Avaimen teettäminen lukkopesästä

LaTE.

Eli avain on hukassa skootteriin eikä vara-avaintakaan oo..

Onnistuuko avaimen teettäminen lukkopesän, vaikka bensakorkin avulla ja paljo sellanen tulis maksamaan??

14

24467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riipuen merkistä ja mallista niin itse ainakin kysyisin ensin maahantuojalta rungon/lukon numerolla...
      Kallista puuhaa tekee mitenpäin vain...

    • Kyllähän tuo avaimen teettäminen onstuu jos sulla on irrallinen lukkopesä ei siis besatankin korkki.
      Kysypä lukkoliikkeestä,ei miltään pikasuutarilta,mitenkä virtalukon saa irti tai kiikuta mopo sepälle.
      Voi olla että hommasta selviää kympillä mutta voi olla että joudut maksamaan halvan mopon verran.

    • Kiki  

      Kyllä lukkoseppä osaa lukea avaimen koodin, joko avaimesta, tai pesästä.

      Eli avaimen sapluuna, noin vitonen, ja työ noin kympin, koska luonnollisesti se avaimen koodi on avaimessa ja pesässä, pesässä saattaa olla jopa monta koodia, esim. kerrostaloissa on tavalliselle avaimelle ja yleisavaimelle, no mopoissa ei ole yleisavaimia, joten ihan yks koodi varmaan siellä

      • LaTE.

        Kyllä irrallinen lukkopesä löytyy. irrotin kaikki lukot (3kpl.) tosta moposta ja vien ne tässä joskus lähiaikoina lukkosepälle niin se saa niitä sitte tutkia. kiitos vastauksista.


    • jätin teettämättä

      Kysyin kerran lukkoliikkestä paljonko maksaa avaimen teettäminen jos tuon auton virtalukon sinne. Vastaus oli että paljon, noin 100€.
      Hain hajottamolta halvan lukon avaimen.

    • LaTE.

      Juu makso yhteensä 30€ ku se kunnosti lukot, öljys ne ja teetti 2 avainta sen lukon pohjalta. ei kovin paha hinta.

      • Kiki  

        Kun jotain työtä tekee kaun, niin se menee vaikka unissaan, joten taitavalle toi ei ole mikään homma, itsekin esim. ohjelmoin loogikoita vaikka unen ppöpperössä ilman ohjekirjoja, ja luen piirikaavioita, kuin sanomalahetiä...


      • Riguu

        Late mistä liikkeestä teetit avaimet, itellä on sama ongelma kevarin avaimien suhteen =(


      • Tuketuke01

        Missä


      • Anonyymi

        Mikä firma?


    • :SSSS

      Entä jos on avain katkennut eikä ole vara-avainta , eikä itronaista lukkopesää ??

      • 15+19=34

        ota se katkennut osa muka lukkosepälle tai vie skootterisi sepälle joka onkii sen kyllä pois lukosta ja tekee mallin mukaisen avaimen


    • Tunarii

      Jos on niin hyvä tuuri että ei ole irrallinen lukkopesä, ja avain on hukassa? :D ei ole olemassa vara-avainta,mikä on kovin harmillista..

      • Anonyymi

        Joo mullain viissiin vaan huono tuuri, kun ei avainta koska ostin mopon poliisihuutokaupasta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe