Huomasin ilokseni, että Fullmetal Alchemist alkaa helmikuussa Subilla!
Tietääkö kukaan onko mukana alkuperäiset äänet vai jotkut kauheat dubbaukset?
Olisi kamalaa jos englannin- tai peräti suomenkieliset dubbaukset raiskaisivat niin mahtavan sarjan!
FMA Subtv:lle
24
1312
Vastaukset
- mimeko
Tästä aiheesta on jo aikaisempia keskusteluja.
Vastaan kuitenkin: Tulee alkuperäisellä japanin kielisellä ääniraidalla ja suomenkielisellä tekstityksellä. sarja alkaa alustavien tietojen mukaan sunnuntaina 4. helmikuuta ja tulee kerran viikossa(joka sunnuntai) aamulla 11 aikaan. uusinta keskiviikko yönä.- evt
Mikä sen ihanampaa kuin verta ja suolenpätkiä klo 11 aamulla
- mimeko
evt kirjoitti:
Sinä siellä! Äläpäs aliarvioi veren ja suolenpätkien voimaa
- vampira-87
evt kirjoitti:
Ihmetyttää kyllä tuo esitysaika. Katsookohan Subi edes millaisia sarjoja ovat näyttämässä. Ei ole ihan pienille lapsille tarkoitettu tämäkään sarja. Voisivat vähän miettiä. Mikäli tuo ohjelman esitysaika pitää paikkansa.
- aika!!
vampira-87 kirjoitti:
Ihmetyttää kyllä tuo esitysaika. Katsookohan Subi edes millaisia sarjoja ovat näyttämässä. Ei ole ihan pienille lapsille tarkoitettu tämäkään sarja. Voisivat vähän miettiä. Mikäli tuo ohjelman esitysaika pitää paikkansa.
Ne joilla on vain yksi tv eivät nauti siitä että ohjelma tulee liian vaikeina ohjelma-aikoina, kuten keskellä yötä, aikaisin aamulla tai illalla jolloin tulee niitä laatuohjelmia tai keskipäivällä (hmm.....) jolloin on urheiluohjelmia.... toisin sanoen yksi ainoa tv talossa on helvetin huono homma.
- mimeko
aika!! kirjoitti:
Ne joilla on vain yksi tv eivät nauti siitä että ohjelma tulee liian vaikeina ohjelma-aikoina, kuten keskellä yötä, aikaisin aamulla tai illalla jolloin tulee niitä laatuohjelmia tai keskipäivällä (hmm.....) jolloin on urheiluohjelmia.... toisin sanoen yksi ainoa tv talossa on helvetin huono homma.
Melko hyvältä ajalta tämä minustakin vaikuttaa (okei, ei ehkä ottaen huomioon että otollinen aika jollekkin 6-10 vuotiaalle katsoa telkkaria, mutta mutta...^^) Meiltäkin löytyy nimittäin talosta vain yksi telkkari.
- vampira-87
aika!! kirjoitti:
kyllä tuon kannan jotenkin. Tosin nauhoittavat videot ja dvd-soittimet sun muut on keksitty, että ehkä teidän kotoa löytyy joku nästä. Ne joille ohjelma on lähinnä suunnattu, heille myöhempi esitysaika tuskin edes tulee olemaan ongelma.
Perheen pienimpiä ajatellen, päivällä näytettynä tämä ohjelma ei ole hyvä. Ja kun kyseessä on piirretty, eivät läheskään kaikki vanhemmat ja lapset tajua, että se saattaa sisältää järkyttäviä kohtauksia.
En yleensä puutu näihin asioihin, mutta tämä sarja saattaa heikompihermoisille olla henkisesti raskasta nähtävää. Ihan pienimmät eivät varmaan vielä näe asiaa ihan samalla tavalla, mutta jo vähän varttuneemmille lapsille en tätä suosittelisi katsottavaksi. Ja Subin pitäisi tämä asia ottaa huomioon. - mimeko
vampira-87 kirjoitti:
kyllä tuon kannan jotenkin. Tosin nauhoittavat videot ja dvd-soittimet sun muut on keksitty, että ehkä teidän kotoa löytyy joku nästä. Ne joille ohjelma on lähinnä suunnattu, heille myöhempi esitysaika tuskin edes tulee olemaan ongelma.
Perheen pienimpiä ajatellen, päivällä näytettynä tämä ohjelma ei ole hyvä. Ja kun kyseessä on piirretty, eivät läheskään kaikki vanhemmat ja lapset tajua, että se saattaa sisältää järkyttäviä kohtauksia.
En yleensä puutu näihin asioihin, mutta tämä sarja saattaa heikompihermoisille olla henkisesti raskasta nähtävää. Ihan pienimmät eivät varmaan vielä näe asiaa ihan samalla tavalla, mutta jo vähän varttuneemmille lapsille en tätä suosittelisi katsottavaksi. Ja Subin pitäisi tämä asia ottaa huomioon.noinhan se aikalailla on. mutta silti ajattelen mieluiten vain itsekkäästi itselleni sopivaa aikaa(minäminäminäminäminäminä) koska ainut nauhoittava vempele on video, jossa kuvanlaatu on mitä on ja vanhemmille on suuri ongelma näemmä ostaa ede uusia nauhoja.
(minäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminä) - ichigo-79
vampira-87 kirjoitti:
tuntuu ettei ole subin väellä nyt ihan tiedossa sarjan laatu...taitavat luulla sen olevan naruton kaltainen komedia...ei tätä muuten voi selittää...!!
siis jo eka jakso on tosi ahdistava ja ruumiin osia lentelee...siis ei mikään pikku skidien sarja jotka dbz:taa on katelleet... - Nimetön
Sarja on kyllä todella hyvä.. Pääsempä taas tuijottamaan samaa sarjaa telkkarista. Se alkaa vielä syntymäpäivänäni. Sitä ei voi unohtaa tästä eteenpäin. ^^
- ukko päättää
vampira-87 kirjoitti:
En yleensä puutu näihin asioihin, mutta tämä sarja saattaa heikompihermoisille olla henkisesti raskasta nähtävää. Ihan pienimmät eivät varmaan vielä näe asiaa ihan samalla tavalla, mutta jo vähän varttuneemmille lapsille en tätä suosittelisi katsottavaksi. Ja Subin pitäisi tämä asia ottaa huomioon.ja muut pitää turpansa kiinni. Eli upean ja mielenkiintoisen FMA:n sijasta ylen uutiset, ostoskanavat ja suomalaiset juro-synkistely sarjat ovat ainoa mitä katsotaan.
Ja kuten varmasti tiedätte sub-tv:ltä ei voi nauhoittaa jos katsoo samaan aikaan jotain ylen-kanavaa. - teille..
ichigo-79 kirjoitti:
tuntuu ettei ole subin väellä nyt ihan tiedossa sarjan laatu...taitavat luulla sen olevan naruton kaltainen komedia...ei tätä muuten voi selittää...!!
siis jo eka jakso on tosi ahdistava ja ruumiin osia lentelee...siis ei mikään pikku skidien sarja jotka dbz:taa on katelleet...- FMA:ssa ei lennä suolenpätkät eikä ruumiinosat (ainakaan ekoissa jaksoissa en muista myöhemmistä): vain ja ainoastaan veri.
- vampira-87
teille.. kirjoitti:
- FMA:ssa ei lennä suolenpätkät eikä ruumiinosat (ainakaan ekoissa jaksoissa en muista myöhemmistä): vain ja ainoastaan veri.
ruumiin osia revitään, se jokin ihme otus räjähtää palasiksi ja niin, veri lentää. Siihen kun lisätään vielä sairaita kokeita ihmisillä sun muilla otuksilla. Eli ei ole lapsille sopivaa katsottavaa. Itseasiassa, sarja on täysin aikuisille tai ainakin varttuneimmille tarkoitettu.
- vampira-87
ukko päättää kirjoitti:
ja muut pitää turpansa kiinni. Eli upean ja mielenkiintoisen FMA:n sijasta ylen uutiset, ostoskanavat ja suomalaiset juro-synkistely sarjat ovat ainoa mitä katsotaan.
Ja kuten varmasti tiedätte sub-tv:ltä ei voi nauhoittaa jos katsoo samaan aikaan jotain ylen-kanavaa.on kaapeli niin voi nauhottaa Subilta vaikka katsoisi muita kanavia. Mutta teillä ei ilmeisesti ole ja se on ikävää, ettet voi nauhoitella.
- evt
vampira-87 kirjoitti:
on kaapeli niin voi nauhottaa Subilta vaikka katsoisi muita kanavia. Mutta teillä ei ilmeisesti ole ja se on ikävää, ettet voi nauhoitella.
Jos omistaa digilaatikon, niin voi nauhoittaa Subia ja katsoa analoogista yhtäaikaa.
