Ko laite lainkaan maantielle yhtään pitempään ajoon?
HORNET
8
1681
Vastaukset
- se...
...ole sinusta itsestäsi kiinni. Osta joku muovilehmä jos epäilyttää.
- Hornetman
Hornalla matka onnistuu minnevain,helposti.
Jonkun mielestä tuuli riepottaa ikävästi yli
120 nopeuksissa,so what...!Ite kurnauttelin
viime kesänä 21 000km.Hyvä peli, kevyt ja pieni-
ruokainen n. 5L/100km. Nakupyörän aerodynamiikka maantiellä on ulkohuussin luokkaa.
Mene ja tiedä hänestä.- takia..
...soveltuu vain tosimiehille. Muovisukkulalla täytyy ajaa vähintään 2€ mittarissa että tuntuu miltään.
- Onkin
Mutta katteet on hannareille,hehheh.....
- Eksa_900
Viimekesänä pisin reissu oli 180km yhdellä istumalla, eikä ollut ongelma. tärisee vähän käsille, mutta se on normaalia. Kovempaa kun ajaa joutuu puristamaan tangosta.
En vaihda omaa! - Honda & woman
Että sopiiko...kyllä sopii kaikenlaiseen ajoon naisimmeisellekkin.Olen kesän testannut Hornettia ja hyvin kulkee sora ja isollakin maantiellä.Kyllä iso mies varmaan pystyy ajoon,jos se käy naiseltakin.
- Juffiiini
Itekki oon kuussatasta Hornettii ostamassa. Kaveri vaan pelotteli, että tuuli repii sit helvetisti. Viime kesän ajelin Suzuki GS 500:lla ja hyvin meni.
Eli tuskin se Hornetti kauheen kamala peli on.
Kertokaa joku vastaava pyörä. Kyykkyä en hommaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195234- 492913
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332812Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312601Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231979En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111777- 1181657
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231455Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101428- 971407