Kuka kääntäis tämän Saksasta-suomeksi

123123

Kuka voisi kääntää tämän suomenkielelle. Sain tämmöisen vastauksen, kun tiedustelin tuotteen rahtihintaa Suomeen.
"klar doch, ist alles eine frage des preises..."
Kiitos.

10

1385

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikkinensa

kysymys on hinnasta - vähän outo vastaus!

• Pipa01

Mitähän mahdoit kysyä, miten tuttavalliseen sävyyn ja millä kielellä? 32 vuoden kokemuksesta tiedän, että yleensä saksalaiset eivät osaa kieliä, vaikka luulevat osaavansa. Ja useimmiten suomalaiset käyttäytyvät suomalaisesti eli saksalaisille liian tuttavallisesti, ennen kuin tutustutaan paremmin.

Vastaus kuuluu "niinpä, ainahan on kymymys hinnasta..."

• :-)

Im Boot eingebaut ist ein 600 Ltr. Tank. Ein Suchscheinwerfer ist auch vorhanden. Der Verkauf erfolgt ohne Trailer. Sie können aber bei Gründl auch gleich das Boot mit einem neuen Trailer kaufen.

Kyse veneestä!!!

• ostossa
        :-) kirjoitti:

Im Boot eingebaut ist ein 600 Ltr. Tank. Ein Suchscheinwerfer ist auch vorhanden. Der Verkauf erfolgt ohne Trailer. Sie können aber bei Gründl auch gleich das Boot mit einem neuen Trailer kaufen.

Kyse veneestä!!!

Veneessä on kiinteä 600 litran tankki. Etsintävalonheitin on myös. Myynti tapahtuu ilman kuljetusalustaa. Voitte ostaa veneen Gründeliltä uuden kuljetusalusta kanssa.

• :=)
        ostossa kirjoitti:

Veneessä on kiinteä 600 litran tankki. Etsintävalonheitin on myös. Myynti tapahtuu ilman kuljetusalustaa. Voitte ostaa veneen Gründeliltä uuden kuljetusalusta kanssa.

Suur kiitokset!!!

:=) kirjoitti:

Suur kiitokset!!!

Tällästä pukkas kun laitoin sähköpostia yhteen liikkeeseen saksassa.auttakaa plz

Sehr geehrte Damen und Herren,
        diese automatisch generierte Email zeigt an, dass wir von Ihnen eine Nachricht erhalten haben. Wir werden Sie schnellstmöglich bearbeiten.
        Mit freundlichen Grüßen

• vast

Tällästä pukkas kun laitoin sähköpostia yhteen liikkeeseen saksassa.auttakaa plz

diese automatisch generierte Email zeigt an, dass wir von Ihnen eine Nachricht erhalten haben. Wir werden Sie schnellstmöglich bearbeiten.
        Mit freundlichen Grüßen

Hyvä vastaanottaja,
        tämä automaattinen sähköpostivastaus osoittaa, että olemme saaneet Teiltä viestin. Käsittelemme asian mahdollisimman pian.
        Ystävällisin terveisin

• Pipa01

Mit freundlichen Grüßen

että saksalaiset eivät ole samanlaisia sähköpostin käyttäjiä kuin suomalaiset, eli jos lähetät pienelle yritykselle kyselyn sähköpostitse, et todennäköisesti ikinä saa vastausta. Pitää soittaa perään... tämän sanon kokemuksesta, kun jokaikinen päivä tappelen näiden asioiden kanssa.

Pipa01 kirjoitti:

että saksalaiset eivät ole samanlaisia sähköpostin käyttäjiä kuin suomalaiset, eli jos lähetät pienelle yritykselle kyselyn sähköpostitse, et todennäköisesti ikinä saa vastausta. Pitää soittaa perään... tämän sanon kokemuksesta, kun jokaikinen päivä tappelen näiden asioiden kanssa.

Kiitoksia tiedosta!!!
        Ja kiitos jälleen tulkkauksesta.

• saksasta...

selvää toki, kaikki on kyse hinnasta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      35
      4592
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2331
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2197
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      164
      2056
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1651
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1622
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe