Turussa 30.11.2006 kadonnut 21-vuotias opiskelija.
Olemme menossa sunnuntaina 10.12 klo 10 jatkamaan etsintöjä.
Tapaamme kaikki klo 10 kylpylähotelli caribian edessä.Jossa katsomme miten edetään.
Toivomme kaikkien kynnelle kykenevien tulevan auttamaan etsinnöissä.
Muistakaa auttaa lähimmäistä.
Ilmoittakaa jos olette halukkaita tulemaan,tiedämme hiukan kuinka montaa ihmistä odottaa paikalle...
Kiitoksia!!!
[email protected]
KADONNUTTA ATSO LUOMAA ETSIMÄÄN 10.12 KLO 10
20
14791
Vastaukset
- neuvoja.
Harmi etten ole ehtinyt avuksenne etsimään Atsoa. Ajelin tosin tuossa yks päivä autolla (kävelyvauhtia) niillä alueilla, että jos jotain näkyis, mutta ei mitään havaintoa. :(
Mulle tulee Atson katoamisesta sellaisia ikäviä fiiliksiä, että Aurajoki olisi se paikka, mistä kannattaisi etsiä. Tietysti toivoisin, että hän olisi matkoilla, mökillä tai muuten turvassa, mutta ilman lompakkoa tuskin kukaan mihinkään pääsee/lähtee.
Oletteko miettineet kaikki vaihtoehdot, mistä Atsoa vielä voisi etsiä?
Tässä näitä vaihtoehtoja, joita entisenä turkulaisena sain ensimmäiseksi mieleeni.
Joki, joenrannat, junaradan lähistö, roskiksiahan tyhjennetään säännöllisin ajoin, mutta entäs hiekka-astiat, oletteko niistäkin katsoneet? Nyt kun ei ole pitkään aikaan satanutkaan.
Rikokset: autoon sieppaavat (näitä on ollut liikkeellä), menikö Atso jatkoille jonnekin? Eikö hänet ollu nähty kotiovellaankin? Ehkä hän on huudellut naapureiltaan apua?
En ihan tarkkaan tiedä, mitä reittiä hän on kulkenut, mutta en haluaisi olla pessimistinen, mutta tässä vaiheessa ei ole kuin hitunen toivoa.- runumamna
mulla vaan sellasta oli mielessä että jos atso on nukkunut ulkona kyseisenä katoamis yönä olisi hän luultavasti aamulla noussut kyseisetä paikasta koska yöt eivät silloin vielä olleet kylmät ja varmasti joku hänestä olisi havainnon tehnyt..joko hän on karkuteillä tai sitten se ikävämpi vaihto ehto.. veikkaan että kotona ollut jotain ongelmaa siitä vaan tuli mieleeni kun on varakas perhe ja huumeet on ollut kuvioissa..yleensä varakkaat perheet jonka lapsilla usein huume ongelmia vetävät niin sanottua kaikki on loistavasti kulissia.. ja jokin on voinut suututtaa atson jonka takia piilottelee
- häh???
runumamna kirjoitti:
mulla vaan sellasta oli mielessä että jos atso on nukkunut ulkona kyseisenä katoamis yönä olisi hän luultavasti aamulla noussut kyseisetä paikasta koska yöt eivät silloin vielä olleet kylmät ja varmasti joku hänestä olisi havainnon tehnyt..joko hän on karkuteillä tai sitten se ikävämpi vaihto ehto.. veikkaan että kotona ollut jotain ongelmaa siitä vaan tuli mieleeni kun on varakas perhe ja huumeet on ollut kuvioissa..yleensä varakkaat perheet jonka lapsilla usein huume ongelmia vetävät niin sanottua kaikki on loistavasti kulissia.. ja jokin on voinut suututtaa atson jonka takia piilottelee
Missä on sanottu, että huumeet olisivat millään lailla olleet kuvioissa mukana??? Älkää nyt jaksako enää tollasia typeriä harhaluulojanne levitellä!!
