Mitähän tekis että mainittas

Jussipaita

Viljat on puitu, kynnöt tehty ja lumet on maassa. Akka hoitelee paperisottoo euroherroille - siinä sitä hommaa riittää toviksi - ja minä viratonna kuljeskelen liiterin ja tuvan väliä. Hermot tässä männöö vähemmästäki.

Liian vanha oon rallia ajamaan eikä akka päästä viime reissun jälkeen pattajallekaan, kun tuli tulijaisina hommattua vähän jottain ylimäärästä hänellekin. No ei mittään sellaista, jota ei apteekkireissu hoitanu.

Vahtii tuo nyt menemisiä kuin haukka. Ei taho päästä etes kylällä käymään, kun pittää jo selitellä, kenet näki ja mitä sano ja teki.

Ei oo maajussilla helppoo. Ennen naintia niin lupsakka ja kaino nainen, mutta nyt!! Akkavalta on vienyt tuhkatkin pesästä. Pitkä talavi on etessä.

4

747

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sama vika rahikaisella,tuli viime syksynä käytyä hirvijahissa tuolla Vironmaalla.Kesänkorvalla ku olin ulokosalla touhuissani,emannuus tullee portaille huuteleen jotta tulla puhelimeen.Minä siinä ohi mennessä kysyin mikä sieltä soittaapi,sano että soon sieltä Virosta.Mulla jo ilme kirkastu,jotta pääseekö taas jahtiin,mutta sitte akka puotti pommin mun niskaan,sano että naarashirvi sieltä soittaa,että vasa ois syntyny nyt.Ei paljo oo viittiny metsästysmatkailusta puhua.Pitkä on talavi joo!!

• mukaan

te-keskuksen järjestämälle seminaari matkalle koilis viroon. Pari päivää keinosiemennys teoriaa ja sitten loppuviikko omatoimista toteuttamista päikallisissa ööklupeissa. te-keskus maksaa 50% kaikista kuluista, kunhan muistat pyytää oikeenlaiset kuitit (ei viinoja tms. kuitteihin). ps. mennään porukalla niin voidaan tehdä korvaushakemukset sitten yhdessä helepommin?!?!

• Yks vaan

ja sun pieniä aivojas. Oookkona noin sokia että luulet et ruoho on tosissaan noin paljon makiampaa aidan takana pitemmän päälle. Mites sit suus laitat kun jonkun hyppyreisus jälkeen ei ookkaan vaimo kotonas.On nostanu kytkintä ja jättänny eropaperit pöydälle kun on kyllästynyt olemaan vaan se piika siellä kotona joka saa ns huomiosi vain sillon kun ei ole muutakaan tarjolla.

Ei se elämä siitään ainkaan parane. Kuis sit selviät eteen päin? Selviääkö tila jos tulee ero ja omaisuutta aletaan jakamaan?

Kun sulla nyt on sitä aikaa niin mietis sitä mikä mättää kun vaimo mökättää ja sun on vieraissa hypättävä.Millon teillä on vaimon kanssa viimeksi on ollut hyvä olla yhdessä.S elvitätteko asiat vai jääköne sinne jonnekkin roikkumaan.Miksi etsit vierasta naista säkyysi? Eikö seksi suju vaimon kanssa?jos ei niin miksi ei?

Mitä voit korjata tavallisessa arkielämässäsi että se sais potkua kummankin elämään.

Oiskohan nyt nostettava kissa eukon kanssa pöydälle ja puhuttava että mikä mättää ja miksi.

Uskottomuus on sellanen asia että sitä on kenekään vaikea hyväksyä.Entä jos tää asia ois niin että eukkos ois se joka juoksee vieraissa ja tois sulle jonkun hyppykupan tuliaisiksi kunka itte siihen reagoisit? Hyväksyisitkö se mukisematta ja antasit nöyrästi anteeksi? Epäilen suuresti että et toimis noin.

