patong green mountain

nuppi

minkälainen hotelli? allasalue? ympäristö? onko rauhallisella paikalla?

16

1508

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei , ollaan lähdössä jouluksi samaiseen hotelliin,sehän on juuri valmistunut, joten luulisi olevan hyvä ja eihän sinne hotelliin lähdetä oleskelemaan ;) Allasalue ei näyttänyt kuvassa kovin isolta, mutta uimarannat on ihan vieressä. Mukavaa lomaa teillekin ja pääasiahan on ettei tartte palella ja olla vesisateessa ;)

      • lopulla

        ollaan lähdössä samaiseen hotelliin. Olisi kiva jos viitsisitte matkanne jälkeen kertoa kokemuksia hotellista ja lähimmästä rannasta.


      • lopulla kirjoitti:

        ollaan lähdössä samaiseen hotelliin. Olisi kiva jos viitsisitte matkanne jälkeen kertoa kokemuksia hotellista ja lähimmästä rannasta.

        Joo, laitan juttua sitten kun tullaan tammikuun puolella takaisin...


      • nuppi
        t..i.i.u kirjoitti:

        Joo, laitan juttua sitten kun tullaan tammikuun puolella takaisin...

        joo kiva juttu!!! mekin ehditään sitten ehkä lukea kuulumiset kun lähdetään tammikuun puolen välin tietämillä!!! hyvää matkaa! :D


      • nuppi kirjoitti:

        joo kiva juttu!!! mekin ehditään sitten ehkä lukea kuulumiset kun lähdetään tammikuun puolen välin tietämillä!!! hyvää matkaa! :D

        Hotelli sijaitsee Patong Beachin keskustasta n. 2 km. Sijainniltaan ihan ok paikka ei ole keskustan hälinässä mutta kävelymatkana ei pitkä ja Tuk tukilla pääsee kätevästi tai taksilla, maksu korkeintaan 150 batia, yrittävät 200 monesti mutta kannattaa vaan tinkiä. Uimarannalle on hotellilta ilmainen kuljetus joka päivä tunnin välein 9-18.. menimme sillä useinkin keskustaan ja takas tuk tukilla.Hotellin vasta päätä on yksityinen taksi, josta tuli meidän luottokuski ;) mukava äijä ja lähtiessä annettiin hänelle kunnon tipit. Hotellissa oli suurin osa porukkaa ruotsista, suomalaisia ei silloin ollut kun 3 perhettä.
        Hotelli on ihan siisti, ei mikään lukaali jos vertaa thaimaan hotelleihin yleensä.. Uima-allas ihan ok , aikuisille ei niinkään lapsille, jotka eivät osaa uida.Siistit huoneet jotka siivottiin tietysti päivittäin, jääkaappi teidän kannattaa tyhjentää pöydälle ja täyttää omilla juomilla, kaupasta saa juomia paljon halvemmalla ;)vaikka ei siellä muutenkaan kallista ole. Hotellin respassa on hotellikortteja, jollainen kannattaa pitää mukana, koska kaikki tuk tuk- kuskit eivät tienneet hotellia, koska on uusi, mutta osoitteen nähdessään osasivat ajaa sinne. Eipä tässä muuta kun HYVÄÄ matkaa ja ottakaa kunnon aurinko rasvat mukaan väh. 30 kerroin ! siellä ei nimittäin palella ;) kysyä saa jos jotain jäi kertomatta ;)


      • LOMAKUUME
        t..i.i.u kirjoitti:

