Kaveri asensi koneen uusiksi. Muuten hyvin mutta koneelle oli ilmestynyt mm.AdAware,Spybot,Easycleaner ja Ccleaner. Nuo voi kai poistaa tarpeettomina?
Turhat ohjelmat?
12
881
Vastaukset
- Jep.
Ettei kovin usein tarvitsisi käyttöjärjestelmääsi uusia.
Kaverisi neuvokoon, mitä niillä tehdään.- Jep.
Varaudu Linux-tyrkyttäjiin.
- voi pitääki
Loput aika turhia. Paljon parempia saatavilla.
- Tiinuli.,..
Haluaisin päästä noista eroon kun esim AdAware ei läydä kuin mru-listoja ja se pitää keksejäkin vakoiluohjelmina. Spybot sotkee koneen toimintaa ja noista cleanereista sen verran että käyttö aiheuttaa enemmän tiedostoja kuin mitä ne pystyy poistamaan. Eikä kone nopeudu vaikka kokoajan vahtaisin niillä rekisteriä.
- Heikki...
HE HE
Menisit jonnekkin muualle provosoimaan - -ta ne
kaikki.
- helsvata
Taas tätä samaa trollausta. Jos kerran olet sitä mieltä että ne ovat tarpeettomia, niin poista ne. Omapahan on koneesi. Tietosi tosin noista ohjelmista ovat virheellisiä.
Jospa osa pipareista onkin mainereita?
Jospa MRU-listalla onkin jotakin epäilyttävää?
Koneesi osaa luoda tarvittavia MRU-listoja vaikka ne poistatkin Ad-Awaren avulla.
Kleanereita on maksullisena parempiakin, mutta jos tiedät kleanerin "peruutuslistan", miksi et poista sitä jos koneesi toimii kunnolla puhdistuksen jälkeen?
- Heh.
Nyt on siis uusi kohde. Oletko vaihtanut sukupuoltakin?
Ei sinusta kunnon provoilijaa tule koskaan.- virustorjunta kannattaa
Kans poistaa ettei turhaan rasita konetta! hahaaa...."very nice"...t:borat
- Datanomi.
Oli se Windows, Linux, tai Mac tai mikä hyvänsä, niin juuri siitä aiheutuvat kaikki vaikeudet.
Se on poistettava ensimmäiseksi. Seuraavaksi voisit hypätä esim. talon katolta.- TTTVVV
että tämä palsta on "APUA ALOITTELIJOILLE"? Sulla on kovin huonoja neuvoja. Voisit hypätä mahdollisimman korkealta katolta itse. :)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724374Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003810Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363489- 513090
- 402588
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182499Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222282- 231946
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151712Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331672