmöglich bearbeiten.
        Mit freundlichen Grüßen


      • vast
        :-) kirjoitti:

        Tällästä pukkas kun laitoin sähköpostia yhteen liikkeeseen saksassa.auttakaa plz

        Sehr geehrte Damen und Herren,
        diese automatisch generierte Email zeigt an, dass wir von Ihnen eine Nachricht erhalten haben. Wir werden Sie schnellstmöglich bearbeiten.
        Mit freundlichen Grüßen

        Hyvä vastaanottaja,
        tämä automaattinen sähköpostivastaus osoittaa, että olemme saaneet Teiltä viestin. Käsittelemme asian mahdollisimman pian.
        Ystävällisin terveisin


      • Pipa01
        :-) kirjoitti:

        Tällästä pukkas kun laitoin sähköpostia yhteen liikkeeseen saksassa.auttakaa plz

        Sehr geehrte Damen und Herren,
        diese automatisch generierte Email zeigt an, dass wir von Ihnen eine Nachricht erhalten haben. Wir werden Sie schnellstmöglich bearbeiten.
        Mit freundlichen Grüßen

        että saksalaiset eivät ole samanlaisia sähköpostin käyttäjiä kuin suomalaiset, eli jos lähetät pienelle yritykselle kyselyn sähköpostitse, et todennäköisesti ikinä saa vastausta. Pitää soittaa perään... tämän sanon kokemuksesta, kun jokaikinen päivä tappelen näiden asioiden kanssa.


      • :-)
        Pipa01 kirjoitti:

        että saksalaiset eivät ole samanlaisia sähköpostin käyttäjiä kuin suomalaiset, eli jos lähetät pienelle yritykselle kyselyn sähköpostitse, et todennäköisesti ikinä saa vastausta. Pitää soittaa perään... tämän sanon kokemuksesta, kun jokaikinen päivä tappelen näiden asioiden kanssa.

        Kiitoksia tiedosta!!!
        Ja kiitos jälleen tulkkauksesta.


    • saksasta...

      selvää toki, kaikki on kyse hinnasta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      1948
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      207
      1611
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      54
      1286
    4. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1208
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      108
      1184
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      102
      1025
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      920
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      866
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      827
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      781
    Aihe