Muutenkin nämä arvailut voisi nyt lopettaa, koska niistä ei kenellekään tule kuin pahaa mieltä!!
Toivottavasti asia kuitenkin vielä selviää.
Hyvää joulua kaikille! - lopettakaa arvailu
häh??? kirjoitti:
Missä on sanottu, että huumeet olisivat millään lailla olleet kuvioissa mukana??? Älkää nyt jaksako enää tollasia typeriä harhaluulojanne levitellä!!
Muutenkin nämä arvailut voisi nyt lopettaa, koska niistä ei kenellekään tule kuin pahaa mieltä!!
Toivottavasti asia kuitenkin vielä selviää.
Hyvää joulua kaikille!Juu, ihan oikeasti ottaa päähän nää ihmisten arvailut, mitä järkeä kirjoitella kaikkia päähänpistoja julkisille palstoille?
Ketä nämä arvailut hyödyttävät, varsinkin kun kaikki on kuin jostain elokuvasta... Eihän minun tarvitsisi lukea näitä, mutta sattuu vaan kiinnostamaan nuoren miehen kohtalo.
Kai ihminen voi kadota, vaikka sillä olisi asiat mallillaan? Ei tarvitse ruveta keksimään mitään kulissiperherikas huumeetkiiltokuva- juttuja!!!
Humalassa voi sattua ihan mitä vaan. Kokeilkaa itse!
- kaitzu
halisten kosken lohiportaiden puoleinen padon kohdalla oleva tölli alue ja piipahtakaa myös parkkerin alueella ja junasillan nurkat laajalti ja sitten se entinen joku teollisuus rakennus kompleksi tuomaan sillan vieressä. olen nuoruuteni pyörinyt noissa nurkissa ja tiedän että jos joltain ottaisin hengen noilla nurkilla niin laahaisin ruumiin johonkin noista kohteista koska sinne olisi todella helppo homma kätkeä pitkäksi aikaa, mutta toivotaan nyt että mies löytyisi jostai hengissä jollain ihmeen kaupalla
- rankaisija
Itse kun asiasta luin, niin ensimmäisenä tuli mieleen, että atsolla on jäänyt huumevelat hoitamatta, ja siitä on sitten seurannut kyseinen episodi.
Tiedä sitten mikä on todellinen määränpää. Mutta toivotaan että kaveri löytyy hyvissä voimissaan.
Kuka kumma on atso?
- kaikille kaikille
lehden mukaan mitä luin niin narikkaan kun oli jäänyt kaikki tavarat baarissa niin eikö atso ollut sanonut kenellekkään että menee käymään ulkona jos kerran sillä lailla vaan lähetynyt. vaikuttaa kun olisi vaan mennyt käymään esim baarin ulkoovella jos kaikki tavarat kuitenkin sisällä?!
- SupaHessu---
kaikille kaikille kirjoitti:
lehden mukaan mitä luin niin narikkaan kun oli jäänyt kaikki tavarat baarissa niin eikö atso ollut sanonut kenellekkään että menee käymään ulkona jos kerran sillä lailla vaan lähetynyt. vaikuttaa kun olisi vaan mennyt käymään esim baarin ulkoovella jos kaikki tavarat kuitenkin sisällä?!
Mihin Turussa voi kadota?
- Aurajoki, Rehu, Wärtsilä, metsät yms.. tulevat ensimmäisenä mieleen.
Mitä lehtijuttuja olen lueskellut ei poliisivoimat tai yksityisetkään ole käynneet Rehulla (Raunistulassa) tutkimassa vaan on ulkopuolelta otettu.
Mikäli haluaisin kätkeä jotain veisin sen Rehulle sisään. Sen ympärillä pyörii mystinen verho jonka takana on mukamas pedofiilit ja narkkarit.
Tosiasia on, että siellä ei tunnu olevan ketään kirjoilla.
Paikassa vetää, vesi tulee suurimmaksi osaksi sisään ja siellä on pilkkopimeätä. Talvella paikassa on kylmempi kuin ulkona ja pimeämpi kuin missään. Kaikki ikkunat on naulattu kiinni.
