Kuuntelin kahden isännän keskustelua nesteen baarissa. Pisti korvaan kun toinen kertoi ajaneensa 80 rajoitusalueella sitä henkilöautoilijan satasta ja rekka tuli ihan kiinni keulaan. Hän meni ohi ja jatkoi satasta eteenpäin, kunnes taas oli rekka tullut kiinni keulaan.
Eikä hän ollut päässyt enää siitä ohi. Takanakin tullut rekka oli saanut hänet kohta kiinni vaikka hän meni ihan edessä menevän perässä.
Ihmetteli vain että kuinka kovaa ne rekat oikein kulkee :D
Rekka kaahaa
14
3903
Vastaukset
- ...
parempi auto jos niistä rekallakin mennään ohi.
- lentävän
Jollakin on taas ollut tarvetta lisätä juttuihin.
- heyco
kesäkuun kolmas viikko klo:2aamuyöllä välillä oulu kuusamo ,itävaltalainen puolikas ajeli noin 118-120 mua ei haitannu paskaakaan,sen perässä oli mukava ajella,eli tosikot vittuun tien päältä!!!
- onkin
heyco kirjoitti:
kesäkuun kolmas viikko klo:2aamuyöllä välillä oulu kuusamo ,itävaltalainen puolikas ajeli noin 118-120 mua ei haitannu paskaakaan,sen perässä oli mukava ajella,eli tosikot vittuun tien päältä!!!
Mantereella onkin vähän eri käytäntö polliisilla tuohon rekan kulkuun .
Ranskassa , Espanjassa ( ehkäpä myös Itävallassa ) poliisi sallii suuremmat nopeudet yöllä moottoriteillä kun henkilöautoja ei ole juurikaan liikkeellä . Kysyppä joskus CEMT tai suorien kuskeilta jotka tapaat että kun tulee pimeys ,meneekö fransmannit ja hispaanot jotka olit juuri hetkeä aikaisemmin ohittanut , sinusta ohi tasasella ihan heittämällä ? - kaupparatsu
ole legentaa toi juttu, ite ajelin tässä äskettän kasi tietä turusta ouluun erään puoliperävaunun perässä noin 300 kilsaa, ja se ajeli satasen kahta puolen joten minulla henkilöpiilillä ajelevalla ei ollut mitään ohittamisen tarvetta, näkyi kyllä hidastelevan niiden kameratötteröiden kohdalla aina sopivasti, että se siitä rekkamiestan lainkuuliaisuudesta nopeusrajoituksia kohtaan.
- porvot
kaupparatsu kirjoitti:
ole legentaa toi juttu, ite ajelin tässä äskettän kasi tietä turusta ouluun erään puoliperävaunun perässä noin 300 kilsaa, ja se ajeli satasen kahta puolen joten minulla henkilöpiilillä ajelevalla ei ollut mitään ohittamisen tarvetta, näkyi kyllä hidastelevan niiden kameratötteröiden kohdalla aina sopivasti, että se siitä rekkamiestan lainkuuliaisuudesta nopeusrajoituksia kohtaan.
On varmaan kiva kirjoitella provoja tänne. Kukahan henkilöautoilija jaksaa ajaa 300 km rekan perässä. Eikä yksi ole kaikki.
- stycke
porvot kirjoitti:
On varmaan kiva kirjoitella provoja tänne. Kukahan henkilöautoilija jaksaa ajaa 300 km rekan perässä. Eikä yksi ole kaikki.
Ei yksikään henkilöauto aja niin pitkään ison auton perässä. Jos ajan 83km/h 80:n rajoituksella niin ainakin 90% saavuttavista henkilöautoista menee ohi.
- ajelin
heyco kirjoitti:
pakulla jyväskylän suuntaan norjalaisen puolikkaan edessä. 164 Scania ja kulki ehkä 110. Mikäs siinä perässä ajellessa, ohitin vasta kun rupes ylämäet ahistaan sitä.
- ajoin
ajelin kirjoitti:
pakulla jyväskylän suuntaan norjalaisen puolikkaan edessä. 164 Scania ja kulki ehkä 110. Mikäs siinä perässä ajellessa, ohitin vasta kun rupes ylämäet ahistaan sitä.
takana enkä edessä.
- Tiedoksi
kaupparatsu kirjoitti:
Että rekalla tahi yhdistelmällä ei tarvitse hidastaa pönttökameroiden kohdalla.
- Kaupparatsu
Tiedoksi kirjoitti:
Että rekalla tahi yhdistelmällä ei tarvitse hidastaa pönttökameroiden kohdalla.
ei tarvi hidastella, minä kyllä ymmärrän asian niin että kun pönttökamera on 80 alueella ja yhdistelmällä on nopeutta 110 niin luulisin sen ottavan kuvan samalla lailla henkilöpiilistä kuin yhdistelmästakin. Kerro asia jos olen väärässa, ostan itekin kuorma-auton jos niillä voi ajaa pönttökameran ohi ylinopeudella saamatta sakkoja.
- jeh
Aina näitä provoja ilmaantuu.. *huoh*
Kaikki nämä foorumit on täynnä hörhöjä jotka provosoi keskusteluja. Tälle palstalle ne heittää "rekkakuskit on hulluja " , samaan sekunttiin ne on jo surffannu kennelsivustoille, jossa ne kannattaa kaikkien koirien ampumista.Ilmeisesti sossu jakaa näille latva-pee osastolle tieskat, ei kirjastot anna niiden aina roikkua koneillaan.No, ei kannata provosoitua jos provosoidaan, siitähän nää edisonit saa vettä myllyynsä.
alalla kirjoitti:
Kaikki nämä foorumit on täynnä hörhöjä jotka provosoi keskusteluja. Tälle palstalle ne heittää "rekkakuskit on hulluja " , samaan sekunttiin ne on jo surffannu kennelsivustoille, jossa ne kannattaa kaikkien koirien ampumista.Ilmeisesti sossu jakaa näille latva-pee osastolle tieskat, ei kirjastot anna niiden aina roikkua koneillaan.No, ei kannata provosoitua jos provosoidaan, siitähän nää edisonit saa vettä myllyynsä.
ajan yleensä mitä tiellä ajelen..,korkeintaan sen 81-82km/h..,jos hetkellisesti joskus karkaa 84-85..,puotan takas kyllä melko pian..,koska ei oo mitää järkeä päästää ku pöljä tuola meneen..,ja ainahan sitä vauhtia voidaan "pikkusen" nostaa..,ja hups kohta kaikki yhdistelmät pyhkii 110-120..,nii ja tosiaa vielä jos rajotinki on toiminnassa..,nii ei oo mitää merkitystä..,muuta ku polttoainelasku nousee ja liikenneturvallisuus huononee ku aletaan ajaan 85-95km/h..,tämä on MUN OMA mielipide..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805689
- 1273943
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453850- 663524
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262908Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72447- 272194
- 2042101
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?331949Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4321769