missä tummennuksia?

äityli-82

siispä missä tehdään uudellamaalla ikkunan tummennuksia autoon?
kiitoksia =)

16

1648

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Vitun pellet

        Vetäkää alustamassaa niihin ikkunoihin, vitun pellet.

        Ensin tummennetaan ja sitten ajellaan miten sattuu, kun sieltä saatanan pahvilaatikosta ei näe mihinkään suuntaan ulos yhtään mitään.

        Kaiken lisäksi se on muuten ihan naurettavan näköistä.

        Luuletteko paskahousut näyttävänne kovilta gangstereilta velkavetoisine romuinenne......


      • tätä purkausta
        Vitun pellet kirjoitti:

        Vetäkää alustamassaa niihin ikkunoihin, vitun pellet.

        Ensin tummennetaan ja sitten ajellaan miten sattuu, kun sieltä saatanan pahvilaatikosta ei näe mihinkään suuntaan ulos yhtään mitään.

        Kaiken lisäksi se on muuten ihan naurettavan näköistä.

        Luuletteko paskahousut näyttävänne kovilta gangstereilta velkavetoisine romuinenne......

        Olinhan vasta lääkitykseni alussa, ja uskoon tulin vasta Joulukuussa. Rauhaa kaikille.


    • kilpa-autoilija

      Tummennukset on samaa kastia pakoputken irtojatkeiden, vapaavirtaussuotimien ja alustavalojen ym. täysin turhien pellejuttujen kanssa! Tekevät autosta ja kuskista säälittäviä ja naurettavia. Vajavaisten ääliökakaroiden hommaa.

      • jansu22

        kyllä tummennuksia tehdään ihan sen takia että koiralla ei olisi niin kuuma kun aurinko porottaa suoraan sisään ja sama koskee lapsia ja meiltä nyt sattuu löytymään kumpiakin!!!onhan se kiva kun autostakin tulee hienompi mutta kun se ei ole syy niitä laitatuttaa.että käyttäisit itse vaan järkeä....niin mekin teemme =)


      • isukki-66
        jansu22 kirjoitti:

        kyllä tummennuksia tehdään ihan sen takia että koiralla ei olisi niin kuuma kun aurinko porottaa suoraan sisään ja sama koskee lapsia ja meiltä nyt sattuu löytymään kumpiakin!!!onhan se kiva kun autostakin tulee hienompi mutta kun se ei ole syy niitä laitatuttaa.että käyttäisit itse vaan järkeä....niin mekin teemme =)

        Tuollaisilla vajavaisilla ei pitäisi olla yhtään lasta eikä koiraa!!!

        Pidä vaan sitä pipoas syvällä päässäs kesäisin...


      • ihme
        isukki-66 kirjoitti:

        Tuollaisilla vajavaisilla ei pitäisi olla yhtään lasta eikä koiraa!!!

        Pidä vaan sitä pipoas syvällä päässäs kesäisin...

        MIKÄ SIINÄ ON KUN EI SAIS LAITAA TUMMENNUKSIA AUTOON, MUMMOT?!? pitäkää huolta omista asioista


      • pelkkää asiaa
        jansu22 kirjoitti:

        kyllä tummennuksia tehdään ihan sen takia että koiralla ei olisi niin kuuma kun aurinko porottaa suoraan sisään ja sama koskee lapsia ja meiltä nyt sattuu löytymään kumpiakin!!!onhan se kiva kun autostakin tulee hienompi mutta kun se ei ole syy niitä laitatuttaa.että käyttäisit itse vaan järkeä....niin mekin teemme =)

        Se todellakin on kiva kun auto(meillä Volvo V70) näyttää sporttiselle ja samalla lapset hyötyy, kun aurinko ei porota täysillä.

        Noi narisijat on vaan sellasia rahattomia homoja: ei koskaan varaa autoon ja lapsiahan ei hinttarit onneksi voi saada.


      • isukki-66
        isukki-66 kirjoitti:

        Tuollaisilla vajavaisilla ei pitäisi olla yhtään lasta eikä koiraa!!!

        Pidä vaan sitä pipoas syvällä päässäs kesäisin...

        Oli tuolloin niin paha ryyppyputki päällä, että sekoilin, tummennus on hieno asia koirille.


    • muuta tekemistä?

      Eikös äitylillä riitä lapsissa hoitelua, pitääkö alkaa leikkimään?

      • ihan auringon takia laitatan tummennukset autoon ettei lapsille paista aurinko ja koiralle ei tule kuuma...idiootti!!!!!!!!!!!!!


