sitä että ne kellä on sellainen näyttely biili viimeisen päälle rakennettu alla, niin kun on oikein huonot kelit ja kun auto lähtee jossain vaihees viemään niin kauhun lisäksi piileekö takaraivossa ajatus siitä että ajaa sellaista loppuun asti rakennettua autoa.. itse ei kyllä kehtaisi ajatellakkaan sitä että pyyhkäisisi minkään näköistä katiskaa kaseikkoon saati sitten autoa mitä on rakennettu tunti tolkulla ja rahaa palanu niin perk...sti. Mutta turvallisia kilometrejä vaan kaikille, ajellaan maltillisesti
Miettinyt
4
1295
Vastaukset
- nekin
ovat.
Samalla tavalla ne kaseikkoon menevät jos on mennäksen.Harvahan niitä laittelee pihaan seisomaan paitsi Härmän isäntä Scaniaa.Juu ja tuskin itsellä on ensinmäisenä mielessä kuinka paljon se on laitettu.niiden näyttelyissä esiintyvien puuautojen suhteen, riisutaanko niistä kyljissä olevat ylimääräiset ripellykset pois työkäytössä vai ajellaanko niillä jatkuvasti ihan näyttelykuntoisina? Kun tuntuisi että varsinkin etuakselin ja telin välillä olevat muoviosat (kai ne on muovia...) ovat aika ottavalla paikalla, varsinkin talvella penkkojen aikaan. Samoin kesällä jos on pehmeämmät tiet.
Henkilökohtaisesti minua keljuttaisi ajella sellaisella, ei tarvitse kuin kourasta pudota puun niin johan on jotain paskana.- stycke
puukuski kirjoitti:
niiden näyttelyissä esiintyvien puuautojen suhteen, riisutaanko niistä kyljissä olevat ylimääräiset ripellykset pois työkäytössä vai ajellaanko niillä jatkuvasti ihan näyttelykuntoisina? Kun tuntuisi että varsinkin etuakselin ja telin välillä olevat muoviosat (kai ne on muovia...) ovat aika ottavalla paikalla, varsinkin talvella penkkojen aikaan. Samoin kesällä jos on pehmeämmät tiet.
Henkilökohtaisesti minua keljuttaisi ajella sellaisella, ei tarvitse kuin kourasta pudota puun niin johan on jotain paskana.Mulla menisi kyllä hermot tuollaisen sirkusmaalatun laitteen kanssa alta aikayksikön laivoilla. Siellä kun muutenkin ajatetaan tosi lähelle eivätkä ne täkkärit aina jaksa niiiin tarkkaan katsoa, ei sen tarvitse ottaa kuin vähän viereisen irtoperän kuraiseen kapelliin kiinni niin siinä on monalisan poskessa jälki...hienon auton voi tehdä toisinkin. Suosikkini on isohyttinen auto missä on mikrot ja dvdt, toimiva lämpökaappi kiskosidonnalla (ja kärryssä myös), ohjaava teli, xenonvalot yms. Päällisin puolin auto on hyvin vaatimaton, ihan yksivärinen vain ja spedin teipit toisella värillä. Siinä ei ole tehty autoa toisten pällisteltäväksi vaan itselle työkaluksi. Kaikkea on ajateltu; kärryn letkuja ei tarvitse tonkia runkoaisojen välistä vaan ne ovat vasemman takavalon vieressä, kärryssä on riittävästi laatikoita että sinne saa kaikki välitasopankot, tikkaat, liinat, kulmasuojat yms. jolloin lavalla ei tarvitse pitää mitään irtoroinaa kuleksimassa, kojetaulussa on merkkivalo joka kertoo milloin vetokita on kunnolla lukkiutunut... Ja niin edelleen.
- paikallaan
puukuski kirjoitti:
niiden näyttelyissä esiintyvien puuautojen suhteen, riisutaanko niistä kyljissä olevat ylimääräiset ripellykset pois työkäytössä vai ajellaanko niillä jatkuvasti ihan näyttelykuntoisina? Kun tuntuisi että varsinkin etuakselin ja telin välillä olevat muoviosat (kai ne on muovia...) ovat aika ottavalla paikalla, varsinkin talvella penkkojen aikaan. Samoin kesällä jos on pehmeämmät tiet.
Henkilökohtaisesti minua keljuttaisi ajella sellaisella, ei tarvitse kuin kourasta pudota puun niin johan on jotain paskana.kyllä ne muovi osat on paikallaan pinollakin, mutta vanhemmiten törkeen näkösiä ku saa siipeensä ja kärryissä ois vähän laittamisen varaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu312735- 1322445
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti142031Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151843- 161356
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731317- 1061294
- 93997
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks144975Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon20923