- unohdin..
vampira-87 kirjoitti:
ruumiin osia revitään, se jokin ihme otus räjähtää palasiksi ja niin, veri lentää. Siihen kun lisätään vielä sairaita kokeita ihmisillä sun muilla otuksilla. Eli ei ole lapsille sopivaa katsottavaa. Itseasiassa, sarja on täysin aikuisille tai ainakin varttuneimmille tarkoitettu.
se pikkutyttö... Totta. Mutta toivottavasti ne ei muuta ohjelma-aikaa liikaa tai aloita noitavainoja tm.
- tuota..
evt kirjoitti:
Jos omistaa digilaatikon, niin voi nauhoittaa Subia ja katsoa analoogista yhtäaikaa.
oliko analooginen mikä? Mun käsittääkseni ainakaan yle-kanavien ohjelmia ei voi nauhoittaa kun katsoo MTV3:sta, Subia, nelosta tms. ja toisinpäin.
- evt
tuota.. kirjoitti:
oliko analooginen mikä? Mun käsittääkseni ainakaan yle-kanavien ohjelmia ei voi nauhoittaa kun katsoo MTV3:sta, Subia, nelosta tms. ja toisinpäin.
Heh, analogiset kanavat eli ne mitä näkyy ilman digiboksia. Esim. mulla näkyy analogisena TV1, TV2, MTV3 ja Nelonen. (Antenni-TV.)
- vampira-87
unohdin.. kirjoitti:
se pikkutyttö... Totta. Mutta toivottavasti ne ei muuta ohjelma-aikaa liikaa tai aloita noitavainoja tm.
Itse olen esittänyt Subille selvityspyynnön asiasta ja kysyin pitääkö tämä tieto ohjelman esitysajasta paikkaansa. Ja jos pitää, pyysin heitä harkitsemaan ohjelman esitysaikaa uudestaan.
Toivotaan, että he tekevät järkevän ratkaisun. ukko päättää kirjoitti:
ja muut pitää turpansa kiinni. Eli upean ja mielenkiintoisen FMA:n sijasta ylen uutiset, ostoskanavat ja suomalaiset juro-synkistely sarjat ovat ainoa mitä katsotaan.
Ja kuten varmasti tiedätte sub-tv:ltä ei voi nauhoittaa jos katsoo samaan aikaan jotain ylen-kanavaa.Ei pidä paikkaansa. Tosin se vaatii hiukan perehtymistä digiboksin toimintoihin, että osaa viritellä sen sillä tavalla. Itse olen virittänyt laitteet sen verran ristiin, ettei digiboksi lainkaan rajoita analogisen katsomista kun nauhoittaa digitaalista lähetystä tai toisinpäin ja homma toimii ihan hyvin.
- hnh ._.
vampira-87 kirjoitti:
Itse olen esittänyt Subille selvityspyynnön asiasta ja kysyin pitääkö tämä tieto ohjelman esitysajasta paikkaansa. Ja jos pitää, pyysin heitä harkitsemaan ohjelman esitysaikaa uudestaan.
Toivotaan, että he tekevät järkevän ratkaisun.Toivottavasti siirtävät. Nimittäin lapset eivät varmasti kestäisi moista ohjelmaa.
FMA on aika hyvä, mutta olen sen verran herkkä että minuakin pelottaa joitain jaksoja katsellessani.
Siskoni ei pystynyt katsomaan ohjelmaa sen jälkeen kun näki mitä sille pikkutytölle sattui. Oli niin surullista että minä melkein itkin. - ne ei
evt kirjoitti:
Heh, analogiset kanavat eli ne mitä näkyy ilman digiboksia. Esim. mulla näkyy analogisena TV1, TV2, MTV3 ja Nelonen. (Antenni-TV.)
näy kyllä kovinkaan pitkään. Tosin voihan tuota nauhoitussysteemiä sitten kokeilla, thanks
- vampira!
vampira-87 kirjoitti:
Toivotaan, että he tekevät järkevän ratkaisun.:) Juuri toivoin että joku tekisi noin. Mutta toivottavasti toinen sopiva-ohjelma aika ei ole keskiyöllä :(
- vampira-87
vampira! kirjoitti:
:) Juuri toivoin että joku tekisi noin. Mutta toivottavasti toinen sopiva-ohjelma aika ei ole keskiyöllä :(
minäkin toivon. Mutta sekään aika ei tule minulle olemaan mikään ongelma. Parasta olisi kuitenkin, jos esitysaika olisi joskus illalla, kun (toivottavasti) vanhemmat ovat patistaneet lapsensa nukkumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655320Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti732606- 2702463
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362379Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191804Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2281547Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai541151- 901076
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131073- 851060