Pannaan molemmat nimet, niin ei "Sivustaseuraaja" suivaannu.
Lakivaliokunta teki torstaina muutoksen ehdotukseen, jossa seisonta-aika pitää ilmoittaa AKEen ja jossa siitä peritään 10,50 / ilmoitus, eli 21,- /kausi. No nyt pyörrettiin ehdotus ja todettiin, ettei moottoripyörien ilmoitusmuutoksesta ole mitään hyötyä, koskei niistä muutenkaan makseta käyttöveroa, josta nyt sitten autoilijat pääsevät alennuksen myötä hyötymään ja heitä asia siis koskee.
(Olikohan sekava?)
Juuri eilen sain yhtiöstäni ilmoituksen jossa kerrottiin ettei enää voi yhtiössä ilmoittaa seisonta-aikaa ja se muuttuu maksulliseksi, mutta ilmoitus onneksi meni pieleen ja korjaus on kai jo postissa.
Perseelleen menossa ollut lakimuutos onneksi havaittiin torsoksi, ennenkuin se kerkesi toteutukseen.
Kerrankin näinpäin. Järki voitti !
(Ei oikolukua, joten virheet saa samaan rahaan )
Järjen voitto !
6
784
Vastaukset
- Reiman
Katotaan nyt ensin mitä lopulta tuleman pitää.
Ymmärtääkseni poliisi pääsee uudessa systeemissä oman tietojärjestelmänsä kautta suoraan AKE:sta tarkastamaan, että ajoneuvossa on liikennevakuutus voimassa.
Tämä uusi menettelytapa halutaan varmasti ulottaa myös moottoripyörien vakuutustietojen tarkastamiseen asti. Eli muodossa tai toisessa epäilisin uudistuksen tulevan kuitenkin myös moottoripyörille.- 1984
Poliisi näkee pyörästäsi kaiken kuten autostasikin.
Historian, entiset omistajat, katsastukset, käyttömaksut, rekisteristä poistamiset, seisontavakuutukset, rikkeet jne.
Näistä linkitettynä kaiken muunkin sinusta yms.
Eli:
Iso Veli näkee sinut!
- matula
Se oli muuten sitten Liikenne- ja Viestintävaliokunta, joka perehtyi kunnolla asiaan ja aikaansai korjauksen. Olisi muuten ollut kymmenilletuhansille osamaksulla moponsa ostaneille ihan helkutin kallis tikki kun omistajat = rahoitusyhtiöt eivät olisikaan suostuneet niihin tilapäisiin rekisteristäpoistoihin.
Aktiivisina asiassa toimivat erikoisesti Saara Karhu, motoristi Risto Kuisma ja ex-motoristi Erkki Pulliainen.
Onneksi näin.- GSF
Oot varmaan oikeessa.
Mä kun en oo muuten poliittisesti aktiivinen, paitsi että olen intomielinen liberaali kristitty ja siniverinen kommunisti ja aika varmaan vihreekin, niin toi Kuisma (lienee demari ? ) joka on muutenkin tuttu tuolta mtocross-puolelta, niin saapi sitten seuraavissa pari ääntä tästä savusta.
Ja tää ei o mainos, mutta suosikaa niitä, jotka suosivat meitä.
ps. enää n. 135 päivää uuteen ajokauteen... - matula
GSF kirjoitti:
Oot varmaan oikeessa.
Mä kun en oo muuten poliittisesti aktiivinen, paitsi että olen intomielinen liberaali kristitty ja siniverinen kommunisti ja aika varmaan vihreekin, niin toi Kuisma (lienee demari ? ) joka on muutenkin tuttu tuolta mtocross-puolelta, niin saapi sitten seuraavissa pari ääntä tästä savusta.
Ja tää ei o mainos, mutta suosikaa niitä, jotka suosivat meitä.
ps. enää n. 135 päivää uuteen ajokauteen...Kuisma on demari kuten Karhukin. Puolueesta riippumatta liikennevaliokuntaan on koottu sangen hyviä tyyppejä. Jokainen heistä kohtelee esim. henkilökuntaa todella asiallisesti. Ja kun näköjään se järjenkäyttökin on juuri kohdallaan niin mikä ettei...
Kuisma piti hyvän puheenvuoron asiasta 1.12. täysistunnossa. Todellinen motoristi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492318- 262143
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271535Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161454- 1241417
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89934Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883