        Hotelli sijaitsee Patong Beachin keskustasta n. 2 km. Sijainniltaan ihan ok paikka ei ole keskustan hälinässä mutta kävelymatkana ei pitkä ja Tuk tukilla pääsee kätevästi tai taksilla, maksu korkeintaan 150 batia, yrittävät 200 monesti mutta kannattaa vaan tinkiä. Uimarannalle on hotellilta ilmainen kuljetus joka päivä tunnin välein 9-18.. menimme sillä useinkin keskustaan ja takas tuk tukilla.Hotellin vasta päätä on yksityinen taksi, josta tuli meidän luottokuski ;) mukava äijä ja lähtiessä annettiin hänelle kunnon tipit. Hotellissa oli suurin osa porukkaa ruotsista, suomalaisia ei silloin ollut kun 3 perhettä.
        Hotelli on ihan siisti, ei mikään lukaali jos vertaa thaimaan hotelleihin yleensä.. Uima-allas ihan ok , aikuisille ei niinkään lapsille, jotka eivät osaa uida.Siistit huoneet jotka siivottiin tietysti päivittäin, jääkaappi teidän kannattaa tyhjentää pöydälle ja täyttää omilla juomilla, kaupasta saa juomia paljon halvemmalla ;)vaikka ei siellä muutenkaan kallista ole. Hotellin respassa on hotellikortteja, jollainen kannattaa pitää mukana, koska kaikki tuk tuk- kuskit eivät tienneet hotellia, koska on uusi, mutta osoitteen nähdessään osasivat ajaa sinne. Eipä tässä muuta kun HYVÄÄ matkaa ja ottakaa kunnon aurinko rasvat mukaan väh. 30 kerroin ! siellä ei nimittäin palella ;) kysyä saa jos jotain jäi kertomatta ;)

        OLIKO HUONEISSA HIUSTENKUIVAAJA,ETTEI TARTTES TURHAAN KUSKAILLA MUKAAN?ENTÄ SAIKO RANTAPYYHKEET ERIKSEEN PANTTIA VASTAAN VAI VIEDÄÄNKÖ KOTOA OMAT?


      • LOMAKUUME kirjoitti:

        OLIKO HUONEISSA HIUSTENKUIVAAJA,ETTEI TARTTES TURHAAN KUSKAILLA MUKAAN?ENTÄ SAIKO RANTAPYYHKEET ERIKSEEN PANTTIA VASTAAN VAI VIEDÄÄNKÖ KOTOA OMAT?

        Hiustenkuivaaja on,altaalle saa pyyhkeen allas baarista, mutta uimarannalle me otettiin hotellin pyyhkeet, siivooja toi tietysti päivällä uuudet puhtaat tilalle, palautatte vaan sitten viim. lomapäivänä pyyhkeet takaisin. Rannallakin on pyyhkeitä vuokrattavana mutta maksoivat 50 batia/kpl. Oma pyyhe menee aika äkkiä ällön tuntuiseksi merivedestä ja aurinkorasvasta.. ei kannata raahata mukana !!


      • pulmu
        t..i.i.u kirjoitti:

        Hotelli sijaitsee Patong Beachin keskustasta n. 2 km. Sijainniltaan ihan ok paikka ei ole keskustan hälinässä mutta kävelymatkana ei pitkä ja Tuk tukilla pääsee kätevästi tai taksilla, maksu korkeintaan 150 batia, yrittävät 200 monesti mutta kannattaa vaan tinkiä. Uimarannalle on hotellilta ilmainen kuljetus joka päivä tunnin välein 9-18.. menimme sillä useinkin keskustaan ja takas tuk tukilla.Hotellin vasta päätä on yksityinen taksi, josta tuli meidän luottokuski ;) mukava äijä ja lähtiessä annettiin hänelle kunnon tipit. Hotellissa oli suurin osa porukkaa ruotsista, suomalaisia ei silloin ollut kun 3 perhettä.
        Hotelli on ihan siisti, ei mikään lukaali jos vertaa thaimaan hotelleihin yleensä.. Uima-allas ihan ok , aikuisille ei niinkään lapsille, jotka eivät osaa uida.Siistit huoneet jotka siivottiin tietysti päivittäin, jääkaappi teidän kannattaa tyhjentää pöydälle ja täyttää omilla juomilla, kaupasta saa juomia paljon halvemmalla ;)vaikka ei siellä muutenkaan kallista ole. Hotellin respassa on hotellikortteja, jollainen kannattaa pitää mukana, koska kaikki tuk tuk- kuskit eivät tienneet hotellia, koska on uusi, mutta osoitteen nähdessään osasivat ajaa sinne. Eipä tässä muuta kun HYVÄÄ matkaa ja ottakaa kunnon aurinko rasvat mukaan väh. 30 kerroin ! siellä ei nimittäin palella ;) kysyä saa jos jotain jäi kertomatta ;)

        Kysyisin vielä minkälainen aamupala hotellissa oli, pärjääkö iltapäivään? Onko huoneessa vedenkeitin, kahvinkeitin? Näkymät huoneista?


