mikä Sarista

kanttari

tekee niin ihanan ja aidon.Yksi syy hänen rohkea uteliaisuutensa, uskaltaa kysyä jos ei tiedä.Yksi parhaista on kun puhuivat maa artisokasta niin Sari huuli pyöreänä kysyi "et onko se jokin eläin" tosi hauskaa.Moni vaan kätkisi tietämättömyytensä, mutta Sarppa ei, siksipä onkin niin ihana Pirpana

11

1099

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ihana vaan tyhmä!!

      siis tooooooosi tyhmä!

      • kanttari

        suurin osa meistä suomalaisista on tavallisia Sarin kaltaisia!Jotkut luulee ehkä olevansa jotain vaan ei tiedä itsekkään mitä, kun ei uskalla kysyä.Tyhmyyttä on myös toisen ihmisen panettelu, vai väännänkö rautalangasta?


      • ldkfh
        kanttari kirjoitti:

        suurin osa meistä suomalaisista on tavallisia Sarin kaltaisia!Jotkut luulee ehkä olevansa jotain vaan ei tiedä itsekkään mitä, kun ei uskalla kysyä.Tyhmyyttä on myös toisen ihmisen panettelu, vai väännänkö rautalangasta?

        kyllä nämä sarin kyselyt ovat silkkaa tyhmyyttä! Siis nämä asiat kuuluu yleissivistykseen...mutta minkäs mahtaa jos ainoat kiinnostuksenaiheet on vaatteet ja meikit...=D
        Joku lukee viikkotehtävän, joka on selvällä suomenkielellä kirjoitettu..sarin kommentti joka kerta "siis mä en tajunnut"...huoh...
        toiset saa sitten RAUTALANGASTA VÄÄNTÄÄ asian...

        viime vuoden voittaja Perttu oli vähän hölmä mutta ymmärsi silti suomen kieltä...=)


      • miten....
        ldkfh kirjoitti:

        kyllä nämä sarin kyselyt ovat silkkaa tyhmyyttä! Siis nämä asiat kuuluu yleissivistykseen...mutta minkäs mahtaa jos ainoat kiinnostuksenaiheet on vaatteet ja meikit...=D
        Joku lukee viikkotehtävän, joka on selvällä suomenkielellä kirjoitettu..sarin kommentti joka kerta "siis mä en tajunnut"...huoh...
        toiset saa sitten RAUTALANGASTA VÄÄNTÄÄ asian...

        viime vuoden voittaja Perttu oli vähän hölmä mutta ymmärsi silti suomen kieltä...=)

        tiedät, että se kuuluu yleissivistykseen? Joidenkin ihmisten pitää lukea kaikki itsekseen, ilman hälinöitä, että pystyvät sisäistämään asian. Pelkkä kuuleminen ei välttämättä riitä. Onko ihminen silloin tyhmä?

        Eikö Sari ole pärjännyt valitsemallaan tiellä? Haki BB:n ja pääsi, halusi julkisuutta ja sai sitä jne.


      • kanttari
        miten.... kirjoitti:

        tiedät, että se kuuluu yleissivistykseen? Joidenkin ihmisten pitää lukea kaikki itsekseen, ilman hälinöitä, että pystyvät sisäistämään asian. Pelkkä kuuleminen ei välttämättä riitä. Onko ihminen silloin tyhmä?

        Eikö Sari ole pärjännyt valitsemallaan tiellä? Haki BB:n ja pääsi, halusi julkisuutta ja sai sitä jne.

        ja voihan olla että Sarpan tapa on vain ens alkuun sanoa "mä en tajuu" ihan hyvin kumminkin on kaikesta selvinny.


      • ,mdndjhd
        kanttari kirjoitti:

        ja voihan olla että Sarpan tapa on vain ens alkuun sanoa "mä en tajuu" ihan hyvin kumminkin on kaikesta selvinny.

        Joku lukee sulle tekstiä...ja sanot en tajua...
        paljon kertoo ihmisestä...=)
        mitä nää on..1 2 3 4...buhahaaa...=) sit yrittää vielä selittää että tää hämäs...=)
        sanos ny vaa suaraa että tyhmä on! ihan hyvin sopii sinne aikuisviihdeliikkeeseen, ulkonäkönsä ja ÄLYNSÄ puolesta...har har har =D =D

        Mutta myöntää täytyy että hyvin on toi blondi tyrkky pelannut tiensä näin pitkälle. Mitään omia mielipiteitä ei ole, peesailee vain muita..kakin vierellä saanut paikkansa finaaliin..niinhän on että ilman kakia sari ei siellä roikkuisi...=)


      • olla nämä
        ,mdndjhd kirjoitti:

        Joku lukee sulle tekstiä...ja sanot en tajua...
        paljon kertoo ihmisestä...=)
        mitä nää on..1 2 3 4...buhahaaa...=) sit yrittää vielä selittää että tää hämäs...=)
        sanos ny vaa suaraa että tyhmä on! ihan hyvin sopii sinne aikuisviihdeliikkeeseen, ulkonäkönsä ja ÄLYNSÄ puolesta...har har har =D =D

        Mutta myöntää täytyy että hyvin on toi blondi tyrkky pelannut tiensä näin pitkälle. Mitään omia mielipiteitä ei ole, peesailee vain muita..kakin vierellä saanut paikkansa finaaliin..niinhän on että ilman kakia sari ei siellä roikkuisi...=)

        sun mielipiteitäsi... Mitä luulet, että ihmiset puhuu susta seläntakana? Kehuvat kilpaa fiksuksi vai xD

        Ootko sä muuten tarpeeksi fiksu tietääksesi kuka on tyhmä ja kuka viisas? Onko kukaan?


      • ,mdndjhd kirjoitti:

        Joku lukee sulle tekstiä...ja sanot en tajua...
        paljon kertoo ihmisestä...=)
        mitä nää on..1 2 3 4...buhahaaa...=) sit yrittää vielä selittää että tää hämäs...=)
        sanos ny vaa suaraa että tyhmä on! ihan hyvin sopii sinne aikuisviihdeliikkeeseen, ulkonäkönsä ja ÄLYNSÄ puolesta...har har har =D =D

        Mutta myöntää täytyy että hyvin on toi blondi tyrkky pelannut tiensä näin pitkälle. Mitään omia mielipiteitä ei ole, peesailee vain muita..kakin vierellä saanut paikkansa finaaliin..niinhän on että ilman kakia sari ei siellä roikkuisi...=)

        se vasta tyhmä olen. En saanut tuosta sinun sepustuksesta oikein mitään tolkkua.


      • juuupelis
        retum kirjoitti:

        se vasta tyhmä olen. En saanut tuosta sinun sepustuksesta oikein mitään tolkkua.

        oletkin sitten suoraan rectumista !!!!


      • ...muistan kyllä miten Perttuakin tyhmäksi haukuttiin.


      • jassai
        ,mdndjhd kirjoitti:

        Joku lukee sulle tekstiä...ja sanot en tajua...
        paljon kertoo ihmisestä...=)
        mitä nää on..1 2 3 4...buhahaaa...=) sit yrittää vielä selittää että tää hämäs...=)
        sanos ny vaa suaraa että tyhmä on! ihan hyvin sopii sinne aikuisviihdeliikkeeseen, ulkonäkönsä ja ÄLYNSÄ puolesta...har har har =D =D

        Mutta myöntää täytyy että hyvin on toi blondi tyrkky pelannut tiensä näin pitkälle. Mitään omia mielipiteitä ei ole, peesailee vain muita..kakin vierellä saanut paikkansa finaaliin..niinhän on että ilman kakia sari ei siellä roikkuisi...=)

        Se nyt vaan on niin, että sari vie potin, vaikka sua kuin kiukuttaa,et silleen.Katseleppa huomenna kotonas sohvalla maaten, ja kateudesta vihreenä, kun pirpana astelee upean näköisenä viimeisenä ja voittajana ulos talosta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe