olli antaa sarille 2 ääntä ja kakille 1
kaki antaa hannelle 2 ääntä ja sarille 1
sari antaa ollille 2 ja hannelle 1
hanne antaa kakille 2 ääntä ja sarille 1
tai voihan kaki antaa sarille antaman äänen kyl ollillekki huu nous. mut luulen et kaki ja sari on äänestykses.
seuraavat niemämiset
9
722
Vastaukset
Hanne: 2p Kari 1p Sari
Sari: 2p Olli 1p Hanne
Kari 2p Olli 1p Sari
Olli 2p Sari 1 p Hanne
Hanne: 2p
Sari: 4p
Kari: 2p
Olli: 4p
Äänestyksessä Sari ja Olli. Olli tippuu.- ANNA HANNELLE ÄÄNIÄ
eihän sillä sit oo ketää petikaverina
- sä ole
kattonu tän päivän fiilismittaria? eli olli ja sari äänestykseen sen mukaan,kaki oli kaikkien suosikki tänään ni tuskin sitä nimetään,ainakaan kahen pisteen eestä..olli sais häippästä,on bb jääny viime aikoina kattomatta sen takia.
- Sari ja Olli
ja Sarppa lähtee vihdoin!
- Sari ja Olli
on aika varmasti äänestyksessä jos fiilismittariin on yhtään luottamista.
- fiilismittareihin
Sari ja Olli kirjoitti:
on aika varmasti äänestyksessä jos fiilismittariin on yhtään luottamista.
oo kuitenkaan ollu luottamista
- ei mutta
fiilismittareihin kirjoitti:
oo kuitenkaan ollu luottamista
tänäänhän ne nimeämiset on käynnissä. Tosin koska ainakin Olli ajattelee varmaan aika pitkälle eteenpäin, niin varmaan nimeää pahimmat kilpailijat eli Sarin ja Kakin, koska Hanne on sen talutusnuorassa.
- naisien
joutuneen äänestykseen kahden, sillä Olli ja Kaki ei varmaan nimee toisiaan, vaan Hanne ja Sari joutuu äänestykseen vastakkain.
Tosin mä toivon äänestykseen joutuvan Ollin tai Kakin...- on nimetä
kaki, koska hannelle se ei ääntä anna. toivottavasti kaiki aattelee nyt järjellä eikä talliaivoilla et antas ollille 2 ääntä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1053058Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2141877- 1361829
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois561780Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641342- 951177
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻831137- 581122
- 591107
- 67962