Sisältä löytyy irtaimistoa, mutta sitäkin herkemmin löytyy lattialuukkuja joista on matkaa alas. Ylimässä kerroksessa on lattialuukku, josta on matkaa alas n. 35 m maan alle. Alla on betonia ja romua.
Kun viikolla seikkailin paikalla niin löysin ensimmäisestä kerroksesta avaamattoman smurffi-limonadipullon ja toisesta, kolmannesta tai neljännestä kerroksesta taskulampun joka oli jäännyt päälle, patterit olivat tosin loppuneet.
En mihinkään koskenut, otin vain kuvia. - Izzie82
SupaHessu--- kirjoitti:
Mihin Turussa voi kadota?
- Aurajoki, Rehu, Wärtsilä, metsät yms.. tulevat ensimmäisenä mieleen.
Mitä lehtijuttuja olen lueskellut ei poliisivoimat tai yksityisetkään ole käynneet Rehulla (Raunistulassa) tutkimassa vaan on ulkopuolelta otettu.
Mikäli haluaisin kätkeä jotain veisin sen Rehulle sisään. Sen ympärillä pyörii mystinen verho jonka takana on mukamas pedofiilit ja narkkarit.
Tosiasia on, että siellä ei tunnu olevan ketään kirjoilla.
Paikassa vetää, vesi tulee suurimmaksi osaksi sisään ja siellä on pilkkopimeätä. Talvella paikassa on kylmempi kuin ulkona ja pimeämpi kuin missään. Kaikki ikkunat on naulattu kiinni.
Sisältä löytyy irtaimistoa, mutta sitäkin herkemmin löytyy lattialuukkuja joista on matkaa alas. Ylimässä kerroksessa on lattialuukku, josta on matkaa alas n. 35 m maan alle. Alla on betonia ja romua.
Kun viikolla seikkailin paikalla niin löysin ensimmäisestä kerroksesta avaamattoman smurffi-limonadipullon ja toisesta, kolmannesta tai neljännestä kerroksesta taskulampun joka oli jäännyt päälle, patterit olivat tosin loppuneet.
En mihinkään koskenut, otin vain kuvia.>Sisältä löytyy irtaimistoa, mutta sitäkin
>herkemmin löytyy lattialuukkuja joista on >matkaa alas. Ylimässä kerroksessa on
>lattialuukku, josta on matkaa alas n. 35 m
>maan alle. Alla on betonia ja romua.
Joku "selvännäkijä" eräällä palstalla kertoi "nähneensä" Atson seikkailemassa loukkaantuneena jossain autiossa tehtaanoloisessa paikassa missä oli putkia jne. kuin jossain kellarissa. - neuvoja.
Izzie82 kirjoitti:
>Sisältä löytyy irtaimistoa, mutta sitäkin
>herkemmin löytyy lattialuukkuja joista on >matkaa alas. Ylimässä kerroksessa on
>lattialuukku, josta on matkaa alas n. 35 m
>maan alle. Alla on betonia ja romua.
Joku "selvännäkijä" eräällä palstalla kertoi "nähneensä" Atson seikkailemassa loukkaantuneena jossain autiossa tehtaanoloisessa paikassa missä oli putkia jne. kuin jossain kellarissa.poliisien kanssa? Eikö joku voisi ilmoittaa niille. Olen kans kuullut, että siellä liikkuu epämääräistä porukkaa.
Itse ainakin uskon selvänäkijöihin (en huijareihin) ja ittelläkin on jonkinlainen selvänäkökyky. Eli tiedän usein mitä minuutin kuluttua tapahtuu (jos jotain vaarallista tai yllättävää on tapahtuakseen). En näe yleensä pidempiä aikoja eteenpäin muuta kuin enneunina. Atsonkin olen joskus nähnyt aikoja sitten unessani, hän oli juovuksissa ja jotenkin pulassa. Hän vaikutti tosi mukavalta. Mitään muuta en sitten siitä unesta muistakaan.
Mua itkettää... ;( - ystävällisesti sinulle...
neuvoja. kirjoitti:
poliisien kanssa? Eikö joku voisi ilmoittaa niille. Olen kans kuullut, että siellä liikkuu epämääräistä porukkaa.
Itse ainakin uskon selvänäkijöihin (en huijareihin) ja ittelläkin on jonkinlainen selvänäkökyky. Eli tiedän usein mitä minuutin kuluttua tapahtuu (jos jotain vaarallista tai yllättävää on tapahtuakseen). En näe yleensä pidempiä aikoja eteenpäin muuta kuin enneunina. Atsonkin olen joskus nähnyt aikoja sitten unessani, hän oli juovuksissa ja jotenkin pulassa. Hän vaikutti tosi mukavalta. Mitään muuta en sitten siitä unesta muistakaan.
Mua itkettää... ;(Jos sinulla on selvännäkijän kykyjä, niin niitä ei pidä säikähtää. Moni ei niihin usko, mutta itse uskon, että toinen ihminen on toista herkempi näkemään joko unessa tai tuntemaan muuten ennalta toisten ihmisten tapahtumia, vaikka olisi kaukanakin ja jopa tuntematon. Nämä ovat selittämättömiä asioita ja on ikävää, että niitä matkivat kaikenlaiset rahasta-ennustajat. Jos näkysi ahdistavat sinua, puhu jollekin luotettavalle ihmiselle, papille tai hoitoalan ihmiselle, jolla on vaitiolovelvollisuus.
- neuvoja.
ystävällisesti sinulle... kirjoitti:
Jos sinulla on selvännäkijän kykyjä, niin niitä ei pidä säikähtää. Moni ei niihin usko, mutta itse uskon, että toinen ihminen on toista herkempi näkemään joko unessa tai tuntemaan muuten ennalta toisten ihmisten tapahtumia, vaikka olisi kaukanakin ja jopa tuntematon. Nämä ovat selittämättömiä asioita ja on ikävää, että niitä matkivat kaikenlaiset rahasta-ennustajat. Jos näkysi ahdistavat sinua, puhu jollekin luotettavalle ihmiselle, papille tai hoitoalan ihmiselle, jolla on vaitiolovelvollisuus.
tunnen vain monesti "epäonnistuvani", kun asiat mitkä olen nähnyt tapahtuvat, enkä ole kyennyt tekemään mitään. Tuttavia olen kyllä auttanut.
Itse en usko edes horoskooppeihin saati sitten maksullisiin ennustajiin. Poliisien silti toivoisin turvautuvan myös selvänäkijöihin, varsinkin katoamistapauksissa, niin kuin Amerikassakin jo tehdään.
Ps. Eilenkin näin unessa kuinka nuorehko mies (25-35) menehtyi autokolarissa, kun lähti ohittamaan kuorma-autoa. Olin surullinen, kysyin miksi he eivät auta, mutta ei ollut kuulemma mitään tehtävissä, koska hän itse halusi niin, sanoi mies, jonka oletin olevan itse "kuolema".
Lääkärit kyllä yrittivät elvyttää. - neuvoja.
neuvoja. kirjoitti:
tunnen vain monesti "epäonnistuvani", kun asiat mitkä olen nähnyt tapahtuvat, enkä ole kyennyt tekemään mitään. Tuttavia olen kyllä auttanut.
Itse en usko edes horoskooppeihin saati sitten maksullisiin ennustajiin. Poliisien silti toivoisin turvautuvan myös selvänäkijöihin, varsinkin katoamistapauksissa, niin kuin Amerikassakin jo tehdään.
Ps. Eilenkin näin unessa kuinka nuorehko mies (25-35) menehtyi autokolarissa, kun lähti ohittamaan kuorma-autoa. Olin surullinen, kysyin miksi he eivät auta, mutta ei ollut kuulemma mitään tehtävissä, koska hän itse halusi niin, sanoi mies, jonka oletin olevan itse "kuolema".
Lääkärit kyllä yrittivät elvyttää.tällaiset asiat sitten tapahtuvat yleensä viikon sisällä. Toivottavasti henkilö, joka edes harkitsee jotain tällaista tulee toisiin ajatuksiin ja ymmärtäisi sen seuraukset.
- ystävällisesti sinulle...
neuvoja. kirjoitti:
Lääkärit kyllä yrittivät elvyttää.Tietysti joku voisi vähätellä ja sanoa, että joka vikkohan tuommoisia onnettomuuksia tapahtuu, niin että niitä on helppo ennustaa. Mutta kuten jo sanoin, itse uskon, että tulevia tapahtumia voi toinen aistia, vaikka tätä kykyä ei osata vielä selittää tutkimuksista huolimatta. Horoskoopeista ja "ennustajista" olen tismalleen samaa mieltä kanssasi. Itselläni on kokemuksia tapahtumien tulevasta aistimisesta, enkä ole ainoa suvussani, mummoni ole niin ikään hyvin herkkä tuleville tapahtumille. Mutta kadonneita ihmisiä eivät ole minun aavistukseni koskaan koskeneet. Itselleni sellainen saattaisi tuntua ahdistavalta.
- neuvoja.
ystävällisesti sinulle... kirjoitti:
Tietysti joku voisi vähätellä ja sanoa, että joka vikkohan tuommoisia onnettomuuksia tapahtuu, niin että niitä on helppo ennustaa. Mutta kuten jo sanoin, itse uskon, että tulevia tapahtumia voi toinen aistia, vaikka tätä kykyä ei osata vielä selittää tutkimuksista huolimatta. Horoskoopeista ja "ennustajista" olen tismalleen samaa mieltä kanssasi. Itselläni on kokemuksia tapahtumien tulevasta aistimisesta, enkä ole ainoa suvussani, mummoni ole niin ikään hyvin herkkä tuleville tapahtumille. Mutta kadonneita ihmisiä eivät ole minun aavistukseni koskaan koskeneet. Itselleni sellainen saattaisi tuntua ahdistavalta.
vaikka välillä itkenkin tai huudan unissani.
Olen vain nelivuotiaasta saakka nähnyt enteitä (pelastin silloin sisareni hengen).
Toivotaan että Atso vielä löytyisi, vaikka toivo olisikin jo mennyt.
Hyviä joulupyhiä sinulle. :)
- hyötyä
on etsiä atsoa joka on ollu kuukauden kateissa,luuletko että löytyy vielä elossa??
- Izzie82
Hyöty on siinä etteivät ystävät ja sukulaiset joudu samaan piinaavaan helvettiin kuin esimerkiksi Raisa Räisäsen sukulaiset. Kyllä se löytyminen vaan auttaa käsittelemään asiaa. Jos ei löydy, juttu jää varmasti vaivaamaan.
Niin ja rikostutkinta saattaa saada apuja ruumiin tutkimisesta. Jos rikos on tapahtunut.
- herkkäyksilö
Alkoholi on helvetin vaarallinen huume !Miten sen käyttö voi olla sallittua ? Kyllä luonnonyrteistä löytyy ihmisystävällisempiä ja turvallisempia vaihtoehtoja.Pilvenvastainen propakanda on erittäin vaarallista, posttiteoria löytyy jokaisen sisältä !
Itse meinasin kuolla 16-vuotiaana alkoholimyrkytykseen uutena-vuotena.Onneksi sammuin keskelle kaupunkia,Pitäkää erityisen paljon huolta toisistanne, kun juotte viinaa !- on ihan
tosi!On hienoa että ajattelet näin ja nuoret ymmärtäisivät tämän ja pitäisivät toisistaan huolen ja etteivät koskaan jättäisi humalaista kaveriaan yksin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851282
- 1101133
- 761017
- 109940
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 47771
- 36762
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48721- 33693