      • pulmu kirjoitti:

        Kysyisin vielä minkälainen aamupala hotellissa oli, pärjääkö iltapäivään? Onko huoneessa vedenkeitin, kahvinkeitin? Näkymät huoneista?

        Aamupala oli ihan hyvä, kaikille jotakin ja kyllä me ainakin pärjättiin hyvin iltapäivään, kahden viikon aikana oli aamiaisessa vaihteluakin, ettei koko ajan samaa evästä ;)kahvinkeitin oli huoneessa.Näkymät teranssilta olivat uima-altaalle ja vasta päätä on paikallisten asuntoja.


      • nuppi
        t..i.i.u kirjoitti:

        Aamupala oli ihan hyvä, kaikille jotakin ja kyllä me ainakin pärjättiin hyvin iltapäivään, kahden viikon aikana oli aamiaisessa vaihteluakin, ettei koko ajan samaa evästä ;)kahvinkeitin oli huoneessa.Näkymät teranssilta olivat uima-altaalle ja vasta päätä on paikallisten asuntoja.

        kiitos kovasti vastauksista... Jes huomenna lähtö ja täälä pakkaillaan. No ompa hyvä jos kahvinkeitin ja fööni on huoneissa, suomen kahvia on pakko rehata mukaan.. olikos tallelokero respassa vai kuis? onko lähikauppaa lähellä?:D allasbaarikin siis oli vaikka siitä ei oikein missään informoitu, mutta pelkkää plussaaaaa!!!!! Onko altailla hyvät aurinkotuolit? No kysellään taas jos jotain tulee vielä mieleen... :))


      • nuppi kirjoitti:

        kiitos kovasti vastauksista... Jes huomenna lähtö ja täälä pakkaillaan. No ompa hyvä jos kahvinkeitin ja fööni on huoneissa, suomen kahvia on pakko rehata mukaan.. olikos tallelokero respassa vai kuis? onko lähikauppaa lähellä?:D allasbaarikin siis oli vaikka siitä ei oikein missään informoitu, mutta pelkkää plussaaaaa!!!!! Onko altailla hyvät aurinkotuolit? No kysellään taas jos jotain tulee vielä mieleen... :))

        Oli joo tallelokero huoneessa, lähinkauppa Family Mark on heti kun tulette hotellilta alas isolle kadulle niin samalla puolen tietä ja auki 24 tuntia.
        Aurinkotuolit on ihan hyvät, mutta me ei niillä oltu ku yhtenä iltapäivänä, muuten rannalla, siellä on enemmän vilskettä ;) Hyvää matkaa teille! kerrohan kuulumiset kun tulette takasin.. että mitä tykkäsitte ;) Kannattaa retket ostaa kaduilla olevista kojuista, matkat on samoja kuin suomalaisen matkanjärjestäjän, mutta hinnat ovat paljon halvempia ja hyvin järjestettyjä.. Hinnoista kannattaa tinkiä ;)


      • nuppi
        t..i.i.u kirjoitti:

        Oli joo tallelokero huoneessa, lähinkauppa Family Mark on heti kun tulette hotellilta alas isolle kadulle niin samalla puolen tietä ja auki 24 tuntia.
        Aurinkotuolit on ihan hyvät, mutta me ei niillä oltu ku yhtenä iltapäivänä, muuten rannalla, siellä on enemmän vilskettä ;) Hyvää matkaa teille! kerrohan kuulumiset kun tulette takasin.. että mitä tykkäsitte ;) Kannattaa retket ostaa kaduilla olevista kojuista, matkat on samoja kuin suomalaisen matkanjärjestäjän, mutta hinnat ovat paljon halvempia ja hyvin järjestettyjä.. Hinnoista kannattaa tinkiä ;)

        kiittää! jep,kirjoittelen kuulumisia kun palailemme! kirjoitan tähän samaan viestiketjuun sitten. :) Kiitos oikein paljon vielä vastauksista! Me lähdetään tunnin sisällä ajelemaan helsinkiä kohti. 450 km matkaa! Palaillaan :D


      • nuppi
        nuppi kirjoitti:

        kiittää! jep,kirjoittelen kuulumisia kun palailemme! kirjoitan tähän samaan viestiketjuun sitten. :) Kiitos oikein paljon vielä vastauksista! Me lähdetään tunnin sisällä ajelemaan helsinkiä kohti. 450 km matkaa! Palaillaan :D

        tultiin pari viikkoa sitten... on vähän kestänyt tämä kuulumisten kirjoittelu, kun on pitänyt saada arki järjestykseen... :D
        Hotelli oli tosi kiva. Mukavan matkan päässä hälinäisestä keskustasta. Allasalue oli oikein mukava. Huomaa että on uusi hotelli, koska koko ajan tuli jotain uutta.. Esim. aurinkotuoleihin tuli loman keskivaiheilla pehmusteet ja ala carte lista täydentyi.Samoin aamupalapöytien sijaintia muuteltiin.
        Tykättiin tosi paljon kun oli niin pieni hotelli, koskaan ei tarvinnut jonottaa esim. aamupalalla ollessa. Huoneet siistit ja siivous pelas hyvin.
        Parvekkeelta näki mukavasti allasalueelle ja myös paikallisten asumuksia ja niitten päivittäisiä rutiineja.
        Ranta kävelymatkan päässä, mutta ei kannata kävellä kun hotellin lavataksi vie joka tunnin pää keskustaan ja rannalle. Ja jalkakäytävät puuttuu joten se hankaloittaa kävelyä suht vilkkaassa liikenteessä.
        Kaiken kaikkiaan oikein mukava hotelli! Voitais mennä uudelleen! Hyvää matkaa sinne meneville! :)


      • nuppi kirjoitti:

        tultiin pari viikkoa sitten... on vähän kestänyt tämä kuulumisten kirjoittelu, kun on pitänyt saada arki järjestykseen... :D
        Hotelli oli tosi kiva. Mukavan matkan päässä hälinäisestä keskustasta. Allasalue oli oikein mukava. Huomaa että on uusi hotelli, koska koko ajan tuli jotain uutta.. Esim. aurinkotuoleihin tuli loman keskivaiheilla pehmusteet ja ala carte lista täydentyi.Samoin aamupalapöytien sijaintia muuteltiin.
        Tykättiin tosi paljon kun oli niin pieni hotelli, koskaan ei tarvinnut jonottaa esim. aamupalalla ollessa. Huoneet siistit ja siivous pelas hyvin.
        Parvekkeelta näki mukavasti allasalueelle ja myös paikallisten asumuksia ja niitten päivittäisiä rutiineja.
        Ranta kävelymatkan päässä, mutta ei kannata kävellä kun hotellin lavataksi vie joka tunnin pää keskustaan ja rannalle. Ja jalkakäytävät puuttuu joten se hankaloittaa kävelyä suht vilkkaassa liikenteessä.
        Kaiken kaikkiaan oikein mukava hotelli! Voitais mennä uudelleen! Hyvää matkaa sinne meneville! :)

        Minä jo kävin täässä karsomassa pariin kertaan kuuluuko teistä mitään ;) ajattelin, että jäitte sinne pysyvästi ;) itte vois kyllä taas vaikka lähteä.. on täällä sen verran kylmät ilmat! mutta se on totta että hotelli on hyvä ja palvelu pelaa.Suosittelen !!!


      • ellisss
        t..i.i.u kirjoitti:

        Minä jo kävin täässä karsomassa pariin kertaan kuuluuko teistä mitään ;) ajattelin, että jäitte sinne pysyvästi ;) itte vois kyllä taas vaikka lähteä.. on täällä sen verran kylmät ilmat! mutta se on totta että hotelli on hyvä ja palvelu pelaa.Suosittelen !!!

        Kertokaahan ystävälliset, mitä kyseisen hotellin aamiaiseen kuuluu...


      • ellisss kirjoitti:

        Kertokaahan ystävälliset, mitä kyseisen hotellin aamiaiseen kuuluu...

        siihen kuului leipää, keitettyjä munia / paistettua munakasta eritäytteillä (olivat hyviä), vesimelonia, banaania, ananaksia, kahvia ja teetä , jugurttia, mysliä, juustoa, kinkkua... kyllä näillä eväillä pärjäsi mainiosti iltapäivään saakka ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe