Tää ei liity pokemon peleihin vaan sarjaan.
Oon miettiny melko pitkään muutamia mysteerejä.
Esim. Kuka on Ashin isä? Ja tiedän, että se on mainittu kerran jaksossa kaksi Pokemon hädässä.
Ja oon miettinyt, joskus että näyttäytyykö Ashin
isä sarjassa koskaan.(Minä olen ainakin olettanut
hänen olevan kouluttaja, kuten Ash.)
Ja toinen mysteeri on Mitä GS-pallo sisältää?
Tiedän, että Ash jätti sen Azalean cityyn Kurtin
tutkittavaksi.
Meikä....
6
547
Vastaukset
- Snorlaxin unimyssy
Todella vaikeita kysymyksiä muistaakseni Ashin isäsästä Ashin äiti kerto sen verran että Ashin isä on mestari..
GS pallosta en tiiä muuta että Oak anto Ashille vietäväksi Kurtille ja Quassiret kaappasi sen kerran matkalla :D- ERTY
SEN SISÄL ON DEOXYS
- pichu
ERTY kirjoitti:
SEN SISÄL ON DEOXYS
pokemon crystal gold silver versioissa on GS ball
mutta ei deoxystä joten sen sisällä ei ole deoxystä eikä siis niissä jaksoissakaan
- MingMIng22
muuta kuin sen että sen pallon sisällä on celebi
Ja luulen että giovanni tai prof. oka olisi ashin isä. toden näköisyys on 2 % kummalakin
Ja luulen että ashin isä esiiny juuri ollenkaan, muuta jossakin elokuvassa voisi nähdä vain vilauksen, kuten myös siinä pokemon sarjassa, johon ash menee liigaan emerald kaudella, niin bernand esiintyy vain vilauksena, ja luulen että ashin isäkin tekee niin jossakin elokuvassa, mutten tiedä missä.En oo tiennykkään että Crystallissa saa GS-pallon.
Mistä sen löytää? En oo tiennykkää sitä.
Ja Ashin isästä. En usko, että Giovanni olis Ashin
isä. Minusta se ei oo etes hyvä tyyppi. Ja tuskinpa
Prof. Oak olis Ashin isä, jos oiski niin silloin
Ash olis Garyn setä.- KIVAT-POKET
flareon85 kirjoitti:
En oo tiennykkään että Crystallissa saa GS-pallon.
Mistä sen löytää? En oo tiennykkää sitä.
Ja Ashin isästä. En usko, että Giovanni olis Ashin
isä. Minusta se ei oo etes hyvä tyyppi. Ja tuskinpa
Prof. Oak olis Ashin isä, jos oiski niin silloin
Ash olis Garyn setä.en tiiä mist sen saa giovanni on Garyn isä ja proffa oak on giovannin isä kosk se on garyn isoisä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti41941392Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1199934Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos316310Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös225178Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623965Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta563939Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783588- 403077
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192518Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!212358