Hääyönoikeus

Marokossa?

Toivoisin ystävällistä ja rehellistä tietoa siitä, että onko Marokossa vielä käytössä vastaavanlainen sulhasen sukulaismiesten hääyön käyttö kuin mitä olen kuullut esimerkiksi Tunisiasta? Ajattelen asiaa paljon.

4

933

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole itse koskaan käynyt Tunisiassa enkä näin ollen tiedä mitähän ne oikeudet sitten oikein ovat.En ole myöskään muslimi enkä solminut siellä avioliittoa, mutta voin todeta että nyt eletään nykyaikaa. Marokko on varsin nykyaikainen maa, enkä usko moisiin juttuihin.Onkohan tämä kysymys edes esitetty vilpittömässä mielessä.

• tietää

sehän koskee vain morsiaimen ja sukulaismiesten kanssakäyntiä, ei sinne sinua mitenkään huolita. En tiedä Marokosta, mutta Tunisiassa maaseutu kylölä ainakin tuntee sen.

• hä?

Siis tarkoitatko että sulhasen sukulaismiehet sais hääyönä olla morsiammen kanssa? Never heard of... Kysyin mieheltäni, se on kotoisin Marokosta. Se sanoi että kuulostaa aika keskiaikaiselta. Ja ainakin islamin mukaan tuollainen käytäntä olisi tosi sairas. Jos siis tajusin tän ihan oikeen.

• Sanna-Maria79

Marokossa ei ainakaan ole kuvailemaasi käytäntöä. Yleisesti muutenkaan muiden vaimoihin ei kosketa, ei varsinkaan seksuaalisessa merkityksessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      83
      6309
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      53
      4489
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      76
      4227
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      131
      4081
    5. 53
      3244
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      3068
    7. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2727
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      34
      2362
    9. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2181
    10. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      46