      • Järkeä
        jansu22 kirjoitti:

        ihan auringon takia laitatan tummennukset autoon ettei lapsille paista aurinko ja koiralle ei tule kuuma...idiootti!!!!!!!!!!!!!

        Kuten yleisesti tiedettyä, on lapsellisista tummennuksista enemmän haittaa kuin hyötyä!
        Ei kukaan asustele autossa auringonpaahteella. Sitäpaitsi Suomessa ei montaa hellepäivää ole ja verhot & avautuvat ikkunat & ilmastointikin on keksitty jne.
        Sun tapaiselle yksinkertaisuudelle ei pitäisi antaa koiraa eikä lapsia!
        ...IDIOOTTI!!!!!!!!!!!!


      • sentään
        Järkeä kirjoitti:

        Kuten yleisesti tiedettyä, on lapsellisista tummennuksista enemmän haittaa kuin hyötyä!
        Ei kukaan asustele autossa auringonpaahteella. Sitäpaitsi Suomessa ei montaa hellepäivää ole ja verhot & avautuvat ikkunat & ilmastointikin on keksitty jne.
        Sun tapaiselle yksinkertaisuudelle ei pitäisi antaa koiraa eikä lapsia!
        ...IDIOOTTI!!!!!!!!!!!!

        Enemmän niistä kalvoista on hyötyä kuin haittaa. Auto on viileämpi kesällä ja tuo ainakin mun mielestä paremman ulkonäön. Niin ja uteliaimmat katseet saa estettyä. Pimeällä toi kalvo vähän haittaa, mut se ei oo suuri ongelma. Muutenkin lasien tummennus on jokaisen oma asia, joten turhaan te täällä ruikuttatte, jos joku kysyy neuvoa. Ite tummensin lasit melko hyvällä menestyksellä eli kannattaa sitäkin kokeilla, niin tulee ainakin halvemmaks.


      • itämatkaaja
        Järkeä kirjoitti:

        Kuten yleisesti tiedettyä, on lapsellisista tummennuksista enemmän haittaa kuin hyötyä!
        Ei kukaan asustele autossa auringonpaahteella. Sitäpaitsi Suomessa ei montaa hellepäivää ole ja verhot & avautuvat ikkunat & ilmastointikin on keksitty jne.
        Sun tapaiselle yksinkertaisuudelle ei pitäisi antaa koiraa eikä lapsia!
        ...IDIOOTTI!!!!!!!!!!!!

        Ensin,näillä palstoilla usein mainittu "amis" käytiin vuosina 77-79.

        No,mennääs asiaan.Itse olen matkustellut Viro/Venäjä akselilla autoillani paljonkin ja tuosta 2000 luvun alusta aloitin matkailun erilaisilla 9henkilön "pikkubusseilla".Nyt on käytössä 7h amerikkalainen,tuolta 90-luvun alulta.Lasien tummennukset siksi,että noista maista löytyy useita ihmisiä,joilla on halu katsoa Suomen kilvillä varustetun auton sisälle ja tarve ottaa sieltä auton sisältä jotakin mukaansa..Usein auto on ollut parkissa,sanotaanko "sivukujilla",jolloin on eduksi,ettei auton takaosaan nähdä.En nyt tässä ala erittelemään,mitä siellä sisällä on ollut.Toki narkkareita(Viipurissa) ne tummennukset eivät ole estäneet,he ovat pari kertaa lyöneet lasin sisään ja ottaneet mukaan mitä ovat kiireessä saaneet.Että tälläinen perustelu tummenuksista.


      • Olen idiootti
        Järkeä kirjoitti:

        Kuten yleisesti tiedettyä, on lapsellisista tummennuksista enemmän haittaa kuin hyötyä!
        Ei kukaan asustele autossa auringonpaahteella. Sitäpaitsi Suomessa ei montaa hellepäivää ole ja verhot & avautuvat ikkunat & ilmastointikin on keksitty jne.
        Sun tapaiselle yksinkertaisuudelle ei pitäisi antaa koiraa eikä lapsia!
        ...IDIOOTTI!!!!!!!!!!!!

        ..ja pitkäänjatkunut masennus vaimoni lähdettyä mustan miehen mukaan aiheutti nämä agressiot.


    • Dooris

      Kokeile tätä: Car Solar 040-504 8375, ainakin minusta lopputulos oli virheetön ja hinta kohdallaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      895
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      598
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      38
      588
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      537
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      525
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      465
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe