henkilökohtaisia ufo-kokemuksia

almanakka

Uskon vakaasti, että maailmassamme on selittämättömiä asioita. Ufot mahdollisesti ovat yksi tällainen asia. Sanon että mahdollisesti, koska on todennäköistä ellei jopa varmaa että maailmankaikkeus pitää sisällään muutakin elämää kuin mitä maapallollamme on.

Olen aiheesta kovin kiinnostunut, mutta siihempäs se sitten jää. Olen läjän ufo-dokumentteja katsonut, mutta yhtään selkeää kuvaa ufosta en ole nähnyt. Eikö pitäisi olla tämmöisenä kännykkäkamera-aikana todennäköistä että joku ihminen saisi todella selkeän kuvan ufosta? Olen nähnyt "vain" erilaisia valoja sisältäviä kuvia/videoita.

Onko täällä Suomessa nähty ufoja. Onko joku kokenut tämmöistä henkilökohtaisesti? Voisitko kertoa yksityiskohtaisesti kokemuksistasi. Onko joku kokenut tämmöisen kaappauksen? Mitä tapahtui? Mitä näit tai muistat? Sanoivatko "he" sinulle jotain? Siis haluan tietää! Avartakaa mun maailmaa.

151

11575

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raivo

      eipä ole omakohtaisia kokemuksia, joskus lueskelin http://ufocasebook.conforums.com/index.cgi forumia jossa on jos jonkinlaisita kirjoittajaa, suomalaisesta näkökulmasta 99,9% tästä porukasta on aikamoisia hihhuleita, väitetään että ovat päivittäin kontakteissa avaruusolioiden kanssa joko fyysisesti tai jonkinlaisen telepaattisen yhteyden kautta ja silti ei pystytä tarjoamaan mitään uutta tietoa paitsi surkeita viestejä malliin "parantakaa tapanne tai tuhoatte maailamnne"

      • almanakka

        Selväähän se tietysti on, että ufo-aihe pitää sisällään monenlaisia huomion haluisia hihhuleita. Tämä on kuitenkin sellainen aihe josta ihmiset ovat puhuneet läpi historian. Jotain selittämätöntä täytyy siis olla. Onko tämä selittämätön "vain" jotain mitä emme yksinkertaisesti osaa vielä selittää? Onhan salamat ja ukkosen jyrinä joskus olleet Jumalan puhetta ja maapallokin oli litteä vielä muutama sataa vuotta sitten.
        Ihminen näköjään selittää aina jotenkin ihmeelliset ilmiöt. Nyt me selitämme näkemämme ja kokemamme "ihmeet" ufoilla.

        Onko joku käynyt ufossa tai nähnyt sellaiset siten, että voi kuvailla ufon ulkoisen rakenteen? Minkälainen ääni siitä lähtee? Onko joku nähnyt ufo-miehen? Jos joku on yhteydessä näihin säännöllisesti niin miten se toimii? Pystytkö edelleen olemaan osa "normaalia" yhteiskuntaa kuten duuni ja arkiaskareet?


      • Tarkkanäköinen
        almanakka kirjoitti:

        Selväähän se tietysti on, että ufo-aihe pitää sisällään monenlaisia huomion haluisia hihhuleita. Tämä on kuitenkin sellainen aihe josta ihmiset ovat puhuneet läpi historian. Jotain selittämätöntä täytyy siis olla. Onko tämä selittämätön "vain" jotain mitä emme yksinkertaisesti osaa vielä selittää? Onhan salamat ja ukkosen jyrinä joskus olleet Jumalan puhetta ja maapallokin oli litteä vielä muutama sataa vuotta sitten.
        Ihminen näköjään selittää aina jotenkin ihmeelliset ilmiöt. Nyt me selitämme näkemämme ja kokemamme "ihmeet" ufoilla.

        Onko joku käynyt ufossa tai nähnyt sellaiset siten, että voi kuvailla ufon ulkoisen rakenteen? Minkälainen ääni siitä lähtee? Onko joku nähnyt ufo-miehen? Jos joku on yhteydessä näihin säännöllisesti niin miten se toimii? Pystytkö edelleen olemaan osa "normaalia" yhteiskuntaa kuten duuni ja arkiaskareet?

        Onko olemassa selittämätöntä vai eikö ole? Se riippuu jokaisen ihmisen henkilökohtaisen "tietopankin" suuruudesta. Ihmisillä yleensä on vähän tai ei ollenkaan todellista tietoa elämästä, ihmisenä olemisen ideasta, tieteestä. Maaplaneetalla annettavalla opetuksella on hyvin vähän käyttöä silloin, kun mennään planeettamme ulkopuolelle.
        Ihmeet, mysteerit ja selittämättömät lakkaavat olemasta sitä mukaa, kun tietomme lisääntyy.

        Ufot ovat esim. avaruuskansoja, jotka asustavat suurilla tukialuksilla. Aluksia on eri muotoisia ja eri kokoisia, halkaisija jopa useita kymmeniä kilometrejä. Heiltä on saattanut kotiplaneetta tuhoutua, siksi he ovat avaruudessa. He ovat eri aikakehyksessä ja heitä koskee erilaiset fysiikan lait. Siis ei ihmeitä vaan tietämistä.

        Suomessakin on useita ihmisiä ja ryhmiä, jotka ovat yhteydessä ns. ufoihin (ihmisen kaltaisiin tai muunlaisiinkin olentoihin eri tasoilla ja taajuuksilla). Se on arkipäivää heille. Eivät he pidä sitä mitenkään erikoisena, eikä se vaikuta heidän jokapäiväiseen elämäänsä.


      • Tarkkanäköinen kirjoitti:

        Onko olemassa selittämätöntä vai eikö ole? Se riippuu jokaisen ihmisen henkilökohtaisen "tietopankin" suuruudesta. Ihmisillä yleensä on vähän tai ei ollenkaan todellista tietoa elämästä, ihmisenä olemisen ideasta, tieteestä. Maaplaneetalla annettavalla opetuksella on hyvin vähän käyttöä silloin, kun mennään planeettamme ulkopuolelle.
        Ihmeet, mysteerit ja selittämättömät lakkaavat olemasta sitä mukaa, kun tietomme lisääntyy.

        Ufot ovat esim. avaruuskansoja, jotka asustavat suurilla tukialuksilla. Aluksia on eri muotoisia ja eri kokoisia, halkaisija jopa useita kymmeniä kilometrejä. Heiltä on saattanut kotiplaneetta tuhoutua, siksi he ovat avaruudessa. He ovat eri aikakehyksessä ja heitä koskee erilaiset fysiikan lait. Siis ei ihmeitä vaan tietämistä.

        Suomessakin on useita ihmisiä ja ryhmiä, jotka ovat yhteydessä ns. ufoihin (ihmisen kaltaisiin tai muunlaisiinkin olentoihin eri tasoilla ja taajuuksilla). Se on arkipäivää heille. Eivät he pidä sitä mitenkään erikoisena, eikä se vaikuta heidän jokapäiväiseen elämäänsä.

        On täysin epäloogista että olisimme ainoat
        ihmiseläimet/korkeamman tason eliöt jotka elävät universumissa?
        Monet matemaatikot ovat teoria päätöksillään todenneet sen
        olevan mahdotonta.

        Itse uskon lujasti että nykyihminen ei syntynyt itsestään vaan
        se on alienien sekä neandertalinihmisen risteytys.

        Toivottavasti he tulevat väliin myös silloinkin kun
        nato ja venäjä, kiina ja pohjoiskorea alkavat ampua ydinaseitaan?


    • kokija-KO

      Nykyaikainen kamera- ja kuvanmuokkaustekniikka on sen tasoista, ettei yksikään kuva sinällään pysty todistamaan yhtään mitään...paitsi kokijalle itselleen kokemuksensa todellisuuden. Itselläni on useita näköhavaintoja kohteista, joita voidaan kutsua UFOiksi. Jokainen kokemus on ollut vain jotenkin 'järjetön', ettei tietoinen mieli toimi silloin täysillä (esim. tulee lamauttava pelko tms.)tai tekniikka ei pelaa, kuten kännykkä on jumissa tai kamera juuri silloin ilmoittaa akun vaihtoa.
      Viimeinen outo kokemukseni tapahtui tänä syksynä ollessani Etelä-Euroopassa. Noin 10 neliökilometrin alueelle tuli illalla sähkökatkos. Menimme (4 henkilöä) parvekkeelle katsomaan, mitä tapahtuu. Huomasimme yläpuolellamme pilvipeitteen takana outoa jatkuvaa voimakasta valon välkehdintää joka vaihtoi väriään vihreän-keltaisen-oranssi skaalassa ja sitten se ykskaks loppui ja sen jälkeen valotkin palasivat jälleen. Tunnelma oli toisekseen kauhistuttava, toisaalta hyvin kiehtova. Taaskin ratio ja kylmä harkinta jäi jonnekin takataskun ja vetoketjun väliin, enkä tajunnut tallentaa kokemusta metrin päässä olleella digikamerallani.
      Kerron tämän vain näin kokijana, ettei tilanteen todistaminen toisille ole oikeastaan tärkeää juuri sillä kokemisen hetkellä jostain kumman psykologisesta syystä, jota en ymmärrä. Jälkeen päin kyllä useinkin harmittaa. Mutta niin kuin alussa mainitsin, joka tapauksessa mikään kuva tai video ei loppujen lopuksi todista yhtään mitään, joten...

      ps. Tuon valoilmiön virallinen selitys oli magneettimyrsky. Siis revontulet pilviverhon takana pienehköllä alueella?

      • Ufomies

        Olen kans nähny kolmee eri kertaan sellaisia valoja, joita en pysty selittämään. ja ihan vielä kotiseudulla. Vikkeliä ovat penteleet .


    • Zool

      Onpa noita tullut nähtyä,jo pikku poikana ja kavereitten kanssa nähtiin 3-5 alusta,jotka olivat lautas-malleja.
      Niistä innostuin tutkimaan Elämää ja para-juttuja,mitä kaikkea ihmeellistä maailmaan mahtuu;).
      Ikää tuli ja luulin etten enää näkisi 'niitä',kuinka väärässä voi ihminen olla-.-,illalla,pilvisellä säällä näin vihreän-sinisen sykkivän ison valon,suoraan pilvien päällä,pieniä vihr-sin valoja erkani siitä ja lentelivät äänettömästi pitkin taivasta,en jäksa kertoa tarkemmin-.-....
      Tulipa myös kerran nähtyä päiväs-aikaan pienen pallon muotoinen esine?,oli hopean värinen ja oli aivan paikallaan kerrostalon katon päällä,tuli mieleen että siellä ne taas kyttää;),näytin jopa naapurille joka myös näki sen ja hämmästyi ja kyseli et mikä se on?,muutamat muut naapurit touhisivat omiaan ja eivät välittäneet huomioida:/,ihmisillä kiireensä,2 ihmistä näki sen mutta mikä se oli?who knows,se oli aivan paikallaan taivaalla,enkä tiedä katosiko se vai lensikö,jotenkin en vain välittänyt siitä?.
      Näistä jutuista on hankala kertoa,pelko siitä että luotettavuus menee,on syvään juurtunut,toivottavasti noita 'ufoja' tulee enemmän päivän valoon,ettei tuntisi itseään 'erilaiseksi'.
      Nämä tapahtuivat Helsingissä,vaikka kai niitä tapahtuu muuallakin=),silmät auki illalla ja miksei päivälläkin-.-.
      T.Z001

      • warror

        Kiinostaisi tietää minä vuonna näit pallon Helsingissä? Koska poikani ja minä katselimme neljän hopeapallon tasaista lentoa kevät-talvella 2002.


      • steel.
        warror kirjoitti:

        Kiinostaisi tietää minä vuonna näit pallon Helsingissä? Koska poikani ja minä katselimme neljän hopeapallon tasaista lentoa kevät-talvella 2002.

        Näyttikö pallot samalta kuin mitä googlemapissa?

        http://www.googlesightseeing.com/2005/05/12/ufo/


      • zool
        steel. kirjoitti:

        Näyttikö pallot samalta kuin mitä googlemapissa?

        http://www.googlesightseeing.com/2005/05/12/ufo/

        Se näytti ilmassa ollessaan paljon selvemmältä kuin tuo Google kuva ja oli tosiaan hopean-teräksen oloinen pallo,ja paikallaan tökötti:),voi olla vuonna 2001-2002,vaikea muistella vanhoja:),ja äänestä on paha sanoa mitään,kun meidän lähellä on noita teitä ja autot huristelee niissä,joten vaikea sanoa lähtikö siitä ääntä,mistä tietää mitä vakooja vehkeitä lie mutta outo oli,BB kyttää lol;).
        Harmi et oli vaan yksi,ja muuten auringon valo ei näyttänyt loistavan siitä,oli normaalin hopean värinen-.-.
        Tähyilemisiin Z.


      • raato2
        zool kirjoitti:

        Se näytti ilmassa ollessaan paljon selvemmältä kuin tuo Google kuva ja oli tosiaan hopean-teräksen oloinen pallo,ja paikallaan tökötti:),voi olla vuonna 2001-2002,vaikea muistella vanhoja:),ja äänestä on paha sanoa mitään,kun meidän lähellä on noita teitä ja autot huristelee niissä,joten vaikea sanoa lähtikö siitä ääntä,mistä tietää mitä vakooja vehkeitä lie mutta outo oli,BB kyttää lol;).
        Harmi et oli vaan yksi,ja muuten auringon valo ei näyttänyt loistavan siitä,oli normaalin hopean värinen-.-.
        Tähyilemisiin Z.

        yksi nasa:n entinen insinööri on kertonut kaverilleni nähneensä kerran valkoisen pallon,tämä saattaa hyvinkin ola se esine.
        http://video.google.com/videoplay?docid=-6153383351092363491&q=nasa ufo


      • ******

        Muistuttiko se seuraavalla videolla näkyvää UFOa:
        http://www.youtube.com/watch?v=m9lW_euAyHw

        Olen itse nähnyt samankaltaisen hopeisen pallon, mutta monta kertaa suuremman. Kyseinen pallo oli ensin puolittain näkymätön ja läpinäkyvä, jonka jälkeen se aineellistui ja oli paikallaan jonkin aikaa.


      • Zool
        ****** kirjoitti:

        Muistuttiko se seuraavalla videolla näkyvää UFOa:
        http://www.youtube.com/watch?v=m9lW_euAyHw

        Olen itse nähnyt samankaltaisen hopeisen pallon, mutta monta kertaa suuremman. Kyseinen pallo oli ensin puolittain näkymätön ja läpinäkyvä, jonka jälkeen se aineellistui ja oli paikallaan jonkin aikaa.

        Se oli samanlainen hopeanvärinen ja se oli aivan paikallaan,ei heilunut niinkuin tuo pallo tuossa videossa,ja en tiedä lentikö se pois vai hävisikö,mutta oli kadonnut myöhemmin.
        -World is so,wierd.-.-.
        Se koko oli jotain pesäpallon luokkaa,mutta vaikea sanoa aina etäisyyksistä,tiedä kuinka korkealla oli,ja ei ollut valkoinen väri,hopea vaan,ja en ole varma oliko siinä jonkinnäköisiä laattakuvioita?hmm no demetia tulee kun aikaa menee;),peace.
        Z.
        -


      • vain
        Zool kirjoitti:

        Se oli samanlainen hopeanvärinen ja se oli aivan paikallaan,ei heilunut niinkuin tuo pallo tuossa videossa,ja en tiedä lentikö se pois vai hävisikö,mutta oli kadonnut myöhemmin.
        -World is so,wierd.-.-.
        Se koko oli jotain pesäpallon luokkaa,mutta vaikea sanoa aina etäisyyksistä,tiedä kuinka korkealla oli,ja ei ollut valkoinen väri,hopea vaan,ja en ole varma oliko siinä jonkinnäköisiä laattakuvioita?hmm no demetia tulee kun aikaa menee;),peace.
        Z.
        -

        Itse olen nähnyt myös hopeanvärisen pallon taivaalla tosin kokoa oli vaikea määritellä johtuen esineen korkeudesta. Havainnosta on aikaa jo 13 vuotta mutta vieläkin muistan sen kuin eilisen päivän. olen monesti pohtinut esineen alkuperää, ja epäilen olisiko ollut satelliitti tai säähavaintopallo? tavallaan pelottavaa kun tässä wiskilasin äärellä heitin hakusanan googleen, niin löytyikin samanlaisia kertomuksia useampia. Toista paukkua tässä nautitaan, eli jurriörinästä ei ole kyse.


