Eli kenet haluaisit kuulla samalla raidalla Janetin kanssa?
Itse haluaisin kuulla Janetin ja legendaarisen laulajan Diana Rossin dueton. Toinen suosikkini olisi Prince.
Tiesittekö muuten että Janetin Dream Street- albumilla kappaleessa Two to the power of love, Janetin kanssa duetoi Cliff Richard??!
Kenen kanssa toivoisit Duettoa???
7
765
Vastaukset
Prince on myös yksi mun lempiartisteista joten voisi olla aika mielenkiintoinen duetto kieltämättä. Muita varteenotettavia vaihoehtoja olis Marilyn Manson tai The Goo Goo Dollsin Johnny Rzeznik.
- Hannes22
Prince, Busta Rhymes (uusiks), Mariah Carey, Missy Elliot (uusiks).
- MLIYL
...Toni Braxton, Whitney Houston, Alicia Keys, Angie Stone, Usher...
Teillä on monia ehdokkaita. Mulla on ehdoton ykkönen edelleen tuo Ross ja sitten Prince, mutta ei noi muutkaan hullummilta kuulosta. James Brown ja Janet olis kanssa aika hyvä tai erikoinen yhdistelmä.
Princessä vähän epäilyttää että minkälaine olis heidän video??? ;)Usher ei tullut mulla mieleen mutta vois olla aika hyvä. Samoin edellisessä viestissä mainittu Mariah Carey.
- MLIYL
Damita-Jo kirjoitti:
Usher ei tullut mulla mieleen mutta vois olla aika hyvä. Samoin edellisessä viestissä mainittu Mariah Carey.
Pahoin pelkään, että Janetin ja Mariahin duetto olisi pelkkää pihinää... eikä niillä ole mitään yhteistä (paitsi lip-syncing!!) Mutta duetto heiltä on kai tulossa???
Oh dear... :D - \Pandora/
MLIYL kirjoitti:
Pahoin pelkään, että Janetin ja Mariahin duetto olisi pelkkää pihinää... eikä niillä ole mitään yhteistä (paitsi lip-syncing!!) Mutta duetto heiltä on kai tulossa???
Oh dear... :DRakkaan veljensä Michaelin kanssa! :P Scream ja You Don't Stand Another Chance (erittäin harvinainen) olivat erittäin hyviä duettoja Michaelin kanssa niin voisi tulla taas jokin todella hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk244122Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122931Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111213Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22900Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.39876PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht115743- 36717
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport37715- 104657
- 134645