nowadays..isän ja äidin puolelt yht. 11....minä se si 12 :D
11 sisarta !
6
1870
Vastaukset
- MiraX__
:]wautsi..onnee...voititte meijän perheen yhdellä XD minä se si 11
- Suurperheee.
Heh,onko kenelläkään perhettä,jossa on isä äiti ja 14 lasta?Meillä on,vaikka en sitä haluaisi :D
- jee!!
Suurperheee. kirjoitti:
Heh,onko kenelläkään perhettä,jossa on isä äiti ja 14 lasta?Meillä on,vaikka en sitä haluaisi :D
mun yhdellä kaverilla on perheessä 12 tyttöä ja 5 poikaa. yhdellä toisella kaveillani on 8 poikaa ja 5 tyttöä että siitä.ja puhun totta
- MickeX
totta mä puhun myös.
mun mutsilla on 15 sisarusta :D sil on 8 veljeä ja 7 siskoa...ite se on sit se 16 :D eli 8 miestä ja 8 naista, jos mein mutsi lasketaan mukaan... aika hyvin meni ko saman verran molempia :D ja kaikilla on siis samat vanhemmat... ja totta puhun! itelläni on vaan 2 isosiskoa ja 1 isoveli
- hupsista..
Siis ihan pakko sanoo et VOI JUMALAUTA! Tollane määrä? Mul on 1 sisko ja 2 veljee. Oon itte siis nelijäs. 2 tyttöö ja 2 poekaa. Mukavata. Vielä kivempi ois jos olis 1 tyttö ja 2 poekaa. Minä siis se tyttö. :D Nyt teil sit voi valittaa jo siit, ku pitää käyttää toisten vanhoja vaatteita. :D Iha kierrätätte kunnol.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark3178663Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2044730Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy353730Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2012681Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171242260- 511786
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s1011779- 621720
- 1791426
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3511394