      • Zool
        vain kirjoitti:

        Itse olen nähnyt myös hopeanvärisen pallon taivaalla tosin kokoa oli vaikea määritellä johtuen esineen korkeudesta. Havainnosta on aikaa jo 13 vuotta mutta vieläkin muistan sen kuin eilisen päivän. olen monesti pohtinut esineen alkuperää, ja epäilen olisiko ollut satelliitti tai säähavaintopallo? tavallaan pelottavaa kun tässä wiskilasin äärellä heitin hakusanan googleen, niin löytyikin samanlaisia kertomuksia useampia. Toista paukkua tässä nautitaan, eli jurriörinästä ei ole kyse.

        Varmasti moni on nähnyt ja aika harvinaista se on ja en itsekkään varmasti unohda sitä,niinkuin en muitakaan ufo-kokemuksia.
        En halua paasata mut liika 'keitto' voi aiheuttaa pitemmän päälle aistiharhoja;),itse juon harvoin,kaverin mielestä olen apsolutisti,mutta kyllä se joskus menee:),muutaman vuoden välein ehkä-.-.
        Niin,tuskin satelliitti paikallaan on ja niin selvästi näkyvissä ja säähavainto pallokaan se ei ollut,no oli mikä oli,näkis taas kesällä sen:) tai jotain muita outouksia taivaalla:),scary brr mutta ah jotenkin niin kiehtovaa sanoisi Spoc.
        -Sattuma,Luonnon ihmeellisyyttä katsellessa sattuman todennäköisyys karisee mielestä pois.
        Z.


      • warror
        zool kirjoitti:

        Se näytti ilmassa ollessaan paljon selvemmältä kuin tuo Google kuva ja oli tosiaan hopean-teräksen oloinen pallo,ja paikallaan tökötti:),voi olla vuonna 2001-2002,vaikea muistella vanhoja:),ja äänestä on paha sanoa mitään,kun meidän lähellä on noita teitä ja autot huristelee niissä,joten vaikea sanoa lähtikö siitä ääntä,mistä tietää mitä vakooja vehkeitä lie mutta outo oli,BB kyttää lol;).
        Harmi et oli vaan yksi,ja muuten auringon valo ei näyttänyt loistavan siitä,oli normaalin hopean värinen-.-.
        Tähyilemisiin Z.

        OK.Nämä neljä palloa josta kerroin oli selvät ääriviivat ja väriltään teräksen harmaat. Korkeutta on vaikea arvioida, mutta arvioisin 1-1,5km ja jotain 60-70 asteen kulmassa. Mielestäni näissä oli jonkinnäköisiä kulmia niinkuin 48kulmainen pallo...


      • observo
        warror kirjoitti:

        OK.Nämä neljä palloa josta kerroin oli selvät ääriviivat ja väriltään teräksen harmaat. Korkeutta on vaikea arvioida, mutta arvioisin 1-1,5km ja jotain 60-70 asteen kulmassa. Mielestäni näissä oli jonkinnäköisiä kulmia niinkuin 48kulmainen pallo...

        Poikani sai kuvia kamerakännyllä tällaisesta monitahokkaasta pallomaisesta esineestä (päivällä pari vuotta sitten), tarkkailimme samaa kohdetta n. 7 km etäisyydellä toisistamme minä näin kohteen ensin ja soitin pojalleni puhelun aikana kohde katosi näköpiiristäni, kohta poika ilmoitti että näkee erittäin kirkkaan valon tulevan kohti. Käskin poikaa ottamaan kuvia kännyllään. Sai 2 hyvää kuvaa joista selvästi erottuu monitahokkuus. Kohde oli mielettömän kirkas (vrt koronapurkaus/sähköhitsaus) kohde oli pysähtynyt paikalleen n. minuutiksi ja hävinnyt sitten äkisti kuin olisi lampun sammuttanut. (olen kirjoittanut tästä aikaisemminkin palstalle)


      • kehiin..
        observo kirjoitti:

        Poikani sai kuvia kamerakännyllä tällaisesta monitahokkaasta pallomaisesta esineestä (päivällä pari vuotta sitten), tarkkailimme samaa kohdetta n. 7 km etäisyydellä toisistamme minä näin kohteen ensin ja soitin pojalleni puhelun aikana kohde katosi näköpiiristäni, kohta poika ilmoitti että näkee erittäin kirkkaan valon tulevan kohti. Käskin poikaa ottamaan kuvia kännyllään. Sai 2 hyvää kuvaa joista selvästi erottuu monitahokkuus. Kohde oli mielettömän kirkas (vrt koronapurkaus/sähköhitsaus) kohde oli pysähtynyt paikalleen n. minuutiksi ja hävinnyt sitten äkisti kuin olisi lampun sammuttanut. (olen kirjoittanut tästä aikaisemminkin palstalle)

        Ja äkkiä!! Äläkä vaan rupee väittämään että poikasi on jo poistanut kuvat puhelimesta eikä niitä ole enää missään. Muuten menee uskottavuus tarinasta.


      • observo
        kehiin.. kirjoitti:

        Ja äkkiä!! Äläkä vaan rupee väittämään että poikasi on jo poistanut kuvat puhelimesta eikä niitä ole enää missään. Muuten menee uskottavuus tarinasta.

        No ensinnäkään, en tarinoinut ja toiseksi kuvat ovat vanhan koneen kovolla (kaapissa)...kunhan saan siirrettyä ne...jonnekin, laitan varmasti. 1 kuva on imageshackissa, en vaan nyt muista linkkiä, kun sekin on em. koneella. Tein raportinkin tapahtumasta (fufora) en tosin saanut minkäänlaista vastausta sieltä.


      • observo

      • Anonyymi

    • ns siepppauksia

      ja tiedän itse parhaiten mitä koin, joten en hyväksy vastaukseksi unihalvausta, koska kokemukseni olivat täsmälleen samoja kuin kaikilla muillakin niinsanotuilla siepatuilla esimerkiksi. Olennot, ja niinsanotut ufoalukset koin myös juuri samoina kuin muillakin `ns` siepatuilla. Aluksi luulin näkeväni vain unia jotka tuntuivat tosilta, mutta kun päiväs aikaankin toistuvasti koin niitä, en enää voinut pitää kokemuksia unina.

      Yleisin näkemäni hahmo, tai olento oli ulkonäöltään harmaa ja isopäinen, isosilmäinen. Joillakin oli päärynän muotoinen pää, joillakin kanamunan muotoinen, ainakin noin suunnilleen. Muistan kohdanneeni ainakin 11 samanlaista rotua edustavaa hahmoa, tai olentoa jotka myöhemmin olen nähnyt dokumenteissa piirrettyinä kuvina tai nukkeina.

      • Raivo

        kun joudut siepatuksi niin onko sieppaajilla mitään sanottavaa/asiaa sinulle ja kykenetkö kommunikoimaan heidän kanssaan? oletko selvillä heidän tarkoitusperistään ja oletko koettanut puolustaa itseäsi heitä vastaan (hehän sieppaavat sinut vastoin tahtoasi)?


      • friise
        Raivo kirjoitti:

        kun joudut siepatuksi niin onko sieppaajilla mitään sanottavaa/asiaa sinulle ja kykenetkö kommunikoimaan heidän kanssaan? oletko selvillä heidän tarkoitusperistään ja oletko koettanut puolustaa itseäsi heitä vastaan (hehän sieppaavat sinut vastoin tahtoasi)?

        Tämä on kui kysymys mistä tahansa uskonnosta, joissa palvotaan jossakin taivaassa asuvaa Jumalaa. Uskovat pitävät ehdottoman totena, mutta ei voi todistaa, kuten ei voi UFO-ilmiötäkään. Valoja voi nähdä kuka tahansa, niille löytyy usein tunnettu selitys ja paljon on luomakunnassa sellaista jota ei vielä tunneta. Väitän: Ufoja ei ole, jos joku voi todistaa, niin sen tehköön. Näitä henkisesti häiriintyneitä tai sairata tai vain julkisuuden kipeitä (vilkas mielikuvitus) löytyy pilvin pimein, kuten tässäkin ketjussa huomaa. Mutta todisteita ei ole, joten se, mitä et voi todistaa, sitä ei ole.
        Turha selittää nyt, että on paljon asioita joita ei voi todistaa ja ne on. Väitän edelleen, ei ole ennen kuin todistetaan.


      • kyssäri sinulle
        friise kirjoitti:

        Tämä on kui kysymys mistä tahansa uskonnosta, joissa palvotaan jossakin taivaassa asuvaa Jumalaa. Uskovat pitävät ehdottoman totena, mutta ei voi todistaa, kuten ei voi UFO-ilmiötäkään. Valoja voi nähdä kuka tahansa, niille löytyy usein tunnettu selitys ja paljon on luomakunnassa sellaista jota ei vielä tunneta. Väitän: Ufoja ei ole, jos joku voi todistaa, niin sen tehköön. Näitä henkisesti häiriintyneitä tai sairata tai vain julkisuuden kipeitä (vilkas mielikuvitus) löytyy pilvin pimein, kuten tässäkin ketjussa huomaa. Mutta todisteita ei ole, joten se, mitä et voi todistaa, sitä ei ole.
        Turha selittää nyt, että on paljon asioita joita ei voi todistaa ja ne on. Väitän edelleen, ei ole ennen kuin todistetaan.

        Millaista todistusaineistoa tarvitset?


      • >>>>>
        Raivo kirjoitti:

        kun joudut siepatuksi niin onko sieppaajilla mitään sanottavaa/asiaa sinulle ja kykenetkö kommunikoimaan heidän kanssaan? oletko selvillä heidän tarkoitusperistään ja oletko koettanut puolustaa itseäsi heitä vastaan (hehän sieppaavat sinut vastoin tahtoasi)?

        ellen kysellyt, jolloin vastasivat. Aina en kyennyt kysymään kun kurkku vain kähisi jos yritin puhua heille. Ensinäkin muistan kerran kun olin yöllä piiloutunut sängyn alle, eteivät huomaisi minua, niin olento ojensi kätensä ja kuulin hänen sanoneen etteivät he tahdo pahaa ja seuraava jonka muistan sen sanoneen oli että tartu käteeni, jonka jälkeen se veti minut pois sängyn alta ja talutti minut meidän pihalle kertoen samalla, että heidän tehtävä on tieteellinen, ei vihamielinen. Sitten minut laitettiin pieneen aluksen jonnekkin pöydälle makaamaan, jossa minuaa pistettiin jollain rokotus ruiskun tapaisella johonkin, en nyt muista mihin.

        Kuulin myös heidän sanoneen eräällä kerralla, että kaikki olennot jotka ovat heidän tasollaan, tekevät samaa, tekevät kokeita alhaisempiin olentoihin eri puolilla maailmankaikkeutta ja että kokeiden tarkoitus on tehdä ihmisen ja heidän risteytyksiä että maan sielut voivat siirtyä niiden kehojen kautta viidenteen ulottuvuuteen, johon heidän mukaansa vaaditaan ns välivaihe keho johon ihmiset voivat sitten kun on henkisesti riittävän korkealla tasolla, tulevaisuudessa tai jos käsittääkseni nyt on henkisesti riittävän korkealla niin voivat syntyä sellaiseen kehoon joka on puoliksi humanoidi ja puoliksi ihminen. Ihminen ei heidän mukaansa voi siirtyä ilman tätä viidennelle taajuudelle, ulottuvuudelle.

        Näistä kokemuksista on minulla jo useampia vuosia aikaa, en siis nykyään ole kohdannut heitä.


      • raato2
        >>>>> kirjoitti:

        ellen kysellyt, jolloin vastasivat. Aina en kyennyt kysymään kun kurkku vain kähisi jos yritin puhua heille. Ensinäkin muistan kerran kun olin yöllä piiloutunut sängyn alle, eteivät huomaisi minua, niin olento ojensi kätensä ja kuulin hänen sanoneen etteivät he tahdo pahaa ja seuraava jonka muistan sen sanoneen oli että tartu käteeni, jonka jälkeen se veti minut pois sängyn alta ja talutti minut meidän pihalle kertoen samalla, että heidän tehtävä on tieteellinen, ei vihamielinen. Sitten minut laitettiin pieneen aluksen jonnekkin pöydälle makaamaan, jossa minuaa pistettiin jollain rokotus ruiskun tapaisella johonkin, en nyt muista mihin.

        Kuulin myös heidän sanoneen eräällä kerralla, että kaikki olennot jotka ovat heidän tasollaan, tekevät samaa, tekevät kokeita alhaisempiin olentoihin eri puolilla maailmankaikkeutta ja että kokeiden tarkoitus on tehdä ihmisen ja heidän risteytyksiä että maan sielut voivat siirtyä niiden kehojen kautta viidenteen ulottuvuuteen, johon heidän mukaansa vaaditaan ns välivaihe keho johon ihmiset voivat sitten kun on henkisesti riittävän korkealla tasolla, tulevaisuudessa tai jos käsittääkseni nyt on henkisesti riittävän korkealla niin voivat syntyä sellaiseen kehoon joka on puoliksi humanoidi ja puoliksi ihminen. Ihminen ei heidän mukaansa voi siirtyä ilman tätä viidennelle taajuudelle, ulottuvuudelle.

        Näistä kokemuksista on minulla jo useampia vuosia aikaa, en siis nykyään ole kohdannut heitä.

        UFO tutkijoille he ovat varmasti hyvin kiinostuneita sinusta,eikä sinun tarvitse pelätä että joutuisit naurunalaiseksi.
        he ottavat sinut hyvin tosissaan,täsä linkki.http://www.suomenufotutkijat.fi/


      • jo8+
        friise kirjoitti:

        Tämä on kui kysymys mistä tahansa uskonnosta, joissa palvotaan jossakin taivaassa asuvaa Jumalaa. Uskovat pitävät ehdottoman totena, mutta ei voi todistaa, kuten ei voi UFO-ilmiötäkään. Valoja voi nähdä kuka tahansa, niille löytyy usein tunnettu selitys ja paljon on luomakunnassa sellaista jota ei vielä tunneta. Väitän: Ufoja ei ole, jos joku voi todistaa, niin sen tehköön. Näitä henkisesti häiriintyneitä tai sairata tai vain julkisuuden kipeitä (vilkas mielikuvitus) löytyy pilvin pimein, kuten tässäkin ketjussa huomaa. Mutta todisteita ei ole, joten se, mitä et voi todistaa, sitä ei ole.
        Turha selittää nyt, että on paljon asioita joita ei voi todistaa ja ne on. Väitän edelleen, ei ole ennen kuin todistetaan.

        Voi vitun poljä!! Tässäkin viestiketjussa on ollut kuvia ufoista mutta kun ei mene jakeluun niin ei sitten!!


      • mitämissämilloin
        >>>>> kirjoitti:

        ellen kysellyt, jolloin vastasivat. Aina en kyennyt kysymään kun kurkku vain kähisi jos yritin puhua heille. Ensinäkin muistan kerran kun olin yöllä piiloutunut sängyn alle, eteivät huomaisi minua, niin olento ojensi kätensä ja kuulin hänen sanoneen etteivät he tahdo pahaa ja seuraava jonka muistan sen sanoneen oli että tartu käteeni, jonka jälkeen se veti minut pois sängyn alta ja talutti minut meidän pihalle kertoen samalla, että heidän tehtävä on tieteellinen, ei vihamielinen. Sitten minut laitettiin pieneen aluksen jonnekkin pöydälle makaamaan, jossa minuaa pistettiin jollain rokotus ruiskun tapaisella johonkin, en nyt muista mihin.

        Kuulin myös heidän sanoneen eräällä kerralla, että kaikki olennot jotka ovat heidän tasollaan, tekevät samaa, tekevät kokeita alhaisempiin olentoihin eri puolilla maailmankaikkeutta ja että kokeiden tarkoitus on tehdä ihmisen ja heidän risteytyksiä että maan sielut voivat siirtyä niiden kehojen kautta viidenteen ulottuvuuteen, johon heidän mukaansa vaaditaan ns välivaihe keho johon ihmiset voivat sitten kun on henkisesti riittävän korkealla tasolla, tulevaisuudessa tai jos käsittääkseni nyt on henkisesti riittävän korkealla niin voivat syntyä sellaiseen kehoon joka on puoliksi humanoidi ja puoliksi ihminen. Ihminen ei heidän mukaansa voi siirtyä ilman tätä viidennelle taajuudelle, ulottuvuudelle.

        Näistä kokemuksista on minulla jo useampia vuosia aikaa, en siis nykyään ole kohdannut heitä.

        Sinulla tuntuu olevan kokemusta asiasta. Itse olen paljon miettinyt myös heitä ja heidän tarkoitusperiään. Tiettävästi en kuitenkaan ole kohdannut heitä. Erikoisia unia on joskus ollut liittyen aiheeseen.
        Mitä luulet:
        -Miksi he eivät anna ilmi itseään, jos tarkoitus on hyvä? Legendat lietsovat pelkoa ihmisissä.
        -Miksi monet näkevät niin monen muotoisia ufoja?
        -Miksi sieppaukset tapahtuvat yleensä yöllä tai univaiheen aikaan??
        -Miksi monet ufohavainnot tapahtuvat pääsääntöisesti pimeällä?
        -Jos he tarkoittavat hyvää, miksi valita yleensä pimeän aika ja nukkuvat ihmiset? Pimeys on yksi yleisin pelko ihmisillä ja miksi valitaan käytännössä puolustuskyvyttömiä (nukkuvia)??


      • >>>>>>...
        mitämissämilloin kirjoitti:

        Sinulla tuntuu olevan kokemusta asiasta. Itse olen paljon miettinyt myös heitä ja heidän tarkoitusperiään. Tiettävästi en kuitenkaan ole kohdannut heitä. Erikoisia unia on joskus ollut liittyen aiheeseen.
        Mitä luulet:
        -Miksi he eivät anna ilmi itseään, jos tarkoitus on hyvä? Legendat lietsovat pelkoa ihmisissä.
        -Miksi monet näkevät niin monen muotoisia ufoja?
        -Miksi sieppaukset tapahtuvat yleensä yöllä tai univaiheen aikaan??
        -Miksi monet ufohavainnot tapahtuvat pääsääntöisesti pimeällä?
        -Jos he tarkoittavat hyvää, miksi valita yleensä pimeän aika ja nukkuvat ihmiset? Pimeys on yksi yleisin pelko ihmisillä ja miksi valitaan käytännössä puolustuskyvyttömiä (nukkuvia)??

        koska kaikki eivät olisi vielä valmiita.

        Ufoja on monen muotoisia ja kyseessä on ehkä tarkoitus saada ihmiset tajuamaan, että avaruudessa on paljon heidän kaltaisia. Ei nyt oikein muuta tule tuosta mieleen.

        Tapahtuvat yöllä sieppaukset yleisimmin, koska silloin olet yleensä nukkuessasi tai leevätessäsi rennompi kuin päiväsaikaan ja saatat luulla näkemiäsi ainakin aluksi uniiksi. Tästä löytyy juttua ufosieppauksia käsittelevistä kirjoistakin.....

        Pimeällä yleensä tähtitaivas on kirkkaimmillaan ja siksi ufoja on helppo erottaa tähtien seasta.

        Ihmiseltä kysytään ensin lupa, jonka jälkeen jos on luvan antanut, niin silloin he tulevat.


      • OnneaTylsyyteen
        friise kirjoitti:

        Tämä on kui kysymys mistä tahansa uskonnosta, joissa palvotaan jossakin taivaassa asuvaa Jumalaa. Uskovat pitävät ehdottoman totena, mutta ei voi todistaa, kuten ei voi UFO-ilmiötäkään. Valoja voi nähdä kuka tahansa, niille löytyy usein tunnettu selitys ja paljon on luomakunnassa sellaista jota ei vielä tunneta. Väitän: Ufoja ei ole, jos joku voi todistaa, niin sen tehköön. Näitä henkisesti häiriintyneitä tai sairata tai vain julkisuuden kipeitä (vilkas mielikuvitus) löytyy pilvin pimein, kuten tässäkin ketjussa huomaa. Mutta todisteita ei ole, joten se, mitä et voi todistaa, sitä ei ole.
        Turha selittää nyt, että on paljon asioita joita ei voi todistaa ja ne on. Väitän edelleen, ei ole ennen kuin todistetaan.

        Tässä on tyypillinen suomalainen, joka on pudonnut päivämedian kattilaan ottamatta selvää mitä todella tapahtuu.


    • mikälieneekäänseollut

      Näin yhtenä talvena pimeänä iltana semmosen ufon lentävän. En väitä
      tietäväni että se oli jokin lentävä lautanen, mutta en liioin tiedä mikä se oli, siis se oli tunnistamaton lentävä esine/ilma-alus, eli ufo. Harrastan ilmailua ja tiedän miltä lentokoneet ja muut näyttävät lentäessään pimeällä, ja siksi tiedän myös että jos se oli ilma-alus, se ei ollut yleisiä sellaisia, saatikka sellaisia mitä suomen taivaalla lentää. Se vain lenti taivaankannen poikki linjaten noin kilometrin päässä minusta, noin pilvien korkeudella. Väriltään se oli liekin keltainen ja muodoltaan erittäin selväpiirteinen, ehkä hiukan soikea. Kokoa en voi arvioida koska en tiedä tarkkaa etäisyyttä. Kuitenkin jos arvioisin sen henkilöauton kokoiseksi niin se olisi lentänyt noin mainitulla kilometrin etäisyydellä, eli se erottui melko pienenä soikeahkona pisteenä. Lentolinja oli täysin suoraviivainen linjaten kaakkoon. Sen nopeus oli erittäin tasainen ja se laiskeutui hiljaisen tasaisesti kuin lentokone. Mitään ääntä ei kuulunut. Kohde jäi siis tunnistamattomaksi edellä mainitun tasaisen lennon ja poikkeuksellisen selväpiirteisen ulkonäön vuoksi.

      • raato2

        tee ilmoitus


      • mikälieneekään
        raato2 kirjoitti:

        tee ilmoitus

        tehty on. tapaus sattui joko talvella 2002 tai 2003. en muista tarkkaan. tapaus ei silloin liiemmin hätkäyttänyt, koska olin kavereideni seurassa ja kaikki sanoivat sen olevan meteori tai tähdenlento. asia unohtui, mutta itselleni se oli varma ufo, korostan, tuntematon lentävä esine, ei lentävä lautanen. (välttämättä ;D). nyt asia muistui mieleeni jostain syystä ja teinkin ilmoituksen ihan vasta.
        --selittämättömiä on tapahtunut sen jälkeenkin. kerran esim. ollessani lenkillä yläpuoleltani kuului nopea, melko kova humahdus. mitään valoja tai saati muita merkkejä liikkeestä ei näkynyt, vain kummallinen sekunnin murto-osan kestänyt humahdus. tiedän myös ihmisen joka on nähnyt väriä vaihtavaa valoa kajastavan maasta jossain horisontissa, esim. järven toisella puolella ja myöhemmin valonlähteen siirtyneen kauas toiseen paikkaan ja myöhemmin samana yönä kyseisen ilmiön todistajan koira oli sähpsähtänyt ylös keskellä yötä vahtaamaan ulko-ovea häntäsuorana...
        isäni on myös nähnyt selittämättömiä. hän on nähnyt pimeällä kirkasta valoa loistavan pallon joka hetken joen kulkua matalalla myötäiltyään oli lähtenyt kiihtyvään nousuun kadoten lopulta kauas näkymättömiin. isäni on myös nähnyt taivaankannella kaksi kirkasta valoa loistavaa pistettä jahtaavan silmittömän nopeasti ja silmittömän lähekkäin toisiaan.

        vaikuttaisi siis että kotipaikkakunnallani ufoliikenne on verrattain vilkasta ;D

        ps. kumma kyllä, oma suhtautumiseni ufoihin, oli niitä tai ei, on vähän kaksijakoinen. toisaalta ne kiinnostavat minua selittämättömän mysteerin muodossa paljon, mutta toisaalta jo pelkkä sana "ufo" saa niskavillat nousemaan pystyyn... eli pelottavaa, mutta kiehtovaa?


      • Selitys tässä
        mikälieneekään kirjoitti:

        tehty on. tapaus sattui joko talvella 2002 tai 2003. en muista tarkkaan. tapaus ei silloin liiemmin hätkäyttänyt, koska olin kavereideni seurassa ja kaikki sanoivat sen olevan meteori tai tähdenlento. asia unohtui, mutta itselleni se oli varma ufo, korostan, tuntematon lentävä esine, ei lentävä lautanen. (välttämättä ;D). nyt asia muistui mieleeni jostain syystä ja teinkin ilmoituksen ihan vasta.
        --selittämättömiä on tapahtunut sen jälkeenkin. kerran esim. ollessani lenkillä yläpuoleltani kuului nopea, melko kova humahdus. mitään valoja tai saati muita merkkejä liikkeestä ei näkynyt, vain kummallinen sekunnin murto-osan kestänyt humahdus. tiedän myös ihmisen joka on nähnyt väriä vaihtavaa valoa kajastavan maasta jossain horisontissa, esim. järven toisella puolella ja myöhemmin valonlähteen siirtyneen kauas toiseen paikkaan ja myöhemmin samana yönä kyseisen ilmiön todistajan koira oli sähpsähtänyt ylös keskellä yötä vahtaamaan ulko-ovea häntäsuorana...
        isäni on myös nähnyt selittämättömiä. hän on nähnyt pimeällä kirkasta valoa loistavan pallon joka hetken joen kulkua matalalla myötäiltyään oli lähtenyt kiihtyvään nousuun kadoten lopulta kauas näkymättömiin. isäni on myös nähnyt taivaankannella kaksi kirkasta valoa loistavaa pistettä jahtaavan silmittömän nopeasti ja silmittömän lähekkäin toisiaan.

        vaikuttaisi siis että kotipaikkakunnallani ufoliikenne on verrattain vilkasta ;D

        ps. kumma kyllä, oma suhtautumiseni ufoihin, oli niitä tai ei, on vähän kaksijakoinen. toisaalta ne kiinnostavat minua selittämättömän mysteerin muodossa paljon, mutta toisaalta jo pelkkä sana "ufo" saa niskavillat nousemaan pystyyn... eli pelottavaa, mutta kiehtovaa?

        Olen itsekin pelästynyt muutaman kerran näitä humahduksia, mutta niiden lähde selvisi hiukan myöhemmin.

        Linnut! Sorsalinnut lentävät usein myös pimeässä, ja niiden aikaansaama humaus on todella voimakas jos ne lentävät parvessa ja ovat laskeutumassa johonkin lähelle. Tällöin niiden vauhti voi olla erittäin kova, ja jo muutaman linnun siipipinta-alasta tulee niin suuri että humahdus on voimakas. Itse en aluksi uskonut että niin voimakas ääni voisi tulla linnuista, kunnes kerran onnistuin näkemään itse asian.


      • hitskokin linnutko
        Selitys tässä kirjoitti:

        Olen itsekin pelästynyt muutaman kerran näitä humahduksia, mutta niiden lähde selvisi hiukan myöhemmin.

        Linnut! Sorsalinnut lentävät usein myös pimeässä, ja niiden aikaansaama humaus on todella voimakas jos ne lentävät parvessa ja ovat laskeutumassa johonkin lähelle. Tällöin niiden vauhti voi olla erittäin kova, ja jo muutaman linnun siipipinta-alasta tulee niin suuri että humahdus on voimakas. Itse en aluksi uskonut että niin voimakas ääni voisi tulla linnuista, kunnes kerran onnistuin näkemään itse asian.

        ihan käypä selitys, mutta kyseisellä hetkellä oli talvi, pimeä ilta ja tapahtumapaikka oli keskellä taajamaa.


      • Lintuja ovat
        hitskokin linnutko kirjoitti:

        ihan käypä selitys, mutta kyseisellä hetkellä oli talvi, pimeä ilta ja tapahtumapaikka oli keskellä taajamaa.

        Talvella ne sorsalinnut juuri usein lenteeleekin yöaikaan, sulasta sulaan tai ruokintapaikasta toiseen. Ja nimenomaan taajamissa, missä on ruokkijoita.

        En tiedä miksi et halua uskoa selvää asiaa, tiedän tän homman kun olen samanlaista humahdusta joskus pelästynyt. Ja lintuja olivat.


      • sehänse
        Lintuja ovat kirjoitti:

        Talvella ne sorsalinnut juuri usein lenteeleekin yöaikaan, sulasta sulaan tai ruokintapaikasta toiseen. Ja nimenomaan taajamissa, missä on ruokkijoita.

        En tiedä miksi et halua uskoa selvää asiaa, tiedän tän homman kun olen samanlaista humahdusta joskus pelästynyt. Ja lintuja olivat.

        niin... sehän on järkevä selitys asialle. en vain ole tiennyt että sorsalintuja lentelee taajamissa ja varsinkaan talvella.


    • TJ eden

      mutten jaksa toistaa itseäni.

    • Vihuri

      Outoa on se, että joka kolmannella jannulla on kamera kännykässä, mutta ufoista ei saada todistettua kuvaa.

      • voivat

        ...estää valokuvaamisen.

        UFO-havaintoihin ja kontakteihin saattaa liittyä myös esim telepaattisesti kuultua musiikkia.


      • mutta

        jos joku eukko näyttää yhtäkkiä tissejä...niin ei tule mieleen kaivaa kamerakännykkää taskusta...vaikka ehkä pitäisi


      • mutta kirjoitti:

        jos joku eukko näyttää yhtäkkiä tissejä...niin ei tule mieleen kaivaa kamerakännykkää taskusta...vaikka ehkä pitäisi

        Tämä on totta. Ufon näkeminen lienee yhtä hätkähdyttävää kuin äkillinen tissien näyttäminen. Siinä menee hetki, ennenkuin tajuaa mistä on ylipäätään kyse ja tuijottaa vain näkemäänsä. Siinä vaiheessa kun kamerakännykän kaivaminen tulee mieleen, kohde on jo hävinnyt. Usein ufojen havaintoaika arvioidaan joistain sekunneista enintään pariin minuuttiin. Tavallisimmin aika taitaa olla jossain 10-20 sekunnin välillä. Kännykän kaivelija on siis auttamatta myöhässä.


      • Vihuri
        mrkala kirjoitti:

        Tämä on totta. Ufon näkeminen lienee yhtä hätkähdyttävää kuin äkillinen tissien näyttäminen. Siinä menee hetki, ennenkuin tajuaa mistä on ylipäätään kyse ja tuijottaa vain näkemäänsä. Siinä vaiheessa kun kamerakännykän kaivaminen tulee mieleen, kohde on jo hävinnyt. Usein ufojen havaintoaika arvioidaan joistain sekunneista enintään pariin minuuttiin. Tavallisimmin aika taitaa olla jossain 10-20 sekunnin välillä. Kännykän kaivelija on siis auttamatta myöhässä.