Mitä jos asettusit vaimosi asemaan ja koettasit kuvitella miltä vaimostasi on tuntuntunut ja miksi hän jaksaa rinnallasi edelleen?

Ei pidä kuvitella että vika on yksin vaimossasi kun hän on muuttunut.Toisaalta ei kenekään nykyään tarvii kärsiä loputtomiin ikuista pahaa oloa tai mitään mutakaan.Siitä on pitänyt maanlaki huolta,eron saa aika helpolla. Mitä se vaikuttaa sitten esim tilan jatkuvuuden kannalta niin se ei sitten monestikkaan olekaan niin helppo juttu kun on esim eu sitoumukset,lutu sitoumukset vuokrauksissa ja ostoisa esim maassa yms.

Et paas menee sinne pirttiin ja istu keisutuoliin ja alas miettiin et mis mennään teitin parisuhteessa - ihan niinkun aikuisten oikeesti.

• jussihan se

Kun ei akan suusta muuta ääntä lähe kuin moitetta ja parkua, niin olisi aevot itelläskin pienennä. Mittään muuta ei kuulu. Käypi oekeen kylällä kiertämässä ja juorumassa, että mitenkä kelevoton ukko sillä on, kun ei tee sitä eikä tätä. Nyt kun on alakanna nuita EU asijoita tekemään, niin jo on ruvennu setelirahan kuva silimässä kiiltämään. Ajattelleepi, että mihinkähän ne kaekki rahat saesi menemään, ettei ukkoparalle jäes etes talaviloma rahhaa. Ahneeksi on tainnu heretä, kun tajunnu, ettei sitä nyt ihan niin köyhiä ollakkaan, kun alunperin oli luullut. Ei oo montaa viikkoa, kun kolomen päevän reissulta palasin ja yhytin akan tuvan pöyvän ääreltä jonkun kulukumulukun kanssa puhelemassa. Oekeen oli kaevannu tuoreet pullat esille ja kahvia hörpittiin kuin vanahat kaverit. Vähän sitä pukuukkova hätkäytti, kun sannoin, että jos oot imureita kauppaamassa, niin työnnän sen putken persijjeen, jos älyä hävitä. Äkkiä sieltä tuli, että ikkunakauppiashan se oli. Olisi pitännä laettaa melekeen 20000 euroo, jotta saes akka pestä ulukopuolen ikkunat kaks kertoo vuojessa tikkaille nousematta. Ja akkahan vasta innostu sitä huijaria tukemaan. En meinannu saaha sitä lähtemmään kulumallakaan siitä pöyän äärestä. Sanoin sitten, että jos meinoot neuvottelua jatkoo, niin on syytä laettoo nuo kumisaappaat jalakaan ja lähtöö minun mukana navettaan paskanluontiin. Älysipä viimein lähteä! Ei pölövästi vissiin tajunnu, ettei meillä elukoita oo pietty ennää monneen vuoteen. No muutaman kantturan jätin ihan akan kiusaksi, ettei ihan kokonaan sängyn pohjalle lyyhisty makkaamaan.

Hyvvää itsenäessyyspäevää vaan kaikille. Kaekkia kirjotusvirheitä en viittinnä ruveta korjoomaan, kun on joululökiä tullu sen verran maisteltua eli siitä ei enempiä huomautuksia kaivata. Ja eiköhän akkakin jo ala talaven aekana vähän naruva höllätä, kun mukavia sille tässä joulun aekana jutustelen. Pittää vissiin joku rättikin ostaa, että pääsee sitä kylän juoruämmille esittelemään. Kevväällä ollaan sitten päeväjärjestyksessä ja lomat eessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      82
      3283
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2965
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      53
      2232
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1665
    5. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1594
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      10
      1538
    7. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      22
      1428
    8. Olisitpa rakkaimpani

Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras
      Tunteet
      6
      1368
    9. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1361
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      35
      1335
    Aihe