        Mutta kuitenkin on julkaistu selviä huijauskuvia, joilla yritetään todistaa jotain keksittyä.


      • Mitähhhköö
        Vihuri kirjoitti:

        Mutta kuitenkin on julkaistu selviä huijauskuvia, joilla yritetään todistaa jotain keksittyä.

        Mikä on keksittyä??? Tämä ufo juttuko??? Uskotko itseesi, jos uskot niin ajattele sitten että muitakin olentoja on olemassa eri planeetoilla ja he voivat matkata tänne silloin kun lystää. Kyse ei ole onko niitä vai ei. Kyse on että näemme muukalaisen jos muukalainen haluaa näyttäytyä meille. Luuletteko että me voimme pakottaa heidät näyttäytymään. Ketään ei voi pakottaa, kaikki tekevät omat päätökset eri seuraukset vanana perässä kulkien.


    • uhvomies

      mua on koko elämäni vaivannut eräs tapahtuma lapsuudesta 60-luvulta. olin noin 5 vuotias ja istuin mummolan rappusilla. oli kesäilta..muistan fiiliksen tarkkaan...ilma oli viilentymässä helteisen kesäpäivän päätteeksi. Kuulin pölyimurin ääntä muistuttavaa hurinaa ja näin ehkä 5-10m halkaisijaltaan olevan lautasen lähestyvan taloa tasaisesti noin kävely vauhtia. lensi suoraan ylitse ehkä n. puiden latvojen korkeudella. kun lautanen oli suoraan yläpuolella tuli lämmin tuulahdus. Esine oli pyoreä lautanen jonka pohjassa oli keskellä ryhmässä ehkkä 5 tai kuusi putkea (lamppua tms.)joista loisti valoa tai tulta..tai jotain. Lautanen lensi talon yli ja juoksin talon toiselle puolelle ja näin sen häviävän läheisen metsän taakse. juttu on niin todellinen tai unenomainen että olen pohtinut tätä jo yli nelkytvuotta oliko se unta vai totta...?

    • A. Hokkanen

      Jouluna 1985 olin vielä nuori miehen alku joka odotteli jouluaattona toivomaansa radio-ohjattavaa lennokkia "pukin kontista". Ennen lahjojen jakamista sain äidiltäni tehtäväksi hakea lahjasäkin kesämökkimme kellarista, jossa se oli piilossa nuoremmalta siskoltani. Matkaa kellarille oli noin 20 metriä ja muistan kuinka katsoin ylös tähtikirkkaalle taivaalle josta halusin erottaa sateliitin, näin ei kuitenkaan käynyt.

      Tullessani kellarille huomasin että ovi oli aavistuksen verran auki, menin sisälle ja laitoin valot kellariin. Lahjasäkkiä ottaessani kiinnitin syrjäsilmälläni huomioni katon rajassa killuvaan pieneen esineeseen josta lähti hymisevä ja jotenkin vouvaava ääni. Ensin säikähdin mutta sitten luulin isäni pelleilevän lahja-radio-ohjattavallani, ketään toista henkilöä ei kuitenkaan kellarissa ollut. Esine näytti muutenkin liian pienelle ollakseen tavanomainen radio-ohjattava lennokki tai helikopteri. Lisäksi esineellä ei ollut siipiä tai näkyvää ilmassa pysyttelemiseen tarvittavaa roottoria tai muuta vastaavaa laitetta.

      Seisoin hiljaa paikallani ja ihmettelin outoa esinettä joka liikkui hitaasti akselinsa ympäri puolelta toiselle keinuen ja noin metrin pituista linjaa edestakaisin liikuen katon rajassa. Esine oli noin 10-20 cm pitkä kuusi tai kahdeksan kulmainen "putki" jonka näkyvässä päässä oli soikea aukko. Kun yritin lähestyä esinettä se seisahtui kuin naulattuna paikoilleen. Kolmisen kertaa sain esineen pysähtymään liikkuessani sitä kohti. Minua ei pelottanut yhtään ennen kuin sitten jonkin ajan kuluttua mietiskellessäni mikä seine oikeastaan oli, olin vain ihmeissäni ja yritin ottaa selvää roikkuiko esine jostain lengasta ja mikä se oikein oli.
      Kun sitten yritin ottaa esineen käsin kiinni se liikkui salamannopeasti vastakkaiselle seinälle ja yksinkertaisesti katosi. Silloin vähän säikähdin ja otin lahjasäkin, sammutin valot ja juoksin sisälle mökkiimme. Kerroin tapauksen isälleni ja äidilleni jotka eivät uskoneet minua alkuunkaan. Sen sijaan pikkusiskoni sanoi ollessamme jo vuoteissamme että oli nähnyt samanlaisen "härvelin" edellisenä päivänä suuren koivun kyljessä joka on mökkimme pihalla.

      En tiedä mikä esine oli mutta olen aika varma ettei se ollut tästä maailmasta. Tämän perustan sille että se katosi äkkiarvaamatta silmieni edestä kuin tuhka tuuleen. En ole tähän päivään keksinyt selitystä esineelle/ilmiölle. Olisi enemmän kuin mielenkiintoista tietää onko kyseisiä esineitä nähty muuallakin Suomessa tai maailmalla yleensäkään.

      A. Hokkanen

      • kertomuksessa

        on jotain tuttua, aivan kuin olisin lukenut tämän aiemmin tai sitten jonkun vastaavan täältä netistä
        tänä syksynä?
        ja muistelen että tapauksia olisi ollut useampiakin?


      • friise
        kertomuksessa kirjoitti:

        on jotain tuttua, aivan kuin olisin lukenut tämän aiemmin tai sitten jonkun vastaavan täältä netistä
        tänä syksynä?
        ja muistelen että tapauksia olisi ollut useampiakin?

        Jos minä väitän, että minulla on mersu ja kaverit eivät usko, tulen ja ajan mersun heidän nenän eteen. Jos minä väitän pystyväni syömään kaksi omenaa voin todistaa sen syömällä kaksi omenaa.
        Kummastakin edellä mainitusta tapauksesta voin antaa sekä kirjallisen, että kuvallisen todistuksen. Esim.

        1.Minulla on mersu, ajelen sillä joka päivä ja tässä on kuva siitä.
        2. Syön tässä kuvassa omenaa ja toisessa kuvassa toista omenaa, joten olen syönyt kaksi omenaa.

        selitykset.

        1. Olen lainannut kaverini mersua ja kuvauttanut itseni siinä, joten valhetta koko juttu.

        2. Olenkin syönyt vain yhden omenan, mutta ottanut kaksi kuvaa, joten totta vain toinen puoli.

        Kertomukset ja kuvat eivät todista yhtään mitään. Jos humanoidit vierailevat täällä, he voisivat kertoa jotain sellaista mitä ihminen ei vielä tiedä tai tulla vaikkapa esiintymään suoraan tv-ohjelmaan, josssa asiantuntijat voisivat tehdä tarvittavan määrän kokeita totuuden saamiseksi selville.
        Joku kysyli mitä todisteita - minä vastaan, sellaisia, jotka aukottomasti todistavat ufojen (humanoidien) olemassa olon.
        Kun jätetään paskan jauhaminen pois, ei ole vielä missään, kukaan voinut todistaa ko. asiaa.


      • ^^^^^^

        Näkemäsi lentävä esine saattaa kyllä olla tästä maailmasta, mutta korkeammasta ulottuvuudesta, joka on ihmisen näköaistien ulottumattomissa.

        Muunmuassa infrapunakameroilla on saatu näkymään UFOja, joita näköaisti ei muutoin havaitse.

        Minkälaiselta maailma ja fyysinen todellisuus näyttäisikään, jos näkyvästä todellisuudesta havaittaisiin nykyistä suurempi alue?


      • Wideruutu
        ^^^^^^ kirjoitti:

        Näkemäsi lentävä esine saattaa kyllä olla tästä maailmasta, mutta korkeammasta ulottuvuudesta, joka on ihmisen näköaistien ulottumattomissa.

        Muunmuassa infrapunakameroilla on saatu näkymään UFOja, joita näköaisti ei muutoin havaitse.

        Minkälaiselta maailma ja fyysinen todellisuus näyttäisikään, jos näkyvästä todellisuudesta havaittaisiin nykyistä suurempi alue?

        Jos me näkisimme näkymättömät laitteistotkin ja kaikki niin miltä näyttäisi. Ei varmaan samalta mitä näemme nyt. Mekin pystytään tulevaisuudessa tekemään itsestämme näkymättömiä eri laitteistojen avulla.

        Everything is possible, so dont underestimate the power of the world wide life.


      • olla niitä
        kertomuksessa kirjoitti:

        on jotain tuttua, aivan kuin olisin lukenut tämän aiemmin tai sitten jonkun vastaavan täältä netistä
        tänä syksynä?
        ja muistelen että tapauksia olisi ollut useampiakin?

        miniufojuttuja, muistelen.


      • ufo juttu oliko täällä?

      • Starman
        friise kirjoitti:

        Jos minä väitän, että minulla on mersu ja kaverit eivät usko, tulen ja ajan mersun heidän nenän eteen. Jos minä väitän pystyväni syömään kaksi omenaa voin todistaa sen syömällä kaksi omenaa.
        Kummastakin edellä mainitusta tapauksesta voin antaa sekä kirjallisen, että kuvallisen todistuksen. Esim.

        1.Minulla on mersu, ajelen sillä joka päivä ja tässä on kuva siitä.
        2. Syön tässä kuvassa omenaa ja toisessa kuvassa toista omenaa, joten olen syönyt kaksi omenaa.

        selitykset.

        1. Olen lainannut kaverini mersua ja kuvauttanut itseni siinä, joten valhetta koko juttu.

        2. Olenkin syönyt vain yhden omenan, mutta ottanut kaksi kuvaa, joten totta vain toinen puoli.

        Kertomukset ja kuvat eivät todista yhtään mitään. Jos humanoidit vierailevat täällä, he voisivat kertoa jotain sellaista mitä ihminen ei vielä tiedä tai tulla vaikkapa esiintymään suoraan tv-ohjelmaan, josssa asiantuntijat voisivat tehdä tarvittavan määrän kokeita totuuden saamiseksi selville.
        Joku kysyli mitä todisteita - minä vastaan, sellaisia, jotka aukottomasti todistavat ufojen (humanoidien) olemassa olon.
        Kun jätetään paskan jauhaminen pois, ei ole vielä missään, kukaan voinut todistaa ko. asiaa.

        "Jos humanoidit vierailevat täällä, he voisivat kertoa jotain sellaista mitä ihminen ei vielä tiedä tai tulla vaikkapa esiintymään suoraan tv-ohjelmaan, josssa asiantuntijat voisivat tehdä tarvittavan määrän kokeita totuuden saamiseksi selville."

        Niin voisivat kertoa, jos sattuisivat puhumaan jotain maapallolla tunnettua kieltä.
        Sitten nuo kokeet; jos ajatellaan että meidän astronautit pääsevät joskus asutulle planeetalle, niin antaisivatko he tuntemattomien alienien tehdä itselleen jotain hämäriä kokeita? Jos joku laji pystyisi tänne matkustamaan, niin luulisi heillä jonkinlaisen itsesuojeluvaiston pelaavan.


    • ihmettelen vaan

      Muutama vuosi sitten näin taivaalla jotain enkä ole vielä ainakaan saanut vastausta siihen mikä se olisi voinut olla.
      Oli pilvinen sää, pilvet oli melko korkealla kuitenkin. Etäisyyttä en osaa arvioida. Katselin autosta taivaalle ja huomasin siellä valopisteen. Siis pilvien edessä. Valopiste liukui jonkun matkaa alaspäin tasaista, melko hidasta vauhtia. Sitten se pysähtyi. Se oli paikallaan muutaman sekunnin ja sitten lähti hurjaa vauhtia ylöspäin, niinkuin viistosti oikealle. Vauhti oli niinkuin esim. tähdenlento, todella nopea mutta kuitenkin nähtävä. Pian valopiste katosi, kenties pilviin.
      Osaako joku selittää mitä se oli?
      Mikään lentokone tuskin vajuisi ensin, olisi sitten paikallaan, eikä edes pystyisi siihen vauhtiin millä piste liikkeelle lähti. Se vauhti jolla piste lähti ylöspäin, oli sellainen etten tiedä mitään ihmisen rakentamaa mikä liikkuisi niin lujaa. Pisteen liikkeet muutenkin vaikuttivat "suunnitelluilta".
      Ainut mikä itselläni on tullut mieleen on ollut pallosalama. Mutta liikkuuko ne niin hallitusti tai voiko pysyä paikallaan?
      Onko arvailuja siitä mitä näin?

      • Ilmiömäinen

        Useasti on tullut havaittua näitä "valoilmiöitä" taivaalla jotka saattavat olla selitettävissä, mutta muutaman kerran ollaan myös siskoni kanssa nähty havainto joka on jäänyt selitystä vaille.
        Esim. tämä kesällä v.2003 tapaus jossa seisoimme
        terassin pihalla juttelemassa ja siinä samalla katselimme taivaalle. Oli melko myöhä ja pimeää mutta selkeää. Seurailimme ainakin lentokoneita (kun lentoreitti kulkee yläpuolella) ja josko näkyisi satelliitteja. Havaitsin myöhemmin siellä vähän kauempana koneen ja mainitsin siinä muuten vaan että tuolla menee taas yksi kone. Oletin sen siksi, lentonopeus oli minusta normaali mutta valoja siinä ei välkkynyt. Olisiko ollut väriltään vaalea tai hieman punertava. Seurasimme sen lentoa hetken kunnes se teki äkkipysähdyksen, suureni kooltaan monen kertaisesti ja siinä vaiheessa pelästyin mitäköhän seuraavaksi. Valo oli mielestäni kirkas ja sitä kesti sen verran että muistan sanoneeni siskolle että pitäisiköhän lähteä menemään. Suoraan sanoen tuntu/ näytti siltä kuin se olisi tullut kohta "päälle". Melko nopesti tästä valo pieneni hetkessä, tai oikeastaan ampaisi kovaa vauhtia pois hieman oikealle yläviistoon. Tämän jälkeen kyllä seliteltiin oma arvio kohteesta mikä se oli ja mikä ei ainakaan voinut olla. Mentiin sisälle ja mainittin iskälle mitä nähtiin, uskoikohan edes.
        Kyllä edelleenkin hätkähtää jos taivaalla näkee tähtiä suurempia valoja ja vielä liikkuvia.


    • outix2

      Olin tyttö ystäväni kanssa pyöräretkellä vuonna 75 Kannukse ja ullavan välillä ja kello oli jo noin puolta yötä. Kesä oli lämmin ja pysähdyttiin levähtämään..Huomasin taivaalla pienen lentävän esineen joka oli soikean muotoinen.ja rusken metallin värinen..Se lähestyi meitä kunnes se oli aivan meidän lähellä..Yllättäen se meni kolmiulotteiseksi pyöreäksi esineenksi ja oli sininen ja siinä oli siipi..Emme ole koskaan siitä kertoneet kun vanhemmat varoitti että hulluksi meidät leimataan jos tämä tulee julki..Tämä on täyttä totta ja uskon että täällä maailman kaikkeudessa on muutakin elämää kuin tämä ihmiskunta..

    • uhfve

      Vieläkö nykyään on ufokontakteja tai sieppauksia?
      Miksei niistä enää nykyään kukaan puhu mitään?
      Loppuiko ne johonkin teknologiseen kehitykseen - siis ihmisen osalta kehitykseen?

    • nextlevel1

      Ufokontaktit alkoi joskus 50-luvun alussa ja näillä näkymin loppuivat joskus 2000-luvun paikkeilla. Joten on syytä uskoa, että tutkimukset on nyt saatu suoritettua ja mennään toista vaihetta.

      • kunhan_kyselen

        Jokos me menemme sitä toista vaihetta ja milloin alkaa se ratkaiseva vaihe?Alkaako se ratkaiseva vaihe,kuten kanavoijat ovat antaneet ymmärtää,vuonna 2036?


      • herraonhyvä
        kunhan_kyselen kirjoitti:

        Jokos me menemme sitä toista vaihetta ja milloin alkaa se ratkaiseva vaihe?Alkaako se ratkaiseva vaihe,kuten kanavoijat ovat antaneet ymmärtää,vuonna 2036?

        Kysy piruuttasi niiltä kanavoitsijoilta jos kiinnostaa.


      • zikamaista
        herraonhyvä kirjoitti:

        Kysy piruuttasi niiltä kanavoitsijoilta jos kiinnostaa.

        Olen pyrkinyt etsimään vastauksia kanavoinneista.Mutta ei kun ei.He vain höpisevät niitä astrologisia juttujaan numerologialla höystettynä.

        He myös levittävät eräänlaista pelastuksen sanomaa kosmisella siirapillla kuorrutetttuna ja välillä he innostuvat salaliitoista.


    • Arski70

      Joo,itsellä on pari kokemusta eka oli 93 talvella,tulimme vaimoni ja hänen pikku veljen kanssa minun syntymä kodista ilta kylästä,oikaisten metsäautotien kautta vaimoni kotiin,kello oli noin 10 käytin tietä paljon koska se lyhensi matkaa,yht'äkkiä näin oikealla puiden yläpuolella noin tennispallon kokoisen ja muotoisen vihreän valon,pysäytin auton ja sammutin kaikki valot sun muut,mut siinä se oli,seurasimme valoa siinä noin 1min,jolloin valo lähti hitaasti liikkumaan metsäautotien suuntaan eli meidän meno suuntaan,laitoin auton käynt ja ei ku perään,matkaa vaimoni kotii oli jälj noin 1.5km aluksi pysyin valon matkassa hyvin mutt noin 0.5km ennen kotia valo laittoi vissii 4sen silmää ku en tohtinut ajaa liukkaalla tiellä 100sta kovemp,eli valo pääsi karkuu,mut päästyämme hänen kotii kerroimme asian ni anoppini sanoi et hän näki sen valon mennessään iltanavetalle,ja se oli mennyt lujaa ja samalla jyrkästi kaartanut kohti korkeuksia.
      Ja toinen asia joka koskee samaa asiaa ni vaimoni ja hänen veli muistaa valon pun ja mä ja anoppi vihr,näin jälk päin.

    • Arski70

      Joo ja se toinen juttu tapahtui samalla metsäauto tiellä vuonna 07män,jälleen kerran en ollut yksin liikk,(onneks)vaan vaimoni kaksois velj kans kävimme yö uinnilla joka siaitsee kyseisen tien varrella oli elokuun 10s päivä tai oikeastaa 11sta ku kello oli puoli 2ks yöllä ku lähdimme pois uimasta,oltii mun mönkiällä liikentees,heti lähtiess met aut tie kaartaa voimakkaasti oikealle ja kesäisin runsas puusto tekee tiestä tunnelimaisen,hädituskin pääsin kaarteesta alkavalle pitk suoralle jossa oli iso hakkuu aukio,eteemme syttyi kuin tyhjästä noin puiden latvojen korkeudella leveät valot,valoja oli 3ssa rivissä vertikaalisti ylimpänä kirkkaat keskellä siniset jotka syttyi ja sammui vuorotellen oikealta vasemm ja toisinpäin ja alhaalla oli punaiset valot hieman harvemmassa kuin kaksi ylempää riviä,itse runkoa missä valot oli ni ei oikein erottanut siinä paniikin seka melskassa,käänsin mökiän ajoin ku reikäpää karkuu,pysähdyimme noin 1km päähän täristen et mikä se oli ja keräsimme rohkeuden jonkin ajan kuluttua noin 2min ajoimme takas,sitä ei ollut enää,kuma juttu,viikon verran meni ku kerroin asiasta kaverilleni ja hän oli puhunut jutun siskolleen ni,hän oli muistanut tulleensa samoihin aikoihin kotiin jolloin hän oli nähnyt samalla suunnalla missä me olimme samallaiset valot taivaalla joka kohosi ylös päin.

    • keppitikko

      joskus sata vuotta sitten lähetti etanakirjeen... sen aikaseen, mikä-olikaan-uffo-HQ laitto tänne sen jälkeen. Tulos = zip, zero, null, nolla ja nada, hoplaa. ->> tekee suta trollin. Tapahtu jotain ees, lolz.. .witun yhdistysjääräläskipäät : D

      Onks toi yhdyssana vaikka noin pitkä?

    • Tane7x

      Viime viikolla kun olin nukkumassa niin ns. harmaat humanoidit saapuivat luokseni. he kysyivät telepaattisesti haluanko lähteä vierailemaan heidän aluksellaan. Lähdin harmaiden mukaan mutta ei olisi kannattanut sillä minulle tehtiin anaalitähystys jossa suolestani otettiin näytteitä ja ilmeisesti sisääni asennettiin myös implantti .

      Seuraavana päivänä soitin välittömästi Kalevi Riikoselle ja kerroin tapahtuneesta. hänen mukaan ufojen suorittama tähystys on perin tavallinen operaatio mutta samalla sangen harmillinen jos se suoritetaan vastentahtoisesti. Myös Kalevilla on kokemusta asiasta. Luotan kuitenkin harmaiden hyväntahtoisuuteen sillä toisin kuin monia muita niin itseltäni kysyttiin haluanko lähteä heidän mukaansa. Jos vastaavaa tapahtuu tulevaisuudessa niin muistan kyllä kysyä etukäteen mitä mahdollisisa operaatioita on luvassa!

      • abbacd

        Kalevi on LEGENDA!


      • VarmaaTietoa

        Pitäkää päänne kylmänä ja luottakaa Kalen asiantuntemukseen.


      • magicwater

        Kale pissaa pulloon ja myy sen hörhöille.


    • tässä tän näkee: ketään kiinnosta oikesti... vitun ääliöt
      Joo ja Ainni - omalla nikillä : ) morons

    • o-o-ÖÖ.PRKL

      Usko pois. Kukaan usko vaikka kukaan sanois mitä suuntaan taikka toiseen.
      Onneks on sokkee tai tyhymä

    • vanhatparempia

      Kylläpäs oli mukava lukea noita 2006 vuodelta kerrottuja juttuja. Ei ollut silloin vielä näitä o-o-ÖÖ.PRKL hullukusipaskaoksennus tyyppejä. Jengi uskalsi kertoa kokemuksistaan. Nykyään se on mahdotonta. Täytyykin keskittyä näihin vanhoihin kirjoituksiin.

      • TriQi

        Kiistäähän jotkut ihmisen energiavirtoihin vaikuttamisenkin akupunktion avulla, koska sitä ei voida mitata, mutta ihminen itse havaitsee muutoksen. Ufoissa sama asia. Ihminen itse tietää havaintonsa ja kokemuksensa mutta ne samat epäilijät ovat hänenkin kimpussaan. Ymmärrän eriävät mielipiteet, mutta sitä suoranaista raivoa en ymmärrä, kuinka he käyvät kokijan kimppuun.


    • TuumailujaUudellaAjalla

      Omista erikoisista henkisistä kokemuksista voin sanoa sen verran, että minulla oli joskus kaveri, joka halusi "auttaa" minua vanhojen traumojen poistossa (Minulla niitä kuulemma oli. Koulukaverit olivat kertoneet.) Olimme kerran heillä iltaa viettämässä ja isäntäväki oli tehnyt minulle eräänlaisen "virvokkeen". Join sen pienestä shottilasista. Luulin siinä olleen jotain valtakunnallisen monopolin tuotetta kun se maistui niin happamalle.

      Tästä seurasi paljon pään sirityksiä ja muuta erikoista, mihin en mene enemmälti tässä kohtaa. Tämä ei ole siis vistsi vaikka vitsiltä kuulostaa. Seuraavana päivänä minulle soiteltiin, että: "Mikä on vointi?" Kerroin voinnin olevan ihan hyvä, vaikka oikeasti en tajunnut mitä ihmettä oikein oli meneillään. Tuntui, että olen eksynyt johonkin puutarhaan, joka oli täynnä sitruunapuita ja pikkulintuparvi siritti niin äänekkäästi, että luulin niitä olevan asuinhuoneessani. Ajattelin, että miten meillä on niin ohuet seinät että lintujen laulu voi kuulua noin voimakkaasti vai oliko huoneen tuuletusikkuna unohtunut auki. Tuuletusikkuna oli kuitenkin kiinni.

      Myöhemmin sain sitten reseptin (En viralliselta taholta, vaan netistä) ja homma jatkui erinäisten näkyjen merkeissä. Näiden näkyjen aikana kyllä sain visioita ja näin eränlaisia UFOjakin. Näihin kuului muunmuassa taivaalla leijuvan pilven takana leijuva kuutiomainen UFO-tukialus. UFO verhoutui vesihöyrypilven suojiin ja samalla hetkeksi muutti pilven muotoa kuutiomaiseksi joka kääntyi hitaasti parin akselinsa ympäri.

      Lisäksi sain tietää visiossa, että aikanaan edesmennyt isäni oli jälleensyntynyt ja kasvanut UFO-aluksen komentajaksi. Muistin tästä aiemmin erinäisissä yhteyksissä saaneeni profetioitakin.

      Nykyään en näitä UFOnäkyjä enää näe. Olkaa tarkkana, kun illastatte tuttujen kanssa ja käytte kylässä.

      • Aikatörkeätemppu

        Taisivat livauttaa sinulle LSD:tä vai mikä oli resepti? Suomyrttiä, kärpässientä? Ihmisen aivot ovat myös itse kykeneviä tuottamaan välittäjäaineita jotka ovat vaikutukseltaan huumeiden kaltaisia, esimerkiksi voimakkaan itsesuggestiotilan seurauksena, joka on hyvin yleistä uskonnollisissa, kuten ufokokemuksissa.


    • OiskohaRegressions

      Kyllä siinä näin pääsi käymään. Tiedän miltä tämä kuulostaa. Jätin tarkoituksella paljon kertomatta ja pyrin pitäytymään siinä ydinasiassa.

      Näin anonyymina voin kertoa, että minulla oikeasti oli traumoja ja näin jälkeenpäin tarkastellen ihan konkreettisia PTSD-oireita. Jos joku otti minun kanssani puheeksi ihan tietyt spesifiset asiat lapsuudessani, sain sellaisia poissaolokohtauksia, joihin liittyi osin sellainen "punaisen langan kadottaminen".

      Asioiden puheeksi ottamisen jälkeen en hetkeen tajunnut mitä oli tapahtunut ja minun piti aina kerätä pöllämystyneenä itseni kokoon ja vähätellä ja aidostikin ihmetellä mitä tapahtui. Tämä oli monien koulukavereiden mielestä sekä noloa, että surullista. Tätä oli sattunut niin monta kertaa, että sana oli jonkun verran levinnyt kaveriyhteisössä ja tietyt ihmiset tiesivät siitä, etten pysty käsittelemään tiettyjä asioita.

      Oli siitä kokemuksesta toki hyötyä. Lopulta vuosien varrella aloin muistaa noita tapahtumia päivätajunnan tasolla, enkä enää niinsanotusti "tipahda", kun noista asioista puhutaan.

      Pikkulapsille huutaminen ja heidän asettaminen - ilman heidän omaa syytään - noloihin tilanteisiin saattaa aiheuttaa jopa aikuisiälle kestäviä pitkäaikaisia ongelmia.

      Itselle oli hyötyä tiettyjen substanssien käytöstä näiden asioiden muistamisessa. Tämäkään ei ollut kivutonta ja yksinkertaista. Kun lopulta muistin nuo asiat, niitä piti kuitenkin käsitellä. Pelkkä muistaminen ei vielä ollut avain helpompaan elämiseen.

      Mutta juuri noiden "muistin palautumisien" yhteydessä koin juuri noita "deluusioita" ja harhoja myöskin, joiden todellisuudesta en voi vielä tänäkään päivänä olla täysin varma.

      • olikosullamuuta

        41 minuutin sisällä käyty yksinpuhelu, jonka meille tarjosi Mister VCO, osoittaakseen että ufohulluksi voi tulla myös juomalla myrkkyä jos ei ole synnynnäinen ufohullu.


      • teititsediagnoosin
        olikosullamuuta kirjoitti:

        41 minuutin sisällä käyty yksinpuhelu, jonka meille tarjosi Mister VCO, osoittaakseen että ufohulluksi voi tulla myös juomalla myrkkyä jos ei ole synnynnäinen ufohullu.

        Todistit juuri että ufohullu myös laskee minuutteja keskustelupalstalla ja kuvittelee yksinpuheluja.


      • Aikatörkeätemppu
        olikosullamuuta kirjoitti:

        41 minuutin sisällä käyty yksinpuhelu, jonka meille tarjosi Mister VCO, osoittaakseen että ufohulluksi voi tulla myös juomalla myrkkyä jos ei ole synnynnäinen ufohullu.

        Minä kirjoitin ainoastaan yhden viestin. Ufohullut ovat siis myös luulosairaita?


      • Eitärpätille

        Myös foorumeille kirjoittaminen on vaarallista alkoholin vaikutuksen alaisena!


    • Tutkimushemmo

      Kaikki puhuu UFOista mutta määritelkää nyt ensi se mikä se UFO ylipäätään on!

    • YksiJaSamaTyyppi

      Kylläpä täällä on paljon väkeä odottamassa ja nuolaisemassa aivan minuuttiluokkaa "ennen kuin tipahtaa". Jollain on Suomi24 aivan koko ajan taulussa, niinkuin toisilla FaceBookin Messengeri. Mut ajan hermolla pitää olla.

      Ihan vain varmuuden vuoksi, josko se tulisi se perimmäinen elämän viisaus juurikin sielä Suomi24:n palstoilta.

      • etkö.näe.missä.kiikastaa

        Ja mikähän on arvon ajanottajan mielestä hyväksyttävä aikaväli jolla kirjoittajat voivat vastata niin ettet luule heitä yhdeksi tyypiksi?

        Itse vastasit kymmenessä minuutissa edellisen kirjoittajan jäkeen.

        Jos käyttäisimme samaa "logiikkaa" kuin sinä, meidän täytyisi päätellä että sinä olet kirjoittanut kaikki viestit. Mutta emme toki niin tee, sillä sehän olisi typerää.


      • UFOtutkijaJAhutkija

        Et sinä sitä voi tietää kuka täällä kirjoittaa!

        Otathan huomioon tämän foorumin automaattisen ip-osoitevalvonnan! Mikäli sama tyyppi kirjoittaisi jatkuvasti, tuo automaattinen internet-protokollavalvontamekanismi blokkaisi hänet kymmenen viestin lähetyskerran jälkeen.

        Näin ollen voimme lähes 100-prosenttisesti todeta, että kyseessä ovat täysin toisistaan riippumattomat eri henkilöt.


      • eitarviprofeettaa
        etkö.näe.missä.kiikastaa kirjoitti:

        Ja mikähän on arvon ajanottajan mielestä hyväksyttävä aikaväli jolla kirjoittajat voivat vastata niin ettet luule heitä yhdeksi tyypiksi?

        Itse vastasit kymmenessä minuutissa edellisen kirjoittajan jäkeen.

        Jos käyttäisimme samaa "logiikkaa" kuin sinä, meidän täytyisi päätellä että sinä olet kirjoittanut kaikki viestit. Mutta emme toki niin tee, sillä sehän olisi typerää.

        No itsehän hän tunnusti taas tapansa sanomalla "Minä kirjoitin ainoastaan yhden viestin. Ufohullut ovat siis myös luulosairaita?" Kaikki tietää kuka puhuu ufohulluista.


      • oletoikeastihullu
        eitarviprofeettaa kirjoitti:

        No itsehän hän tunnusti taas tapansa sanomalla "Minä kirjoitin ainoastaan yhden viestin. Ufohullut ovat siis myös luulosairaita?" Kaikki tietää kuka puhuu ufohulluista.

        Etkö ymmärrä, että juuri tuo on sitä ufohullun luulosairautta?


    • objektiivi

      Ufo on Unknown Flying Object eli tuntematon lentävä esine. Sellaisen ovat nähneet esimerkiksi Suomen puolustusvoimain lentäjät Porin taivaalla noin 50 vuotta sitten. Lentäjät yrittivät tavoittaa ilmassa lentävän sikarinmuotoisen laitteen, mutta se kiihdytti salamannopeasti hurjaan nopeuteen ja katosi lentäjien havaintokentästä.

    • TunnistettuKohde

      Tuo on todellakin se oikea määritelmä. Kyse on juurikin tunnistamattomasta lentävästä kohteesta. Ja näitä tällaisia selittämättömiä tapauksia on paljon.

      En ymmärrä miten, jotkut skeptikot antavat tuomionsa: "Se oli planeetta-Venus" tai "Se oli kuu". Eiväthän he olleet sitä tunnistamatonta kohdetta näkemässä. He vain lukivat toisen antaman kertomuksen, ja sitten antoivat sen perusteella asiaa tietämättömän tuomionsa.

      Jos jokainen "kuu"- tai "Venus"-tuomio ottettaisiin jälkeenpäin uudelleen käsiteltäväksi, voitaisiin huomata, että oikeita ja aitoja tunnistamattomia kohteita olisi huomattavasti enemmän. Tunnistamattomia lentäviä kohteita on suorastaan hälyttävän paljon!

      • jäitähattuun

        "Eiväthän he olleet sitä tunnistamatonta kohdetta näkemässä. He vain lukivat toisen antaman kertomuksen, ja sitten antoivat sen perusteella asiaa tietämättömän tuomionsa."

        Aina kun väittää jotakin, kannattaa kääntää asia mielessään toisin päin ja miettiä uudemman kerran. Tällä tarkoitetaan sitä että et sinäkään ollut paikalla joten olet vain lukenut kertomuksen ja antanut sen perusteella asiaa tietämättömän tuomiosi, ie. "kohde oli tunnistamaton".

        Tämä väite on faktisesti samalla viivalla vastakkaisen väitteen kanssa, joten tässä saavumme todennäköisyyksien alueelle.

        On huomattavasti todennäköisempää että havaitulla asialla on maanläheisempi selitys, kuten planeetta tai ilmakehän ilmiö tai ihmisen rakentama lentolaite ym. kuin avaruusmuukalaisten lentoalus, joka todennäköisyydellään on siellä skaalan toisessa ääripään ääripäässä, noin kuvaannollisesti.

        Kieltämättä (heh heh) vaikuttaa siltä että joillakin on tahto jättää havaintoja luokkaan tunnistamaton. Ilmeisesti tarinoille täytyy saada jätettyä tilaa.


    • VeenusVaiAanus

      Mistäs sinä sen tiedät, onko se Venus vai "Aanus"? Ethän sinäkään paikalla ollut. Voin olla siitä melko varma. Hyvin epätodennäköistä se on.

      • KysynWaan

        Tuo nyt on jo hieman asiatonta. Cool it down. Minkähän ikäinen sinäkin mahdat olla?


      • ÄläppäsNytWiiti

        Täytin juuri 15v! Eli olen vanhempi kuin SINÄ!


    • Fuffora

      Itse näin muutama vuosi sitten lautasufon, tumman harmaa, ehkä vähän ruskehtava. Lensi tasaista rataa taivaalla äänettömästi käsittääkseni n.500m-1km etäisyydellä minusta. Pohjan lohkot näkyivät selvästi n2min.
      Kuvasin kännykälläni näkemäni, tein ilmoituksen fuforaan. Siihempä se sitten jäikin.
      Ei tullut puhelua tai yhteydenottopyyntöä fuforasta. No aivan sama, näin, mitä näin. Ei ole tarve saada fuforan kautta.

      • Harmillista, että arvokas havaintosi on jäänyt vaille käsittelyä näinkin pitkäksi aikaa.

        Tietenkin tämä on ymmärrettävää, koska fufora on kuin onkin harrasteyhdistys. Lähteäkseen paikalle, pitää käydä tankkaamassa henkilöautoa, soitella erinäisiä puheluita jne jne. Kaikki tämä maksaa.

        Lisäksi yhdistyksessä on paljon työssäkäyviä, joilla ei yksinkertaisesti ole aikaa työpäivän päälle käydä ajelemassa pitkiä matkoja ja viikonloputkin on varattu perheelle ja muulle rankan työviikon jälkeiselle palautumiselle.

        Luulen että tapauksen pitää olla todella huomiotaherättävä ja dramaattinen, että fufora lähtee liikkeelle. Mutta tässä tapauksessa sait kuitenkin S.U.V.I.-nimisen kollektiivin ehdottoman ja skarpin huomion.

        S.U.V.I. = Suomen Ufo Vakoojien Iskuryhmä

        Olemme aina valppaana ja kuuntelemme mitä sinulla on sanottavana.

        Kesällä luvassa mm. S.U.V.I.-seurat!


      • UusiMaailmanaika

        Ottaako S.U.V.I. anaaliluotaukset tosissaan?? Esimerkiksi fufora pitää yhteydenottojani häiriköintinä vaikka me kaikki tiedämme että anaaliluotaus on olennainen osa ufosieppausta.


      • Toimin n. 7 vuotta SUT ry:n pj:na ja tutkimuspäällikkönä y.m.
        Olisi kiva tietää näin jälkikäteen että mikä numero on ilmoituksellasi SUT ry:n Havaintotietokannassa?
        Saiko SUT myös mainitsemaasi valokuvaa?


      • UusiMaailmanaika
        B.Borg kirjoitti:

        Toimin n. 7 vuotta SUT ry:n pj:na ja tutkimuspäällikkönä y.m.
        Olisi kiva tietää näin jälkikäteen että mikä numero on ilmoituksellasi SUT ry:n Havaintotietokannassa?
        Saiko SUT myös mainitsemaasi valokuvaa?

        Nyt helvettiin jotkin lapselliset lautasufot! Anaaliluotaus ja mahdolliset implantit ne tässä tärkeämpiä ovat. Terveyskeskuksessa eivät ota kuuleviin korviinsakkaan kun tätä abduktiota yrittää selittää,,, ohjaavat vain kallonkutistajan juttusille jolla taas ei ole mitään anaalitähystyksiin liittyvää erikoisosaamista.

        Humanoidit nauravat turpansa ristiin kun seuraavat tätä ihmiskunnan avuttomuutta !


    • SuviSeurat

      Tottakai ottaa mutta saanen huomauttaa ettemme tee kyseisen tyyppisiä luotauksia itse, emmekä tutki kyseänlaisen luotauksen jälkeisiä syvätutkimuksia itse. Julkinen terveydenhuolto tutkii jäljet ja me vasta heidän tuottamia asiakirjoja.

      https://youtu.be/izdO21OdIc8

    • Anna_52vee

      Seuraava kokemukseni on totta. Yhdessä ajanjaksossa elämässäni minulla oli useita kokemuksia tilanteista, joissa oli mukana ufon kaltaisia olentoja. En nähnyt heitä, vaan jotenkin oudolla tavalla ´näin´heidät (en osaa selittää) ja kokemus oli niin totta kuin olla ja voi. Nimittäin muutman kokemuksen jälkeen itse epäilin omaa kokemustani, oli vaikeaa uskoa todeksi, olinko kuvitellut... Sitten, kun yhtenä iltana tai yönä tulivat taas, muistin nipistää itseäni, että muistaisin nipistämisen sitten jälkikäteen merkkinä että olin oikeasti hereillä.

      Oma muutama kokemukseni ufoista oli sellainen, että heitä oli huoneessa usea, olivat pienikokoisia ja pitivät koko ajan jotain ääntä, en ymmärtänyt mitä ´puhuivat`. Vaikka en ymmärtänyt puhettansa, tiesin aivan varmasti, että uhuivat ikään kuin minä olisin objekti ja olivat kamalan kiinnostuneita ja uteliaita minusta.

      Muistan selvästi että siinä tietoisuuden tilassania tunsin että en halau heitä lähelleni ja jotenkin tiesin että ne olivat ikään kuin pahankurisia. Ei lainkaan kuten ihhmiset, joilla on tunteet ja empatiakyky. Muistan, että henisellä tasolla tein valtavan voimanponnistuksen, mikkä suojelin itseäni ja kielsin heiltä pääsyn lähelleni. Tämä tapahtui henkisellä energeettisellä tasolla. Muistin seuraavanakin aamuna, miten suuri voimanponnistukseni oli. Onnistuin pitämään heidät loitolla. Tilanne kesti melko pitkään, en uskaltanut nukkua, koska koko ajan ponniostelin etteivät pääse luokseni. Vaikka olivat samassa huoneessa ikäänkuin, mutta taso ei ollut sellainen normaali aineen värähtelytaajuus tai -taso. Selvää oli, että jollakin tietoisuuden tasollani siinä tilanteessa minulle oli hyvin selkeää, että en saa päästää niitä luokseni. Henkinen voimani tahdonvoimani oli niin voimakas, että pystyin pitämään ne loitolla.

      Tämä vastaavanlainen tilanne toistui muutaman kerran. se oli oikeasti pelottava. Se tuli aivan kuin salama kirkkaalta taivaalta, eli en ollut lukenut mitään aineistoa tms. En ollut alkoholin tai lääkkeiden vaikutuksen alaisena tms. En käytä kumpaakaan. Minulla ei ole ollut mielenterveysongelmia jne.

      Toislaalta uskon, että varmaan aika monella on saattanut olla näitä kokemuksia ja uskoisin, että ne ovat hyvin samankaltaisia.

      Oma viestini oli näille olennoille, että torjuin ne ja suojelin itseäni, en päästänyt niitä kenttääni. Muistikuva on tänäkin päivänä hyvin elävä ja tiedän että kokemukset olivat 100 % totta. Minulla ei ollut mitään kiinnostusta ufoihin silloin, eikä nyt. halusin ne vain pois kentästäni. ne eivät olleet ystävällisiä ja tunnekykyisiä olentoja, vaan lähinnä ikään kuin kummallsisia erilaisia olentoja, jotka suhtautuivat minuun kuin objektiin.

      • Hyvin mielenkiintoinen tapaus.


    • diagnostiikka

      Paranoidinen skitsofrenia ilmenee tuolla tavoin.

    • Laatikosta

      Hulluksi leimaaminen on pelon ohella hyvä keino hallita. Kaikki aiheeseen uskovat ja kokemuksia omaavat, puhukaa toki niistä! Nyt ei ole oikea aika olla hiljaa. Eletään vuotta 2018 ja maailma on muuttuva.

      Kaikki täällä olevat mysteerit, uskonnot, evoluutio yms saisivat muukalaisilla helpoimman ja pätevimmän selityksen, jos ne otettaisi tosissaan. Taisihan joku joutua joskus vankilaankin, kun vastusti maailman litteyttä...

      Ihmisyys, rakkaus, kehitys. Kaikki on mahdollista :)

    • LaatikonUlkopuolelta

      "Eletään vuotta 2018 ja maailma on muutttuva"

      Totta hitossa maailma on muuttuva ja se muuttuu hieman joka helskutin vuosi eli ei siinä mitään ihmeelistä ole.

      Eräs vuosi oli muutama vuosi sitten todella kuumaa hottia.Kyseessä oli tietysti vuosi 2012.

      Silloin hehkutettiin,että joulukuussa 2012 kaikki muuttuu yhdessä yössä,eikä sen jälkeen mikään enää ole entisensä.

      Mutta miten kävi? Mikään ei muuttunut ja vuonna 2013 maailma on edelleen entisensä.

      Sitten kerrottiin/kanavoitiin sellaista,että maailma muuttuu kertaheitolla paremmaksi vasta vuonna 2036!

      • VuonnaSiis2525

        Muistan itsekin tuon vuoden 2012 pöhinän.

        Sitä pöhinää seurasin sutturan keskustelufoorumilta.

        Siellä oltiin ihgun varmoja siitä,että kaikki muuttuu yhdessä yössä 21.12.2012 eikä mikään sen jälkeen ole enää entisensä.

        Kun mitään ihmeellistä ei tapahtunut niin sitten todellakin kanavoitiin sellaista,että ne suuret muutokset tapahtuvat vasta vuonna 2036.

        Siihen mennessä ihmiskunta on varmaan jo unohtanut ufostelun eli silloin ufostelu on vain muisto vanhoilta ajoilta.

        Kanavoija Sheldan Nidle on jo vuodesta 1996 lähtien kanavoinut sellaista,että ensikontakti tapahtuu aivan heti kohta pian.

        No,myös tämä ensikontakti tapahtuu aivan heti kohta pian-möyhääminen on vuoteen 2036 mennessä unohdettu.


      • Anonyymi
        VuonnaSiis2525 kirjoitti:

        Muistan itsekin tuon vuoden 2012 pöhinän.

        Sitä pöhinää seurasin sutturan keskustelufoorumilta.

        Siellä oltiin ihgun varmoja siitä,että kaikki muuttuu yhdessä yössä 21.12.2012 eikä mikään sen jälkeen ole enää entisensä.

        Kun mitään ihmeellistä ei tapahtunut niin sitten todellakin kanavoitiin sellaista,että ne suuret muutokset tapahtuvat vasta vuonna 2036.

        Siihen mennessä ihmiskunta on varmaan jo unohtanut ufostelun eli silloin ufostelu on vain muisto vanhoilta ajoilta.

        Kanavoija Sheldan Nidle on jo vuodesta 1996 lähtien kanavoinut sellaista,että ensikontakti tapahtuu aivan heti kohta pian.

        No,myös tämä ensikontakti tapahtuu aivan heti kohta pian-möyhääminen on vuoteen 2036 mennessä unohdettu.

        Uskon (tiedän), että kyllä silloin 21.12.2012 'jotakin' tapahtui. Maapallo oli galaksissaan paikassa, joka on "päiväntasausten prekessio". Maa on siinä pisteessä 25630 vuoden välein. Tällä planeetalla on ollut useita siviilisaatioita, jotka ovat tuhoutuneet tuona aikana, ja niin oli vähällä käydä nytkin esoteerisen tiedon ja mm Mayakalenterin mukaan. Mutta niin Ei tapahtunut, se on se 'jokin'.
        Ihmiskunnan tietoisuuden tason mittauksessa oli todettu, että tarvittava määrä ihmisiä oli kehittynyt riittävästi ymmärtämään keitä olemme, mistä tulemme ja miksi. Tuhoa ei enää tarvittu!
        Lähde: www.adonai.fi.
        Kryon 11.04.16, Perusfraktaali


    • IWONDERIT

      Olen myös katsonut lähes kaikki valokuvat ja videot ufoista. En ole nähnyt ainuttakaan hyvin tarkkaa mustavalkoista, saati värikuvaa tai videota kertaakaan. Kaikki ovat olleet harmaita ja epäselviä. Digikameralla on helppo esim. automatiikan kanssa saada teräviä kuvia mistä tahansa. Se todistaa, että ufokuvat ovat huomiota tavoittelevien huijausta. Haluan nähdä ensimmäisen terävän otoksen ufosta ja alienista.

      • kokemuksella-HÖPÖHÖPÖ

        "Digikameralla on helppo esim. automatiikan kanssa saada teräviä kuvia mistä tahansa."

        Ratkaisevinta on valaistus kohteesta ja sulkimen nopeus!
        Nykyiset keski hintaiset digi-kamerat eivät pysty mihin tahansa!

        Joten LIIOITTELET SUURESTI TÄSSÄ ASIASSA !

        PS. ota vaikka kokeeksi käsivaralta kuusta kuva - ja näytä täällä millainen kuva tulee.

        - oma kokemus monista digi-/ järkkäriä kameroista käyttäneenä


      • opetteles
        kokemuksella-HÖPÖHÖPÖ kirjoitti:

        "Digikameralla on helppo esim. automatiikan kanssa saada teräviä kuvia mistä tahansa."

        Ratkaisevinta on valaistus kohteesta ja sulkimen nopeus!
        Nykyiset keski hintaiset digi-kamerat eivät pysty mihin tahansa!

        Joten LIIOITTELET SUURESTI TÄSSÄ ASIASSA !

        PS. ota vaikka kokeeksi käsivaralta kuusta kuva - ja näytä täällä millainen kuva tulee.

        - oma kokemus monista digi-/ järkkäriä kameroista käyttäneenä

        Sulkimia ei ole digikameroissa muuten kuin ihan ensimmäisissä antiikkimalleissa.


      • vanhanaikainenko
        opetteles kirjoitti:

        Sulkimia ei ole digikameroissa muuten kuin ihan ensimmäisissä antiikkimalleissa.

        Canonin ammattimalleille 1D mark II - III luvataan 150000 ruutua,
        neloselle muistaakseni 200000...

        Suljin voi olla nykyään vielä mekaaninen tai jopa elektrooninen sovellus !


      • mistäkiikastaa
        vanhanaikainenko kirjoitti:

        Canonin ammattimalleille 1D mark II - III luvataan 150000 ruutua,
        neloselle muistaakseni 200000...

        Suljin voi olla nykyään vielä mekaaninen tai jopa elektrooninen sovellus !

        No siitä sitten vain teräviä ufokuvia ottamaan jos se ei ole kalustosta kiinni!


      • kuvaa_Quuta
        mistäkiikastaa kirjoitti:

        No siitä sitten vain teräviä ufokuvia ottamaan jos se ei ole kalustosta kiinni!

        Nämä väittämät ei pidä alkuunkaan paikkaansa !

        "Digikameralla on helppo esim. automatiikan kanssa saada teräviä kuvia mistä tahansa."

        " No siitä sitten vain teräviä ufokuvia ottamaan jos se ei ole kalustosta kiinni! "


      • ÄläSelittele
        kuvaa_Quuta kirjoitti:

        Nämä väittämät ei pidä alkuunkaan paikkaansa !

        "Digikameralla on helppo esim. automatiikan kanssa saada teräviä kuvia mistä tahansa."

        " No siitä sitten vain teräviä ufokuvia ottamaan jos se ei ole kalustosta kiinni! "

        No jos se on niin äärettömän vaikeaa niin miksi esim. URSA:laiset ottavat ihan jatkuvalla syötöllä teräviä kuvia digivehkeillä, ja joissa kuvissa on peräti kaksi eri kappaletta "hieman" eri etäisyyksillä toisistaan kuten kuu ja lentokone, toinen liikkuu lujaa ja toinen ei, ja siitä huolimatta molemmat terävinä?

        https://www.taivaanvahti.fi/observations/show/71044

        Siitä nyt vain ufoja kuvaamaan, hopi hopi! Ei ole kalustosta kiinni.


      • suttusiaON
        ÄläSelittele kirjoitti:

        No jos se on niin äärettömän vaikeaa niin miksi esim. URSA:laiset ottavat ihan jatkuvalla syötöllä teräviä kuvia digivehkeillä, ja joissa kuvissa on peräti kaksi eri kappaletta "hieman" eri etäisyyksillä toisistaan kuten kuu ja lentokone, toinen liikkuu lujaa ja toinen ei, ja siitä huolimatta molemmat terävinä?

        https://www.taivaanvahti.fi/observations/show/71044

        Siitä nyt vain ufoja kuvaamaan, hopi hopi! Ei ole kalustosta kiinni.

        Eipä ole teräviä ! Onko edes "tavallinen" digikamera ?


      • ÄläSelittele
        suttusiaON kirjoitti:

        Eipä ole teräviä ! Onko edes "tavallinen" digikamera ?

        "Jäällä ulkoilemassa kameran kanssa."

        Tuskinpa tuolla ulkoillessa mitään raskasta kalustoa jalustoineen raahataan. Käsivaralta epräti taitaa olla otettu.

        Ja ovat todellakin ihan tarpeeksi teräviä siihen että jos kuvassa olisi jokin muu kuin lentokone, se erottuisi selvästi. Sössötät nyt vain sen vuoksi oljenkorsinesi että ufokuvaukselle ei ole teknisiä esteitä ja kameroita on kaikkialla, mutta niitä kuvia kun vain ei tule sitä tahtia mitä pitäisi jos ufostelijoiden tarinat ufojen yleisyydestä pitäisivät paikkansa.


      • Sinähän_siinä_selittelet
        ÄläSelittele kirjoitti:

        "Jäällä ulkoilemassa kameran kanssa."

        Tuskinpa tuolla ulkoillessa mitään raskasta kalustoa jalustoineen raahataan. Käsivaralta epräti taitaa olla otettu.

        Ja ovat todellakin ihan tarpeeksi teräviä siihen että jos kuvassa olisi jokin muu kuin lentokone, se erottuisi selvästi. Sössötät nyt vain sen vuoksi oljenkorsinesi että ufokuvaukselle ei ole teknisiä esteitä ja kameroita on kaikkialla, mutta niitä kuvia kun vain ei tule sitä tahtia mitä pitäisi jos ufostelijoiden tarinat ufojen yleisyydestä pitäisivät paikkansa.

        Tarkka kuva voi olla tälläinen: http://www.kolumbus.fi/heikki.t.salonen/Kuu/Kuu_22.2.05a.jpg
        kun asiaan perehtyy kunnolla ja on siihen välineet.

        Kun esitetään tarkkapiirtoinen ufokuva,
        ensimmäinen reaktio on poikeuksetta:Selvä feikki ja kuvakäsitelty!

        Sekään ei käy skeptikoille, eli mikään ei käy heille! :D


      • ÄläNytSössötä
        Sinähän_siinä_selittelet kirjoitti:

        Tarkka kuva voi olla tälläinen: http://www.kolumbus.fi/heikki.t.salonen/Kuu/Kuu_22.2.05a.jpg
        kun asiaan perehtyy kunnolla ja on siihen välineet.

        Kun esitetään tarkkapiirtoinen ufokuva,
        ensimmäinen reaktio on poikeuksetta:Selvä feikki ja kuvakäsitelty!

        Sekään ei käy skeptikoille, eli mikään ei käy heille! :D

        Älä nyt sössötä aiheen vierestä, kun ensin väitit että kameroilla ei saa tarpeeksi tarkkoja kuvia, sitten todistit jo itse kuinka Canoneilla saa (ja itse asiassa kaikilla nykyaikaisilla halpiksillakin) ja nyt saivartelet taas kuvien tarkkuudesta.

        Kyse on siitä että kelvollisia kameroita on nykyään joka päivä miljardeja ihmisillä mukana, älypuhelimissa. Niillä otetaan joka päivä kymmeniä miljardeja kuvia. Ammattilaistason kalustoakin on ihmisillä enemmän kuin koskaan ennen. URSA:n ja myös muiden maiden taivaanvahdit kyttäävät taivaalle yötä päivää kattavasti koko sivistyneen maailman osalta.

        Nyt huomaa tärkeä seikka: Edellä kerrotun vuoksi kuviin jääneiden ufojen määrän olisi pitänyt kasvaa yhtä räjähdysmäisesti kuin kameroiden määrän arjessa. Näin ei ole käynyt.

        Mihin ufot ovat piiloutuneet?


    • ÄläNytNassuta

      Kuinka moni ihminen katsoo horisontin yläpuolelle, kun liikkuu jalan,pyörällä,autolla ja muilla kulkuneuvoilla. Entäs nuoriso naama kiinni kännyssä, samaan sortuu jopa keski-ikäisetkin.

      Teräviä kuvia saa kun asiaan perehtyy kunnolla ja on siihen oikeat välineet ! Tuo edellyttää asian harrastamista ja siihen varata kunnolla aikaansa. Kuten tuossa tarkassa kuu kuvassa oli.

      • ÄläNytKeksiTekosyitä

        Kun puhutaan niistä miljardeista kameroista joka päivä liikkeellä, niin tarpeeksi moni siihen että ufokuvien määrän olisi pitänyt lisääntyä huomattavasti siihen verrattuna että aikaisemmin juuri kenelläkään ei ollut arjessa kameraa mukana. Kuitenkaan näin ei ole käynyt vaan paremminkin päin vastoin.

        Minne ufot ovat piiloutuneet?

        Ei ole väliä onko kuva terävä vai ei, vaan minne ufot ovat piiloutuneet?


      • eiooeituu

        Pelkästään selfieiden päivittäinen määrä on niin järjetön että taustalle olisi pitänyt tarttua jotakin vaikka itse kuvaaja katsoisi minne.


      • KatoavaaKansanperinnettä

        Ai että ufokuvaamiseen pitää olla asiaan vihkiytynyt hifikuvaaja ja vain oikeanlaiset välineet. Älä nyt naurata.

        Taivaanvahdit liikkeentunnistimineen valvovat automaattisesti taivasta yötä päivää näkyvän valon alueella ja osa IR, lähes koko länsimaisen ihmiskunnan asuttaman alueen kattavasti. Meteoreja ja tulipalloja kameroihin jää. Vain ufot loistavat poissaolollaan. Ovatko ne siirtyneet kehitysmaiden ilmatiloihin pörräämään?


      • selfit
        eiooeituu kirjoitti:

        Pelkästään selfieiden päivittäinen määrä on niin järjetön että taustalle olisi pitänyt tarttua jotakin vaikka itse kuvaaja katsoisi minne.

        Kaikkien selfieiden päivittäinen tapahtuu nykyään ulkona! :D


      • skitsolleselvästi
        selfit kirjoitti:

        Kaikkien selfieiden päivittäinen tapahtuu nykyään ulkona! :D

        No, siinäpä oli taas skitsomongerrusta jonka sanomasta ei tahdo ottaa selvää, mutta jos tarkoitit sitä että kaikkia selfieitä ei oteta ulkona, niin kun lukumäärän mittaluokka on miljardeja, niin vähintäänkin riittävä määrä otetaan ulkona ja taivasta taustalla, ja etenkin jos verrataan aikaisempaan tilanteeseen jossa ihmisillä ei ollut yleisesti kameroita arjessaan mukana.

        Siis jos et vieläkään käsitä: Ennen oli kameroita harvalla, ja ufokuvia tupsahteli kuin sieniä sateella. Nyt kameroita on kaikilla ja niillä otetaan päivittäin miljardeja kuvia, ja silti ufoja ei juuri näy vaikka niiden olisi pitänyt lisääntyä.

        Kuinka selität paradoksin?


      • selfit
        skitsolleselvästi kirjoitti:

        No, siinäpä oli taas skitsomongerrusta jonka sanomasta ei tahdo ottaa selvää, mutta jos tarkoitit sitä että kaikkia selfieitä ei oteta ulkona, niin kun lukumäärän mittaluokka on miljardeja, niin vähintäänkin riittävä määrä otetaan ulkona ja taivasta taustalla, ja etenkin jos verrataan aikaisempaan tilanteeseen jossa ihmisillä ei ollut yleisesti kameroita arjessaan mukana.

        Siis jos et vieläkään käsitä: Ennen oli kameroita harvalla, ja ufokuvia tupsahteli kuin sieniä sateella. Nyt kameroita on kaikilla ja niillä otetaan päivittäin miljardeja kuvia, ja silti ufoja ei juuri näy vaikka niiden olisi pitänyt lisääntyä.

        Kuinka selität paradoksin?

        Paradoksia parhaimillaan :D

        Kerro miksi ei ole kaikissa selfi-kuvissa 100..10000 kertainen määrä liikenenlentokoneita ?

        Varsinkin kaupungeissa joissa on lentokenttä. Siinä vasta KYSYMYSTEN KYSYMYS ?

        OSAATKO VASTATA TÄHÄN VISAISEEN KYSYMYKSEEN ?


      • SUOTTAHUUDAT
        selfit kirjoitti:

        Paradoksia parhaimillaan :D

        Kerro miksi ei ole kaikissa selfi-kuvissa 100..10000 kertainen määrä liikenenlentokoneita ?

        Varsinkin kaupungeissa joissa on lentokenttä. Siinä vasta KYSYMYSTEN KYSYMYS ?

        OSAATKO VASTATA TÄHÄN VISAISEEN KYSYMYKSEEN ?

        Lentokoneitahan on aivan yleisesti kuvissa. Ufoja sen sijaan ei.


      • Rooe
        skitsolleselvästi kirjoitti:

        No, siinäpä oli taas skitsomongerrusta jonka sanomasta ei tahdo ottaa selvää, mutta jos tarkoitit sitä että kaikkia selfieitä ei oteta ulkona, niin kun lukumäärän mittaluokka on miljardeja, niin vähintäänkin riittävä määrä otetaan ulkona ja taivasta taustalla, ja etenkin jos verrataan aikaisempaan tilanteeseen jossa ihmisillä ei ollut yleisesti kameroita arjessaan mukana.

        Siis jos et vieläkään käsitä: Ennen oli kameroita harvalla, ja ufokuvia tupsahteli kuin sieniä sateella. Nyt kameroita on kaikilla ja niillä otetaan päivittäin miljardeja kuvia, ja silti ufoja ei juuri näy vaikka niiden olisi pitänyt lisääntyä.

        Kuinka selität paradoksin?

        Ei ole mitään paradoksia.
        Kaveri ottaa kuvan kohteesta jota pitää ufona, Karstulassa.
        SUTin kuvaanalyytikko sanoo että kellonajat ei täsmää. Muuta ei osaa sanoa.
        Tutkija sanoo että se on Jupiter. Hänellä helppo tehtävä koska havaitsija antaa 90 asteen markinaalin koska hänen mukaansa ufo liikkui tuolla alueella.
        Joten sattuipa ufo olemaan myös sillä jupiterin alueella. Korkeus asteista viis...

        Tällaisen tutkimustyylin kohdalla on aivan sama ottaako edes sitä kuvaa.

        Todellisten ufojen määrä on paljon pienempi mitä ymmärretään. Vaikka otat sen miljardi kuvaa niin vieläkin tarvitaan sitä onnea.

        Nämä taivaanvahti kamerat tulevat ufot paljastamaan. Toivottavaa on että ne kuvat myös esiin tuodaan.
        Mutta se epäselvyys ei katoa.


      • VaIitseNimimerkki
        Rooe kirjoitti:

        Ei ole mitään paradoksia.
        Kaveri ottaa kuvan kohteesta jota pitää ufona, Karstulassa.
        SUTin kuvaanalyytikko sanoo että kellonajat ei täsmää. Muuta ei osaa sanoa.
        Tutkija sanoo että se on Jupiter. Hänellä helppo tehtävä koska havaitsija antaa 90 asteen markinaalin koska hänen mukaansa ufo liikkui tuolla alueella.
        Joten sattuipa ufo olemaan myös sillä jupiterin alueella. Korkeus asteista viis...

        Tällaisen tutkimustyylin kohdalla on aivan sama ottaako edes sitä kuvaa.

        Todellisten ufojen määrä on paljon pienempi mitä ymmärretään. Vaikka otat sen miljardi kuvaa niin vieläkin tarvitaan sitä onnea.

        Nämä taivaanvahti kamerat tulevat ufot paljastamaan. Toivottavaa on että ne kuvat myös esiin tuodaan.
        Mutta se epäselvyys ei katoa.

        Kyllä se paradoksi on ja nimenomaan lisääntyneiden kameroiden ja kuvien määrän ja ufohavaintojen määrän välillä. Siis niitä kuvia ei ole samassa suhteessa kuin kameroita, ei koko maailmassa, eikä se liity mitenkään suomalaisen SUT:iin tai tutkijoihin tai tutkimustyyleihin.

        "Nämä taivaanvahti kamerat tulevat ufot paljastamaan."

        Mutta kun eivät ole paljastaneet vaikka ovat olleet käytössä jo pitkään. Meteoreja, tulipalloja ja avaruusromua. Ufoja ei.


      • aikavähänkuvia
        Rooe kirjoitti:

        Ei ole mitään paradoksia.
        Kaveri ottaa kuvan kohteesta jota pitää ufona, Karstulassa.
        SUTin kuvaanalyytikko sanoo että kellonajat ei täsmää. Muuta ei osaa sanoa.
        Tutkija sanoo että se on Jupiter. Hänellä helppo tehtävä koska havaitsija antaa 90 asteen markinaalin koska hänen mukaansa ufo liikkui tuolla alueella.
        Joten sattuipa ufo olemaan myös sillä jupiterin alueella. Korkeus asteista viis...

        Tällaisen tutkimustyylin kohdalla on aivan sama ottaako edes sitä kuvaa.

        Todellisten ufojen määrä on paljon pienempi mitä ymmärretään. Vaikka otat sen miljardi kuvaa niin vieläkin tarvitaan sitä onnea.

        Nämä taivaanvahti kamerat tulevat ufot paljastamaan. Toivottavaa on että ne kuvat myös esiin tuodaan.
        Mutta se epäselvyys ei katoa.

        "Todellisten ufojen määrä on paljon pienempi mitä ymmärretään."

        Tuo on hieman ristiriidassa erään erityisen herkästi hiiltyvän nimimerkin puheiden kanssa jonka mukaan sadat ja tuhannet lentäjät näkevät ufoja ja miljoonat ihmiset myös. Eikä vain ufoja vaan "extraterrestriaalien aluksia".


      • Haalihinko

        Kun mielikuvitus lähtee lentoon niin silloin vain taivas on rajana.


      • kuinkayleisesti
        SUOTTAHUUDAT kirjoitti:

        Lentokoneitahan on aivan yleisesti kuvissa. Ufoja sen sijaan ei.

        Kerro sitten lukumäärä onko, joka kymmenessä- sadassa-tuhannessa-kymenessätuhannessa-sadassatuhannessa kuvassa on tunnistettava lentokone ?

        Löytyykö jokin tieteellinen tutkimus tai vertaisarviointi asian tiimoilta?


      • IisiHomma

        Kuka tahansa voi milloin tahansa niin halutessaan kehitellä/keksiä kaikenlaisia henkilökohtaisia ufokokemuksia.


      • OnkoHaittaa

        Minulla ei ole minkäälaisia henkilökohtaisia ufokokemuksia mutta haittaak's se?


      • EiOikeinNäy

        Siitä ei ole kovinkaan pitkää aikaa kun eräät ufologit kertoivat rinta kaarella,että ufohavaintojen määrä lisääntyy tasaisesti koko ajan.Mutta näinhän ei ole käynyt vai mitä?


      • kausivaihtelut
        EiOikeinNäy kirjoitti:

        Siitä ei ole kovinkaan pitkää aikaa kun eräät ufologit kertoivat rinta kaarella,että ufohavaintojen määrä lisääntyy tasaisesti koko ajan.Mutta näinhän ei ole käynyt vai mitä?

        Eikös Borgi laittanut tänne Suomen tilastotkin joskus? Välillä aktiivisempaa ja välillä hiljaisempaa, joten lisääntymisväite toimii välillä kun taas toisinaan ei.


      • Tilastoija

        Eikös ne Suomen tilastot löydy SUTin sivuilta?


      • ufotvähissä
        Tilastoija kirjoitti:

        Eikös ne Suomen tilastot löydy SUTin sivuilta?

        Siellä SUT:in havaintotietokannassa tapahtuu hieman outoja. Tietokannasta puuttuu kymmeniä havaintoja ja se näkyy numeroinnissa. Joitakin jo selvinneitä tapauksia eräs lentokoneita selityksenä kammoava henkilö käy vääntämässä selvittämättömiksi. Kai niitä ufoja tuolla tavallakin syntyy, ei siinä mitään...


    • Ufomies

      Kirjoitanpa vielä kerran tänne uudempien viestien sekaan havainnostani. Kolmeen eri kertaan olen nähnyt taivalla sellaisia valoja joita en pysty selittämään, ja vielä kotiseudullani. En ala sen kummemmin niistä kertomaan. Kehottaisin ihmisiä kuitenki pitämään mielensä avoimena, sille että ei me ihmiset olla tällä pallolla ainoita älyllisiä olentoja. Muuten ihan mukava ku voi jonnekki pistää asiasta viestiä näin ilman nimeä 😀

    • Robert.K

      Itsella parhain kokemus mutta olin vaan liian nuori 10-11 vuotias, Oli 2010 vuosi tai 2011 syksy olisko ollut lokakuu tai marraskuu oli kaikki lehdet tippuneet puista ja oli täysin poutainen sää eikä ollut pilviä yhtään ja tähti taivas ja kuu valotti maata hyvin niin illalla noin kello 22-24 istuin ison ikkunan vieres kattomassa tvtä ja sit yht äkkiä näin sivusilmällä pakettiauton kokoisen valopallon joka tuli suoraan talon katolta päin eteen päin se liikku tasaista vauhtia hiljaa ja sen korkeus oli maasta noin 15-18 metriä ja olin noin 10 metriä siitä sitten se pysähtyi täysin ja oli paikalla noin 4-7sec sitten välähti kirkas valo todella nopeesti ettei melkee eres nähyt sitä sitte sen jälkeen se lähti todella kovaa vauhtia pois kuuta katsottuna alemmas kuu oli toisella puolella taloa se katosi melkeen saman tien sillä nopeudella olisi päässyt kuuhun noin 10-20sec, se ei ollut mitenkään kirkas sitä pystyi katsomaan täysin ja se ei pitänyt mitään ääntä ja se oli katosta noin 1 metri että olisi osunut ja meidän taloon, ympärillä on isoja puita eli se oli tullut suoraan talon katon pääle ja meidän talo on kaks kerroksinen olin tosiaan silloin vain 10-11 vuotias niin en tienyt mikä se on sen jälkeen kun se oli lähtenyt todella kovaa vauhtia pois niin menin meidän yläkertaa jossa oli muut perheen jäsenet menin katsomaan toisesta ikkunasta mutta ei näkynyt enään ja en ole sanonut tästä kellekään koska olin täysin sanaton ja huoneessa jossa sen näin ei ollut valoja päälä yhtään niin näin sen niin hyvin miten mahdollista.

    • Anonyymi

      Näin ekan kerran kolmen kaverini kanssa ellipisin valopallon lähikaupan katon yläpuolella. Valopallo telepaattisesti kysyi mitä haluan elämältä, vastasin ekana rahaa, mutta käänsin vastaukseni, että olla vaan. Näin toisen kerran ufon pellon yläpuolella vuosia myöhemmin, ilta oli mystinen ja pää oli selvinpäin. Samalla kun katselin pellolla taivaalle ja kuvasin videokameralla niin sanoin täällä maa.. ja ufo lensi hienon lenkin 180 astetta kurvaten sladissa, sain videolle ufon myös, omituista oli että kamerasta loppui välittömästi videon otettuani täysi akku. Näin kolmannen kerran ufoja eräässä metsässä, yläpuolelleni tuli triangeli ja sieltä laskeutui ihmisen hahmossa oleva hyönteinen, lähinnä rukoilijasirkka joka näytti minulle kehonsa ja palasi takaisin ihmisen muotoon, tilanne oli hämmentävä koska löysin jopa omaisuuttani puolen kilometrin päästä kohtaamisesta, mielestäni joku vähän kuin men in blackissa yritti eräänlaisella salamalla sokaista ja saada unohdettua kohtaamista. Keskellä metsää oli ihmisiä eikä kukaan muista mitään, minä muistan koska suojasin silmäni salamalta. Kerran heräsin yöllä niin kädestäni poistettiin 2cm ja 30cm mittaista valkoista matoa. Aamulla herätessäni kädessäni oli selvä mustelma ranteessani mistä muistan, että matoa poistettiin. Kerran olin kaverien kanssa kalliolla istumassa ja taivaalla lensi lentokonetta nopeammin lentävä-esine, sanoin kavereilleni katsokaa ufo, eräs kaverini ei sitä huomannut, mutta toinen kaverini näki sen lentävän taivaalla, kuten ensimäisessä tapauksessa molemmat kaverini. Kerran istuin puistossa, niin metallinen ns.. lentävä roskakori lensi ylitsemme, ei varmasti ollut mikään radio-ohjattava tai mikään ilmapallo. Kerran olimme kaverini pihaportilla niin triangeli äänettömästi lensi yli ja kerran olin bileissä niin näin avaruusolentoja tulevan seinien läpi, lisäksi istuvan viereiseen pöytään ja puhuvan telepaattisesti myös tiku ja taku äänellä ns. tuplanopeudella.

      • Anonyymi

        Vain piintynyt skepo voi epäillä kokemustesi todenmukaisuutta !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain piintynyt skepo voi epäillä kokemustesi todenmukaisuutta !

        Näin vakuuttavia kertomuksia saattaisi jopa James Randi meksikkolaisineen uskoa !!


    • Anonyymi

      Vakaa usko onkin paras lähtökohta tällä palstalla. Skeptikolle tämä ei juuri tarjoa edes hupia.

    • Anonyymi

      Vanha ketju ylös. Aidon kuuloisia kokemuksia ja sitten perinteistä juupas eipäs tarinaa.
      Sen verran ufojen piileskelystä että ainahan ne on piileskelleet ja varsinkin merialueilla. Venäläisten ja amerikkalaisten sotilashavaintojen mukaan ne myös sukeltelevat syvissä merissä. Mitä lie siellä puuhaavat.

    • Anonyymi

      Koukun tultua sutimaan niin johan alkoi melkonen huuhailu.

      • Anonyymi

        Et taas muuta kommenttia keksinyt? Tämä nosto oli minun tekemä. Pohjanmaalasen kiihkouskovan elämää ja uskoa häiritsee suunnattomasti helliksen loogiset ja tieteellisetkin mietelmät. Millon olet itse kirjottanut tänne juttua jostakin havainnosta? Et varmaan ikinä. Olet vaan huutelemassa toisten juttujen päälle ja joka väliin. Tiedoksi sinulle että niille uskonasioille on omat palstansa jonne voit postitella otteita Raamatustasi. Tänne ne ei kuulu. Jos olet oikeasti varma uskostasi Jumalaasi, niin anna hänen loihtia ne ufot pois jos ne niin kovasti sinua pelottaa ja häiritsee. Täällä huutelemalla hävyttömyyksiä ne ei katoa.


      • Olen pahoillani että kiihkeän uskonnollisen mielentilan otteessa jouduit pupsahtamaan jeesuskaapista ulos ja paljastuit täydellisen sekopäiseksi jeesushörhöksi.

        Tunnen sääliä ja myötähäpeää sinua kohtaan. Se kumpuaa siitä että kuinka maailman parhaaksi valittu koulutusjärjestelmä ja lähes rajaton tiedonsaanti voi vielä 2020 vuonna tuottaa kaltaisiasi yksilöitä?

        Vastaus tuohon kysymykseen löytynee hieman liian pienistä piireistä. Serkun ostaminen vaimoksi saattaa äkkiseltään kuulostaa hyvältä idealta teilläpäin, mutta lääketiede on asiasta aivan toista mieltä.


    • Anonyymi

      Kyllä ufot ovat todellisia tietyille ihmisille. He näkevät niitä jopa päivittäin. Sen sijaan ei ole yhtään tiedossa se, ettei niitä saada kuvatuksi vaikka käytännöllisesti katsoen miltei kaikilla on hyvä kamera heti käytettävissä povitaskussa. Syy siihen on yksinkertainen. Lentävä lautanen luo ympärilleen ikäänkuin kentän joka estää kuvaamisen ja hypnotisoi jollain tapaa tarkkailijansa. Olisipa mukava saada sellainen tieto, vaikkapa kansainväliseltä tiedemiesryhmältä, että oujee tässä on nyt sitten ihan aikuisten oikeasti UFO ja vieraan sivilisaation edustaja

      • Anonyymi

        USA on jo sanonut oujee eikä tiedä mistä on kyse. Hätiin huudellaan NASA:n neroja sun muita.


      • Anonyymi

        "Sen sijaan ei ole yhtään tiedossa se, ettei niitä saada kuvatuksi vaikka käytännöllisesti katsoen miltei kaikilla on hyvä kamera heti käytettävissä povitaskussa."

        A-ha, ja minä kun olen uskonut, että eri mailla on runsain määrin valo- ja videokuvaa UAP:eista, ja niitä on nähtävissä ainakin Yhdysvaltain armeijan tallenteissa juutuupissakin.
        Olen siis antanut vetää itseäni nenästä uskoessani muun muassa ns. tic-taceihin ja Roswellin tonttiin tömäykseen, josta, näin meille on kerrottu, on tallenteita joka kulmasta, ja itse kulkuneuvokin arkistoituna.
        Voi rähmä, kuinka ihmispoloa huiputetaankaan.


    • Anonyymi

      Ota kännykällä kuvia pienkoneista tai isommista niin huomaat kyllä miten lähellä kohteen pitää olla jotta kuva om selkeä.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kirjautumista vaativa facebook sivu on monille kaksinkertainen mahdottomuus.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      29
      5847
    2. Mitä haluaisit

      Sanoa hänelle tällä hetkellä?
      Ikävä
      241
      3347
    3. Sofia B- miljonäärillä on vaimo ja pieni vauva .

      Voi ei taasko oli avioliitossa olevan miehen salarakas ja miksi voi noin toimia tää Sofia näin alhaisesti ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      272
      2934
    4. Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Aloitteen sisältö Ympäristöjärjestö Elokapina tulee määrätä välittömästi
      Maailman menoa
      128
      2594
    5. Sukset jo ristissä? Ensitreffit alttarilla Anna syyttää rajusti - Hai puolustautuu: "Mutta en mä..."

      Voi, voi... Onko Anna liian epävarma itsestään vai mikä mättää? Pari tuntenut vasta pari päivää ja kriisiä jo pukkaa.
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2240
    6. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      112
      1943
    7. Nyt on kansalaisaloite: Elokapina lakkautettava.

      Tänään tullut uusi kansalaisaloite, jossa vaaditaan Elokapinaa lakkautettavaksi, tai julistamista rikollisjärjestöksi, k
      Maailman menoa
      208
      1855
    8. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      192
      1669
    9. Hyvin sä olet

      Olet toiminut aina. Älä epäile tai häpeä omaa toimintaasi nainen. Kukaan ei vahingoittunut ja kaikki on ollutta ja menny
      Ikävä
      57
      1375
    10. Ohhoh! Robert Helenius yllättää - Näin hän vastaisi Tanssii Tähtien Kanssa -kutsuun: "Ura..."

      Robert Helenius olisi kyllä komea näky TTK-parketilla vai mitä olet mieltä? Ja olikos se Viivi Pumpanenkin jo siellä...
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1292
    Aihe